Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
rosaliiin
rosaliiin
rosaliiin
Vapaa kuvaus
https://youtu.be/x1TXMpiqcDI
Aloituksia
13
Kommenttia
3629
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kiitos vinkistä
Ei vai tarvita enää mitään apukuskeja.
Voi surku, siinä meni yks haave romukoppaan.
Olisin ollut niin hyvä apukuski.
20.02.2016 12:26
Voi vahinko, et siis ollutkaan uskottuni, luotettuni.
En sanotuksi saa. Ei vaineskaan saan sittenkin: Suudelman saat siitä huolimatta.
20.02.2016 11:53
Olen haaveillut yhdestä melkein omatoimimatkasta, sanovat että, pitää haaveilla mahdottomia, niin joskus voi… tai sitten ei.
Siitä on varmaan kymmenen vuotta aikaa, kerran kerrosbussissa istuen ohitettiin valtavan pitkää rekkaa, luulin ettei se rekka lopu ollenkaan, kun nuppi tuli kohdalleni, niin sitä rekkaa ohjasi siro, pieni ja hento nainen, kait joku automatiikka oli päällä, koska hänellä oli jalat sillai jännästi siinä kojetaulun päällä ratin molemmin puolin ja kädet ratissa. Silloin ajattelin, että olisipa hienoa lähteä nuppiin tuon rekkatytön kaveriksi Keski-Eurooppaan. Kirjoittaisin pientä päiväkirjaa, halki Ruotsin ja sieltä Tanskaan, Pariisiin ja jne. miltä maailma näyttäisi… ja tuntuisi.
No, mikä siinä olisi sitä omatoimiosuutta, se rekkahan menisi juuri sinne minne käsky käy. Mutta etsi nyt jostain semmoinen rekkakuski, pieni hento nainen, tai kuka vaan, joka ottaisi mukaansa jne. Joskus olen ajatellut, että miltä mahtaa tuntua siinä kopissa ja katsella kun se kiertää valtavan kaaren jossain liikenneympyrässä ja miltä tuntuu kun selän takana on iso massa jne. aika lapsellisia ajatuksia ja haaveitakin, mutta kun elämä ilman mitään alkaa niin sitten sitä rekkakuskia kyselemään, maksaisinkin vaikka mitä kun moisen elämyksen saisin.
Voihan siinä käydä niinkin, että vain Finnarin lippuluukulle menen ja sieltä Keski-Euroopasta löydyn… ilman rekkaa.
Tai sitten ruokahalu kasvaa syödessä ja haluaa jonnekin valtameripaatille mukaan… Siellä sitten matkisin Kyllikki Villaa ja kirjoittelisin… ainakin yksinäisyydestäni.
20.02.2016 11:20
Ukini, syntynyt 1880-luvulla, käytti vain sarkapuseroita ja ne oli aina itseommeltuja ja ruudullisia. Ruudut oli vielä sävysävyyn harmaan kanssa. Mallikin oli aina sama, tietysti entisestä uuteen kaava napattu. Ja ne oli napeilla, ei siihen aikaan vetoketjuun luotettu.Se oli hyvä materiaali kaikissa maataloustöissä, lämmin ja likaa hylkivä. Uusin oli aina pyhä ja kyläilykäytössä.
20.02.2016 11:00
Salaisuuden haluaisin sulle kertoa
ei sille ole aamussain vertoa
jos sen salaa jonnekin kätkisit
vaikka vain reppusi saumaan piilottaisit
täällä ei uskalla kuin kuiskia, seinilläkin
tiedäthän ja pikku padat niin vikkeliä nekin
uskottuni luotettuni silloin olisit
juttuni vain hento häivähdys maailmassa
minulle kuitenkin kuin purkaus tulivuoressa
appelsiinin hehku aamuni valossa
ruskotus iltaisen taivaani kajossa
uskottuni käsi käden päälle
verivala sormi sormenpäälle
sinetiksi vielä rutistus ja halaus.
https://youtu.be/GWpI9eWpK6s
20.02.2016 10:36
Puolueeton neutraali historiankirjoitus. Onko sellaista edes.
Se olisi ehkä ranskalaisin viivoin kirjoitettu tylsä luettelo.
Historiaa tekee ihmiset, olit sitten tekijä, kokija tai näkijä kaikilla on oma viitekehys. Ja jokaisella lukijalla on omat seepranraitansa.
Puolueeton neutraali voi olla tylsää.
Avarakatseisimmat osaavat nähdä etäälle ja kauas, hallita kaiken kattavia kokonaisuuksia, silti kun he kirjoittavat historiaa, mainitaan nimi Kekkonen, Sorsa asia ei ole enää puolueeton, vai onko, en tiedä.
Minusta sellainen historiankirjoitus maistuu hyvältä, jossa juuri puhutaan politiikka ja kerrotaan taustoja, kuka, miksi, mitä, milloin.
Jokainen aika kirjoittaa omanlaistaan historiaa. Ja vasta vuosien jälkeen nähdään asiat ja yhteydet selvemmin ja kaikenkattavaa ei ehkä koskaan saada esiin, aina on haudattuja asioita ja vihreitä verkoja verhona.
19.02.2016 12:59
Kaiken
Keksit pippurijuustolla
Kaksi luumunmakuista ovaalia
Kypsän päärynän, Metsäviinin
variksenmarjoineen
Hengitykset hämyisen
holvin, Huokaukset
Karanneet yösukkani
Sinun kanssasi
Jaan
https://youtu.be/HiKTSfkekxk
19.02.2016 11:36
Ai, olet jo kuullut pöllöjen huhuilua, pahalta näyttää ja tuntuu, ei ole kuin huijaus kun kevät mieli jo pomppoo ja silloin se syvänkin pomppoo oikein kunnolla ja elämä muuttuu niin levottomaksi.
18.02.2016 21:14
Voi, että pojat, teillä on noita huolia tuossa seksiasiassa ihan liian kanssa,
että missä välissä... ja kun plussatkin vielä ihan hakoteillä.
Ei passoo nukkua onnesa ohi.
18.02.2016 19:44
Tuossa papereiden pyörityksessä tuli vielä eräs hyvä sijoituskohde mieleen, mistä ei kukaan ole puhunut mitään. Ja se on hevoset.
Talleilla saa kevyesti kymppitonnin menemään...
Hevosurheilu antaa jos ottaakin, jos osaa vaan ruksinsa oikean paikkaa rustailla.
Ei muuta kuin tutustumaan raveihin ja hevosiin, sitten voikin jo pelailla kotisohvalta, jos ei tunnelmasta halua nauttia.
Voihan sitä tietysti tuurillakin pelata mutta tietoon ja tuntemukseen kannattaa luottaa.
Mikään ei ole niin mukavaa kun kaverin kanssa samalla tyynyllä ennen nukkumaanmenoa lueskella hevosurheilua ja kinastella huomisen juoksijoista ja ohjastajista, se kummasti kiihdyttää ja viihdyttää.
Hevosurheilu on hyvä lehti, eikä sen kanssa useinkaan malta nukkumaanmenoaikaa odottaa.
Keväisin on paljon hevostapahtumia esim. Tampereella 2-3 huhtikuuta tosi iso hevostapahtuma, sitten kuninkuusravit 29-31 heinäkuuta Turus, ja ne iltajuhlat, ne on jotain, tänä kesänä aurajoen rannassa.
Hevosmiesten tietotoimisto voisi tietysti luetella joukon varmoja voittajia mutta oma pää pitää aina pitää...
Minäkin voisin antaa sinulle muutaman vinkin, mutta kriteerini on vähän kyseenalainen, osaan vain valita sen komeimman... kauneimman... ja ihanimmat silmät.
18.02.2016 15:40
Ei tarvitse, käy milloin missäkin, niin minäkin teen... hauska tehdä vertailevaa tutkimusta näistä ikäpalstoista, joskus voi vaikka hyvän mielen löytää.
"Kumpi ompi parempi kieli suomi vaiko ruotsi:
Saari, Saari Heinäsaaren neito. suomeksi vai sama ruotsiksi. Ö, Ö Höön mö."
siinäpä ratkaisematon.
18.02.2016 13:07
Samaa mieltä, ei kun pörssin vaan, avaat salkkusi ja lisää osakkeita, koko rahalla. Ostat ja unohdat ne sinne, kyllä ne siellä sitä hoitelee, tai sitten kyttäät joka aamu kuinka se kymppitonnisi siellä kuhisee ja kihisee. Välillä viheltää niin punasella ja välillä vihreää vaan vilkuttaa.
Kone on hyvä, tosin kallis mutta kansainvälinen sen vuoksi hyvä, samaan sarjaan Vaisalaa ja Ponssea, ponsse on vaan mun lemmikki. Wärtsilänkin voisi tähän sarjaan laittaa.
Nokiaa, nokiaa, nokiaa ostamaan se on halpaa, eikä edes huonolta näytä.
Fortumin miehet soittaa melkein joka viikko ja tarjoaa virtaa, mutta kyllä osakkeita mieluumin ostaisin, mutta ei ne niistä puhu mitään, virtaa vaan...
Luotan pankkeihin, osta sinäkin nordeaa ja sampoa, samassa konkurssissa sitten ollaan.
Joku tuolla käski sijoittamaan hyvinvointiin, voishan sitä pikkasen siivun siihen pihljalinnaan tai johonkin spa yhtiöön ihan kokeeks vaan niin tai lääke on kanssa hyvä, pillereitä mekin syödään joka päivä enemmän ja edemmän.
Tässä tämmönen alkuajatus, illalla sitten lisää...sijoita ja voi paksuksi tai toivottavasti ainakin lompsasi sijoitusten jälkeen voi hyvin, mutta malta ja odota, pörssi on niin hidas liikkeissään sen kanssa ei kannata pitkästyä, mutta sillä on niin hyviä tarinoita...ihan huvikseen niitä lueskelee... aamulla päivä alkaa ja illalla viimeiseksi. Niin ja tunnusluvut kannattaa opetella, niillä voi parhaiten seurata miksi ja miten ja missä mennään, vuosikertomuksia ja taseita pitäisi vaan ei niitä jaksa... niin ja hyviä pörssikavereita kannattaa aina kuunnella...uskoo tai sitten ei...
Ei muuta kun salkkuas avaamaan...
18.02.2016 11:47
Niin mä arvelinkin, mutta ei välttämättä ne joilla käyn, vaan jotain sinne päin.
Esimerkiksi en koskaan ole käynyt eliittikumppaneissa, kun enhän mä mitään eliittiä ole, tämmönen rupusakkilainen vaan, kyllähän mä muilla treffisivuilla käyn alinomaa. Ihan vakioasiakas, nääs.
Ihan kun ne myös tietäisi, että kohta sähkösopimus päättyy, joinain päivinä tarjotaan virtaa niin mahdottomasti, virrasta ei ole puutetta.
18.02.2016 11:19
"Akkusi varaustaso liian korkea
anna pannullesi uusi elämä
meet pilot flight,
uusi virtasi, kokeile vuosi
palaveri venyi
eliittikumppani tykkää lukemisesta
amazing night in Copenhagen
men solution
eliittikumppani tykkää lukemisesta
täydelliset yhdessä
fashion to you
eliittikumppani tykkää lukemisesta
muotoile tarpeen mukaan."
Tässä tämän aamuni houkutukset eli mainokset
onkohan meillä kaikilla samat, ei ilmeisesti, menee miestä myöden
Uusi virtasi, kuulostaa houkuttelevalta.
https://youtu.be/mQnuCHXeFGo
18.02.2016 10:56
lue: kesti= pisti
17.02.2016 22:22
Koita kestää...
'Nainen on miehelle riemu ja risti
piru sen miehelle piinaksi kesti.'
Elämä on joskus niin pirullista...
17.02.2016 22:21
Nyt kaikki mummit ja papat huoltohommiin...
tätä epeliä kannattaa aina hoitaa hyvin,
vaikka kuinka riekkuisi niin välillä kannattaa höllätä...
https://youtu.be/upgqzAH_Q6A
17.02.2016 22:08
Olet sitten vielä niin kuin karhu, joka nukkuu talviunta, kun hiirenkorvia odottelet.
17.02.2016 19:12
Voi mitä prinsessoja... prinssejä ja kehruuvalssi.
https://youtu.be/GYUppMF7AF4
17.02.2016 17:01
Ihan oikeat vanhojen tanssit... voi voi siinä vipinässä saattaa olla pinna tiukalla ja ainakin kukkaro.
Mutta mikään ei ole ole niin kaunista kun ne tanssivat nuoret ja pojillakin puvut päällä...tulee ihan tippa silmään kun muistaa omien lasten vanhoja tansseja.
17.02.2016 16:53
125 / 182