lukemaan 70 palstaa kun täyttää 70 vuotta?
Johtuuko tunne ettei ymmärrä kaikkea mitä täällä kirjoitetaan vanhenemisestani?
Hammaslääkärini sanoi eilen minulle, omahoito on hyvin tehty.
Eilen paistoi muutenkin oikea aurinko.
Kävelin eilen järven jäällä ja pilkillä ollut mies jutteli minulle, tuntemattomalle, kertoi että oli hänen syntymäpäivänsä, Pirkanmaalainen mies.
Täytyykö muuttaa
28
143
Vastaukset
Täytyy.
Täytyy kirjoittaakin sinne.
De-meterin ei täydy.
H.- de-meter
Kiitos nyt hunksi puolenpidosta. Olet harjoittanut sitä ennenkin ylistävin saatesanoin.
Onhan siinäkin elämäntarkoitus saada sinut tuntemaan itsesi nuoreksi ,,))
Ja nuorihan sinä tietysti oletkin...
Aloittajalle sanoisin, että älä piittaa hunkszista. Pysy täällä vain. Ja jos hampaasi ovat kunnossa, se kertoo sinusta paljon..)) Täällä riittää pureksittavaa... de-meter kirjoitti:
Kiitos nyt hunksi puolenpidosta. Olet harjoittanut sitä ennenkin ylistävin saatesanoin.
Onhan siinäkin elämäntarkoitus saada sinut tuntemaan itsesi nuoreksi ,,))
Ja nuorihan sinä tietysti oletkin...
Aloittajalle sanoisin, että älä piittaa hunkszista. Pysy täällä vain. Ja jos hampaasi ovat kunnossa, se kertoo sinusta paljon..)) Täällä riittää pureksittavaa...Kyläpäällikkö jakaa taas kulkulupia :)
Taidankin tehdä saman tempun kuin tälle palstalle siirtyessäni eli menen 70 osastolle jo ennen häntä. Järjestetään vastaanottojuhlat, kun hän juhlasaattueessa sinne seurueineen saapuu.
Juu, älä sinä mene mihinkään, mennään yhdessä niin ei jännitä ihan mahdottomasti.- eppu2
Ancelina kirjoitti:
Kyläpäällikkö jakaa taas kulkulupia :)
Taidankin tehdä saman tempun kuin tälle palstalle siirtyessäni eli menen 70 osastolle jo ennen häntä. Järjestetään vastaanottojuhlat, kun hän juhlasaattueessa sinne seurueineen saapuu.
Juu, älä sinä mene mihinkään, mennään yhdessä niin ei jännitä ihan mahdottomasti.Jos elonpäiviä riittää, minäkin menen sinne 70 n. 5kk ennen kyläpäällikköä.
Täten ilmoittaudun vastaanottajajuhliin.
Aloittaja ei kyllä kertonut, koska hänen aikansa täällä täyttyy.
Ainahan voi muuttoa siirtää tai aikaistaa, on siellä miltä tuntuu. - de-meter
Ancelina kirjoitti:
Kyläpäällikkö jakaa taas kulkulupia :)
Taidankin tehdä saman tempun kuin tälle palstalle siirtyessäni eli menen 70 osastolle jo ennen häntä. Järjestetään vastaanottojuhlat, kun hän juhlasaattueessa sinne seurueineen saapuu.
Juu, älä sinä mene mihinkään, mennään yhdessä niin ei jännitä ihan mahdottomasti.Juu Ancelina, mutta jos sinä siirryt 70 :iin, hunksi seuraa perässä. Niin se teki viimeksikin, uskollinen kun on..))
Ja mites meidän tänne jääneitten sitten käy ? Vaan jos perustetaan kolmen kopla näin alkuun Ancelina, Eppu2 ja yli-ikäinen vanharouva ja aloitetaan nurkanvaltaus..))
Muutkin ovat tietysti tervetulleita
Muistetaan myös että vanhana on kaiken ikäinen , koko paletti on käytössä... - eppu2
de-meter kirjoitti:
Juu Ancelina, mutta jos sinä siirryt 70 :iin, hunksi seuraa perässä. Niin se teki viimeksikin, uskollinen kun on..))
Ja mites meidän tänne jääneitten sitten käy ? Vaan jos perustetaan kolmen kopla näin alkuun Ancelina, Eppu2 ja yli-ikäinen vanharouva ja aloitetaan nurkanvaltaus..))
Muutkin ovat tietysti tervetulleita
Muistetaan myös että vanhana on kaiken ikäinen , koko paletti on käytössä...Juu, mullakin on välillä niin nuorekas olo, varsinkin kun kevät tulloo.
Tiedä mihin tässä vielä intoa riittää. - Kourijoita-löytyisi
Vai että kolmen koplaus. Teillä taitaa olla kokemusta niistä kuuluisista kourimis kaupoista. Vai Kouri tai kouru kaupatko ne oli? Monet miehet voivat tahtoa päästä koplaamaan? Joten se kopla kannattaa pitää piilossa.
eppu2 kirjoitti:
Juu, mullakin on välillä niin nuorekas olo, varsinkin kun kevät tulloo.
Tiedä mihin tässä vielä intoa riittää.Eppu ja demeter, eiköhän pysytä kimpassa, jos yksi lähtee niin silloin mennään kaikki.
Tuosta innosta, innostuin ulkoilusta sen verran kovasti, että hommasin itselleni pitkästä aikaa astmakohtauksen. Ei pitäisi näin vanhan köpelön hiihtää noin lujaa, kovempaa kuin mihin kunto riittää.- de-meter
Kourijoita-löytyisi kirjoitti:
Vai että kolmen koplaus. Teillä taitaa olla kokemusta niistä kuuluisista kourimis kaupoista. Vai Kouri tai kouru kaupatko ne oli? Monet miehet voivat tahtoa päästä koplaamaan? Joten se kopla kannattaa pitää piilossa.
Kiva kuulla arvelustasi, että "kourijoita löytyisi"..)) Mutta eikös sille tunnetulle kourijallekin käynyt huonosti ? Häkki heilahti tai ainakin läheltä liippasi. Koplaus taitaa kannattaa paremmin. Sillä pääsee eduskuntaankin..))
Miehistä sitten tiedä. Ne perustaa kuitenkin sellaisen Karhukoplan ja me tytöt pelataan kevein panoksin. Puhun nyt muidenkin puolesta, kun nämä mainitut siskot tiedän hellämielisiksi...))
Pysytään me tytöt vaan jengissä, selvitään paremmin hengissä - vai miten se meni ?
- uskotaan.lääkäriä
Onhan tässä siihen vielä aikaakin. Lääkärikin oli muutama päivä sitten sitä mieltä että tarvitsen selkäkipuuni sairaslomaa.
- melkein.lomalla
Minä kävin lääkärissä ja pyysin, saanko sairauslomaa ettei minun tarvitsisi mennä suomi24 palstoille ainakaan viikkoon. Hän kirjoitti, että sana on vapaa. Tekstibioottia 10 x vuorokaudessa. Ellei tepsi, annostusta voi lisätä.
Ei tarvitse, käy milloin missäkin, niin minäkin teen... hauska tehdä vertailevaa tutkimusta näistä ikäpalstoista, joskus voi vaikka hyvän mielen löytää.
"Kumpi ompi parempi kieli suomi vaiko ruotsi:
Saari, Saari Heinäsaaren neito. suomeksi vai sama ruotsiksi. Ö, Ö Höön mö."
siinäpä ratkaisematon.- niin.miksi
Ote suomalaisesta elokuvasta:
MInun TÄYtyy - näinonn
Ei tarvii. Voit kirjoittaa 16 palstalta lähtiin vaikka jokaiseen, niissä on vaan alaikäraja ijän perässä tarkottaa sitä.
- att2
Samaa mieltä.
- att2
att2 kirjoitti:
Samaa mieltä.
Kysymys on Teillä Ruotsalainen mainos sexsi naisista??? usein alussa keskellä tai sivussa.
- 1eero
Seksi on mielessä mutta nälkä vie väliin mielestä, maha täynnä en jaksa ajatella ja nukkuessa en tajuu siis missä välissä ?
- att2
Kysymys juuri tässä 60 ei haittaa kyisyin vain onko sama.
Voi, että pojat, teillä on noita huolia tuossa seksiasiassa ihan liian kanssa,
että missä välissä... ja kun plussatkin vielä ihan hakoteillä.
Ei passoo nukkua onnesa ohi.- 1eero
rosaliiin kirjoitti:
Voi, että pojat, teillä on noita huolia tuossa seksiasiassa ihan liian kanssa,
että missä välissä... ja kun plussatkin vielä ihan hakoteillä.
Ei passoo nukkua onnesa ohi.Nuorena luonto ajoi kuin tikanpojan puuhun nii se luonto kyllä opettaa seksin salot, sen tähen pöllötkin jo huhuilee en tiedä rakkauesta mut jotain sillä mielessä.
- att2
1eero kirjoitti:
Nuorena luonto ajoi kuin tikanpojan puuhun nii se luonto kyllä opettaa seksin salot, sen tähen pöllötkin jo huhuilee en tiedä rakkauesta mut jotain sillä mielessä.
Kukaan ei vastannut siis suomalaiset,pyöritään asian ympärillä kun aatusta ei ole turvaa.....
1eero kirjoitti:
Nuorena luonto ajoi kuin tikanpojan puuhun nii se luonto kyllä opettaa seksin salot, sen tähen pöllötkin jo huhuilee en tiedä rakkauesta mut jotain sillä mielessä.
Ai, olet jo kuullut pöllöjen huhuilua, pahalta näyttää ja tuntuu, ei ole kuin huijaus kun kevät mieli jo pomppoo ja silloin se syvänkin pomppoo oikein kunnolla ja elämä muuttuu niin levottomaksi.
Tottakai,sinä siunaamana hetkenä ku kello lyö.
- vai-9-kymppisis
mix sää et oo 8 kymppisis?
- vaantäällä
vai-9-kymppisis kirjoitti:
mix sää et oo 8 kymppisis?
Ehkä siks ettei hän ole niin vanha.
vai-9-kymppisis kirjoitti:
mix sää et oo 8 kymppisis?
Heti lähre ku hetki lyä,yhtä en ove raos roiku.
- perjantaipulla
vai-9-kymppisis kirjoitti:
mix sää et oo 8 kymppisis?
Mikähän muinaisjäänne sinä olet, kun tuota x-kirjainta yhä käytät.
Tuohan oli muodissa nuorisolla reilut 10-vuotta sitten. perjantaipulla kirjoitti:
Mikähän muinaisjäänne sinä olet, kun tuota x-kirjainta yhä käytät.
Tuohan oli muodissa nuorisolla reilut 10-vuotta sitten.Joku mummeli heittäytys vitsikkääks.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411493
- 1221266
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261053Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313881- 99833
- 38732
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.59672Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644