Täälläkö pidetään vanhojentanssit?

parketin-partavaahto

Lehdet höpisseet vanhojentansseista koko viikon. Ajattelin onko ne tällä palstalla vai mennäkö pykälä kaksi ylemmäksi?

17

110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meillä pidetään, ikinä en olisi uskonut että mun pikku-toukista kuoriutuu tuollaiset perhoset. Perrrrrhoset on tässä muutenkin ollut tapetilla, kun yhtäkkiä minusta pitää kuoriutua pukija, meikkaaja ja kampaaja. Kauhea vastuu meitsillä, jos puku tippuukin kesken tansin, se on mun vika.
      Oi perjantai aamu, kunpa häipyisit äkkiä. Taitaa olla meillä vähän enemmän vipinää kuin villasukan verran.

      • Ihan oikeat vanhojen tanssit... voi voi siinä vipinässä saattaa olla pinna tiukalla ja ainakin kukkaro.
        Mutta mikään ei ole ole niin kaunista kun ne tanssivat nuoret ja pojillakin puvut päällä...tulee ihan tippa silmään kun muistaa omien lasten vanhoja tansseja.


      • Niin-se-aika-rientää

        Juuri tänään pähkäilin, että se oli sirkus ja show vuosia sitten kaikkine sivuilmiöineen, piti hommata mahdollisimman juhlava asu, kampaukset, meikkaukset, kengät, hansikkaat, kimellusta krumellusta. Voi taivas sentään. Itselle jäi lopulta valo -ja videokuvaajan sarka.
        Mutta sinulle onneksi olkoon ja juhlavalssi tulkoon. Puvun kiinnivarmistamiseksi salaliitokset ja hakaneulat ovat hyvä konsti Ja ehkä joku salavyö ja salahenkselit :)


      • rosaliiin kirjoitti:

        Ihan oikeat vanhojen tanssit... voi voi siinä vipinässä saattaa olla pinna tiukalla ja ainakin kukkaro.
        Mutta mikään ei ole ole niin kaunista kun ne tanssivat nuoret ja pojillakin puvut päällä...tulee ihan tippa silmään kun muistaa omien lasten vanhoja tansseja.

        Voi mitä prinsessoja... prinssejä ja kehruuvalssi.
        https://youtu.be/GYUppMF7AF4


      • rosaliiin kirjoitti:

        Ihan oikeat vanhojen tanssit... voi voi siinä vipinässä saattaa olla pinna tiukalla ja ainakin kukkaro.
        Mutta mikään ei ole ole niin kaunista kun ne tanssivat nuoret ja pojillakin puvut päällä...tulee ihan tippa silmään kun muistaa omien lasten vanhoja tansseja.

        Hyvä muuten että sanoit, täytyy muistaa varata nessuja tarpeeksi :)


      • Niin-se-aika-rientää kirjoitti:

        Juuri tänään pähkäilin, että se oli sirkus ja show vuosia sitten kaikkine sivuilmiöineen, piti hommata mahdollisimman juhlava asu, kampaukset, meikkaukset, kengät, hansikkaat, kimellusta krumellusta. Voi taivas sentään. Itselle jäi lopulta valo -ja videokuvaajan sarka.
        Mutta sinulle onneksi olkoon ja juhlavalssi tulkoon. Puvun kiinnivarmistamiseksi salaliitokset ja hakaneulat ovat hyvä konsti Ja ehkä joku salavyö ja salahenkselit :)

        Kyllä tämä valssi on ollut yhtä rumbaa :)) Aloitettiin ajoissa jo viime kesänä, kun mekkoa hankittiin. Ajattelin että pojan frakki on helppo nakki, kuinka monta väriä ja mallia niitä voi olla? Ja levättiin niin kauan laakereilla, että hyvä kun ehdittiin saada vuokrattua. Joulukuun ekalla viikolla oltiin liikkeellä, ja saimmekohan viimeisen puvun. On siinäkin tilbehööriä... enemmän pukemista kuin tytöillä.
        Koskakohan pitää herätä perjantaina... neljältä aamulla ehkäpä ;) Otan kaksi kannullista kahvia heti aamusta, ehkä sillä pärjää. Sitten vaan nautin.
        On se kiva että saavat olla prinsessoja ja prinssejä edes kerran elämän aikana ♥


      • Niin-se-aika-rientää

        Ja muista tärkein. Kuvat. Juhla on tärkeä välijuttu, ennen YO lakkia. Joillekin jopa melkein tärkeämpi kuin kirjoittaa kokeet.


      • rosaliiin kirjoitti:

        Voi mitä prinsessoja... prinssejä ja kehruuvalssi.
        https://youtu.be/GYUppMF7AF4

        Että kehruuvalssi, rukinkanssa, paras ottaa rukki mukaan jos ei ole ukkia :)


    • att2

      Ottakaa tuppi suuhun voitte vaikka nukkua...

    • ei.ole.peruutusvaihdetta
    • Mukaan_vaan_me

      Helsingissä jörjestetään kai kerran kuukaudessa Vanhalla Ylioppilastalolla K 50 Disco.

    • Abien-kadottua_vanhimmat

      Abiajelujen jälkeen vasta seuraavana vuonna kirjoittavat järjestävät koulullaan vanhojen tanssit. Tyttö- ja poikakoulut järjestävät ne usein yhdessä.

    • Korialla on hyvä, kuuma tunnelma ja sexsikkäät naiset.

      • koriata-menoa

        onko siellä paljon sieni koria entä marja koria entä auton koria?
        kuuleeko siellä korinaa? pelataanko koronaa? onko nainen myös koria ei pelkkä sex?
        käytetäänkö siellä mausteena korianteria?


      • koriata-menoa kirjoitti:

        onko siellä paljon sieni koria entä marja koria entä auton koria?
        kuuleeko siellä korinaa? pelataanko koronaa? onko nainen myös koria ei pelkkä sex?
        käytetäänkö siellä mausteena korianteria?

        Ota lääkkeet tai mene lääkäriin, jätä huumeet!


    • Siellä oli korioita solttupoikia, niitä käytiin nuorena likkana vahtaamassa.
      Korialla, nääs, on varuskunta, jossa on aina välillä Erämessut, nykyään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1493
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      122
      1266
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1053
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      881
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      732
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      59
      672
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe