Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
rosaliiin
rosaliiin
rosaliiin
Vapaa kuvaus
https://youtu.be/x1TXMpiqcDI
Aloituksia
13
Kommenttia
3629
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sinä sen sanoit, kiitos, höpötykset huomiseen, ensin kahvia ja pari vohvelia.
Sitten musta muuttuu valkoiseksi ja totuudet toiveiden tynnyreiksi ja kunnanisät ovat tyytyväisiä tai sitten eivät.
30.12.2015 20:43
Kokeile, testaa, tutustu.
On täällä hyviä ihmisiä jutuissaan. Monia, tosi hyviä.
En täällä koskaan keskustele kunhan jonnin joutavia keposia väliin heittelen.
Noita sättejä en tunne, siellä ollaan reaaliajassa nenät vastakkain.
Sisään vaan kaikkiin mahdollisiin huoneisiin, rohkeesti vaan.
30.12.2015 20:35
Ei toki, vaan huomiseksi pitäisi tehdä sitä ja tätä, arvaa vaan, huvittaako, ei tarttis kun sivua koneessa kääntää, mutta käännäpäs motivaatio, ei siinä paljon miehet auta. Raportit pitäisi vääntää, vuosi kohta loppuu ja sanoja kaksi vasta saanut aikaiseksi. Kerro, mitä teen, nukkumaanko meen!
30.12.2015 20:25
Oikeassa olet, jokainenhan joka asian tuntee nahoissaan, mutta olet onnekas ei sinun tarvitse minkäänmoista syyllisyyttä kantaa. Pidä kova huoli siitä ettei vaan kukaan erehdy kontollesi mitään sopimatonta tuikkaamaan, varsinkaan tämmöinen joutilas mummeli kaukaa katajapuskien takaa.
Täytyy sanoa, että minua jotenkin nuo jutut harmittaa, ei enää jaksaisi ajatella koko pakolaisjuttua, mutta tulipahan taas näppinsä tuohonkin laitettua.
30.12.2015 19:51
Hitsi, juuri sinua en kyllä osannut ajatella, valitan, koen sanan suomalaiset kokonaisuutena, kansana ja ihan kokonaisena kansana me joudutaan tämmöisetkin asiat aina kohtaamaan ja käsittelemään.
Seuraavalla kerralla ilmaisen asian tarkemmin, ehkä näin : me suomalaiset ilman erästä syytöntä tai...ilman sitä syyttömien putipuhdasta porukkaa... Mitäs sanot, kuulostaako paremmalta.
30.12.2015 19:22
Surullista,
Voi kun hänkin olisi keksinyt paremman keinon hakea huomiota itselleen,
tuskin tuokaan tapaus kenessäkään mitään hyviä ajatuksia herätti, päin vastoin pelkoa ja ahdistusta.
Mikähän siinä on ettemme me suomalaiset huomaa omia nuoria, kun pitää moisia konsteja käyttää. Liikaa huomiota pakolaisissa, niin kuin onkin.
30.12.2015 18:18
Liiankin hyvin tunnen itseni, mutta kokeilinpa huvikseni.
Seiska laatikko sieltä tuli : ideoija, seikkailija, optimisti.
Osui kuin naulan kantaan. Ideoija on työ ja harrastukset, seikkailijalle elämä on niin mukava matka ja optimistikin joskus rämpii alakulon suossa.
Aika viisaita nuo naistenlehtien harjoittelijat.
30.12.2015 18:09
Hurlum hei...
Yksinkertaisella muurahaisella ei ole taivasta ei helvettiä
vain tämä tässä ja ...lumienkeli.
30.12.2015 16:07
iiiks, et kai höpiä puhele, pitääpä kiireesti laitella tuplia ikkunoihin ja tyhjennellä räystäspönttöjä, ihan ensimmäiteks kaivan kuitenkin tumput ja pipot naftaliinista ja missähän mun karvareuhka ja karvarukkaset oikein lymyää, voi, voi, nyt tulee kiire. Mökin nurkille pitää lunta lapioida, jaa mistäs mä sen lumen nyt tähän hätään hommaan, ajattelin maakunta viestiäkin mennä katselemaan, pitäisiköhän luopua koko reissusta vai selviäisikö siellä tupla töppösillä, ja tiedätkö, puita pitää vielä kantaa sisälle niin paljon kun sielu ja selkä sietää, niin sitten voin huokaista. Peittäköön tämän mökkeröisen savupiippuja myöten mummoineen päivineen lumeen ja unohtakoon vaikka sinne. Täällä vain hiljaa hiiviskelen ja kuuntelen kuinka Siperia ulkona riehuu ja räiskää, ihan itekseen se siellä saa touhuta, en kyllä mene apuun vaikka kuinka ulvoisi.
30.12.2015 14:51
Kannatetaan, tämä on hyvä,
Mahtaakos niitä olla semmoisia valtavan äänen pitäviä hälyttimiä, jotka ainakin äänellään pelästyttävät, eikä niihin tarvitse edes puhaltaa vaan pelkkä painaminen riittää. Helppoja pitää taskussa ja ympäristössä saattaisi joku kiinnittää tapahtumaan paremmin huomiotakin hälytysäänen kuultuaan.
Kantelin joskus hiuslakkapulloa ilman korkkia taskussani kun öisin koiraa vieraassa paikassa kusetin. Tosi paikan tullen sen teholle olisi nauranut naapurin variksetkin.
30.12.2015 14:28
Voit kehaista asuvasi keskellä metsää,
kun puita kerran näkyy joka ikkunasta.
30.12.2015 00:59
Nuoruudessani minäkin Helsingissä viihdyin ja jossain vaiheessa ajattelin, että ikäni täällä elän, en kulttuurijuttujen vuoksi lähde kulumallakaan, vaan toisin kävi.
Aluksi menin sukulaisiini Pitäjänmäelle, sieltä Tarkk´ampujankadulle, oli niin pieni huone, että vain sänky mahtui ja seinää peitti edellisen asukkaan valtava Ulla Rantasen grafiikanlehti, se oli sitä hulluttelun aikaa se. Sitten alkoi kolhoosielämä Ratakatu, Unioninkatu, Haaga ja lopulta pahamaineiselle VIlhovuorenkadulle, vaan hyvin sielläkin viihdyin, lyhyet matkat joka paikkaan.
Nykyään kun Helsingissä käyn niin tuntuu, että ihmiset juoksevat koko ajan, aina pitää ehtiä liikennevaloihin, ja milloin mihinkin, ja se tarttuu helposti, kohta huomaa, että itsekin menee samassa virrassa. Mielelläni toki käyn siellä.
29.12.2015 23:19
Jess, taas pelastit päiväni, ihan pirruuttasko, en mä niitä inhoiskaan jos pusuja ehtisin lähettelee. Pitääpä vinkkiäsi harkita seuraavalla reissullani.
Eli muista roosa pusuväli kun peltipoliisi sinua lähestyy!
29.12.2015 18:04
Totta vie, täällä viihdyn,
kauan olen maailmalla kiertänyt,
viimein kierrokseni päättänyt,
koivun juurelta päärynäpuun alle
tammikin houkutti luokseen jäämään
silti rakastuin kuusien huminaan
omenapuut kun kotiin kutsuivat
tänne tutuille juurille palasin
totta vie täällä viihdyn.
Tove J viihtyi näissä maisemissa
https://youtu.be/p3nQ_ar_6Zk
29.12.2015 17:56
Mäkin asun rannassa, hah hah haa, sanovat tätä rikkaitten ryteiköksi.
29.12.2015 14:19
Totta, että vanhassa vara parempi.
Kaikkensa antaminen on aitoa ja inhimillistä.
Kerran huijattu ottaa opikseen,
kuka nyt toistamiseen heikoille jäille.
Me vanhat ei elämän iloa luovuteta,
periksi ei anneta, eihän,
uskotaan, toivotaan ja
yhä rajummin rakastetaan.
29.12.2015 14:10
Mielipiteitä ei ole mistään, mutta voihan tässä jotain höpistä. Ajelen arvariinsa maaseutupitäjässä ja sitten tie liittyy moottoritiehen, on jännää nähdä kuinka kiihdyksissä kuskit ovat olleet kun ovat perässä joutuneet jonkun tovin ajelemaan. Pikkasen ennen ohituskieltotolppaa jo kierrokset nousevat kolmoseen tai neloseen jne, tai en tiedä mihin nousee ja mikä, itsellä se mittari näyttää yleensä kakkosta. Tuli takapuolen alla ja lieskat vaan persiestä nousee.
Enpä muuten liikenteessä viitsi kuskien ilmeitä katsella, ihan sama minkälaista naamaa mulle näyttävät, ainoa paikka jossa sen teen on kun liikennevaloissa punaista tuijotetaan. Silloin vilkuttelen ja lähettelen lentopusuja, ihan piruttain varsinkin jos herra naisensa kanssa siinä rystyset valkoisena niin topakasti punaista tuijottaa. Joskus sattunut hassujakin tilanteita. Mutta samalla lailla siinä kaasua kaapasen minäkin kuin muut, kun vihreä syttyy.
Ajelen aika paljon niin ainoa asia liikenteessä, jota inhoan, on peltipoliisit, ne vainoaa mua, tomtomin kanssa yritän sukkuloida ja lahden seutu on semmoinen pirulainen, että sen peltipoliisit suorastaan hyökkää kimppuun, ajoit yöllä ajoit päivällä, ihan sama tulos, sen kun maksat.
29.12.2015 13:08
Olen jo aikoja sitten luopunut siitä, että pitäisi tehdä sitä ja tätä, viedä kynttilää sinne ja tänne, että yhteys säilyisi. Olen huomannut, että hehän kulkevat mukanani joka päivä, silloin tällöin läheiseni ja muut merkitykselliset jo poismenneet ihmiset pulpahtavat mieleeni, joskus mitä ihmeellisimmissä yhteyksissä. Niin kauan kun joku vain muistaa pois menneen ihmisen hän "elää", olen kuullut jonkun viisaan sanovan. Pari sukupolvea etiäpäin ja kukaan ei muista enää, niinhän siinä käy.
29.12.2015 00:57
Lohdullista, vai mitä, saatko häneltä ohjeita ja neuvoja, vai onko ne teidän kahden välistä sanailua, samantapaista viestittelyä kuin silloin kun hän oli elossa. Vai ihan erilaista.
Unissanikin olen hyvin harvoin nähnyt ketään pois mennyttä läheistäni, mielelläni katselisin heitä unissani. Tosin, silloin heti miettisin, mitähän tämäkin tarkoittaa, kuolemaa vai sairautta, unikirja olisi heti esillä.
29.12.2015 00:36
Visiteeraappas noilla treffipalstoilla, siellä on paljon miehiä, jotka etsivät naista ja ikätoive on 1 - 100v. epäilen, että sinäkin tuon toiveen täytät, varmasti ja helposti, ihan kättelyssä.
29.12.2015 00:15
143 / 182