Vapaa kuvaus

https://youtu.be/x1TXMpiqcDI

Aloituksia

13

Kommenttia

3629

1. Käperryn+kainaloosi,+kietoudun+käsivarteesi.Kuuntelen+ja+kuuntelen,+kuuntelen+ja+taas+kuuntelen.Kuulen+kuinka+sydämesi+lyö.+Rakkausko+silloin+sen+ainoa+työ?En+tarvitse+johtoja+en+piuhoja+lain,+langat+ja+nyöritkin+unohdan+ain.Hetki+vain+ja+nukahdan,+siivillä+sinilinnun+lennän+sylisi+lämpöön.+*https://youtu.be/SPizIaBPhSg
  2. Vastailen+sulle+kun+kukaan+muu+ei+ole+uskaltanut,+höpöttelen+joutessain,+mulla+on+vielä+yötiskit+edessä,+astianpesukone+on+katsos+rikki,+tai+se+ei+ota+vettä+,+olisiko+mangneettiventtiili+tukossa,+tai+sitruunan+siemen+tunkenut+itsensä+väärään+paikkaan.+enpäs+tiedä.Niin+miksi+olen+palstalla,+no,+jonnin+joutavia+höpöttelen,+vaikka+täytyy+sanoa,+etten+tästäsun+aloituksestasi+ymmärrä+hölkkäsen+pölähdystä,+vaan+se+ei+haittaa.+Ei+elämässä+tarvitse+kaikkea+ymmärtää,+on+sillai+elämä+keposempaa.+Ouninpohjasta+jotain+rupatat,+sopiihan+se,+se+on+yksi+niistä+ihanista+pikataipaleista,+kyllä+mä+tiedän,+tuossa+vallan+naapurissa,+pennusta+asti+olen+pyörinyt+sen+rallin+jaloissa.+Yksi+haavekin+liittyy+siihen.+Joskus+kun+heittävät+hommista+pihalle+tai+en+enää+osaa+piirtää+kellotaulua+tai+piirtelen+vain+tikku-ukkoja,+niitä+ei+saa+kuulema+piirrellä+jos+haluaa+ajokorttinsa+pitää,+silloin,+kuule+ostan+vippilipun+sinne+ralliin+ja+kierrän+teltalta+teltalle,+linja-autolla+kuskaavat,+ja+minä+vaan+syön+ja+juon+ja+kyselen+kaikkia+hölmöjä+kaikilta+vähänkin+viisaan++ja+tärkeän+näköiseltä+ihmisiltä.+Tiedä+vaikka+näkisin+silloin+jonkun+suosikkini,+tosin+ne+alkaa+olla+jo+ikäloppuja+kaikki+suosikit+niin+kuin+minäkin.+Mishelle+motoun,+en+muista+miten+rouvan+nimi+kirjotetaan,+mutta+niin+oli+viehättävä+nuorena+kun+myhin+mykkyröissä+audillaa+pörräili,+ihan+ihastuin.Nyt+olen+ihastunut+siihen+Lapin+poekaan,+savolainen+on+koko+hurmuri.No,+joo,+tässähä+tätä+oli+vähäks+aikaa,+selvisikö+miksi+täällä+palstalla+pörrään,+ai+niin+kuule+sä+voit+kertoo+tuon+stondaamisjutun,+mä+olen+vähän+huono+niissä,+varmaan+se+jotenkin+noihin+viagroihin+liittyy,+mahtasko+olla+pitkäkestosta+kun+on+niin+monta+ootakin+sanassa,+vai+ihan+pikanako+mennään.Mä+lähen+tästä+tiskaamaan+ja+siivoomaan+tän+hotellin+keittiötä,+voi+hyvin+ja+nuku+hyvin+superkuusta+huolimatta.+Moi.
  3. Hupuloisin.
  4. Lystiä+hugia+vaan+sinnepäin,+semmoista+mukavaa+tiedossa....ja+Onnea+vaan+huomispäivänä+kun+isä+kerran+olet,+kivoja+ne+lapset++niin+kuin+rivatkin+vaikkeivat+lahkeissa+pyörikkään,+ne+lapset+meinaan.