Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
rosaliiin
profiilit
rosaliiin
rosaliiin
Vapaa kuvaus
https://youtu.be/x1TXMpiqcDI
Aloituksia
13
Kommenttia
3629
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Käperryn+kainaloosi,+kietoudun+käsivarteesi.
Kuuntelen+ja+kuuntelen,+kuuntelen+ja+taas+kuuntelen.
Kuulen+kuinka+sydämesi+lyö.+Rakkausko+silloin+sen+ainoa+työ?
En+tarvitse+johtoja+en+piuhoja+lain,+langat+ja+nyöritkin+unohdan+ain.
Hetki+vain+ja+nukahdan,+siivillä+sinilinnun+lennän+sylisi+lämpöön.+
*
https://youtu.be/SPizIaBPhSg
14.11.2016 14:50
Sinulla+on+kiva+putki-idea,+
melkein+kuin+venäläistä+rulettia,+jos+laittaisi+muille+putket+vitamiineja,+yksi+olisi+sitten+kolikkoputki...
14.11.2016 12:38
Olen+skräpännyt,+se+on+kivaa+puuhaa,+materiaalini+tosin+hommannut+vanhoista+lehdistä+ja+tilkku+lanka+ja+nappilaatikoista.Rakennushommista+jääneitä+papereitakin+olen+käyttänyt,+esim+tervapahvi+oivaa+materiaalia+monen+tarkoitukseen...
Skräppäys+sopii+mainosti+juuri+keittokirjaan,+voi+laittaa+sekaan+lehtileikkeitä...ym...ym..ym
arvaa+vaan,+miten+pää+jo+sauhuaa...+ja+tuskin+ne+opukset+jää+ilman+näitä+mun+kökköjäkään...
niin+ja+voi+kommentoida+ja+antaa+muka+hyviä+vinkkejä+omille+pennuille+ja+se+on+aina+niin+mukavaa....väliin+vilauttaa.....
käsinkirjoitus...+ehdotonta+ainakin+joku+resepti...e+mummon+parhaat...sydämellä+testatut...ja+porkkanakakun+resepti+ehdoton+näissä+omissa+ideoissani
14.11.2016 11:39
Olen+kuiva+käppyräinen+
kesälämmön+unohtama+vaahteranlehti
ilovärit+syys+vei+silmistäin+siivosi+sielustain.
Nyt+talven+tuulet+tuiskut+jo+riemuissaan
lennättävät+hepeneissä+ristiin+rastiin+luminiittyjään.
Ilo+ja+onni+eivät+unohda+siis+milloinkaan.
*
https://youtu.be/tPYZyQHqQ3o
14.11.2016 10:30
Ihana+juttu,+tuon+nappaan+oitis...oma+keittokirja+lapsille,+laminoitko+vai+vaan+A-nelosina+vai+ifolorkirjanako+teet.
Entäs+kuvitus,+teetko+senkin+itse,+voi,+että+olisi+kiva+nähdä+mimmoinen+tuo+kirja+on+kun+sen+tekee+nettiammattilainen,+kuten+siis+sinä.
Olisi+kivaa+miettiä+se+nimi....
Omia+reseptejä,+vai+lapsen+mieliruokija...
14.11.2016 10:00
Joskus+jonkun+savolaisen+viäräleuvan+olen+kuullut+tuota+sanaa+käyttävän,
perusmuoto+lienee+savolaisen+sanakirjan+mukaan++hupa=olla+tuhlaavainen,+kuluttaa+nopeasti+ja+paljon.+
Ja+sen+taidonhan+osaan.
14.11.2016 09:56
Kiitos,+ilmankos+juttu++tuntuikin+tämmöisen+formuloita+seuraamattoman+ajatuksiin+niin+omituiselta,+mutta+ei+väliä.+Ennen+seurasin+noita+formuloita,+vaan+sitten+ne+meni+jotenkin+tylsiksi,+radalla+ei+tapahtunut+mitään.+Melkein+alkuasetelmissa+pöristiin+maaliin+saakka.+Hohto+oli+hävinnyt.+ja+ehkä+se+maksukanaville+siirtyminenkin+verotti+kiinnostusta.
Mutta+nytpä+tiedän+taas+kuka+se+siellä+radalla+osaa+ja+kykenee,+kiitos+sinun+Abudabi....
Ei+sulla+satu+olemaan+haavetta+päästä+joskus+formulakisoihin+vippilipulla+niin+kuin+mulla+suurajoihin.
Ps.+kävin+kerran+yhdellä+viinitilalla+Jeresissä,+ja+siellä+kateltiin+tammisia+viinitynnyreita+kellari+kaupalla,+ja+viinitynnyreissä+formulakuskien+nimikirjoituksia,+tuttuja+suomalaisiakin,+taisivat+olla+vuosikertajuomia.+Olenkin+joskus+ajatellut,+että+jos+vaan+Räikkösen+tai+jonkun+muun+suomalaisen+rallikuskin+juttusille+pääsisin+niin+kysäsisin+heti,+että+onkos+herralla+oma+viinitunnyri+Jeresissä..+
Tio+Pepeä+siellä+maisteltiin+ja+kotiin+kannettiin,+kiva+paikka,+suosittelen.
14.11.2016 00:33
Voi,+itku,+olet+nuo+loppusoinnut+niin+sisäistänyt.
ihan+olen+vihreänä+kateudesta.
Riimejä+tekisi+niin+mieli+vääntää+ja+kääntää+vaan+ne+loppusoinnut+on+vallan+hukassa.
Hyvä+tekniikka+sulla+on,
yhdessä+kohtaa+vähän+ontuu,+kysäisempäs,
miten+mahdat+selittää++yhteyden+sanoilla+paine+ja+mäsähtää,+
siinä+yhteydessä+on+minulle+jotain+valtavan+salaperäistä.
13.11.2016 23:51
Vastailen+sulle+kun+kukaan+muu+ei+ole+uskaltanut,+höpöttelen+joutessain,+mulla+on+vielä+yötiskit+edessä,+astianpesukone+on+katsos+rikki,+tai+se+ei+ota+vettä+,+olisiko+mangneettiventtiili+tukossa,+tai+sitruunan+siemen+tunkenut+itsensä+väärään+paikkaan.+enpäs+tiedä.
Niin+miksi+olen+palstalla,+no,+jonnin+joutavia+höpöttelen,+vaikka+täytyy+sanoa,+etten+tästäsun+aloituksestasi+ymmärrä+hölkkäsen+pölähdystä,+vaan+se+ei+haittaa.+Ei+elämässä+tarvitse+kaikkea+ymmärtää,+on+sillai+elämä+keposempaa.+
Ouninpohjasta+jotain+rupatat,+sopiihan+se,+se+on+yksi+niistä+ihanista+pikataipaleista,+kyllä+mä+tiedän,+tuossa+vallan+naapurissa,+pennusta+asti+olen+pyörinyt+sen+rallin+jaloissa.+Yksi+haavekin+liittyy+siihen.+Joskus+kun+heittävät+hommista+pihalle+tai+en+enää+osaa+piirtää+kellotaulua+tai+piirtelen+vain+tikku-ukkoja,+niitä+ei+saa+kuulema+piirrellä+jos+haluaa+ajokorttinsa+pitää,+silloin,+kuule+ostan+vippilipun+sinne+ralliin+ja+kierrän+teltalta+teltalle,+linja-autolla+kuskaavat,+ja+minä+vaan+syön+ja+juon+ja+kyselen+kaikkia+hölmöjä+kaikilta+vähänkin+viisaan++ja+tärkeän+näköiseltä+ihmisiltä.+
Tiedä+vaikka+näkisin+silloin+jonkun+suosikkini,+tosin+ne+alkaa+olla+jo+ikäloppuja+kaikki+suosikit+niin+kuin+minäkin.+Mishelle+motoun,+en+muista+miten+rouvan+nimi+kirjotetaan,+mutta+niin+oli+viehättävä+nuorena+kun+myhin+mykkyröissä+audillaa+pörräili,+ihan+ihastuin.
Nyt+olen+ihastunut+siihen+Lapin+poekaan,+savolainen+on+koko+hurmuri.
No,+joo,+tässähä+tätä+oli+vähäks+aikaa,+selvisikö+miksi+täällä+palstalla+pörrään,+ai+niin+kuule+sä+voit+kertoo+tuon+stondaamisjutun,+mä+olen+vähän+huono+niissä,+varmaan+se+jotenkin+noihin+viagroihin+liittyy,+mahtasko+olla+pitkäkestosta+kun+on+niin+monta+ootakin+sanassa,+vai+ihan+pikanako+mennään.
Mä+lähen+tästä+tiskaamaan+ja+siivoomaan+tän+hotellin+keittiötä,+voi+hyvin+ja+nuku+hyvin+superkuusta+huolimatta.+Moi.
13.11.2016 23:30
Hupuloisin.
13.11.2016 21:49
Ehkäpä+tulevaisuudessa+nähdään+useammin+oransseja+palloja+taivaanrannassa,+kun+päästään+noista+ilmastosopimuksista+ja+ilmakehä+paitsi+suodattaa+niitä+tiettyjä+aallonpituuksi+niin+myös+saadaan+ilmakehään+lisää+ja+lisää+saasteita.
13.11.2016 21:34
Voisinpa+kysäistä,+että+subjektin+vai+objektin+toinen+hyvä.
Noin+suuren+egon+omaavalla+miehellä+kun+Trump+on,+löytyy+särmää+ja+kanttia+joka+lähtöön,+monen+monituista+hyvää.......
13.11.2016 21:27
Asiahan+voi+myös+olla+toisin+päin,+että+reseptillä+ostettuna+maksaa+vähemmän,+esim+kalkkitabletit.+Eiköhän+puranakin+ole+reseptillä+ostettuna+halvempaa.
Joudun+syömään+kalia+ja+siinä+750+maksaa+paljon+enemmän+kuin+1000,+yleensä+lääkäri+määrää+juuri+tuota+750.+ilman+reseptejä+saa+kumpaakin.
Kolmeksi+kuukaudeksi+ne+napit+on+yleensä+määrätty,+en+kehtoo+alvariinsa+apteekissa+juosta,+en+ole+kyllä+pienempiä+satseja+kyllä+kysellytkään,+seuraavan+kerran+kyselen.
Alkuperäislääkkeet+ovat+kalliimpia+kuin+rinnakkaislääkkeet.
Renault-+merkkisen+unilääkkeeni+saan+halvimmalla+tallinnan+'satama'-apteekista.
13.11.2016 21:18
”tahdotko+miljonääriksi”
Turhaa+on+olla+nuuka.
Saituus+vie+vain+soppajonoon.
Tuhlaria+sydämeni+rakastaa.+
Annan+sinulle+sata+kertaa+sata+suudelmaa+ja+tuhat+pusua.
Väliä+vaikka+vähän+hengästyn,+kuitenkin+hämmästyn.+
Niin+suloiselta+elo+tuntuu,+kepeästi+arki+luontuu.
*
https://youtu.be/FsBsGUtIayw
13.11.2016 20:58
Hitsi+kun+mä+tuosta+Trumpista+tykkään,
se+sanoja+ihan+oikeita+lykkää
kiinalaisten+salajuoni
tottako+tuo+miehen+huoli
koko+maailma+maksaa+tyhjästä
onhan+se+hyvä+hölmöiltä+nyhjäistä.
13.11.2016 16:27
Allakka+täynnä+tammikuuhun+,+onko+se+sitkua,+josta+haluaisin+luopua.+ei+tosiaankaan,+se+on+sitä+seikkailua,+jota+elämältäni+haluan.
Sitten+alkaa+surkeilu,+allakassa+vain+yksi+merkintä,+raavi+siitä+sitten+seikkailu,
itse+asiassa+se+on+sitten+miekkailu....+vastaan.
13.11.2016 15:07
Toivonpa+vain,+että+Trump+pysyy+hengissä,+ensin+että+ehtii+astua+edes+valtaan...
Sitten+koko+kausi,+ehkä+toinen...+samalla+lailla+ajattelin+myös+Obaman+kohdalla,+mutta+hyvinpä+vaan+selvisi+hengissä+ja+kulki+kautensa+pressan+kengissä.+että+toivottavasti+myös+Trump.
13.11.2016 13:49
Pian+olen+olkihattu+kädessä+kuulustelussa+pietaripaavalin+portilla.
”mitä+on+tullut+tehtyä”
*
”Siinä+on+sanaa+kosketusta
rikastuu+niin+rakkaudesta.
Ilman+tunnetta+se+tukehtuu
läheisyydessä+moninkertaistuu.
Se+on+ollut+tärkeää+pienille+ja+pienenpienille
suurille+ja+suuremmille+olen+sen+sydämestäni+antanut.
Parantaa+en+ole+osannut,+en+hoitaa
puhaltanut+vain+kipeään,+tuskaan.”
*
Ei+pienet+puhaltajatytöt+tästä+portista,+vallan+muualle….+
*
https://youtu.be/lbfExdjP-Do
13.11.2016 11:31
Lystiä+hugia+vaan+sinnepäin,+semmoista+mukavaa+tiedossa....
ja+Onnea+vaan+huomispäivänä+kun+isä+kerran+olet,+kivoja+ne+lapset++niin+kuin+rivatkin+vaikkeivat+lahkeissa+pyörikkään,+ne+lapset+meinaan.
12.11.2016 23:42
Ja+minähän+kuule+matelen+jos+mua+huvittaa,+mä+kirjoitan+niin+kuin+itse+haluan,+
sä+voit+loikkii+yli+ettet+liikaa+rasitu.
12.11.2016 18:41
47 / 182