Selvisin älykkyystestistä

Kyl-mä-olen-älykäs

Tuolla jossakin sivustoilla oli maailman lyhyin älykkyystesti 3 kysymystä. Selvitin sen hetkessä, etuajassa kun älysin luntata kaikki kysymykset. Pieleenhän se olisi mennyt jos olisin vastannut omin päin.

20

78

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MinäHaluunKans

No kerropa, mikä testi se oli! Tai anna linkki!

• Päättelyätässä

Kysymykset:

1. Käsine ja pallo maksavat yhteensä 1,10 €. Käsine maksaa 1 € enemmän kuin pallo. Paljonko pallo maksaa?

2. Jos 5 koneelta kestää 5 minuuttia valmistaa 5 lelua, kauanko 100 koneelta kestää valmistaa 100 lelua?

3. Järvessä on lumpeenlehtiä. Joka päivä niiden koko tuplaantuu. Jos lumpeenlehdet peittävät 48 päivän kuluttua koko järven pinnan, kuinka kauan kestää, että ne peittävät puolet järvestä?

Nämä ovat yleisimmät arvaukset, eivät oikeat vastaukset!

1. 10 senttiä

2. 100 minuuttia

3. 24 päivää

Rullaa alas, niin näet oikeat ratkaisut...

• helppoja-tehtäviä-
        Päättelyätässä kirjoitti:

Kysymykset:

1. Käsine ja pallo maksavat yhteensä 1,10 €. Käsine maksaa 1 € enemmän kuin pallo. Paljonko pallo maksaa?

2. Jos 5 koneelta kestää 5 minuuttia valmistaa 5 lelua, kauanko 100 koneelta kestää valmistaa 100 lelua?

3. Järvessä on lumpeenlehtiä. Joka päivä niiden koko tuplaantuu. Jos lumpeenlehdet peittävät 48 päivän kuluttua koko järven pinnan, kuinka kauan kestää, että ne peittävät puolet järvestä?

1. 10 senttiä

2. 100 minuuttia

3. 24 päivää

Ei nuo kysymykset älykkyyttä kaipaa, vaan ihan tavallista päättelykykyä. Jos päättelykyky on älykkyyttä, niin sitten kyllä.

• Heikunkeikku
        Päättelyätässä kirjoitti:

Kysymykset:

1. 10 senttiä

2. 100 minuuttia

3. 24 päivää

Mitä häh-häh ja häh, että "Rullaa alas, niin näet oikeat ratkaisut..."
        Ei sielä mitää oo, vaikka kuinka rullais.
        Voisitko pistää ne oikeat vastaukset, muuten vaivaus ei lähde pois.
        Mä voisin yrittää vastata.
        Ensteks toi vimppa, kun se on kaikista itsestään selvin.
        Kun järvi on saanut pinnastaan puolet lumpeenlehtiä kellumaan, niin siihen kuluu aikaa 47 päivää. Seuraavana päivänä järvi melkein tukehtuu lumpeenlehtiin.
        Olisko toi toka sitten 5 minuutia? Viis minuuttia ja sata konetta on saanut valmiiksi 100 lelua.
        Toi eka on nyt hakusessa. Minulle kun tuli myös mieleen, että 10 senttiä, mutta jos se on väärin, niin tarttee hetkosen aikaa fundeerata.

Tullen takaasin fundeerauksen jälkeen.

• Heikunkeikku
        Heikunkeikku kirjoitti:

Mitä häh-häh ja häh, että "Rullaa alas, niin näet oikeat ratkaisut..."
        Ei sielä mitää oo, vaikka kuinka rullais.
        Voisitko pistää ne oikeat vastaukset, muuten vaivaus ei lähde pois.
        Mä voisin yrittää vastata.
        Ensteks toi vimppa, kun se on kaikista itsestään selvin.
        Kun järvi on saanut pinnastaan puolet lumpeenlehtiä kellumaan, niin siihen kuluu aikaa 47 päivää. Seuraavana päivänä järvi melkein tukehtuu lumpeenlehtiin.
        Olisko toi toka sitten 5 minuutia? Viis minuuttia ja sata konetta on saanut valmiiksi 100 lelua.
        Toi eka on nyt hakusessa. Minulle kun tuli myös mieleen, että 10 senttiä, mutta jos se on väärin, niin tarttee hetkosen aikaa fundeerata.

Tullen takaasin fundeerauksen jälkeen.

Tulin takaisin heipähei:)
        5 senttiä ja se on siinä. Jos ei oo, niin johan on kumma.

• tinalo

Voiluojanoita60pulsseja

11.11.2016 21:14
      Uusi
      Avaushan on maan mainiointa arkirealismia ja huumoria, ennen kaikkea huumoria. Ketju osoittaa sen muutamien mainitseman tosiasian, palsta täynnä tosikkoja huumorintajuttomia jotain tekopyhiä haudanvakavia kirkonrottia.

• "tinalo"

Aloituksessa ei ollut tippaakaan aikuisen ihmisen huumoria.
        Köykäinen höpötys.

H.

• 4_3_7
        hunksz kirjoitti:

"tinalo"

Aloituksessa ei ollut tippaakaan aikuisen ihmisen huumoria.
        Köykäinen höpötys.

H.

"hunksz "

Vastaus on samanlaatuinen, keskusteluun.

Että silleen, linja on näemmä pitänyt vuosia samana.

• reppuriika

Mielestäni ihmisellä on tarpeeksi älyä ja henkisiä lahjoja kun selviytyy työstään, arjestaan ja kokee elämänsä mielekkääksi ja hyödylliseksi.
      Ei älyäkään tarvitse itsetunnon pönkittämiseen tai onko siitä paljoa hyötyä, jos se siihen jää.
      Tunnen miehen joka oli nuorena erittäin älykäs suoritti kaksi yliopistotutkintoa huippulyhyessä ajassa. Sitten sairastui vaikea-asteiseen skitsofreniaan ja ei ole pystynyt päivääkään tekemään töitä valmistumillaan aloilla tai edes tekemään tukitöitä.
      Myös erittäin älykäs ja lahjakas matematiikan ja fysiikan lehtori sekosi ja joutui eläkkeelle vähän päälle 30-kymppisenä ja eleli juoppojengeissä kuolemaansa asti.
      Onko niin, että jos on erittäin älykäs, niin ei jaksa tavallisten ihmisten ajatusten juoksua ja jutut tuntuvat tylsiltä. Se on vähän niin kuin viettäisi jatkuvasti aikaa dementikkojen seurassa tai opiskelisi lukioikäisenä peruskoulun ala-asteen lukuohjelmaa. Tunnen muutaman henkilön, joiden on erittäin hankala pitää yllä ihmissuhteita ja viihtyvät sitten yksinään. Vaikuttavat erittäin nokkelilta ja fiksuilta.

• talvi.va

Mä sain 2/3 oikein. Pöljä olen, kun en lumpeita tajunnut, siis niin iisi :(
      Toisaalta, enhän ole itseäni älykkönä pitänytkään. Hyvä se on aivoja tyhmänkin voimistelututtaa.

• Heikunkeikku

"talvi.va"
        Aateskeletko, että sait 2/3 oikein vai mistä tiedät vastanneesi oikein?
        Vai onko täs ketjus lymys vastaukset, joita minä en hokaa.
        Vai rullasitko alas kuten tuola käskettiin ja jos rullasit, niin kuinka alas menit rullauksinesi:)

• talvi.va
        Heikunkeikku kirjoitti:

"talvi.va"
        Aateskeletko, että sait 2/3 oikein vai mistä tiedät vastanneesi oikein?
        Vai onko täs ketjus lymys vastaukset, joita minä en hokaa.
        Vai rullasitko alas kuten tuola käskettiin ja jos rullasit, niin kuinka alas menit rullauksinesi:)

Hei, tein sen eilen iltapäivälehden, en muista kummassa oli. Ei ne vastaukset siinä näkyneet testiosiossa. Muistaakseni jotain 89 % (?) oli saanut 2/3 oikein. Että onneksi samankaltaisia tyhymiä n aikas paljon.

Sori, en kahlaa sitä linkkiä tähän, kun mulla on lapasen kavennukset kesken :) Tärkeysjärjestys :)

• Heikunkeikku
        talvi.va kirjoitti:

Hei, tein sen eilen iltapäivälehden, en muista kummassa oli. Ei ne vastaukset siinä näkyneet testiosiossa. Muistaakseni jotain 89 % (?) oli saanut 2/3 oikein. Että onneksi samankaltaisia tyhymiä n aikas paljon.

Sori, en kahlaa sitä linkkiä tähän, kun mulla on lapasen kavennukset kesken :) Tärkeysjärjestys :)

Jaahas, että tärkeysjärjestyksessä. Mrrrr-rr
        Kauanko siihen vanttuun kaventamisessa oikein menee, kun et oo vieläkään ruvennut kahlaamaan. Vai kehräätkö ensteks langan, että saat värkkiä kaventamiseen:) Vai meneekö niin pitkälle, että keritset ensteks lampaan.
        Tiedätkö, että on olemassa semmonen sanonta, että odottavan aika käy pitkäksi.
        Täälä mä vaan odottelen ja hiton pitkäksi aika on tullut.

• talvi.va
        Heikunkeikku kirjoitti:

Jaahas, että tärkeysjärjestyksessä. Mrrrr-rr
        Kauanko siihen vanttuun kaventamisessa oikein menee, kun et oo vieläkään ruvennut kahlaamaan. Vai kehräätkö ensteks langan, että saat värkkiä kaventamiseen:) Vai meneekö niin pitkälle, että keritset ensteks lampaan.
        Tiedätkö, että on olemassa semmonen sanonta, että odottavan aika käy pitkäksi.
        Täälä mä vaan odottelen ja hiton pitkäksi aika on tullut.

Anteeksi Heikku! En tajunnut, että jäit oottelemaan sitä linkkiä. Siis se 1/3 osa eli se älyttömyys valtasi ajatukseni. Kävin tekemässä tunnin sauvakävelylenkin, toimitin yhet avaimet postilootaan. Tein suppispiirakan ja toskaomenapiirakan uuniin. Ja sitten tulin tähän koneelle ja auts töks töks.

Tässä tämä linkki viimein, tosin eri lehdestä :)

http://www.mtv.fi/lifestyle/tunteet/artikkeli/maailman-lyhin-alykkyystesti-selvita-alykkyytesi-kolmella-kysymyksella/6160502

• Onnittelen, kiva kun täällä on monenmoisia älykkäitä.
      Sitten porukkaan hukkuu paremmin myös tämmönen älytön hupsuttelija vaan.

• jotenki.rasittavaa.tuo

Sori rosaliiin mut miks sä jatkuvasti vähättelet itseäsi?

• jotenki.rasittavaa.tuo kirjoitti:

Sori rosaliiin mut miks sä jatkuvasti vähättelet itseäsi?

Sori vaan itelles, jos rasitan näillä kommenteillani sinua, ei ole tarkoitus,
        halusin vain käyttää sanapariä älykäs-älytön.
        Onhan täällä näitä älykkäit'ä ihan tarpeeksi, mutta yksi tunnustuksellinen älytön lienee liikaa...

• älä.matele
        rosaliiin kirjoitti:

Sori vaan itelles, jos rasitan näillä kommenteillani sinua, ei ole tarkoitus,
        halusin vain käyttää sanapariä älykäs-älytön.
        Onhan täällä näitä älykkäit'ä ihan tarpeeksi, mutta yksi tunnustuksellinen älytön lienee liikaa...

Ja taas.

• älä.matele kirjoitti:

Ja taas.

Ja minähän kuule matelen jos mua huvittaa, mä kirjoitan niin kuin itse haluan,
        sä voit loikkii yli ettet liikaa rasitu.

• Einstein.Hawking

Jos TUO on älykkyystesti, niin minä olen tuo nimimerkki!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      46
      4121
    2. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      284
      4058
    3. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      138
      3551
    4. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      91
      3504
    5. Korpelanvaara

Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit
      Suomussalmi
      28
      2400
    6. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      36
      1855
    7. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      64
      1751
    8. Osaatko arvata

Mitä ajattelin?
      Ikävä
      37
      1650
    9. Heippa nainen

Tykkään susta niin että halkeen 😘 Kivaa iltaa. t-mies
      Ikävä
      33