Miksi olet palstalla?

Ouninpohja-zikaani

Miksi et katso sadekelin renkaita, on mielenkiintoinen ja jännä tapahtuma menossa. Siellä stondaa eli seisoo. Autot.

16

88

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vastailen sulle kun kukaan muu ei ole uskaltanut, höpöttelen joutessain, mulla on vielä yötiskit edessä, astianpesukone on katsos rikki, tai se ei ota vettä , olisiko mangneettiventtiili tukossa, tai sitruunan siemen tunkenut itsensä väärään paikkaan. enpäs tiedä.
      Niin miksi olen palstalla, no, jonnin joutavia höpöttelen, vaikka täytyy sanoa, etten tästäsun aloituksestasi ymmärrä hölkkäsen pölähdystä, vaan se ei haittaa. Ei elämässä tarvitse kaikkea ymmärtää, on sillai elämä keposempaa.

Ouninpohjasta jotain rupatat, sopiihan se, se on yksi niistä ihanista pikataipaleista, kyllä mä tiedän, tuossa vallan naapurissa, pennusta asti olen pyörinyt sen rallin jaloissa. Yksi haavekin liittyy siihen. Joskus kun heittävät hommista pihalle tai en enää osaa piirtää kellotaulua tai piirtelen vain tikku-ukkoja, niitä ei saa kuulema piirrellä jos haluaa ajokorttinsa pitää, silloin, kuule ostan vippilipun sinne ralliin ja kierrän teltalta teltalle, linja-autolla kuskaavat, ja minä vaan syön ja juon ja kyselen kaikkia hölmöjä kaikilta vähänkin viisaan ja tärkeän näköiseltä ihmisiltä.

Tiedä vaikka näkisin silloin jonkun suosikkini, tosin ne alkaa olla jo ikäloppuja kaikki suosikit niin kuin minäkin. Mishelle motoun, en muista miten rouvan nimi kirjotetaan, mutta niin oli viehättävä nuorena kun myhin mykkyröissä audillaa pörräili, ihan ihastuin.

Nyt olen ihastunut siihen Lapin poekaan, savolainen on koko hurmuri.
      No, joo, tässähä tätä oli vähäks aikaa, selvisikö miksi täällä palstalla pörrään, ai niin kuule sä voit kertoo tuon stondaamisjutun, mä olen vähän huono niissä, varmaan se jotenkin noihin viagroihin liittyy, mahtasko olla pitkäkestosta kun on niin monta ootakin sanassa, vai ihan pikanako mennään.
      Mä lähen tästä tiskaamaan ja siivoomaan tän hotellin keittiötä, voi hyvin ja nuku hyvin superkuusta huolimatta. Moi.

• AbuDabiGrandPrix

Avauksessa oli kysymys menneen illan F-1 tapahtumasta jossa mm Kimi Räikkönen spinnasi autonsa, ja totta puhuen se ei osaa ajaa enää muutenkaan. Kimi on ikuinen 5 tai 6 sijalla elikkä sellainen eläkeläinen sunnuntai ajelija. Eikä formuloissa löydy sellaista autoa jolla Räikkönen palaisi voittaja kaartiin.
        Se nuori se Max Verstappeni, siinä jätkässä ei ole munaa saattaa olla poikuuskin tallella, mutta ajaa se OSAA. Sanoisin paras F-1 kiuski tällä hetkellä, yltiöpäinen mitään pelkäämätön. Yksikään tämän hetken F-kuski ei pystyisi nousemaan sijalta 14, rankka sateessa, palkintokorokkeelle. Pallia en mainitse.
        Mitä tulee Jyväskylän Suurajoihin, siellä ei ole muuta vaarallista kuin osua samaan katsomoon palstan herra H:n kanssa, jossain mutkassa.
        Millään varikolla muuten ei asu muu viisaus kuin, kilpa-autoista ja ajamisesta ne tietävät hieman enemmän kuin maallikko. Mutta astuessaan arkiälyn puolelle, he putoavat puskurilta.

• AbuDabiGrandPrix kirjoitti:

Avauksessa oli kysymys menneen illan F-1 tapahtumasta jossa mm Kimi Räikkönen spinnasi autonsa, ja totta puhuen se ei osaa ajaa enää muutenkaan. Kimi on ikuinen 5 tai 6 sijalla elikkä sellainen eläkeläinen sunnuntai ajelija. Eikä formuloissa löydy sellaista autoa jolla Räikkönen palaisi voittaja kaartiin.
        Se nuori se Max Verstappeni, siinä jätkässä ei ole munaa saattaa olla poikuuskin tallella, mutta ajaa se OSAA. Sanoisin paras F-1 kiuski tällä hetkellä, yltiöpäinen mitään pelkäämätön. Yksikään tämän hetken F-kuski ei pystyisi nousemaan sijalta 14, rankka sateessa, palkintokorokkeelle. Pallia en mainitse.
        Mitä tulee Jyväskylän Suurajoihin, siellä ei ole muuta vaarallista kuin osua samaan katsomoon palstan herra H:n kanssa, jossain mutkassa.
        Millään varikolla muuten ei asu muu viisaus kuin, kilpa-autoista ja ajamisesta ne tietävät hieman enemmän kuin maallikko. Mutta astuessaan arkiälyn puolelle, he putoavat puskurilta.

Kiitos, ilmankos juttu tuntuikin tämmöisen formuloita seuraamattoman ajatuksiin niin omituiselta, mutta ei väliä. Ennen seurasin noita formuloita, vaan sitten ne meni jotenkin tylsiksi, radalla ei tapahtunut mitään. Melkein alkuasetelmissa pöristiin maaliin saakka. Hohto oli hävinnyt. ja ehkä se maksukanaville siirtyminenkin verotti kiinnostusta.
        Mutta nytpä tiedän taas kuka se siellä radalla osaa ja kykenee, kiitos sinun Abudabi....
        Ei sulla satu olemaan haavetta päästä joskus formulakisoihin vippilipulla niin kuin mulla suurajoihin.
        Ps. kävin kerran yhdellä viinitilalla Jeresissä, ja siellä kateltiin tammisia viinitynnyreita kellari kaupalla, ja viinitynnyreissä formulakuskien nimikirjoituksia, tuttuja suomalaisiakin, taisivat olla vuosikertajuomia. Olenkin joskus ajatellut, että jos vaan Räikkösen tai jonkun muun suomalaisen rallikuskin juttusille pääsisin niin kysäsisin heti, että onkos herralla oma viinitunnyri Jeresissä..
        Tio Pepeä siellä maisteltiin ja kotiin kannettiin, kiva paikka, suosittelen.

• väsynyt.katsoja

Justiinsa tulin katsomaan sähköpostiani ja huomisen tarjouksia. Väsyttää niin vietävästi että kirjaimetkin vaihtavat paikkaa kirjoittaessa.
      Nastarenkaita pitänee ennemmin katsella, koska on tulossa liukkaat kelit. Itselläni on kyllä uudet nastarenkaat autossa. Varovainen silti pitää olla tien päällä.

• NastaaSanoiRengas

Tulevalla viikolla. L i u k k a a t kelit ei kestä kuin 2 - 3 päivää ja sitten on lumet ja jää muisto vain. Vesi vie. Kesäkelin renkailla pärjää seuraaviin lumipyryihin. Hyvässä (pahassa) lykyssä ne tulevat takaisin vasta jouluna.

• eppu2

Kun ovat sen maksukortin takana nykyisin, ei tule katsottua, kun joskus kesäaikaan, jos poika sattuu oleen silloin mökillä.
      Näin sen Kimin seinään menon kolmosen sport-ohjelmassa.
      Mersukuskithan sen voiton sitten keskenään ratkaisee.
      Jaa, että miks palstalla. Huvikseni kurkin talvisaikaan, kun aikaa on.
      Entä itse?

• No-esimerkiksi-avaaja

Nimenomaan loppuillasta ja yöllä kurkin kun käyn ylikierroksilla ennen unta. Tosin tämä osio yöllä on huopatossumainen joten katselen vilkkaampia virkkajia osallistuen tarvittaessa.
        Joskus käyn aamulla, joskus päivällä, miten nyt osuu arpaonni että tämä palsta saa minut vieraakseen. Vieraskoreutta täällä ei kyllä ole mustille kulkijoille.

• kylmätotuus

Miksikö minä palstalla olen?

Minähän vain sitä faktaa...ei syytä sen kummempaa.

• Näin hereillä vain, katsoin kasvihuoneen lämpöä 5 täytyy lisätä.

Yleensä nukun en nyt kaikki pyörii, myös unelmat---,

Huommenna on taas uusi päivä sen uutiset.

• enmilläänkeksi

Hyvä kysymys.
      Seurasin formuloita siihen asti, kun Kimi pyörähti.

Miksi noin muutoin käyn tällä palstalla. Sekin on hyvä ja miettimisen arvoinen kysymys.
      Tänne kirjoittavat universumin herkkähipiäisimmät ja itserakkaimmat ja itsekeskeisimmät ja lapsellisimmat 60 miehet. Lajinsa huippua siis on tämä palsta.

• vhimsf

Mua rupesi synkeästi vvi---n kun kävin postlaatikolla, verohallinnolta tuli maksumuistutus maksmattomista kiint.veroista, ajoissa oman krjanpitoni mukaan kuitenkin jättänyt pankin hoidettavaksi asian - mikseivät edes ota yhteyttä, mikäli sekään asia mitenkään selvä - kuin mni muukaan?
      Yhä enempi selityksen makua hommissaa - kui pohalaiismummujen ilimojenhaistelussa - räkälänrääkkien jälkehe.
      Totta myös että vajaakuntoisuus on kurja rasite - noilla paskavesialueillakin
      - silloin kun avunsaaanti on tosi pitkissä kantimissa - montako päätä pyörälle pistetty tai ilmiselvää sekoilua tilinumeroiden ja pankkitunnusten kanssa - saako edes koskaan olla pettynyt ja surullinen vanhuksenakaan kun
      mikään ei koskaan onnistu - paitsi niillä, joiden mielestä heikkous on suurin voima elossa?

• maanantai.va

Minä käyn lepäilemässä palstalla. Eilen ja tänään olen pakkaillut. On se kouvvoo hommoo. Kyllä mä välillä käyn ulkonakin. Että semmoista. Langatkin on vähissä.

• vhimsf

Itse asiassa, ei mun talous koskaan ole lankoihin kaatunut vaikka niitäkin joskus itsestään katoaa - ostelen joskus lahjaksikin innokkaille harrastajille
      - saavatpahan iäkkäät sotaveteraanit ja työtätekevä väestö ynnä työtätekevä lapset lämpimiä neuleita. Kantapään kaventamista joskus vuosia sitten yritin opettaa yhdelle rouvalle hänen pyynnöstään - tuloksetta - seuravalla kerralla sain pihapiirissä
      rautatangon pätkästä huitaisun päähäni - hieman selittelyn makua oli juhlinnan jälkeisten överien aih. temperamentin " heilahteluista ja markkinoiden kusemisesta.
      Huonoa päättelykykyä enimmäkseen.

• maanantai.va

Kun vain oppisi pitämään kaikki langat omissa käsissään. On se elämän lanka joskus vyyhtenä, pää kadoksissa. Eri sitä sitten jos ei ole päätä eikä häntää.

• maa.va
        maanantai.va kirjoitti:

Kun vain oppisi pitämään kaikki langat omissa käsissään. On se elämän lanka joskus vyyhtenä, pää kadoksissa. Eri sitä sitten jos ei ole päätä eikä häntää.

Etsi

• nukkumaaaaaan

vastaus alotukseen,,,,

siksi ku ei ny muu huvita, nukkumaan kohta,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      46
      4121
    2. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      284
      4058
    3. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      138
      3551
    4. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      91
      3504
    5. Korpelanvaara

Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit
      Suomussalmi
      28
      2400
    6. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      36
      1855
    7. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      64
      1751
    8. Osaatko arvata

Mitä ajattelin?
      Ikävä
      37
      1650
    9. Heippa nainen

Tykkään susta niin että halkeen 😘 Kivaa iltaa. t-mies
      Ikävä
      33