Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
rosaliiin
profiilit
rosaliiin
rosaliiin
Vapaa kuvaus
https://youtu.be/x1TXMpiqcDI
Aloituksia
13
Kommenttia
3629
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olen+odottanut+kolmea+väriä.
Pitäisikin+hankkia+itselle...
Ihanaa+olisi+kietoutua+vällyihinsä+
uppota+tuoliinsa+ja+katsoa+peräkkäin
vapautta,+tasa-arvoa+ja+veljeyttä.
27.10.2016 22:50
Olen+ensilumen+hienohelma+hiutale
kepeästi+tanssahtelen+alla+pilviharmaan+
ohi+kuusien+ja+katajain+yli+korsikoiden+kopeiden++
teitä+pitkin+käyden+hänet+löydän.
Oitis+rakastun+tuohon+jäätyneeseen+pikitien+tippaan.
Siinä+sitten+lemmenpalo,+yhteen+sulavat+tippa+kuin+hiutalekin.+
Kirkkain+on+kimppa+tuo,+rakkaus+aina+niin+suloinenkin.
*
Pian+siihen+kaahaa….+en+voi+jatkaa+tulee+liikaa....
*
https://youtu.be/Q92HtgqcCO8
27.10.2016 14:35
Jos+tekee+kellon+ympäri+töitä+ja+sitten+tekee+kuten+eero+"arvojärjestys,+keskittymällä+olennaiseen"+sillai+se+menee.
Tämä+tähän+kirjoittelu+on+mun+tupakkataukoni+vaikken+tupakkaa+ole+koskaan+polttanutkaan.+Hetkeksi+irti+kuviosta,+muutama+minuutti+ja+taas+helpottaa.
Ei+pääse+ikuna+tylsistymään+kun+käy+täällä+kurkkaamassa+kuin+mahottoman+mukavaa+kanssakulkijoiden+elämä+oikein+on.
27.10.2016 10:16
Voi,+voi,+ja+minäkun+olen+ajatellut,+että+ikä,+rupsahtanut+ulkomuoto+ja+hulluus+suojelevat+kaikelta+pahalta+maailmassa,+mutta+ei+sitten+niin+olekaan.
Tunteekohan+kukaan+ketään+jolta+identiteetti+on+kaapattu,+vai+onko+kaikki+vain+ihmisten+pelottelua+ja+varottelua.+Miten+sulkeata+sen+kaappauksen+jälkeen+elämä+on.++olisi+mukava+tietää,+oliskohan+joku+opus,+josta+siitä+elämästä+kaappauksen+jälkeen+saattaisi+vaikka+lueskella.
27.10.2016 09:30
Sun+tuntee+tekstistäsi,+hyvästä+ja+aina+niin+mainiosta...
Onks+sulla+uudet+kontiot...vaude...onnea.
26.10.2016 14:57
Lucia+on+hyvä+aloitus,+joskus+kaipaa+just+tommosta,+viis+siitä+jos+joku+nokkiin+ottaa,+ei+koskaan+voi+olla+kaikkien+mieliksi.
Yhteisö+on+pienikin+yhteisö,+eli+semmoinen+johon+ne+jotka+haluavat+tulevat+mukaan.+Aina+joku+haluuu+olla+nurkas+ittekseen,+antaa+niitten+olla.+
mäkin+taidan+nyt+mennä+nurkkaan+pureskelee+purkkaa....
26.10.2016 14:52
En+mä+vaan+tiedä,+
mä+kun+olen+vaan+tämmönen+ruusu,+
mut+kait+se+joku+horttus+on.
26.10.2016 14:46
Muoto+on+aikas+mukava+epeli
ensilumikin+siihen+viirujaan+veteli.
Koskaan+ei+taivu+se+tahtiin+raadin
vapautta+vahtii+kun+riimiä+laadin.
Salaisuus+on+muotoa+totisempi
ensilumi+tuskin+sitä+valkoisempi.
Tuo+suudelmin+lukittu+visusti+kätketty
se+kutkuttaa+mieltä+ja+sykittää+syväntä.
Avain+on+taatusti+varmassa+piilossa+
pilkkeissä+sinisten+silmien+
hymyssä+punahuulien.
*
https://youtu.be/XlEje680KKY
26.10.2016 14:42
Ihan+kuule+ite+sinkoilin+kun+piti+....
Muuten+mä+otan+ihan+hirveesti+nokkiini+ihan+joka+asiasta,+ei+semmoista+asiaa+olekkaan+mihin+en+suuttua+tupsahtais.+Se+onniin+mukavaa+olla+aina+suutuksissa+ja+kävellä+nokka+mutkilla+kiemurrellen+ja+kaamurrellen.
Lucia+aloitus+oli+mielestäni+pitkästä+aikaa+semmoinen+johon+olisi+voinut+kunnolla+irrotella.+Täällä+on+niin+harvoin+sellaisia+tai+jos+on+niin+ei+jaksa+itse+innostua+tai+sitten+ne+menee+niin+helposti+henkilökohtaisuuksiin.+Sellaista+rentoa+kirjoittamista+tämäkin+porukka+varmaan+osaisi.
Sultakin+lähtee+tarinaa+niin+lennokkaasti...
26.10.2016 13:13
Joo,+tuo+on+kyllä+totta,+siinä+aloituksessa+oletettiin+,että+kaikki+tuntevat+toisensa+ja+se+sulki+muut+ulkopuolelle.+Se+on+valitettavaa.
Olisikin+ollut+hieman+vaikeaa+valita+Luciaksi+joku+puskasta.+
Ei+täällä+sen+narsistisimpia+olla+kuin+muuallakaan,+eikä+kateudesta+kirjoitella,+se+johtuu+siitä+että+on+enempi+kirjoiteltu+täällä.
Miksi+et+itse+esittänyt+mitään+siihen+ketjuun,+eihän+se+olisi+vaatinut+kuin+hieman+leikkimielisyyttä,+ei+pienistä+torjumisista+kannata+nokkiinsa+ottaa,+heittihän+ne+minutkin+heti+ulos,+mitä+se+haittaa,+Sekaan+vaan,+turha+nipottaa...
26.10.2016 08:59
En+osaa+sanoa,+mutta+kuvittelen,+että+se+tulee+siitä+että+ei+halua+esiintyä+tavallaan+omalla+nimellään,+pistää+päänsä+pensaaseen+tai+puskaan+niin+kuin+pupujussi,+vaan+vaihtaa+nimimerkkiään+jatkuvasti.+Eihän+se+ole+kiellettyä,+ei+vähempi+arvoista,+siitä+vaan,+kirjoittaahan+täällä+jotkut+molemmillakin,+rekatulla+ja+sitten+kun+haluaa+sanoa+jotain,+jota+ei+jostain+syystä+halua+kirjoittaa+omallaan,+kepeästi+siirtyy+puskajussiksi.+En+sitä+ymmärrä+koska+kirjoitan+vain+tällä,+ihan+laiskuuttani,+uskallan+kaiken+sanoa+tämän+nimen+alla.
Jotenkin+tuntuu,+että+se+puskanimitys+on+puskalaisista+loukkaava,+ei+minusta.+Jos+kirjoittaisin+puskasta+niin+en+mä+sitä+yhtään+häpeilisi+tai+muuta,+sehän+on+valinta+jonka+tekee+kun+tänne+haluaa+kirjoitella.+
Ei+me+rekatut+sen+parempia+olla+,+jos+katot+näitäkin+räpellyksiä,+mitä+kirjoitan,+sais+vetää+suoraan+viemäriin,+niin+kuin+eräs+on+minulle+sanonut.
Jatka+vaan+rohkeesti+puskasta,+kyllä+niitä+luetaan...
26.10.2016 08:33
HyväH
Rapalaa+ei+saa+heinikoihin+viskellä,+
mutta"kotimainen"+laatutuote,+omistus+ulkolaisissa+käsissä
ranskalaiset+ja+belgialaiset+tietävät+-++mistä+koukut+tulevat.
sorvaillaan+halvalla+sortavalassa+ja+pärnussa,+miten+lie+kiina,+
tekeekö+vaan+muovista+tai+jostain+massoista.
Yksi+neljästä+suurimmasta,+ostellut++firmoja+maailmalta
leviää+tuotemerkeissä+
moneksi+vaikka+olisi+yksi+hyvä+brändi...Rapala
mm
25.10.2016 23:44
Ihanteellinen+tilanne,+avainsana+onkin+tuo+ajankohtainen,+silloin+kun+asiat+on+ramilla+ne+setvitään+ja+sitten+jatketaan+matkaa.
Olen+joskus+ajatellut,+että+kyllä+se+luoja+oikeastaan+aika+viisas+on+ollut,+kun+vaan+poikia+lapsikseni+lykkäsi.+Niitten+kanssa+on+ollut+niin+helppoa+elää+niin+silloin+kun+olivat+pieniä+ja+varsinkin+nyt+ne+ovat+aikuisia,+suorastaan+nautin+niistä+tilanteista+kun+yhdessä+jotain+tehdään.
Aikuisena+voi+katsella+niin+tasavertaiselta+tasolta+vaikka+äiti-lapsi+suhde+onkin.+Ei+tarvitse+paapoa+eikä+olla+mikään+päällepäsmäri.
25.10.2016 23:15
En+ole+puska+kun+aina+tällä+samalla+nimimerkillä+kirjoittelen,+
mutta+en+mitään+aateliakaan,+
tavallinen+ryteikkö+vaan+tässä+meidän+rannassa.
Kohta+sekin+peittyy+lumeen.
25.10.2016 23:04
Ei+oikeastaan+ole+mitään+selvittämättömiä+asioita.+Aina+on+suu+saatu+auki+kun+on+ollut+aihetta+ja+molemminpuolin+osattu+kuunnella+oikeaan+aikaan.
Silloin+kun+lapset+olivat+kotona+niin+asuttiin+maalla+ja+ei+heitä+sieltä+mihinkään+hätistelty.
Kun+koulut+loppu,+oli+aika+siirtyä++eteenpäin,+pakkohan+sieltä+oli+opiskelemaan+kaupunkiin+tai+yleensä+muualle+lähteä,++se+oli+luonteva+tapa+lasten+aikuistua+ja+vanhempien+päästää+irti.+Sitten+taas+lapset+meni+eteenpäin+ja+perustivat+perheen+ja+ihan+luontevasti+kaikki+on+käynyt,+nyt+on+vaihe+heillä+pienet+omat+lapset+ja+minulla+siinä+kuviossa+ihan+oma+osani.+
Ei+mitään+hampaankolossa,+että+pitäisi+viinilasin+ääressä+itkeä+ja+menneitä+murehtia,+päinvastoin.+Skype+on+verraton+apuväline,+on+ollut+hauskaa+seurata+miten+päin+se+lusikka+pienen+suuhun+menee,+joko+menee+oikein....
25.10.2016 21:45
Voisin+päivän+ja+yön+
upota+säveliin
hukkua+tunnelmiin.
*
nnigani+on+yksi+heistä
https://youtu.be/Y5YNhm9hbZI
25.10.2016 21:28
Sorry,+mä+vien+tän+lapsellisen+hevoseni+pois+täältä+ettei+se+vaan+piereskele+ja+turmele+ilmaa,ja+keräilen+kaikki+kakkakokkareetkin,+niin+kuin+kunnon+hevosenomistajan+pitääkin.
Olkaa+huoleti.
25.10.2016 20:36
Voi,+voi+,+mä+vedän+tän+ideani+kiireesti+pois,+ennen+kuin+tulee+allergiakohtauksia+tai+muita+kohtauksia,+kenenkään+terveyttä+ei+saa+vahongoittaa,+se+pitää+ottaa+huomioon.+Terveys+on+meillä+yksi+palstamme+kärkihankkeista,+eiks+niin.
25.10.2016 19:40
Kyllä+mä+luulen,+että+se+mun+komea+valkoiseni+jaksaa+vetää+ihan+yksin+yhden+heikunkeikun+ja+Ancelina-kruunun,+yksin+kun+vetelisi+niin+ei+tarttis+kinastella,+että+kummalla+jalalla+lähdetään+liikkeelle.+
Mä+näin+vaan+sieluni+silmillä+Krakovassa+vetävät+vankkurit,+niissä+on+neljä+hevosta+ja+jos+tässäkin+lähdettäisiin+neljällä+hevosella+ja+isommilla+kärreillä+niin+saataisiin+kaikki,+koko+porukka+mahtumaan+yhteen+ja+samaan+kulkuneuvoon.+Olisi+se+uljaan+näköistä.+Kyllä+se+kuule+lisäisi+yhteenkuuluvaisuudentunnetta,+vai+mitä+järjestelijä+luulee,+kannattaisko,+saataisiin+kaikki+tontutkin+mukaan.
Mutta+jos+ei+tämä+mun+hieno+ehdotukseni+mene+läpi,+niin+sitten+mä+haluaisin+olla+semmoinen+pieni+pyöreäposkinen+tonttutyttö,+sillä+olisi+letit+ja+pisamia+poskissa+ja+sitten+mä+seisoisin+niillä+reen+jalaksilla.
25.10.2016 19:33
Muistelen,+että+Lucia+neitoa+vetää+jossakin+tarinassa+härkävankkurit,+mutta+mä+ehdotan,+että+meidän+somaa+lucia+vetäisi+valkoiset+hevoset+yksi+tai+useampia.
Mä+haluaisin+olla+valkoinen+hevonen,+olis+niin+kiva+letittää+sen+harja+ja+häntä+juhlakuntoon+kulkuetta+varten,+ripotella+sekaan+pieniä+kultahippuja.+Ei+hevosen+tartte+laulaa,+välillä+vaan+sanoo+ihahaaihahaa,+ja+olen+nipin+napin+yli+viistoistavuotias,
(ei+kait+hevosella+nyt+näitä+ikä+ja+laulauvaatimuksia+ole+lain).
25.10.2016 19:03
54 / 182