Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
rosaliiin
profiilit
rosaliiin
rosaliiin
Vapaa kuvaus
https://youtu.be/x1TXMpiqcDI
Aloituksia
13
Kommenttia
3629
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
HyväH
Olisit+voinut+sen+heti+katkaista+ja+kertoa+tilanteen+oikean+laidan.
Mutta+sä+tavallaan+sen+kuittasit+kirjoittamalla+oman+riimisi+ensimmäiseksi,+vai+oliko+sekin+vieraan+miehen+kirjoitus.
Kokonaista+kuusi+tuntia+meni+ja+sitten+ilmoitit,+että+olet+pyytänyt+jotain+poistoon.
No,+sitä+tikulla+silmään,+joka+vanhoja+muistelee.
Mistä+ihmeestä+sen+muuten+tavan+tallaaja+oivaltaa,+
sininen+nimimerkki+ja+riimissä+sanojasi,+tosin+musiikkivalintaa+vähän+ihmettelin,++mutta+maailmaan+kaikkea+mahtuu.+Mitä+noista,+unohdetaan.
27.09.2016 12:15
Hyvä+hunksz
Tahallas+käsität+väärin.
Jos+sä+haluat,+että+tähän+aloitukseesi+ei+kirjoiteta+sanaakaan,+niin+voisit+kertoa+sen+asiallisesti,+että+älkää+hyvät+ihmiset+tähän+kirjoitelko,+sydämeen+sattuu.
Mulla+ainakaan+ei+ole+mitään+tarkoitusta+loukata,+olen+pahoillani+jos+olen+sen+tehnyt.
Nämä+vähäset+rakkauteni+suljen+sydämeeni.
Tuntuu+oudolta,+noin+vahva+mies+vaikka+herkkä+onkin+niin+silti+tämmöisen+rääpäleen+riimit+saa+noin+kommentoimaan.+Mutta+toisaalta+ymmärrän+hyvin+me+jokainen+väsytään+joskus,+toivon,+että+joku+ottaa+sinut+syliinsä+ja+kietoo+rakkauden+lämpöön+ja+saat+siinä+levätä+rauhassa.+Itkeä+jos+itkettää.
Kiitos,+että+olet+näin+kauan+jaksanut+ja+kanssasi+on+ollut+ihanaa+riimitellä,+sulla+on+sydäntä+ja+sydämen+paloa,+intohimoa+sanoissasi,+älä+unohda+sitä,+älä+päästä+sitä+karkuun.
Mä+olen+parhaimmat+riimeistäsi+ikuistanut+sydämeeni+ja+vähän+muuallekin,+muistan+sinut+riimeistäsi+ikuisesti.
Musiikkivalintasi+ovat+olleet+vailla+vertaa.
Kerran+rakas+-+aina+rakas.
Voi+hyvin,+tule+pian+takas+...
27.09.2016 11:57
Hyvä,+just+noin+,+toivottavasti+amerikkalaisetkin+näkevät+että+100-0.
Sitä+ei+sitten+Hilarykään+yskinyt+pahemmin.
Pitää+päivää+myöten+se+tai+ainakin+rippeitä+siitä+jostain+etsiä.
27.09.2016 11:37
Aamut+ovat+niin+ihania
hiljaisuudessa+kun+vain+juhlamokka+rohisee
viipyilen+vielä+eilisissä+ja+jäsentelen+jo+tulevaa.
Tänään+sattui+ihan+hirveää,+melkein+kauheaa.
Rakkausriimini+pako+kesken+kaiken.
Sanaakaan+sanomatta+se+vilahti+omille+poluilleen.
Mihin+sillä+nyt+noin+kiire,+luoksesi+varmaan+valtava+hoppu.
Vähän+levottomalta+vaikutti+alkuajatuksesta+alkaen.
Aamurakkauteni+ja+lämpöni,+kaiken+siihen+latasin.+Kirjainvälitkin+hehkuivat.
Ypöyksinäisenä+ja+peloissaan+se+nyt+jossakin+harhailee.
Vilauksen+jos+karkulaisesta+näät,+nappaa+hännästä+
(ei+siinä+päätä+lain+pieni+häntä+vain).
Koppaa+kainaloosi,+sido+tiukasti+syliisi+ja+omista+sydämeesi.
Saat+pitää+sen,+pidä+hyvänä+sitä,+helli+ja+hoivaa.
Sinulle+se+riimi+oli+tarkoitettu+ja+rakkaudella+kirjoitettu.
*
https://youtu.be/wqXBIQj0CGI
27.09.2016 11:28
Ehei,+ei+siinä+ollut+väheksymistä,+se+oli+vain+hänen+hauska+toteamuksensa,+toisaalta+tunnen+poikani,+konemies,+joka+ei+koskaan+kirjoittele+mitään+ja+lukee+korkeintaan+Vuorista+kaiken+maailman+koneopusten+lisäksi.
27.09.2016 00:53
Niin+paljon
- lohtua+saa+ystävyydestä
- ystävällisyyttä+löytää+hymystä++
- lempeyttä+näkee+silmistä
- lämpöä+tuntee+kädestä
- ymmärrystä+kuulee+äänestä
- läheisyyttä+aistii+kosketuksesta.
Liian+paljon
- hyvyyttä+on+sydämessäsi
- hellyyttä+suudelmassasi
- lempeä+rakkaudessasi+
- kaipausta+ikävässäni.
Paljon,+niin+paljon++kaikkea+-+on+rakkaudessa.+
*
https://youtu.be/UtzdJ_7RHNE
27.09.2016 00:31
Onhan+niitä+rooleja+vielä,+en+tiedä+saanko+noin+montaa+kasaan,+mutta
perhepiirissä,+äiti+ja+mummi+ja+muut+sukulaisuuksista+tulevat+roolit+ja+työ+vaatii+ihan+omat+kuvionsa+ja+sen+puitteissa+myös+vertaisena+olon,+ystäväkin+olen,+
harrastukset+ovat+jääneet+viime+aikoina+vähiin,+joten+niitä+rooleja+ei+enää+ole+montaakaan+ja+sitten+en+naisenakaan+mikään+pökkelö+ole,+että+kyllä+sellainenkin+rooli+vielä+löytyy.
Kaikissa+rooleissa+käyttäytyy+omana+itsenään+mutta+eri+roolien+mukaan+vähän+eri+lailla,+toiset+roolit+vaativat+enemmän+ja+toiset+ovat+kevyempiä.+
Mitenköhän+vähäiseen+määrään+rooleja+elämä+vielä+pakottaakaan+kun+elämänpiiri+alkaa+oikein+supistua+ja+kutistua+iän+mukana+tai+ehkä+ne+roolit+vain+muuttuvat+toisiksi+sitten.
27.09.2016 00:13
Ihminen+ei+joudu+tai+ole+pakotettu+kehittämään+kaikkia+mahdollisia+taitoja+ja+värkkejä+vaan+ihmisellä+on+sellaiset+aivot,+niin+isot+ja+niin+paljon+fiksuutta+ja+filmaattisuutta+,+että+ihminen+haluaa,+siis+haluaaa,+sillä+ihmisellä+on+halu,+intohimo+oppia+uusia+hienoja+taitoja+ja+kykyjä.
Eläimet+ovat+jämähtäneet+sille+sijalleen,+ne+vaan+nauttivat+siitä+omasta+taidostaan,+niin+kuin+nyt+kalat+nekin+vaan+uiskentelee,+ei+osaa+lentää,+ei+edes+halua+opetella,+no+tietysti+lentokalat+pikkiriikkisen+haluavat+lennellä..
Noita+lepakoitakin+,+asuvat+tuossa+mun+vintillä,+ei+ne+halua+kuin+lennellä+ja+liidellä+elokuun+valoisissa+öissä,+ne+voisi+ihan+hyvin+opetella+tekee+muutakin,+vaikka+pesee+ikkunoita,+mutta+ei+nitä+huvita++opetella.+sen+kun+roikkuvat+pää+alaspäin+kohmeessa+koko+talven.
27.09.2016 00:00
Kilpailuhenkisyys+on+kyllä+sukurasite.
Olin+ja+olen+vieläkin+innokas+työntymään+kilpailuun+kuin+kilpailuun.+Koskaan+en+mikään+ykkönenole+ollut,+mutta+aina+innolla+mukana+joukon+jatkona.
Lapsena+urheilin+ja+maastojuoksujakisoissa+piti+kulkea+pitkin+pitäjiä+joka+viikko.+Palkintopallilla+oli+kiva+seisoa,+vaikka+tuskin+koskaan+sillä+korkeimmalla+seisoinkaan.
Mulla+oli+jumppamaikka,+joka+innosti+osallistumaan+milloin+mihinkin.+Pelasin+koripaloa+ja+lentopalloa+ja+vaikka+mitä+palloa,+ei+silloin+tytöt+varmaan+jalkapalloa+pelanneetkaan,+kait+olisin+sitäkin+silloin+pelannut.+
+Sitten+mulla+oli+isä,+joka+raahas+joka+viikonloppu+suunnistuskilpailuihin,+niistä+on+mitaleita,+ikäkausi+piirinmestaruuksia+ja+muitakin+lätkiä+löytyy+ajalta,+jolloin+vielä+oli+olemassa+keski-suomen+lääni.
Käsityökilpailuihin+olen+osallistunut+ja+on+jotakin+palkittuja+juttuja,+samoin+kirjoituskilpailuihin.+Niihin+on+kiva+osallistua,+silloin+tulee+kirjoitettua+enemmän.+Viimeksi+kun+yhdessä+pienessä+kirjoituskilpailussa+palkittiin,+siinä+kilpailussa+oli+runo+ja+proosasarja+ja+sain+kummastakin+lahjakortin,+sitten+pojalleni+esittelin,+että+katos+mitä+äitis+on+saanut,+niin+hän+sanoi,+”perkele+noin+helpolla+tommoset”+ei+hän+osannut+kuvitella+kuinka+kauan+olin+niitä+rivejä+kasaan+loppujen+lopuksi+rustaillut.
Vieläkin+innokkaana+osallistun+milloin+sukkakisaan+milloin+kirjoittelen,+se+on+ihan+hauskaa,+en+enää+mitään+oikeastaan+tavoittele,+mutta+mukana+olo+onkin+jo+se+voitto+ja++voi+olla+tyytyväinen,+kun+vielä+sentään+jotain+saa+aikaiseksi.
26.09.2016 23:41
Joku+esitti+tuolla+edellä+keilaamista,+Oon+aatellut+just+samoin,+että+aktiviteettiä+pitää+olla,+nuo+käsien+vapinat+eliminoidaan+sillai+pois.+Seuraavat+treffini+jos+ja+kun+niitä+joskus+tulee+eteen,+sitten+kun+tuonne+treffipalstoille+taas+innostun,+olenkin+ajatellut+tuohon+keilahallille,+se+on+tuossa+ihan+vieressä,+kolina+melkein+kuuluu+tänne+asti.+
Tunti+sieltä+varataan+ja+siinä+sitä+pallia+lätkiessä+tutustuu+toiseen+ja+voi+tsekata+kropan+ja+kaikki+hymyt+ja+käsien+liikkeet+ilman+vapinoita.+Välillä+huilaillaan+ja+haastellaan+ummet+ja+lammet.+Siis+ihanteellinen+tilanne+treffeille.
Sitten+siinä+on+samassa+seinän+takana+kaffepaikka,+ei+muuta+kuin+kaffeille+ja+konjakeille+tai+sitten+kaljoille+jos+on+kalja+tyyppi.+Siinä+kun+toisen+tunnin+kupposen+ääressä+hupattaa+niin+sitten+tietääkin+mennäänkö+teille+vai+meille+vaiko+ihan+teille+ja+meille.
26.09.2016 23:21
Pätkämuisti+riittää,+sinulla+on+vielä+hyvät+mahdollisuudet+petrata+muistiasi,+älä+jätä+tilaisuuksiasi+käytämättä.
Muistan+sen+kun+istuin+hiekkalaatikon+reunalla+ja+rakennettiin+linnaa,+yhtäkkiä+naapurinpoika+heivautti+lapiolla+päälleni+ja+silmät+oli+täynnä+hiekkaa.+Vettä+valuttaen+niitä+hiekan+muruja+silmistä+poistettiin+ja+naapurin+täti+poikaasa+toruen+lupasi+pojalle+tarkoitetun+jäätelön+minulle.+Voi,+voi,+yhä+vielä+odotan+sitä+jäätelöä...olin+ehkä+kolme+neljä+vuotias+silloin.
26.09.2016 11:09
Aamu+toi+suru-uutisen+syliin.
Vaan+kirjoitan+jotenkin+sen
minkä+herätessä+ajattelin
*
Huomenia+ystävät
Nyt+eilinen+ja+viikonloppu+tiukasti+viikataan
maistuvien+muistojen+mappiin+tungetaan.
Hyvät+kaverit+halataan+ja+rakkaat+rutistetaan.
Aamuhyväilynä+täällä+vain+
kahvikupin+korvaan+kuiskuttelen++
ja+koiraa+hellästi+rapsuttelen.
Uuden+päivän+uuden+viikon+auki+eteen+leväytän
rinnat+rytkyen+helmat+heiluen+uuteen+ryntäilen.
Ei+auta+vaikka+kuinka+kyynel+silmää+hiertää
sydäntä+riepottaa,+mentävä+on+menoihinsa.
Illalla+vastaanotan+tämän+rättinuken+reppanan.
Sen+surut+murheet+ilot+kaikki+hiljaa+kuuntelen
saunan+sille+lämmitän+ja+peiton+lämpöön+kietaisen.
*
https://youtu.be/nbhAvqFRbmk
26.09.2016 10:54
Hiljaa+hiipii+pimeä+pihaan
sulkee+syliinsä+valot+ja+varjot.
Tuikkujen+liekit+vain+yössä+palaa
liki+niin+yksin+yksinäistä+halaa.
Et+tähteä+kuuta+taivaalla+nää
syksyn+viileät+vilut+ja+viilentyy+sää.
Uni+kutsuu+jo+peiton+alle+ja+tyynylle+pään
ei,+ei++-++yövirkkuna+vielä+hetkeksi+kutsutta+jään.+
*
https://youtu.be/JXQorvBwzTk
25.09.2016 22:55
,,,tietenkin+pitää+olla,,,+Aavistan,,,
25.09.2016 20:15
Aavista,+että+jos+oikein+tiukkapipoinen+olisi,+niin+tässä+ketjussa+on+jotain,+jota+voisi+poistoon+pyytää,+mutta+se+ei+suinkaan+ole+aloituksesi.+Enkä+mä+usko,+että+me+mummot+ja+papat+niin+tiukkapipoisia+ollaan+muutenkaan.
Mä+rupeen+kanssa+kohta+toivoo+ja+oikein+kovasti+kun+toivoo+niin+toive+toteutuu,+eikö+vaan.+Miten+noita+rakkausriimejä+muille+osaa.
Ja+musiikkia,+please
*
https://youtu.be/KXCiLub8DZg
25.09.2016 20:13
Tänään+on+ollut+ihana+luppopäivä,+olen+keikkunut+koko+päivän+yöpaidassa,+olen+kutonut+pientä+sukkaa,+laulanut+karaokea,+keittänyt+omenahilloa+ja+kirjoitellut+kirjeitä+ja+taas+kutonut+pientä+sukkaa,+sitä+toista,
ainiin+kolesteroolilääkkeestä+piti+kertomani.+Sain+aikoinani+reseptin+ja+pari+päivää+niitä+pillereitä+söin,+tulin+niin+kipeäksi,+melkein+meni+liikuntakyky,+en+saattanut+kuopion+torin+läpi+kulkea,+kiireesti+vain+YO+apteekkiin+ja+kipulääkettä,+että+pystyi+loppupäivän+kuopiossa+seikkailemaan.+Lopetin+koko+lääkkeen+syönnin+ja+siitä+asti+olen+sen+ruokavaliolla+hoitanut+koko+kolesteroolin,+ei+se+kovin+alas+ole+tullut,+mutta+ei+ole+kovin+ylöskään+noussut.
Kohta+taas+jatkan+sitä+pientä+sukkaa,+yöllä+ajattelin+pitää+valojuhlat+terassillani+-+tarkenisinkohan+vielä+yöpaitasillani.
Afasiaa+sairastavat+ovat+helposti+myös+väärin+ymmärretyjä,+mahtaakohan+heillä+jo+olla+oma+ranneke,+joka+kertoo+kanssakulkijoille+sairauden+yms
25.09.2016 16:16
Toiveita+-+on+hauskaa+lennätellä
ei+ne+muuten+mihinkään+ennä.
En+niin+liikkuvia+kiinni+saa+
ne+kuin+unihiekkaa+yksinäisen
liitävät+vain+siivillä+pääskysen+
keikkuvat+kuusen+käpysillä
nököttävät+sammalkiven+kainaloissa.
Vaan+jos+yhdenkin+kiinni+saan
kerron+sen+sulle+heti+tuoreeltaan.
*
https://youtu.be/XfkMafCy6Bc
25.09.2016 13:35
Et+sä+montaa+voi+muistaa,
mäkään+en+muista+kuin+yhden,
sen+mun+sinisen+rakkauslipastoni.
Siellä+oli+monta+ihanaa+rakkausriimiä,+oi,+oi.
En+voi+yleensä+tehdä+aloituksia+
kun+en+osaa+vastailla+somasti+ihmisten+kommentteihin.
Olen+tälläinen+töksäys+vain.+Olethan+huomannut.
Aloittajat+ovat+ihan+oma+rotunsa+ja+mä+arvostan+kunnon+aloitusten+tekijöitä.
Heitä+on+täällä.+He+saavat+hoitaa+sen+puolen,+mä+vain+kompuroin+täällä+milloin+missäkin.+Viskelen+sanoja+sinne+tänne.
24.09.2016 20:21
Olalaa,+taitaa+olla,+lähti+ennen+aikojaan+avaruuteen.
24.09.2016 19:51
En+tiedä,+tarkoitatko+tuota+typerää+rosaliiitä+tuolla+kommentillasi,
mutta+jos+olisit+olisit+tarkoittanut+ja+ollut+niin+ystävällinen,+että+olisit+tuommoisen+ajatuksen+hälle+suonut,
niin+voin+kertoa,+ei+ole+palstaväsymystä,+takana+opirusti+sanoetten+tiedä+mihin+niitö+tuikkisin
24.09.2016 19:49
61 / 182