"""Suora lähetys ISTV:ssä kello 4: Clinton ja Trump ottavat yhteen ensimmäisen kerran – kuullaanko nyt kiusallinen kysymys?"""
No peekele suora ja suora, häh?
Onko mahdollista, että tapahtuu väärä lähetys? Onko vääriä lähetyksiä ylipäätään?
Tiukka kohtaaminen klo 4 ensi yönä.
7
50
Vastaukset
- Very.interesting
Laitoinohjelman tallentumaan huomisaamupäiväksi TV1 klo 11.05. Ohjelma on uusinta aamuyöltä mutta suomeksi tekstitettynä. Eihän siitä tekstittämättömästä suorasta lähetyksestä saa ainakaan meitsi mitään selvää.
- Turhaa.vellomista
Minua ei kiinnosta yhtään, kun en voi valintaan vaikuttaa. Ja olen kurkkua myöten täynnä, kun tiedotusvälineet ovat kailottaneet laajasti asiasta useita kuukausia. Vatvovat mitä vatvovat, katson sitten kumpi valitaan ja keskustelen sen jälkeen Yhdysvaltojen politiikan vaikutuksesta Eurooppaan. En toki paljon voi siihenkään vaikuttaa, mutta olen ainakin tietoinen missä mennään.
"100–0! Clinton pyyhki Trumpilla pöytää ihan miten tahtoi"
Noin öyhöttäjille tuppaa useimmiten käymään. : ))Hyvä, just noin , toivottavasti amerikkalaisetkin näkevät että 100-0.
Sitä ei sitten Hilarykään yskinyt pahemmin.
Pitää päivää myöten se tai ainakin rippeitä siitä jostain etsiä.
- suurtasirkusta
Älytöntä teatteria jota jotkut vielä ihan tosissaan seuraavat ???
Lehdet tyrkyttävät joka päivä kyseistä teatteriesitystä suurin otsikoin, aivan liiallisesti. Laitanpa tähän mieli-piteeni Colombian sopimuksesta.
Palomallekin laitoin.
Sopinee myös pressa-ehdokkaille.
"Toive-ajattelua hoikkelikkoni, toive-ajattelua :)
Aatteet eivät kuole paperilla.
Paperillakin ne elävät sitkeästi kuin viidakon suolinkaiset."
H.- Suurtawilunkipeliä
Ketä hemmettiä jaksaa kiinnostaa niin paljon että uhraa parhaimman nukkuma-ajan tuollaiselle tyhjän paasaamiselle? Muuten olen aiheesta sitä mielipuolta, että miten helkkarissa Amerikan kokoisella maalla voi olla vain tuollaiset pari pressaehdokasta eikä ketään muuta. Salaa toivon että jollakin tavalla nykyinen jatkaa vaikka se mahdollista olekaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä6712090Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa
Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san725178Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie2983196Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin1973120- 1372280
Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?
Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo221487Tyhmä persuväite = köyhä argumentti
Väite, että vasemmistopuolueita äänestäisivät vain “köyhät, tapatyöttömät tai heikoilla lahjoilla varustetut”, kertoo en301478- 1021442
Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri51142340 vuotta töitä paiskinut ja 3 vuotta työttömänä mamuna Suomessa, sama eläke
Jokin mättää. Eläkettä ei pidä maksaa lainkaan mamuille jos työhistoriaa ei ole vähintään 10 vuotta takana.2341394