Ensitreffeille tai -tapaamiselle sopivaa tekemistä

TyhjäPääMulla

Mietin parhaillaan millaista ohjelmaa pitäisi suunnitella tai millainen paikka valita, jotta se tarjoaisi mahdollisuuden jollekin sopivalle tekemiselle ensitreffeillä tai -tapaamisella?

Mikä, mitä, missä?

38

158

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin et sopiva paikka tämä ikäsel treffeil?
      No semmone et pääse pussil tai taksil tai muul kulkupelil viere kun ei tämä ikäse mittä kuupperei juakse.
      Siin ko saa henkitykse rauhottuma nii kaffekupi vieres voi sitä uut ihastust arvioir, kun istu pöyrä vieres nii saa kärenki vapina salattu painamal pöyttä vaste.
      Eikä minnekkä mis on kirkka valo ,enempi semmost hämyst.
      Enkä mää usko et mikkä toiminta juttu olis hyväks ,semmottis rauhalliset vaa istuskelemal alkku.

• Kivasti olet kaikki seikat osannut huomioida. Kannatetaan! eikä tuohon ole mitään lisättävää 😄💕

• Kiitos-

-koti-kiusatulle. Hauskasti ajateltu sekä kirjoitettu eikä ihan ilman ajatusta, jos ymmärsit mitä tarkoitin. Sainpahan nauraa iltasella!

• Kiitos- kirjoitti:

-koti-kiusatulle. Hauskasti ajateltu sekä kirjoitettu eikä ihan ilman ajatusta, jos ymmärsit mitä tarkoitin. Sainpahan nauraa iltasella!

Mä rupesi iha oikkiast miettimä tommost tilannet ,mä ole ,luaja kiitos sisäruakinnas.
        Kun pitäs iha viara ihmise viree mennä ja ruvet tutustuma nii ei semmost herkkä homma voi metelis ja risko valos tehrä.
        Kyl se o iha rauhas tuterattava ja syynättävä ja ennekaikkee kuuneltava mitä se suustas päästää ,samal voi oikke lähelt katto et onk siistit kunnos .
        Istuma asentoki kerto kauhia paljo ja voi kattel silmiki onk ne viakka vai vilpittömä.

• Määtykkääntollaset
        koti-kiusattu kirjoitti:

Mä rupesi iha oikkiast miettimä tommost tilannet ,mä ole ,luaja kiitos sisäruakinnas.
        Kun pitäs iha viara ihmise viree mennä ja ruvet tutustuma nii ei semmost herkkä homma voi metelis ja risko valos tehrä.
        Kyl se o iha rauhas tuterattava ja syynättävä ja ennekaikkee kuuneltava mitä se suustas päästää ,samal voi oikke lähelt katto et onk siistit kunnos .
        Istuma asentoki kerto kauhia paljo ja voi kattel silmiki onk ne viakka vai vilpittömä.

Sää oletkii rehti miäs ku haluut ihmisen oikiast nährä ekkä lööperii laske jonku lirkkukänny kaut ko ei siin silmiäkää näe.

• SiitäVaanOnnea

Taidenäyttely, keilaaminen,
      Helsingissä voisi käydä uudessa Kaupunginmuseossa joko vaan aulatiloissa kahvilla tai kiertää verkkaisesti jonkin osaston,
      Tampereella Särkänniemeen - huvipuistoon tai Sara Hildénin taidemuseoon,
      Helsingissä voisi ehkä matkustaa kauniina päivänä laivalla/lautalla Suomenlinnaan, Vartiosaareen, Pihlajasaareen tai Hakaniemest vaikka Vuosaareenkiin, jos näyttäisi siltä, että seura miellyttää. Muuten voisi tietysti siirtyä muihin maisemiin ja valittaa jotain yllättäen esille tullutta kiireellistä

• Ihanmukavamesta

Minä sopisin treffit Kreikkaan katsomaan Särkänniemen delfiinejä.

• Nykyään mennään myös naimisiin ensitreffeillä. Mä ehdotan sitä.

• kysynvaan1

Puhuitko nyt miehenä vai naisena ?

• Mitä minä olen tullut huomaamaan, on täällä kaikki muut paitsi minä, intersukupuolisia. 😌

• NeverHeardThat

No mitä ne sellaiset intersukupuoliset ovat?
        Mistä ne tunnistaa ja miten?

• Ehkä-tällaisia

Sillai ettei ne anna ekana iltana mut puolen yön jälkeen voi saada :D

• Googleta. Nojoo,kerron lyhyesti. Heidän sukupuoltaan ei voi määritellä, siis joko tai, vaan molemmat, mies ja nainen. Aivan kuten täällä 60 palstalla, juuri nytkin...

• SiinäSulleInfoa
        NeverHeardThat kirjoitti:

No mitä ne sellaiset intersukupuoliset ovat?
        Mistä ne tunnistaa ja miten?

Intersukupuolisuus on sukupuolisuuden kehityspoikkeama, jossa yksilön sukupuolta ei voida yksiselitteisesti määrittää sukupuoliominaisuuksien avulla. Intersukupuolisella voi olla sekä mies -että naistyypillisiä sukupuolen tunnusmerkkejä, tai sukupuoliset tunnusmerkit voivat olla epäselvät.

• Silliä.kullekin
        Ehkä-tällaisia kirjoitti:

Sillai ettei ne anna ekana iltana mut puolen yön jälkeen voi saada :D

Ootkos joku Jallun pihtaaja vai?

• NaisiaJaMiehiäKaik
        Reeta3 kirjoitti:

Googleta. Nojoo,kerron lyhyesti. Heidän sukupuoltaan ei voi määritellä, siis joko tai, vaan molemmat, mies ja nainen. Aivan kuten täällä 60 palstalla, juuri nytkin...

Kyllä tämän sukupolven edustajat ovat selvästi oman ukupuolensa edustajia. Niin naiset kuin miehetkin. Selvästi!

• ent.siivoojaparka
        Reeta3 kirjoitti:

Mitä minä olen tullut huomaamaan, on täällä kaikki muut paitsi minä, intersukupuolisia. 😌

No kumpaas sukupuolta sinä sitten olet?

• Reeta3 kirjoitti:

Mitä minä olen tullut huomaamaan, on täällä kaikki muut paitsi minä, intersukupuolisia. 😌

Kules ny retta ,mä voin puhel hyvinki naismaissi jutui mut karvarintane tanu miäs mä olen ,tai ainaki vaimo käsk nii kirjota.

• koti-kiusattu kirjoitti:

Kules ny retta ,mä voin puhel hyvinki naismaissi jutui mut karvarintane tanu miäs mä olen ,tai ainaki vaimo käsk nii kirjota.

Uskotaan uskotaan, jos on rintakarvat, se on mies, ja jos vaimo on niin sanonut 😃

• Tutustumiskäynti

Pitäisikö mennä kirkkoon?

• hoidettumies

Ehdotan jotain kahvilaa ,jossa myynnissä myös alkoholia. Voit vähän testata miestä , ottaako hän kahvia vai alkoholia ja jos hän valitsee alkoholin,kysy millä kyydillä hän tuli treffeille. Jos hän ei tullut omalla autolla , niin on köyhis tai sitten on päättänyt juoda enemmänkin alkoholia. Mielestäni tälläisille järjestetyille treffeillä pitäisi olla raittiina. On kohteliasta ,että mies maksaa ostokset,jos ei maksa , ei kannata tavata tälläistä nuukajussia. Pukeudu itse vähän parempiin vaatteisiin ja laita hiuksesi kauniisti,miehet kiinnittävät paljon huomiota hiuksiin, olen lukenut erilaisia artikkileita ,miihin miehet kiinnitävät huomiota. Jos mies ei yhtään panostanut vaatteisiinsa , vaan tulee kuluneissa housuissa,kengissä, hiukset ja parta epäsiistit ,muuten on likaisen hajuinen. Ei hyvä ! Hyvältä tuoksuva, siistit vaatteet, hiukset ja parta hoidettu, on todella miellyttävää seuraa ja jatkoakin voit ajatella.

• Kuten24hvai

Jaa no voihan sitä eka näyttäytymisellä vetää teatteria ja teeskennellä vaikka herra hidalgoa mutta jo seuraavana päivänä on tavis "renttuna", arkisena yksilönä. Kulissit hiiteen ja teema "tule sellaisena kuin olet".

• ent.siivoojaparka
        Kuten24hvai kirjoitti:

Jaa no voihan sitä eka näyttäytymisellä vetää teatteria ja teeskennellä vaikka herra hidalgoa mutta jo seuraavana päivänä on tavis "renttuna", arkisena yksilönä. Kulissit hiiteen ja teema "tule sellaisena kuin olet".

Tuosta ihan yhtä mieltä kanssasi.
        Samaa paskaa ne on kuitenkin, mutta eri housuissa.

• Joku esitti tuolla edellä keilaamista, Oon aatellut just samoin, että aktiviteettiä pitää olla, nuo käsien vapinat eliminoidaan sillai pois. Seuraavat treffini jos ja kun niitä joskus tulee eteen, sitten kun tuonne treffipalstoille taas innostun, olenkin ajatellut tuohon keilahallille, se on tuossa ihan vieressä, kolina melkein kuuluu tänne asti.
      Tunti sieltä varataan ja siinä sitä pallia lätkiessä tutustuu toiseen ja voi tsekata kropan ja kaikki hymyt ja käsien liikkeet ilman vapinoita. Välillä huilaillaan ja haastellaan ummet ja lammet. Siis ihanteellinen tilanne treffeille.
      Sitten siinä on samassa seinän takana kaffepaikka, ei muuta kuin kaffeille ja konjakeille tai sitten kaljoille jos on kalja tyyppi. Siinä kun toisen tunnin kupposen ääressä hupattaa niin sitten tietääkin mennäänkö teille vai meille vaiko ihan teille ja meille.

• kesi.vä

Vähän vissiin riippuu mistä tilanteesta on päädytty ensitreffeille. Jos on jossain seuranhakupalstalla jo jutustellut, niin tietää toisesta jo jonkin verran tai siis sen kuvan minkä toinen on antanut.
      Jos mä nyt niin hurahtaisin, että jonkun tapaisin, niin piknikille jonnekin. Siinä sitten vois katella maisemia jos kahvi alkaa tärisevistä käsistä läikkyä ja voi syyttää kylmettymistä.

• kylläviel

Kolme kuukautta sitten olin ensitreffeillä kylpylässä. Söimme lounaan ja ihastelimme paikkaa. Tietysti tutustuimme toisiimme, nyt on oltu siitä asti yhdessä.

• Kyssäreitä

Joko on peitto heilunut paljonkin?Hetikö annoit? Kylpylässähän riisuudutaan heti. Onks kuinka iso pelikeppi? Onko pelikeppi toimiva vai pätkiikö välillä? Tarviiko hepukka buustausta? Entäs liukkarin tarve? Nämä kysymyksethän kuuluvat treffailuun. En tiedä oletteko hetero- homo-vai lesbopari. Lesboilla on pelikeppinä vyödildo. Joskus sitä voi tarvita heteromieskin jos oma pelikeppi uuvahtaa kesken kaiken.

• ennakoitulevatilanne

Onhan kylpylä hieno paikka tapaamiselle,mutta jos sinne matkaa paljon ja treffit menee mönkään ,tulee kyllä kalliiksi. Piknikillä tulee kylmä tähän aikaan vuodesta, kun kysymys on ei enää niin nuorista ihmisistä, Ihan vaan lähimpään kahvilaan ensitreffeille ja arvioimaan kumppania. Tietysti jos mies ehdottaa jotain parempaa paikkaa, niin mikäs siinä, vaihtakaa paikkaa. Jos itse menisin, niin sellaiseen paikkaan , missä on muitakin ihmisiä, kun kaikki miehet eivät välttämättä ole oikealla asialla, voi olla vaikka varas tai vankilakundi. Ennakoi tuleva tilanne !

• kylläviel

Itse ehdotin paikan, katsoin, että oli suunnilleen sama matka kummallakin. Lounaspuhvetti oli ohjelmassa, ei muuta. Kumpikin maksoi omansa, se on minun periaatteeni. Itsenäisiä olemme taloudellisissa asioissa. Kyllä paikka säilyy muistoissa, tykästyimme heti toisiimme. Sellainen leimahdus on todella harvinaista.

• Suomi on kuin venäjä, niinistö -putin kaikki laulaa - suomi 2016.

Keitä he tapaavat? Kaduilla näkyy aasia, kaikista maista.

• Paras paikka tavata eka kertaa on puiston penkillä ja jakaa askillinen suklaakonvehteja ja (life is a box of chocolates) ja pitää miehelle/naiselle kolmannen asteen kuulustelu tyyppi kuka sä oikeesti oot mitä sä oikeesti haluat mitä luurankoja sulla on oikeesti kaapissa ja onko sinulla varaa minuun/onko minulla varaa sinuun/olemmeko tasaveroisia. Tärkein kysymys lopussa: mitä sinä odotat minulta ja meidän ystävyydeltämme?
      Jos vastaukset ovat olleet tyydyttäviä niin sitten voi siirtyä askeleen eteenpäin ja juomaan ne legendaariset pullakahvit kylän kuppilassa.
      Jos kahvi maistui ja käsi ei vapissut niin kolmas treffi voisi ollakin vaikka missä, vaikka kotona. On asioita joita paree testata heti alussa, kuten esmeks miten yhdessäolo sujuu seinien sisäpuolella ja ilman alkoholin vaikutusta asiaan.
      Näin se ei mennyt mun ja lutusen kanssa kuitenkaan; mutta yksi asia pitää paikkansa: kyselin paljon. Kivaa että hän a) läpäisi testin b) ei säikähtänyt.
      Tuuria.

• Ravintolassa tavattiin, hain naistenvuorolla. Illan päätyttyä mentiin meille ja käytiin heti toisiimme käsiksi. Latsuhde kesti 23v. Raskas, mutta hyvin antoisa suhde. Pois en kokemuksia antaisi, mutta jatkaakaan en jaksaisi, kiitän häntä..💔

• OpetaMuaPlease

Mikä on lat-suhde? Millainen? Mistä sanoista lyhenne tulee?

• LiningApartTogether

Miehesi näyttää haluavan LAT-suhdetta, siis Living Apart Together -erillissuhdetta, joka on varsin yleinen parisuhdemalli eronneiden keskuudessa. Näissä erillissuhteissa on määrällisesti enemmän seksiä, enemmän romantiikkaa ja enemmän onnea kuin tavanomaisissa liitoissa. Viikonloppusuhteet keskittyvät parisuhteen juhlaan, hyviin asioihin arjen ulkopuolella ja yhdessä jakamiseen. Erillissuhteissa riidellään vähemmän. Arjen tuomat tavanomaiset ongelmat eivät kuormita erillissuhdetta.

Tutkimusten valossa saat siis tämänhetkisessä suhteessasi nauttia aivan erityisestä, kahden aikuisen välisestä jakamisesta. Arkeen voitte palata silloin, kun molemmat sitä yhdessä haluavat, eli viiden vuoden päästä. Mies ei tunnu lainkaan epäröivän mitään, vaan tietää kirjeesi mukaan täsmälleen mitä haluaa. Sinun tulisi päättää, hyväksytkö tämän. Et voi muuttaa toisen selkeää, perusteltua kantaa.

Vastaus on julkaistu jo aiemmin Väestöliiton parisuhdesivuilla 12.4.2012.

• LITSlatsLööts

Minä elin pitkäaikaisimman kumppanini kanssa LAT-suhteessa vuodesta 1990 alkaen yli 20 vuotta. Mies asui omassa talossaan Helsingissä ja minä kerrostaloasunnossa naapurikaupungissa. Toimi hyvin, vaikken luultavasti olisi samassa talossa aina jaksanutkaan asua. Mies on varsin omapäinen päätöksentekijä ja pyrki välillä hallitsemaan minunkin reviirilläni.

• Tollanen LAT-suhde olis varmaankin sopinut minulle nuorempana...tai sitten ei. En ole niin paljon yksinäni viihtyvä. Tai siis, viihdyn yksinäni, mutta vain ajoittain, muutamia tunteja kerrallaan. Ja sitten kun ikää alkaa tulla lisää toisen kanssa asuminen luo tiettyä turvallisuuden tunnetta että on kuiteskin toi tyyppi joka voi mut poimia ylös heinikosta jos satun kupsahtamaan ja soittaa ambulanssin jos on paha paikka.

• nuormieli

Lat -suhde on mainio elämänmuoto tällaiselle jo kypsään ikään ehtineelle naiselle joka on ehkä vähän liiankin itsellinen, joka nauttii määrätynlaisesta vapaudesta ja on jo avioliitonkin kokenut aikuisen tyttären äiti joka on jo mummiksikin ehtinyt.
        Lat-suhteissakin arki tulee vastaan kuten kaikissa suhteissa, suhteen ylläpito vaatii hoitoa, jossain vaiheessa ehkä enemmänkin kuin yhteisasumissuhteissa, lat-suhde vaatii todellakin halua olla ja elää juuri kyseisen kumppanin kanssa, houkutuksia ja mahdollisuuksia on paljon ja kaikki käden ulottuvilla, olethan ns. vapaa näennäisesti. Tiedän mistä puhun, olen elänyt lat-suhteessa 35 vuotiaasta lähtien siis todella pitkän ajan, mutta ennenkaikkea lat-suhde vaatii luottamusta kumppaniin ja sovitut "pelisäännöt".
        Onnea vaan kaikille jotka haaveilevat lat- suhteesta.

• kolkymmentviis

Tässä iässä lat-suhde on sopiva. Kummallakin on niin paljon ihan omaa- omaisuutta, läheisiä. Mulla on kokemusta 25-vuotiaasta lähtien. Tarvitaan henkinen side, toinen kulkee koko ajan vierellä, vaikka fyysisesti ei ole läsnä. Nykyisen kumppaninkin kanssa päätettiin, että oma tupa, oma lupa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      67
      12090
    2. Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa

Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san
      Maailman menoa
      72
      5178
    3. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      298
      3196
    4. Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?

Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin
      Maailman menoa
      197
      3120
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäkö. Asiattomatkin kommentit saa laittaa. -🏚️
      Ikävä
      137
      2280
    6. Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?

Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo
      Tv-sarjat
      22
      1487
    7. Tyhmä persuväite = köyhä argumentti

Väite, että vasemmistopuolueita äänestäisivät vain “köyhät, tapatyöttömät tai heikoilla lahjoilla varustetut”, kertoo en
      Maailman menoa
      30
      1478
    8. Kirjoita

… jotakin minkä vain kaivattusi tietää
      Ikävä
      102
      1442
    9. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      51
      1423
    10. 40 vuotta töitä paiskinut ja 3 vuotta työttömänä mamuna Suomessa, sama eläke

Jokin mättää. Eläkettä ei pidä maksaa lainkaan mamuille jos työhistoriaa ei ole vähintään 10 vuotta takana.
      Maailman menoa
      234
      1394
    Aihe