Noted Media brand, the Owl Website logo
Vanha nainen ja hoitaja istuvat sohvalla yhdessä. Se mitä hoitaja sitten tekee, on järkyttänyt tuhansia
Terveydenhuollossa työskentelevät ihmiset eivät yleensä saa tekemästään raskaasta työstä ansaitsemaansa arvostusta (tai palkkaa). Valtaosa tekeekin todella hyvää työtä ja se tekee tämän videon näkemisestä entistä kamalampaa.
Videon nainen on 94- vuotias ja tarvitsee päivittäin apua päivittäisitä toimista selviytymiseen. Naisen tytär, Miriam Marino Buenos Airesista, alkoi kuitenkin epäillä, että kaikki ei ole kunnossa. Tästä syystä hän päätti tutkia asiaa lisää.
Hän asensi kameran piiloon ja hänen pahimmat pelkonsa kävivät toteen. Videolta on nähtävissä, kuinka hoitaja pahoinpitelee Miriam Marinon Alzheimeria sairastavaa äitiä, joka on täysin puolustuskyvytön hänen hyökkäystään kohtaan, eikä sairaudestaan johtuen pysty myöskään kertomaan siitä kenellekkään.
Hoitajan harjoittama henkinen ja fyysinen väkivalta ei ole lainkaan hyväksyttävää mutta se mikä tekee tilanteesta vielä pahemman on se, että hoitajaa ei voida syyttää hakkaamisesta, vaikka se saatiinkin tallennettua videolle.
Tästä johtuen Miriam päätti julkaista videon internetissä, jotta kyseinen hoitaja ei saisi enää koskaan töitä lasten tai vanhusten parissa.
Varoitamme, että video voi olla ahdistava, mutta toivomme että jaatte sen ystävillenne vastustaaksenne hoitajan hirvittävää käyttäytymistä!
23 - 21
Mitä sanotte tästä?
13
55
Vastaukset
Minkä kannan mielen-osoitus on kyseessä?
H.Just vilkaisin arvostetuista ko videon.
En pahemmin jakanut eteenpäin.
Toivottavasti hoitaja on ohjattu sopivimpiin työtehtäviin.
Hoidettava löytänyt paremman hoitajan.- MissäMitäMissee
Mistä se linkki löytyy? Mistä näkee videon?
Oi anteeksi, mä luulin että se linkki on tuossa aloittajalla, vaan eipäs ollutkaan
saas nähdä osaanko sen tähän linkittää
https://youtu.be/NHXnoyn7IVI
"MissäMitäMissee"
Älä ole hölmö.
Etkö huomannut että rosaliin unohti laittaa sen.
Kommentissaankaan ei huomannut.
-
Mitäs jos hakkaisit itseäsi vasaralla päähän.
H.- Tyttö-Röö-pöö-vää
Voisin hakatakin, jos joutuisin sinun tekstejäsi lukemaan. Onneksi ne voi sivuuttaa aika, kun huomaa kuka on teksti n takana. Mihin unohdit tavuviivat yllä olevasta?
Hyvä Hoo
Höpsis, en mä tee aloituksia,
en osaa katsos, ei riitä äo.
Olin vain just lukenut se FB
pystyin siltä perusteelta kommentoimaan ilman videota.- montakin.muistan
rosaliiin kirjoitti:
Hyvä Hoo
Höpsis, en mä tee aloituksia,
en osaa katsos, ei riitä äo.
Olin vain just lukenut se FB
pystyin siltä perusteelta kommentoimaan ilman videota.Oothan sä tehnyt alotuksia.
montakin.muistan kirjoitti:
Oothan sä tehnyt alotuksia.
Et sä montaa voi muistaa,
mäkään en muista kuin yhden,
sen mun sinisen rakkauslipastoni.
Siellä oli monta ihanaa rakkausriimiä, oi, oi.
En voi yleensä tehdä aloituksia
kun en osaa vastailla somasti ihmisten kommentteihin.
Olen tälläinen töksäys vain. Olethan huomannut.
Aloittajat ovat ihan oma rotunsa ja mä arvostan kunnon aloitusten tekijöitä.
Heitä on täällä. He saavat hoitaa sen puolen, mä vain kompuroin täällä milloin missäkin. Viskelen sanoja sinne tänne.
- EttäHallootaVaan
Millä voi jakaa ja mitä?
- 2323232
Rosamunda pientä palstaväsymystä :)
En tiedä, tarkoitatko tuota typerää rosaliiitä tuolla kommentillasi,
mutta jos olisit olisit tarkoittanut ja ollut niin ystävällinen, että olisit tuommoisen ajatuksen hälle suonut,
niin voin kertoa, ei ole palstaväsymystä, takana opirusti sanoetten tiedä mihin niitö tuikkisinrosaliiin kirjoitti:
En tiedä, tarkoitatko tuota typerää rosaliiitä tuolla kommentillasi,
mutta jos olisit olisit tarkoittanut ja ollut niin ystävällinen, että olisit tuommoisen ajatuksen hälle suonut,
niin voin kertoa, ei ole palstaväsymystä, takana opirusti sanoetten tiedä mihin niitö tuikkisinOlalaa, taitaa olla, lähti ennen aikojaan avaruuteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa
Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san846043- 1422523
Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri1122288Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?
Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo252218Tyhmä persuväite = köyhä argumentti
Väite, että vasemmistopuolueita äänestäisivät vain “köyhät, tapatyöttömät tai heikoilla lahjoilla varustetut”, kertoo en372179Tiesitkö? Andy McCoy ja Pelle Miljoona saavat taiteilijaeläkettä - Tämän suuruinen eläke on
Ylimääräiset taiteilijaeläkkeet on jaettu ja 59 taiteilijaa sai sen. Taiteilijoiden keskimääräinen eläketulo jää hyvin a671625Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81371- 391335
Kunnanvaltuusto koolle heti
Tämä on erittäin vakava tilanne 17 hakkiita oli hyrylle mutta Kas kummaa kaksi hakkiota loppusuora oli Kainuusta ja Brys291309Sähköautoa vaikea hankkia koska latauspisteet puuttuu
Suurimmassa osassa taloyhtiöitä joiden talot rakennettu 2018 tai aiemmin ei latauspisteet ole sellaisia että sähköautoa631289