Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
rosaliiin
profiilit
rosaliiin
rosaliiin
Vapaa kuvaus
https://youtu.be/x1TXMpiqcDI
Aloituksia
13
Kommenttia
3629
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tuo+hymiöjuttu+onkin+hyvä,+siihen+suostuisin+ilomielin,+olisi+vain+tarrakokoelma+hymmiöitä+ja+aamulla+iskisi+jääkaapin+oven+mikä+mielipäivä+se+tänään+on,+jos+ei+nimittäin+muuten+sattuisi+sitä+huomaamaan.+
Joku+aamu+ovessa+olisi+kauhea+kiukkutarra+ja+päivää+myöten+se+sitten+muuttuisi+kivemmaksi+ja+illalla+se+olisi+jo+vaikka+miten+söpö+suukkosuu,+juu,+juu...
Voishan+sen+tietysti+itekin+piirtää,+niille+värikkäille+muistilapuille+vain+suun+suunnan+vetäisisi,+se+kertoo+jo+paljon,+niin+ja+väri+jos+on+mutrusuu+myrkyn+vihreälle+piirretty+,+niin+voi+kauhistus....
30.08.2016 08:43
Wau,+mikä+mies....
30.08.2016 08:32
En+mä+nyt+sentään+noin+pöhkö+ole,+luen+lurituksen+kampaajalla+jos+sattuu+päällimmäisenä+siinä+nököttämään,+ja+moni+muukin+on+sen+siinä+ennen+minua+lukenut+,+aina+on+luritus+risaksi+niin+paljon+pöhköilty+ennen+minua.
Mitä+noihin+pillereihin+yms+tulee+niitä+mainoksia+en+lue+saatikka+tilaa,+olen+katsos+oppirahat+maksanut,+mikä+lie+oli+puhelimessa+myyty+juttu+ja+millään+en+meinannut+päästä+siitäeroon.+Ilmaiseksi+ensin+tuotteen+sai+ja+sitten+se+kuristi+niin,eikä+peruutus+puh+numeroa+meinannut+löytyä+mistään,+poliisilla+sai+uhata....
pöhkökin+voi+viisastua...
30.08.2016 08:28
RaakaRonkainen,+saat+olla+aivan+huoletta,
ei+mene+kahta+vaikka+kuinka+yrittäisin.++Se+olisikin+aika+hyvä+homma+kuin+vain+pyyhkäisisi+päivän+pari+kerrallaan+tuosta+vain+niin+kuin+kännykkäänsä,+loppuisivat+päivät+liian+aikaisin.+Ja+se+on+paha+juttu+se,+kun+muutama+ähellys+on+vielä+tekemättä+ja+jokunen+viisu+vetämättä.
29.08.2016 22:52
En+tiedä+aallon+laulusta,
mutta+jo+jotain+kuuluisaa+suomesta+pitäisi+kertoa
just+kapellimestarit+ja+tietysti+tämä+viehättävä+pörröhiuksinen+Rouvali,+tulevaisuutta.
Onhan+yhtiöitä+jotka+menestyvät+eivät+mitään+kaikkien+tuntemaa+joka+taskuun+mutta+kuuluisia+kuitenkin,+tuttuja+Marimekko,+Harvia,+Vaisala,+Kone...
sitten+pari+kenkäsuunnittelijaa,+maailmankuuluja,+ei+suomalaiset+niistä+paljoa+tiedä...
Minna+Parikka+ja+nuori+Aki+Chokolat+(ollaan+käyty+muuten+samaa+yhteiskoulua+aikoinaan,+eri+aikaan+tosin).+Johan+siinä+olikin+kuuluisaa+suomalaista+maailmalla.
Kyllä+me+suomalaiset+saadaan+olla+ylpeitä+monista+kuuluisista+suomalaisista,+osattaisiin+vain+arvostaa...
29.08.2016 20:10
Vaan+jos+oikein+surumieliseksi+heittäytyy'
niin+eiköhän+istuta+alle+syyspihlajan...
https://youtu.be/xwcPIUrxXYQ
29.08.2016 16:48
Syys+se+saattaa+huokailla+vaikka+unelmiakin,+
syysunelmia,+eiks+vaan...
https://youtu.be/Q8zch012HoA
29.08.2016 16:21
...sadetta+odotellessa...+
tässä+soitossa+ja+näissä+kuvissa,+lehdet+todella+varisoo...
https://youtu.be/UZ8Su21oa0o
29.08.2016 15:48
Kyllä+mä+nyhtökauraa+olen+nähnyt,+nyhtänyt+sitä+kaurapellosta,
nyhtämällä+ne+hukkakaurat+sieltä+kaurapellosta+otetaan.
Niitä+hukkakaurojakohan+ovat+markkinoimassa+Kiinaan+.+Viekööt+vaikka+kaikki+ja+ihan+ilmatteiks+saisivat+mokomat+hukat.
29.08.2016 13:45
Vaahteran+lehti+roikkuu+kannastaan+vielä+tiukasti+kiinni+elämässä.
Oli+silläkin+keväänsä+helakassa+vihreässä+
nuoruuden+rakkaus+hempeissä+kukissa+makeassa+tuoksussa.
Kasvatti+siemenensä+ja+päästi+ne+lopulta+lentoon
katseli+vain+kuin+ne+hyrränä+laskeutuivat,+löysivät+oman+paikkansa+ja+juurtuivat.
Täyteläiseksi+tummanvihreäksi+eletty+elämä+muutti+lehden
se+kieppui+ja+keikisteli,+kierteinen+varsi+sitä+tanssitti+tuulen+kuin+tuulen+tahtiin.
Vielä+hetken+se+elää+värikästä+elämäänsä+ja+nauttii+elostaan.
Luopuja+siitä+tosin+on+tullut,+viheriät+lähtee+ensin,+sitten+punat
lopuksi+se+saa+nauttia+keltaisesta+habituksestaan
kunnes+on+lähdön+aika,+kanta+kypsyy+ja+lehti+irtoaa.+Mutta+ei+vielä.
Me+60++roikumme+vielä+tiukasti+elämässä,+rakkaudessa,+tanssissa,+laulussa…+
https://youtu.be/ZZ7PHpthjxg
29.08.2016 13:36
Eihän+se+nyt+mikään+mittari+ole,+yhdenlainen+ihmissuhde.
Mitä+se+mahtaa+mitata+jos+olisi+mittari.
Viime+viikolla+olin+vanhojen+opiskelu+ja+kämppäkavereiden+tapaamisessa.+Ne+ovat+aina+hauskoja+tilaisuuksia.+Osin+olimme+neljäkymmentä+vuotta+sitten+tavanneet.
Puolet+olivat+onnellisesti+aviossa+pitkissä+parisuhteissa+ja+puolet+sitten+ilman+paria.
Jokainen+kertoi+elämänsä+ja+suhteensa+ja+kaikki+kuuntelivat.+Eikä+siinä+mitään+hämmästelty,+ei+mihinkään+kahteen+porukkaan+jakauduttu+vaikka+eletäänkin+nyt+niin+erilaisissa+elämänkuvioissa.+Elämä+vie+meitä+jokaista+niin+eri+tavalla.+Polut+voivat+olla+niin+mutkikkaita+ja+se+oli+hauskaa+nähdä+kun+muistelimme+sitä+nuoruuttamme,+kuinka+me+olimme+vaikuttaneet+toinen+toisiimme.+Itse+esimerkiksi+olen+ollut+pieni+lanka+erään+vuosikymmeniä+jatkuneet+parin+muodostuksessa,+se+tuntui+kivalta+kuulla.
Vaikka+elänkin+näin+paritonta+elämää+niin+en+ole+kuitenkaan+koskaan+kokenut,+että+olisin+jotenkin+vajavainen+parillisten+ystävieni+seurassa.+Onhan+minullakin+kerrottavaa+omasta+elämästäni+ja+suhdekuvioistani,+eikä+vain+kuunneltavaa+muitten+menoista+aviosiippojensa+kanssa.
29.08.2016 09:05
Voi+hyvät+hyssykät+sitä+kakskymppistä,+ei+se+osannut+tehdä+kuin+hoopoja+juttuja+vaan.+Se+meni+ja+touhotti+kun+elämä+oli+niin+mukavaa.+Kuvitteli+lämpimikseen,+että+hänestä+tulee+joku+suuri...+,+ja+niin+sinisilmäinenkin+se+reppeli+vielä+oli.+
Mutta+kuitenkin,+tällä+elämän++kokemuksella+jos+olisin+kakskymppinen,+tekisin++ammatinvalinnan+ehkä+toisin+ja+jättäisin+kaiken+hoopoilun+harrastuksiini.+
Toisaalta+luonteeni+tuntien,+että+sitten+kun+olisin+aikani+jotain+intohimoani+harrastanut+niin+kaikki+järkevät+jutut+unohtaisin+ja+siitä+suhjahtaisin+kevyesti+taas+hoopoiluihin.
Siis+mihinkäs+seebra+raidoistaan...
29.08.2016 08:19
Jossain+määrin+olen+vapautunut+"sitkunmutkunpitäisitäytyisi"+-+ajattelusta,+
ja+harjoiukset+jatkuvat+yhä.
29.08.2016 07:54
Tuttuun+rytmiin+salaa+hiivin
tänne+lennän+kaipauksen+siivin.
Tuntuu+kuin+olisin+ollut+pois+viikon+kaksi++
koko+ajan+kasvoi+ikävä+suuremmaksi.
Juhla+on+mennyt,+viimeiset+saateltu+lennoilleen
herkut+syöty+lasit+pesty+pöydät+kutistettu+paikoilleen.+
On+hiljaista+niin+ei+kuulu+naurua+ei+laulua
vaiti+vain+kaipaukseni+kirjaimiksi+hamuaa.
'
haikeaa...haikeaa
https://youtu.be/cgk9vJREiDg
29.08.2016 00:56
Sano+muuta,+ihan+olen+samaa+mieltä+kanssasi,+tosi+hölmöö.
Aatteleppas,+kuulin+just,+että+naapurin+emäntä,+leskinainen,+hyvin+säilynyt+ja+omaisuuden+laittanut+naamavoiteisiin,+66+on+löytänyt+jostain+treffipaikasta+match.+comista+itselleen+uuden+poikaystävän+35v,+akateeminen+huippumies+ja+komea+kuin+mikä,+että+sillai.+Olen+niin+onnellinen+heidän+vuokseen.+Oli+15+tapaamansa+herrasmies.+Onnen+luku.
26.08.2016 18:44
Onkos+sinulla+tänään+hyvä+mieli
minulla+kuin+hyrisevä+helisevä+hyrrä.
On+testattu+rytmit+ja+sykkeet
niin+oli+sykeröt+kaunista+katseltavaa.
Tohtoriani+uskon+aina+varsin+näin+perjantaina
+”Jatka+samaan+malliin…”+Joo,+joo…
Elämä+on+ihanaa.
Tämä+koko+tämän+huushollin+siivoo
juhlakuntoon+laittaa+ja+
tämä+pappa+täysillä+soittaa...
https://youtu.be/gh1IxhPwMb4
26.08.2016 13:06
Täytyy+kiireesti+selvittää+nuo+7+tärkeää+merkkiä,+
että+todennäköisesti+olen+älyttömämpi+kuin+muut.
näin+tuli+mieleeni
mielisairaus:+höpötys+höpsötus+hupsutus+
huolet:+vapaasti+liitävä+haahuilija
uudet+ideat:+hukun+uppoa+syöksyn+niihin
kaipuu+yksinäisyyteen:+ehei,+johonkin+ihan+muuhun
yökyöpeliys:+rasite+vamma+pakko+onni
luottamus:+kuin+kallioon
laiskuus:+hyvä+hyvempi+paras
26.08.2016 11:57
Hiljaa+enää+musisoi+kevätlintunen+kynnöspeltoni+päällä
vaot+olen+viiltänyt+vikuroille+heinäntupsuille+tappuroille.
Mansikkaiset+pientareet+ruskaa+vain+hehkuvat.
Vielä+lie+vähän+kyntämättä,+kissankelloni+hyräilee
kuivat+korret+okraa+hehkuvat+valossa+syysauringon.
Viillän+surutta+ilolla+kaiken+jäljellä+olevan+sarkani
tylsyköön+aurani+vikuroikoon+vakoni+viimeiseen+viiltoon.
Riemulla+ja+rakkaudella+kylvän+ja+kitken+välillä+itken.
Lempeä+etelätuuli+lämmöllään+syyskaunokkiani+tanssittaa.
https://youtu.be/-6WaRBx-krU
26.08.2016 11:02
jep...tehkäämme+niin...
25.08.2016 09:48
Enpä+mie+ossoo+kenenkään+rakkautta+arvostella+kun+myö+immeiset+ollaan+niin+erilaisia.+Enkä+myöskään+vahdi+kenenkään+rakkaudenvalintoja,+tosin+muutaman+mustan+silmän+jälkeen+voisin+kaverille+kommentoida+jotain.+Henkisesti+me+myös+kestetään+eri+tavalla+iskuja+itsetuntoon,+varsinkin+jos+ne+tulee+rakkauden+taholta+vieteri+voi+olla+todella+pitkä.+Jos+ne+iskut+vie+itsetunnon+nollille+siitä+suhteestä+hakeutuu+pois,+mutta+miten,+jos+se+on+rakkautta.+Mistä+tiedän,+ehkä+iskut+ovat+vain+kahdenkeskistä+seuraleikkiä,+mene+ja+tiedä.
25.08.2016 09:41
71 / 182