Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
rosaliiin
profiilit
rosaliiin
rosaliiin
Vapaa kuvaus
https://youtu.be/x1TXMpiqcDI
Aloituksia
13
Kommenttia
3629
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tässä+kommentissa+on+jotain+niin+luovaa+ja+asiallista+otetta,+että+tähän+täytyy+muutama+sananen+tuikata.+Sitä+paitsi+ihan+kysymysmerkillä+kysymys,+se+aina+viehättää.+
Ehkä+täytyy+tuottaa+sulle+pettymys,++ei+hävetä+pätkääkään,+se+tuntemus+ei+kuulu+nykyisiin+elämyksiini+lainkaan.+Mähän+olisin+raukkis+jos+kirjoittaisin+jotain+ja+sitten+vielä+häpeäisin+sitä,+mitä+olen+kirjoittanut,+varsinkaan+jos+en+siinä+kirjoituksessa+ole+edes+loukannut+ketään.+Enkä+tässä+riimityksessä+mielestäni+loukkaa+ketään.+Käykö+sulle+usein+niin,+olet+aikaisemminkin+tarjonnut+mulle+häpeää,+mutta+kun+sitä+minulle+tarjoat,+niin+se+on+kuin+heittäisit+helmesi+sialle.
Katsos+kun+minä+kirjoitan+just+niin+kuin+tunnen+ja+jos+sinusta+se+on+sitä+miksi+sitä+nimität,+niin+voi,+en+voi+sille+mitään.+Sitä+paitsi,+mielestäni+tällä+palstalla+ei+kukaan+tai+melkein+kukaan+kirjoita+noin+"arvokasta"+tekstiä+millaiseksi+tuon+kirjoitukseni+kommentissasi+arvostat.
Tuo+naurettavuuskin+on+vähän+tylsä+kirves+jos+sillä+minua+yrität+sohia.+Olen+osani+ja+onneni+valinnut+ja+niin+monissa+liemissä+keitetty,+ettei+se,+jos+jotkut+lyhtypylvään+varikset+naureskelevat+niin+siitäpähän+lystinsä+raapivat,+En+yhtään+pane+hanttiin+moista+iloa,+kovin+ovat+pienet+ja+mitättömät+ilot+(vrt.+kommenttisi+sanoihin)+naureskelijoilla.+Minulla+on+paljon,+paljooon+parempia+lystejä.
Nyt+pitäisi+löytää+vielä+soitanto+tähän,+en+halua+pettää+aloittajaa+koskaan,+aina+yritän+soiton+löytää,+vaikka+tänään+vähän+takelteleekin.
Kauniita+unia+ja+oman+kullan+kuvia+sinullekin+ja+voi+hyvin,+kommentoi+taas+kun+keksit+jotain+kivaa.
https://youtu.be/8AsCu
11.08.2016 00:51
Nyt+en+ymmärrä,+onko+tämä+sun+testamenttisi,+vai...
Mä+kuolen+ikävään,+suruun+ja+murheeseen.
Mutta+mitä+yhdestä+pienestä+ihmissurusta,
kukaan+ei+osaa+niin+inspiroida+kun+sinä+sanoillasi.
Mutta+mitä+yhdestä+pienestä+ihmismurusta.
kukaan+ei+osaa+niin+inspiroida+kun+sinä+musiikillasi.
Ei+soi+laulu+enää.
10.08.2016 09:45
Kuuskymppisen+kun+täytin+sain+sisaruksiltani+valkoisen+polkupyörän+ja+pennuiltani+punaisen+kypärän,+käytän+niitä+aina+vain+yhdessä.
Hyviä+juttuja+kumpikin.
10.08.2016 09:30
Kiva,+kirjoituksesi+inspiroi...
nyt+kultainen+aamu+ja+kaurapuuroa,
Ihanaa+että+rakkautensa+voi+näyttää+aina+siellä+missä+sen+tuntee.
No+eihän+se+mihinkään+raamiin+mahdu+kun+oikein+pulputtaa,
lentäähän+se+kotonakin+joskus+kuin+pyryharakka,+jos+sille+päälle+sattuu.
Tämä+renkutus+kuvaa+mun+tunteita+tänään
tiskari+hajosi+viime+yönä...+tai+oikeastaan+jo+edellisenä+yönä.
https://youtu.be/4bxfKVCsrAY
10.08.2016 08:06
Elokuun+yö
ja+levoton+sydän+lyö.
Hyvät+riimit+tässä+laulussa.
https://youtu.be/0E_Xx8XF8oc
09.08.2016 23:33
Arkiviisaat+niin+todelliset+oikean+rakkauden+asiantuntijat
kuin+jonninjoutavat+höperöt+löperötkin.+
Kaikille+rakkaus+on+suotu.+Jokaiselle+löytyy+oma+ihana+ruotu.
Iloinen+olen+kaikkien,+onnellisin+omastani,+aistien+sinfoniasta.
Selvä+on+ero+hyvän+tekemisellä+ja+rakastamisella.
Kaalilaatikon+tekeminen+on+oivaa+hyvän+tekemistä,+ei+rakkauttani.
Pöydän+ääressä+kun+siitä+kanssasi+nautin,+se+hetki+kasvaa+rakkaudeksi.
Saunan+lämmittäminen+rakkautta,+ehei,+kalikka+silloin+pesään+toinen+tällöin
hyvän+tekemistä+parhaimmillaan.+Alalauteilla+itseäni+viisaamman+kanssa
parannamme+maailmaa,+nakkelemme+kalikoita,+se+on+rakkautta
se+kun+lauteille+kiipeämme+se+se+vasta…
Aistini+ovat+kokemista+elämistä+ja+rakastamista+varten+luotu.+
Tunteistani+ja+tuntemuksistani+ja+niiden+aitoudesta+ja+oikeudesta+iloitsen.
Jokainen+säveltää+oman+rakkautensa+sinfonian+sielullaan+läheistensä+kanssa.
Se+musiikki+on+aina+arvokas+ja+kaunis.
https://youtu.be/tsaDOCnMXCs
’+Yksi+osaa+kätkeä+rakkauden+kauniisiin+riimeihin
toinen+pullaan+ja+kaalilaatikkoon.+
Kolmas+etsii+rakkautta+sävelten+kansioista.
Neljäs+sinisistä+silmistä.
Viides+ei+löydä+mokomaa+mistään.
Siinäs+näät+turhaa+viisaudessas+hääräät
jos+yhtä+oikeaa+yksiin+raameihin+määräät.’
https://youtu.be/tfkbOr0GCZE
09.08.2016 22:59
No+siinä+olet+oikeassa,+että+en+tiedä+paljoakaan,+se+mitä+tiedän+perusteuu+melkeinpä+elokuviin+ja+-77+LA:ssa+käydessäni+vierailu+SouthWest+museumissa+,+siellä+oli+paljon+asiaa+intianien+elämästä+ja+myös+reservaateista,+ne+eivät+silloin+kiinnostaneet,+vaan+enemmänkin+heidän+käsityönsä.
Samoin+tuo+lääkintä+juttu+on+ihan+yhden+päivän+kokemus+biitsisltä,+jolloin+ystäväni+selkä+paloi+todella+pahoin+ja+sitä+lääkittiin+intiaanien+vanhoilla+konsteilla.
Kun+sinulla+on+noin+paljon+tietoa,+mainitsepa+muutama+hyvin+pärjännyt+intiaaani,+olisi+mielenkiintoista+tietää.
Vähän+kyllä+ouduksun+kokemuksesi+perusteella+rinnastustasi++suomen+ja+reservaattien+välillä,+ehkä+se+on+vain+lapsus,+tai...
09.08.2016 21:40
Sitäkö+rakkaus+on.
Jokainen+sanakin+on+teko.
Ei+sanojen+kanssa+nuukailla+sovi.
Jätä+rakkauden+tekoon+vain+pieni+lovi
ja+silloin+sekaan+mahtuu+myös+rakkauden+sana.
'Yksihento+kosketus+ihollesi'
kuinka+hyv'ltä+ja+lämpimältä+tänään+tunnutkaan.
'Yksi+hymyilevä+katse+silmiisi'
mistään+koko+maailmasta+en+löydä+hymyäsi.
'Väsyneiden+jalkojen+hieronta'
miten+paljon+yhteisiä+polkuja+kanssasi+-+rakastankaan.
'Päivällisen+valmistaminen+sinulle'
parasta+taas,+vain+parasta+sinulle+Kuningatareni.
'Tiskivuoren+ottaminen+sinulta'
annas+kun+mister+tossavainen+tiskaa...
Tämä+värsytys+on+hoopo,+lapsellinen+ja+ontuu,+koska+rakastavaisilla+on+tietysti++oma+sanamaailmansa,+tässä+vain+haroin+jotakin.
silti+sinulle+jäi+vielä+neljätuhatta+yheksänsataa+seitsemänkymmentä+
sanaa+tavallaan+'säästöön'.+Nuuka+mies.
En+jaksa+uskoa,+että+sitä+tuppisuina+rakkauden+tekoja+tehdään,+
mutta+siinähän+on+aina+olemassa+myös+vaara,+ettei+se+ikioma+rakkaus+tiedä+tekoasi+rakkauden+teoksi+jos+siihen+ei+liity+rakkauden+sanoja.+
Taas+tuli+rakkaushöperöintiä.
Rakkauden+teko+tässäkin...
https://youtu.be/hBKwtvnfYZA
08.08.2016 23:43
Pärskeeni+roiskeeni+loiskeeni+sinut+päästä+varpaisiin+kastelkoon.
Lumpeiden+nyörein+sydämen+sydämeen+köytän,+ikinä+en+irti+päästä.
Perhostelen+luoksesi+kuin+kenderesi+lumpeenkukka+korvallani.+
Sylikkäin+hiljaa+keinuen+kellutaan+lehdellä+lumpeen+
kylänlahden+lämpimiin+laineisiin.
Silloin+aina+taivaalla+loistaa+kuu.+
https://youtu.be/Tc_PgV9W028
08.08.2016 21:48
Ne,+jotka+sieltä+laivoilta+roudaavat+eivät+ole+mitään+raakkeja.+Ei+raakit+semmosia+käytäviä+käryjään+kuskaa.+Raakit+vaan+ruikuttaa.
Kossuja+en+juo,+mutta+vanhaa+tallinnaa+voisi+huikan+hilpasta.
08.08.2016 20:16
Mulla+menis+vartti+ennen+kuin+saisin+sen+aparaatin+hyrisemään.
Puskia+ja+pensaita+kierrellessä+pää+olis+ihan+pyörällä+ja+se+jos+mikä+hidastaa,+kun+homman+lopettaa+ei+ainakaan+pystyssä+pysy+kun+tuommosta+haipakkaa+ajelee..
08.08.2016 20:10
Intiaaniheimoilla+on+ikävä+ja+surkea+kohtalo,+reservaatit++ja+kadonnut+arvokas+perinne++kadonnut+kuin+tuhka+tuuleen.+Elokuvatkin+antavat+romantisoidun+kuvan+heidän+arvokkaasta+perinteestään.+
Oletko+muuten+päässyt+jo+lääkintään+heitä+tutkaillessas,+tunsivat+luonnon+hyvin,+olivat+osa+luontoa+muinoin+esim+aloe+kasvia+käyttivät+palovammojen+hoidossa.
08.08.2016 16:55
Neljänkymmenen+vuoden+takainen+muisto,+oltiin+sisustuksiin+suuntautuvien+kanssa+tutustumassa+hienoon+ravintolaan,+juuri+Kalastajatorppaan.+Siihen+aikaan+siellä+valittiin+miss+suomikin.+Muistan+siitä+ekskursiosta+vain+sen,+kuinka+kurkisteltiin+pöytäliinojen+alle+ja+voitiin+todeta+että+samalla+lailla+sielläkin+pöytiä+jatkettiin+lastulevyillä+kun+halvemmissa+ravintoloissa.
08.08.2016 16:45
Valitettavasti+en+kuulu+hänen+hierottaviinsa,+hänellä+on+yksi+vallan+ihana+nainen+elämässään.+Riittää,+että+hän+hoitaa+ja+hellii+nurmikkoani+ja+ruusupuskiani.
08.08.2016 09:44
Mulla+käy+työtön+leikkaamassa,+tai+oikeastaan+hän+tekee+kaikkea+muutakin,+koko+päivän+touhuaa+pihassa+ja+syö+ja+juo+talon+laskuun,+ja+joku+jonnekin+pöydän+nurkalle+kolmekymppiä+järjestää.+Ei+tee+urakalla+vaan+huvikseen,+omaaloitteinen+kaveri.+On+tuttavan+tuttavan+tuttavan+tuttavan+tuttava,+kyselemällä+löytynyt+aarre.
08.08.2016 09:28
Ihminen+muuttuu+aina+aikansa+mukana,
kuvittelen+että,+tyytyväisiä+ja+tyytymöttömiä+on+aina+oma+määränsä,+elettiin+sitten+mitä+aikaa+tahansa.
Toiset+asiat+paremmin+toiset+huonommin,+materiaa+on+vaikka+kuinka+mutta+silti+saattaa+ihmisten+välisen+eriarvoisuuden+lisääntyminen+ja+keskinäisen+kanssakäymisen+kutistuminen+aiheuttaa+uudenlaista+tyytymättömyyttä.
08.08.2016 09:21
Juhla-mokkaa+meillä+juodaan+tai+kultakatriinaa,+presidentistä+en+tykkää,+tai+ehkä+en+osaa+annostella+sitä+oikein.+enkä+kehtoo+edes+opetella.
Teetä+löytyy+monenmoista+ja+sitä+tuon+aina+reissuiltakin.+kuitenkin+bergamonöljyn+early+grey+on+parasta,+tai+no+marjateetkin+on+aika+hyviä.
Vehnäjauhon+käyttöä+olen+vähentänyt,+olisikin+hyvä+kun+siitä+pääsi+kokonaan+eroon.+Gluteeniton+eläjä+vaati+tattarit,perunajauhot+ja+kaakaojauheet+kaappiin.+
Kuin+myös+kaikki+laktoosittomat+jääkaappiin.+sulatejuustoilla+suurustan+niin+ei+tarvita+vehnäjauhoja,+
Puurot+keitän+perinteistä,+kauraa+ja+neljääviljaa,+ruista,+ohra+maistuu+jotenkin+pahvilta.
Vispipuuroa+keitän+usein.
Salaattiaineksiin+sorrun+ja+sitten+ylimääräiset+kompostiin+ja+tilli+ja+basilika+tuoksuu+kaupassakin+niin+ihanalta+ja+niitäkin+ehdin+vain+vähän+käyttämään.+Nyt+saa+onneksi+omasta+purkista+molempia.
Jonnin+moinen+varasto+kuivia+hedelmiä,+aprikoosia+ja+luumuja,+sitten+on+pähkinöitä.
Suolaa+löytyy+tavallista,+jodisuolaa,+pansuolaa+ja+vaaleanpunaista+himalajan+suolaa,+senkin+olen+tuonut+reissuilta+kuten+myös+mausteitaa.
Just+kuulin,+että+kurkuma+ehkäisee+ja+hoitaakin+syöpiä,+joten+ei+muuta+kuin+kurkumakauppaan.
07.08.2016 23:23
Olen+menettänyt+niin+paljon+läheisiäni,+
elänyt+vain+pöydän+ääressä,+jos+tarkkaan+punnaisin
kyllä+vaakaan+viimeksi+terveys+jää.
Terveenä+kulkurina+olisi+ihanaa+maailmaa+katsella.
sairaana+ei+kultakammiot,+ei+rahasammot+houkuta.
07.08.2016 18:53
Mielummin+testaan+kuin+vertaan.
Autettaviin+vai+auttajiinko+kuulun,+sitä+joskus+miettin.+
Todennäköisesti+autettaviin+monessa+suhteessa.+Nämä+tietokonejutut++pyyhältävät+helposti+ohi,+että+vilahtaa,+osaan+vain+nappulaa+painaa,ja+silloinkin+painan+aina+väärää+nappulaa.
Kun+elän+yksin,+aina+tarvitsen+apua,+mutta+tärkein+oppi+elämässä+on+ollut,+ettei+saa+jäädä+yksin.+Sekin+on+ihan+omaehtoinen+valinta.+Vielä+on+tilanne+että+apua+saan+helposti+rahalla,+ruikuttaminen+ei+osu+oikein+kuvioihini.+Sitten+kun+tulee+tilanne,+ettei+se+enää+onnistu+niin+sitten+vain+riisutaan+elämää,+pienennetään+elämänpiiriä,+tutkaillaan+uudet+tärkeysjärjestykset,+kaikki+ne+kuitenkin+omista+tarpeista+lähtee+eikä+kuikuilemalla+muitten+vertaisten+elämää.
Omasta+terveydestäni+olen+vain+kiitollinen+ja+elän+päivän+kerrallaan,+suuret+suunnitelmat+kutistuvat+usein+omaan+mahdottomuutensa+joten+pieniin+on+vain+uskominen..
Muistisairauden+kanssa+pyörin+päivittäin+ja+tiedän,+että+muistisairaus+ei+ole+kuolema,+hyvin+hoidettuna+ja+sairaudentunnon+omaavana+sen+kanssa+voi+elää.+Raskainta+se+on+omaisille+ja+tiedän,+että+tuskin+koskaan+voin+omaisteni+helmoissa+sairastella+vaan+olen+yhteiskunnan+varma+hoidettava+silloin.+Sitäkään+en+pelkää.+Etukäteen+ei+elämäänsä+kannata+elää.
Ainoa+asia,+mitä+en+missään+nimessä+haluaisi+osakseni,+on+sanojen+katoaminen,+nimet+saavat+mennä+menojaan,+mutta+muuten+sanoista+en+haluasi+luopua.+Toisaalta+elämä+osaa+olla+joskus+niin+pirullista+ja+meille+ei+anneta+mahdollisuutta+valita+elämän+tarjottimelta+vain++sitä+tai+jättää+tätä,+kaikki+tarjoillaan+valmiiksi,+useinkin+keralla+yllätysten.
07.08.2016 14:07
Läpikotaisin+lipastoni+tutkinut+oot
ilman+avainta+laatikot+auki+sä+saat.
Ne+pursuaa+elämää+naisen+tään
hassuja+sanoja+hupsuja+kuvia+vaan+
ei+missään+järjen+häivääkään.
Edes+heikko+hymynen+hiipikö+huulilles+
joskus+jos+eksyt+niin+joutavaan.
Minä+kuiskauksen+jokaisen+aina+kuulen
ne+liitävät+mukana+leudon+lempeän+tuulen
lisäävät+riemuista+rytmiä+sykettä+sydämen.
https://youtu.be/-tkdVxBqwM8
07.08.2016 12:11
78 / 182