Vapaa kuvaus

https://youtu.be/x1TXMpiqcDI

Aloituksia

13

Kommenttia

3629

1. Tässä+kommentissa+on+jotain+niin+luovaa+ja+asiallista+otetta,+että+tähän+täytyy+muutama+sananen+tuikata.+Sitä+paitsi+ihan+kysymysmerkillä+kysymys,+se+aina+viehättää.+Ehkä+täytyy+tuottaa+sulle+pettymys,++ei+hävetä+pätkääkään,+se+tuntemus+ei+kuulu+nykyisiin+elämyksiini+lainkaan.+Mähän+olisin+raukkis+jos+kirjoittaisin+jotain+ja+sitten+vielä+häpeäisin+sitä,+mitä+olen+kirjoittanut,+varsinkaan+jos+en+siinä+kirjoituksessa+ole+edes+loukannut+ketään.+Enkä+tässä+riimityksessä+mielestäni+loukkaa+ketään.+Käykö+sulle+usein+niin,+olet+aikaisemminkin+tarjonnut+mulle+häpeää,+mutta+kun+sitä+minulle+tarjoat,+niin+se+on+kuin+heittäisit+helmesi+sialle.Katsos+kun+minä+kirjoitan+just+niin+kuin+tunnen+ja+jos+sinusta+se+on+sitä+miksi+sitä+nimität,+niin+voi,+en+voi+sille+mitään.+Sitä+paitsi,+mielestäni+tällä+palstalla+ei+kukaan+tai+melkein+kukaan+kirjoita+noin+"arvokasta"+tekstiä+millaiseksi+tuon+kirjoitukseni+kommentissasi+arvostat.Tuo+naurettavuuskin+on+vähän+tylsä+kirves+jos+sillä+minua+yrität+sohia.+Olen+osani+ja+onneni+valinnut+ja+niin+monissa+liemissä+keitetty,+ettei+se,+jos+jotkut+lyhtypylvään+varikset+naureskelevat+niin+siitäpähän+lystinsä+raapivat,+En+yhtään+pane+hanttiin+moista+iloa,+kovin+ovat+pienet+ja+mitättömät+ilot+(vrt.+kommenttisi+sanoihin)+naureskelijoilla.+Minulla+on+paljon,+paljooon+parempia+lystejä.Nyt+pitäisi+löytää+vielä+soitanto+tähän,+en+halua+pettää+aloittajaa+koskaan,+aina+yritän+soiton+löytää,+vaikka+tänään+vähän+takelteleekin.Kauniita+unia+ja+oman+kullan+kuvia+sinullekin+ja+voi+hyvin,+kommentoi+taas+kun+keksit+jotain+kivaa.https://youtu.be/8AsCu
  2. Olen+menettänyt+niin+paljon+läheisiäni,+elänyt+vain+pöydän+ääressä,+jos+tarkkaan+punnaisinkyllä+vaakaan+viimeksi+terveys+jää.Terveenä+kulkurina+olisi+ihanaa+maailmaa+katsella.sairaana+ei+kultakammiot,+ei+rahasammot+houkuta.
  3. Mielummin+testaan+kuin+vertaan.Autettaviin+vai+auttajiinko+kuulun,+sitä+joskus+miettin.+Todennäköisesti+autettaviin+monessa+suhteessa.+Nämä+tietokonejutut++pyyhältävät+helposti+ohi,+että+vilahtaa,+osaan+vain+nappulaa+painaa,ja+silloinkin+painan+aina+väärää+nappulaa.Kun+elän+yksin,+aina+tarvitsen+apua,+mutta+tärkein+oppi+elämässä+on+ollut,+ettei+saa+jäädä+yksin.+Sekin+on+ihan+omaehtoinen+valinta.+Vielä+on+tilanne+että+apua+saan+helposti+rahalla,+ruikuttaminen+ei+osu+oikein+kuvioihini.+Sitten+kun+tulee+tilanne,+ettei+se+enää+onnistu+niin+sitten+vain+riisutaan+elämää,+pienennetään+elämänpiiriä,+tutkaillaan+uudet+tärkeysjärjestykset,+kaikki+ne+kuitenkin+omista+tarpeista+lähtee+eikä+kuikuilemalla+muitten+vertaisten+elämää.Omasta+terveydestäni+olen+vain+kiitollinen+ja+elän+päivän+kerrallaan,+suuret+suunnitelmat+kutistuvat+usein+omaan+mahdottomuutensa+joten+pieniin+on+vain+uskominen..Muistisairauden+kanssa+pyörin+päivittäin+ja+tiedän,+että+muistisairaus+ei+ole+kuolema,+hyvin+hoidettuna+ja+sairaudentunnon+omaavana+sen+kanssa+voi+elää.+Raskainta+se+on+omaisille+ja+tiedän,+että+tuskin+koskaan+voin+omaisteni+helmoissa+sairastella+vaan+olen+yhteiskunnan+varma+hoidettava+silloin.+Sitäkään+en+pelkää.+Etukäteen+ei+elämäänsä+kannata+elää.Ainoa+asia,+mitä+en+missään+nimessä+haluaisi+osakseni,+on+sanojen+katoaminen,+nimet+saavat+mennä+menojaan,+mutta+muuten+sanoista+en+haluasi+luopua.+Toisaalta+elämä+osaa+olla+joskus+niin+pirullista+ja+meille+ei+anneta+mahdollisuutta+valita+elämän+tarjottimelta+vain++sitä+tai+jättää+tätä,+kaikki+tarjoillaan+valmiiksi,+useinkin+keralla+yllätysten.