Mikä on hinta nurmikonleikkuulle

asko775s

työnnettävällä leikkurilla ja ala noin 1500 neliötä, kierrettäviä puita ja pensaita useita.
Paljollako itse leikkaisit kerran viikossa, menee n. kolme tuntia kerralla pisimmillään aikaa, jos nopeuttaa, voi keretä 2 tunnissa, mutta hiki puskee pintaan lujaa?
Mitä yleensä firmat, jotka leikkaa, ottaa työstä?
Työttömätkin kuulemma leikkaa jossain, lienee halvempaa.
Mikä mielstäsi olisi oikea hinta keikkaamisesta kerran viikossa, leikkaaja 60 vuotias, vanhus 80v.

22

255

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikä vanhus?
      Jota haluat pilkattavan?

H.

• Pihiydestä siis, oletan.

H.

• Mulla käy työtön leikkaamassa, tai oikeastaan hän tekee kaikkea muutakin, koko päivän touhuaa pihassa ja syö ja juo talon laskuun, ja joku jonnekin pöydän nurkalle kolmekymppiä järjestää. Ei tee urakalla vaan huvikseen, omaaloitteinen kaveri. On tuttavan tuttavan tuttavan tuttavan tuttava, kyselemällä löytynyt aarre.

• saistullatännekin

Antaako hierontaakin ??

• saistullatännekin kirjoitti:

Antaako hierontaakin ??

Valitettavasti en kuulu hänen hierottaviinsa, hänellä on yksi vallan ihana nainen elämässään. Riittää, että hän hoitaa ja hellii nurmikkoani ja ruusupuskiani.

• On-pää-hellänä-töistä

No jos hää hellii nurtsit ja ruusut niin ketä hellis sua?

• hytinäx1

Kehottaisin vanhusta ostamaan ja asennuttamaan itsestään kulkevan robotin. Se leikkaisi nurmikon joka päivä nurkumatta.

• ei-viljelyksiä

Ei ole järkevää työnnettävällä leikata noin suurta alaa. En leikkaisi kuin n. tunnin nurmikkoa, muuten sitä on liikaa.

• asko775s

mutta ku vanhus sanoo että tällä leikataan, ei ole pakko sun leikata, jne jne...

• heinä-talkootko

Ajatuksena olikin nurmikon koko, joka kannattaa pitää milläkin leikkurilla. Jos on iso leikkuri, niin se tunti pätee yhäkin yhden pihan leikkaamisena. Mielluummin nurmea saisi olla sen verran, että sen leikkaisi puolessa tunnissa, silloin nurmi ei olisi talousrasitus.

• Onks siin leikkuris konekin vai perus kelaleikkuri ?

• pimeesti

Minä leikkasin taloyhtiömme nurmikot 10 kertaa kesässä, aikaa kului kerralla 3 tuntia.
      Palkkaa perin 50 euroa koko kesän leikkuusta ja sain vittuilut päälle kun rahastin, 10 kertaa migreenin koneen tärinästä ja työntämisestä. Migreeni lääke 4ex10 kertaa =40 e. Semmone palkka.

• Ota.lopputili

Kolmekymmentä tuntia, viisikymmentä euroa, alle kaksi euroa tunti, vähennetään lääkitys, jäi kymmenen euroa, on 30 centtiä tunti. Halvalla otat vittuilut. Ensi kesänä alle 300 euron ei kannata alkaa. Ellet pääse vittuilemaan takaisin.

• anturajärvenakka

Viime vuosituhannella ehdotin 14 asunnon rivitalossa, ett otetaan jokin traktori raskaaseen hommaan (olikohan sepelin levitys?). "SE MAKSAISI ainakin satasen! Mä ainakin vastustan!" Kiukutteli siihen (isännöitsijä)rouva. En sitt kysynyt, millä rahalla ostelee kipulääkkeitä! Ainakin valitti hartiakipujaan. Olisi sitten halunnut komennella miespuolisia töihin..vaan heitä oli 1-2 työikäistä yhtiössä siihen aikaan.

• henrjii

veikkaan että joku firma leikkaisi noin 500-600€ kesä, ja noin 45€ kerta, leikkaavat
      ajoleikkurilla ja koko alue menee tunnissa.
      Kotitalous vähennyksen jälkeen siitä jää itse maksettavaa noin 350-400 kesästä 3.Kk luulisin

• Neliveto pelillä ja eres olevalla leikkuupöydällä ei varttii enempää saa tuhrata mokomas pläntis

• henrjii

Mustalaine rekkakuski oli tullut huoltoasemalle ja virkkonut
        Uskokaa tai älkää mutta sain juuri sakon liiasta työn teosta.
        En muistanut pitää taukoa joka näkyi ajopiirturissa

• Mulla menis vartti ennen kuin saisin sen aparaatin hyrisemään.

Puskia ja pensaita kierrellessä pää olis ihan pyörällä ja se jos mikä hidastaa, kun homman lopettaa ei ainakaan pystyssä pysy kun tuommosta haipakkaa ajelee..

• rosaliiin kirjoitti:

Mulla menis vartti ennen kuin saisin sen aparaatin hyrisemään.

Puskia ja pensaita kierrellessä pää olis ihan pyörällä ja se jos mikä hidastaa, kun homman lopettaa ei ainakaan pystyssä pysy kun tuommosta haipakkaa ajelee..

Avaimesta ne huskut käynnistyy ,on tehostajat ja kaikki ,pyörii lipputankon ympäri niin et 10cm kaista jää leikkaamatta tankon juuresta.
        Olin kolme kesää poosuna ruohoryhmäs kun tykkäsin ulkoilmast ,hiton hektistä urakkahommaa .

• Posti tarjoaa tunnin viikossa 130 euroa kuussa. Jääkö siitä muuta kuin hyvä mieli. No, hyvä mielikin voi riittää mutta itse en työnnettävällä kolmea tuntia viitsisi. Omassa menee reilu tunti ja se on maksimi. Muuten joutuisi miettimään hyötypuutarhan laajentamista, tai sitten hälläväliä.

• jaanamnnn

ei posti leikkaa kuin tunnin kerralaallaan, ei se riittäisi tuohon.

• poooooo

Käy kuntoilusta, ota se siltä kantilta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos venäjällä olisi kansan valitsema presidentti, olisiko Ukrainan sotaa?

Ei varmasti olisi. Sehän on tiedossa, että raskaalla vaalivilpillä putin jatkaa pressana.
      Maailman menoa
      275
      3888
    2. Riikka jytkytti naftan hinnan jo yli 2,3 euroon

Sannan aikaan esimerkiksi dieseliä selvästi kalliimpaa bensaakin sai 1,3 eurolla. https://www.is.fi/autot/art-200001188
      Maailman menoa
      73
      3486
    3. Vasemmiston feministinaiset puolustavat islamia

mikä on täysin järjenvastaista, mutta eihän femakoilla paljon järkeä olekkaan, leijuvat siellä omassa kuplassaan. Myös
      Maailman menoa
      145
      2496
    4. Ei se halua mitään!!

Arkailija koko tyyppi!
      Ikävä
      56
      2276
    5. Jätän tähän viesti kaivatullesi

jos jotain jäänyt sanomatta. 👇
      Ikävä
      154
      1892
    6. Olet kyllä erittäin huono yhdistelemään pisteitä.

Etkä vain sinä vaan kaikki teilläpäin.
      Ikävä
      34
      1697
    7. Onko jo liian "vanha" vai mitä mieltä olet? 57-v. saa raakaa tekstiä tv:ssä

The Summit Suomi tv-ohjelmassa 57-vuotiaan Maritan jaksamista kyseenalaistettiin iän takia. Onko tässä iässä jo liian "v
      50 plus
      30
      1268
    8. Etkö sitten itse

ole koskaan ylittänyt rajaa?
      Ikävä
      33
      1255
    9. Mitä järkeä iskeä

Varattua ja yrittää saada sitä eroamaan
      Ikävä
      48