Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
rosaliiin
profiilit
rosaliiin
rosaliiin
Vapaa kuvaus
https://youtu.be/x1TXMpiqcDI
Aloituksia
13
Kommenttia
3629
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
ite+teen+niin+paljon+kuin+mahdollista,+mutta+voin+paljastaa,+taitoa+ei+ole+mutta+yritys+hyvä+kymppi.+Huone+kerrallaan+ja+kun+ei+ole+flyygeleitä+eikä+muitakaan+raskaita+mööbeleitä+niin+saan+melkein+kaiken+siirtymään+huoneestä+toiseen+omin+voimin+jos+en+muuten+niin+vippaskonstein.+Suunnitelmia+on+vaikka+kuinka+mutta+se+toteutus+kestää+ja+muhii+kauan.+Pyydän+reilusti+apua+jos+tarvitsen,+en+vihjaile+tai+odota+että+älyäisivät+ite+avittaa.+Pyyntööni+on+aina+vastattu,+kukaan+ei+ole+kieltäytynyt+auttamasta.
03.08.2016 00:33
Totta+kait+olen+vastannut+myönteisesti+kaikkiin+kutsuihin+ja+mennyt+kuvauksiin,+pieni+vaiva+mutta+siitä+voi+olla+iso+hyöty+kun+muutokset+havaitaan+ajoissa.
Mulla+on+hyvä+gyne+ja+käyn+hänen+tutkivana+säännöllisesti+niin+hänen+kanssaan+olen+jutellut+asiasta,+jonka+olen+huomannut+tutuissani,+jotka+ovat+sairastuneet+rintasyöpään.+Mulla+on+muutamia+sellaisia+tuttuja,+jotka+ovat+laihduttaneet+radikaalisti+esimerkiksi+paastoamalla+rajusti.+Kohta+sen+jälkeen+he+ovat+sairastuneet+syöpään.
Jos+nopeasti+laihduttaa+se+muuttaa+hormoonitasapainoa+ja+sen+jälkeen+saattaa+sairastua.+Ei+mikään+totuus+mutta+mahdollinen+väylä+sairastua+rintasyöpään.+Tämä
+ehkä+myös+kuuluu+siihen+sarjaan+hormoonijutut.
Mulle+on+ainakin+sanottu,+että+geeniperimä+vaikutus+havaitaan+jos+esim+äiti+on+kuollut+nuorena+syöpään,+mutta+jos+esim+tässä+iässä+saisin+rintasyövän+niin+se+menisi+muiden+aiheuttajien+piikkiin.
02.08.2016 23:46
Vanha+ruusupuska+pihallani+elää+’inhimillistä’+elämää.
Taimena+hellin+ja+huolehdin,+oikeaan+paikkaan+istutin.
juurensa+rauhassa+syvälle+multiin+kasvattaa+annoin.
Ei+se+koskaan+unohda+hellijäänsä.+Somin+kukin+kiittää+se+vaan.
On+elämä+joskus+mokia+mutkia+kurjuutta+kerjuutta+kokonaan
yhteys+kasvun+kun+silloin+katoaa,+kuivat+oksat+pois+leikataan.
Jykevät+rehottavat+kuin+itsestään,+raikasta+vettä+ne+vain+janoaa
ei+uskalla+taudit+ei+syöpäläiset+sen+terveitä+lehtiä+vahingoittaa,++
oksat+rennot+roikkuvaiset+ei+niidenkään+elämä+tuetta+jää.
Uudet+versot+se+rinnalleen+synnyttää,+huomio+hellyys+nekin+vahvistaa.
Kohti+lämmön+valon+antajaa+se+katseensa+kääntää+ja+kurkottaa,
sysky+vähin+valoin+houkuttaa+värit+ruusuni+ruskaksi+muuntumaan.
Ruusuni+elämä+pitkä+tai+lyhyt,+aina+arvokas+kuitenkin+
se+muistaa+kiittää+ja+kumartaa+kiulukka+pieni+jo+punertaa.
Uuden+kukan+terälehdet+taas+ujosti+aukeaa.+Kesä+jatkuu+vaan.+
https://youtu.be/A9D_gHfu-X0
02.08.2016 12:27
Muistitko+poistaa+pillityshälytyksen.+Tänään+kävi+sillai,+että+ostin+viime+viikolla+farkut,tänään+sitten+kuljin+kauppoihin+sisään+pillit+soi+ja+kaupoista+ulos+pillit+soi,+Yhdessä+kaupassa+kaikki+ostokset++kassit+ja+rahapussi+tarkistettiin,+onko+venäläisiä+kolikoita+kysyttiin,+
se+oli+pesulapun+takana+se+hälytyspappu.,+pyydettiin+vain+kotona+poistamaan,+kauppa+ei+sitä++jostain+syystä+housuja+ostettaessa+poistanut.+Joitakin+mokoma+tutkailu+närkästyttää,+olin+joutilas+kulkemaan+monta+kertaa+tarkastettavaksi,+lähinnä+asia+huvitti.
01.08.2016 19:41
Uno+on+numero+yksi,
jokaiselle+joku+on+numero+yksi
jokainen+on+jollekin+numero+yksi.
Siis+ei+syytä+huoleen,+kukaan+ei+ole+aivan+yksin.
Tänään+ei+tarvitse+olla+ykkönen,
riittää+kun+päivä+tää+on+ykkönen
elokuu+ja+ilmassa+ripaus+vilua+värinää.+++
Olisko+tänään+vain+vitosen+nainen,
aina+niin+rakkaudesta+riippuvainen.
Siinäkin+lie+puolet+liikaa,+ihanaa+elämää.
https://youtu.be/rqF2FyhBJY0
01.08.2016 17:11
Mulla+on+kaksi+kultapossua,+lasten+perintöä,+kun+maalla+syntyi+lapsia+niin+posteljooni+toi+lapselle+kultapossun+ja+siellä+oli+aina+kymppi+valmiina.+ne+kävi+kahvilla+eikä+niillä+ollut+kiirettä,+posteljooni+eli+oman+reittinsöä+ihmisten+kanssa+samaa+elämää,+osallistui+juhlaiin+yms.+On+niihin+possuihin++jälkeenkin+päin+tiputettu+jotain,+ainakin+pari+nappia,+koskaan+ei+ole+tyhjennetty.
Mihinköhän+ne+pitäisi+viedä+tyhjennettäväksi,+vai+puukolla+ja+powerillako+koittaisi+kun+oikein+rahapula+iskee.
01.08.2016 16:04
Hän+on+hollantilainen,+viehättävä+nainen,+Elise+etunimeltään,+ei+Amsterdamista,+eräästä+pikku+kaupungista.
01.08.2016 12:28
Voi,+itku,+osaisinpa+flirttailla.
Nyt+flirttailisin+ja+ihan+fiimosen+päälle.
Elokuun+horroskooppini+sanoi
että+on+flirttikuu+tämä+elokuu.
Tunteita+ja+tuskia,+rakkauteni+mutkia
niitä+kyllä+raapustelen+alinomaa.+
Mutta+ei+flirtistä+tietoakaan.
https://youtu.be/diEVA5RmipY
01.08.2016 12:25
Tuolla+edellä+kirjoititte+kadonneista+ystävistä.+Multakin+on+kadonnut+ystävä,+jonka+haluaisin+tavoittaa.+Kaikki+nämä+tekniset+värkit+olen+jo+läpikäynyt+ja+vetänyt+vesiperän,+Ei+löydy.
Aikoja+sitten+vastasin+erääseen+kirjeenvaihtoilmoitukseen,+hollantilainen+tilkkuilija+halusi+kirjoitella+suomalaisen+tilkkuilijan+kanssa.+No+minä+joutilaana+vastasin+ja+monia+vuosia+kirjoiteltiin+ja+vaihdeltiin+kaikenlaista+mitä+omaan+elämään+ja+tilkkujen+maailmaan+ja+muuhunkiin++kuului.+Sitten+se+pikku+hiljaa+hiipui,+niinkuin+elämässä+usein+käy,+hän+meni+uudelleen+naimisiin+ja+minä+muutin+paikkakuntaa.
Nyt+kun+käyn+silloin+tällöin+Hollannissa,+niin+siellä+kulkiessani+olen+ajatellut+häntä+usein+ja+siitä+on+herännyt+halu+etsiä+yhteys+uudelleen.
Elämä+on+niin+metkaa,+jos+jotain+kadottaa+niin+uudelleen+sitä+voi+olla+hyvin+vaikeaa+löytää.
Onneksi+meiltä+jäi+työ+kesken,+kuvittelen,+että+se+tietää+hyvää,+hänen+antamansa+tilkkutyö+eteni+ohjeiden+mukaan,hän+antoi+ohjeita+kuinka+työ+etenee+aina+seuraavassa+kirjeessä.+Olisi+niin+mukavaa+tehdä+se+työ+lopulta+valmiiksi,+kunhan+hänet+ensin+jostain+löytäisin.
01.08.2016 10:17
Jes,
tämä+on+kuin+Lempään+pikataival,+nakuttaa+kuin+moottori.
https://youtu.be/B718RsboGEI
01.08.2016 09:00
Aamun+sydänmietintö...
Sydän+ei+halua+olla+yksin,+se+haluaa+kaveriksi+toisen+sydämen.
Se+löytää+toisen+sydämen,+nyt+kaksi+sydäntä+yhdessä.
Hyvä+mieli+kummallakin.
Ystävän+on+mahdotonta+olla+yksin+ystävä.
Ystävä+vaatii+aina+toisen+ihmisen+ollakseen+ystävä.
Kaksi+sydäntä+voivat+olla+ystäviä+toisilleen.+
Elämä+siis+mallillaan.
Sydän+myös+ystäväksi+haluaa.+Siis+sydänystäväksi.+
Yksinäinen+sydänystävä+kun+sitten+löytää+ikioman+sydänystävän
silloin+elämä+on+tosi+mallillaan,+hyvä+mieli+vallan+valloillaan.+
https://youtu.be/aiB00u96SHU
01.08.2016 08:43
Toivoton+tapaus,+ei+ole+keinon+keinoa+kerrottavaksi.
Ihana+lukea+kun+olette+niin+nuorekkaita+ja+kauniita+yms.
pitääkin+pistää+keinonne+korvan+taakse,+jos+innostuisi+vielä+nuortumaan.
01.08.2016 00:39
Läppäriä,+16+tuumainen,+vaan+käytän,+kirjoituspöydällä+sen+pitäisi+olla+tuolla+kammarissa,+mutta+viime+aikoina+on+elämä+ollut+sellaista+riehuntaa,+että+se+on+tässä+keittiön+työpöydällä,+kaikkien+purkkien+ja+purnukoitten+seassa.+Baarijakkaran+tapaisella+istun,+olen+jo+ajatellut,+että+jos+se+kone+tässä+rupee+asumaan,+niin+pitäisi+satulatuoli+hommata,+olisi+selälle+parempi.+Osaiskohan+kukaan+suositella,+sallisatulatuolin+tunnen+en+muita.
On+teillä+pienet+kädet+kun+mun+vaaksa+on+peukalo-etusormi+21cm,+oikein+se+kait+mitataan+peukalo-keskisormi+24+cm.
Montako+tuntia+päivässä+istun+tässä,+aika+monta,+enkä+silloin+kattele+teeveetä+tai+muuta,+no+ehkä+rupatan,+kattelen+kun+sopat+kiehuu+ja+puurot+paistuu...
01.08.2016 00:34
Aloitukseen...
Aikaisen+kesän+koivikossa+vain+tuuli+
luonnon+suuri+hiljaisuus+piano+pianissimo.
Sananjalkojen+katveeseen+yö+huilullaan+houkuttaa.
Kuiskaus+vain+kuiskauksen+kuulee.
Satakieli+soittonsa+alkaa+kuin+salaa
linnun+laulu+kiihtyy,+kiihtyy+passionato.
On+mittumaari.+Tämä+yötön+yö.
Silenlenzio+perfetto.+
Sananjalat+ujoina...
https://youtu.be/QwySE3IofN4
31.07.2016 13:02
No,+en+varmaan+ole
et+arvaakkaan+miten+paljon++tästä+viikonlopusta+aina+tykkään.
Isäni+jo+aikoinaan+liimasi+mut+Harjun+erikoiskokeeseen.
Myhin+mykkyröitä+öisin+morsmaikkana+romantisoin+erään+saunan+katolla.
Nyt+katselen+ja+kuuntelen+kun+helikopterit+ylilentävät,
tai+kun+naapurin+poika+Pakaris+Joni+haastattaa+maalissa+kuskeja.
65+vuoden+aikana+on+voittoja+ollut++suomi+54+vastaan+muumaailma+11,
mielenkiintoahan+se+vain+lisää+jos+joskus+muut+kuin+suomalaisetkin+voittavat.
Kris+Meeke+kertoi+haastattelussaan+Latvalan+voittavat+kisan+ja+jos+Meeke+voittaa+niin+sehän+vain+todistaa+ettei+nesteralli+mikään+läpihuutojuttu+ole.+Saas+nähdä+miten+äijien+käy.
Paras+Voittaa+Aina!!!!!
https://youtu.be/LtqvPyuhLqg
31.07.2016 00:20
Vanhoja+pöytiä,+joiden+pinta+vaatii+jotain+käsittelyä+kun+niihin+on+vettä+sun+muuta+kaatunut+ja+kukankasteluvesiä+valunut.+Ne+on+koko+puuta+ja+olen+hioskellut+niitä+80-120+-+180+hiekkapapereilla+ja+sitten+on+semmoista+kauhean+hienoa+teräsvillaa,+lopuksi+olen+käsitellyt+ne+antiikkivahalla,+ne+kyllä+vaatisi+mattalakan+kun+uskaltaisi,+mutta+se+käsittely+vielä+odottaa.
Ahaa,+kokeilen+kuin+kokeilenkin,vettä+vaan+reilusti+pintaan+ja+sitten+siiklaus,+opinpas+taas+uuden+hyvän+sanan,+tehdäänkö+se+mihin+suuntaan+vaan+vai+yhteen+suuntaan+vastaan+vai+puunsyiden+suuntaan.+No,+kokeilemalla+se+varmaan+selviää.
Taas+tuli+asiaa+rautakauppaan,+siinä+kaupassa+on+niin+mukava+käydä,+voi+kysellä+kaikenmoista.
30.07.2016 21:52
Tuota+hiomakonetta+käytän+mutta+kulmahiomakonetta+en+käytä+koskaan,+todennäköisesti.+Olen+nähnyt+nuorten+hiovan+silla+autoromujaan+ja+minä+sentään+hion+tuolla+hiomakoneella+vain+vanhoja+mööbeleitten+pintoja+ennen+kuin+niitä+käsittelen+petseillä+sun+muilla+aineilla.
Noita+hiomakoneita+mul+on+useampia+ja+erilaisia,+on+nauha-+ja+olisikin+noin+hieno+kuin+tuossa+kuvassa.
Miehen+lpgiikkaa+joskus+ihmettelen+noissa+ruuvijutuissa.+miksi+pitää+olla+sen+seitsemän+sorttia+niissä+ruuvipäissä.+On+tuckia,+ristipäätä+ja+vaikka+mitä.+Eikö+yksi+riittäisi,+olis+aina+oikea+ruuvi+kädessä,+eikä+tarvitsisi+hakea+ja+kokeilla+ruuveja+ja+välillä+hermojaan.Aikaakin+menee+rutosti+kun+vaihtelee+niitä+edestakaisin.
30.07.2016 17:39
Olisit+pitänyt+Amaliastasi+kiinni,+noin+ihanaa+kotikylän+impeä+ei+olisi+kannatanut+karkuun+päästää...
https://youtu.be/U_LexTCPHXc
Ilmoittaudu+nyt+kiireesti+siihen+"Kadonneen+jäljillä"+ohjelmaa,+tiedä+vaikka+monitaitoisesi+sieltä+löytyy...
30.07.2016 15:35
...niin,+tai+autojen+eteen.
Tuli+mieleeni,+kun+ne+hirvikärpäset+saattavat+olla+tosi+inhottavia+ja+kun+ne+tukanrajaa+etsivät+ja+löytävät+mieleisen+paikkansa,+niin+niska+on+monta+viikkoa+isoilla+paukamoilla+moisten+öttiäisten+takia.
Niin+aiheuttavatkohan+hirvikärpäset+tuhoa+porojen+nahoille,+eli+syökö+ne+reijille+ja+niiden+laatu+kärsii.+Tai+hirvien+nahkoille+ja+niitä+ei+voida+käyttää+siinä+määrin+kuin+ennen.
30.07.2016 14:36
Voisko+tuota+jotain+muistaa+jos+alkais+kaivelee,+googlettaa+joutuisi+kummiskin.
En+kehtaa+ikääni+edes+ajatella,+vanhuutta+vielä+vähemmän,+tässä+vaan+mennä+porskutan+ja+nautin+päivästä+tästäkin.+Onneksi+on+pitkä+matka+lasten+eläkeikään,+jos+nyt+ensin+menisi+itse,+vai+kehtaisiko+tuotakaan.+Olisi+niin+komeata+kuolla+saappaat+jalassa.
Kaikenlainen+muistelu,+lähinnä+omien+toilailujen+näkeminen+uudessa+valossa,+on+yksi+merkki+siitä+miten+aika+kuluu.
Jonain+päivänä+tajuaa,+että+hitsi+kun+nuo+pihapuutkin+ovat+kasvaneet,+eikös+ne+olleet+semmoisia+puskia+vielä+eilen,+niihinkö+se+huvennut+aika+on+mennyt,+niin+varmaan.
30.07.2016 14:30
81 / 182