Vapaa kuvaus

https://youtu.be/x1TXMpiqcDI

Aloituksia

13

Kommenttia

3629

1. Totta+kait+olen+vastannut+myönteisesti+kaikkiin+kutsuihin+ja+mennyt+kuvauksiin,+pieni+vaiva+mutta+siitä+voi+olla+iso+hyöty+kun+muutokset+havaitaan+ajoissa.Mulla+on+hyvä+gyne+ja+käyn+hänen+tutkivana+säännöllisesti+niin+hänen+kanssaan+olen+jutellut+asiasta,+jonka+olen+huomannut+tutuissani,+jotka+ovat+sairastuneet+rintasyöpään.+Mulla+on+muutamia+sellaisia+tuttuja,+jotka+ovat+laihduttaneet+radikaalisti+esimerkiksi+paastoamalla+rajusti.+Kohta+sen+jälkeen+he+ovat+sairastuneet+syöpään.Jos+nopeasti+laihduttaa+se+muuttaa+hormoonitasapainoa+ja+sen+jälkeen+saattaa+sairastua.+Ei+mikään+totuus+mutta+mahdollinen+väylä+sairastua+rintasyöpään.+Tämä+ehkä+myös+kuuluu+siihen+sarjaan+hormoonijutut.Mulle+on+ainakin+sanottu,+että+geeniperimä+vaikutus+havaitaan+jos+esim+äiti+on+kuollut+nuorena+syöpään,+mutta+jos+esim+tässä+iässä+saisin+rintasyövän+niin+se+menisi+muiden+aiheuttajien+piikkiin.
  2. Tuota+hiomakonetta+käytän+mutta+kulmahiomakonetta+en+käytä+koskaan,+todennäköisesti.+Olen+nähnyt+nuorten+hiovan+silla+autoromujaan+ja+minä+sentään+hion+tuolla+hiomakoneella+vain+vanhoja+mööbeleitten+pintoja+ennen+kuin+niitä+käsittelen+petseillä+sun+muilla+aineilla.Noita+hiomakoneita+mul+on+useampia+ja+erilaisia,+on+nauha-+ja+olisikin+noin+hieno+kuin+tuossa+kuvassa.Miehen+lpgiikkaa+joskus+ihmettelen+noissa+ruuvijutuissa.+miksi+pitää+olla+sen+seitsemän+sorttia+niissä+ruuvipäissä.+On+tuckia,+ristipäätä+ja+vaikka+mitä.+Eikö+yksi+riittäisi,+olis+aina+oikea+ruuvi+kädessä,+eikä+tarvitsisi+hakea+ja+kokeilla+ruuveja+ja+välillä+hermojaan.Aikaakin+menee+rutosti+kun+vaihtelee+niitä+edestakaisin.