Vapaa kuvaus

Aloituksia

2

Kommenttia

390

1. "Jos joku sanoo sulle että homot oksettavat häntä niin silloin asia on niin jos ei joku kumoa sitä. Eli se on tieto. Ja sinua ilmeisesti ******** kun jotkut tajuavat että homous ei ole normaalia kuten ei olekkaan."

Älä nyt viitsi :D Melkein purskahti iltakahvit näytölle, kun rupesi naurattamaan.

Jos minä sanon, että näen kuolleita, niin se on tietoa, etkä sinä voi sitä kumota? Ei miuna ketuta ollenkaan se, miten jotkut luulevat määrittelevänsä, mikä on normaalia ja mikä ei. Se on enemmänkin huvittavaa.

"Jaa, no sitten sun äitis on osannut jotain opettaa, tosin hänhän onkin hetero kun on sut synnyttäny. Ja huom, yksi äiti, ei kahta."

Äitini ei opettanut minulle missään välissä, että minun kuuluisi pitää tytöistä. Huomasin sen ihan itse. Samalla tapaa homoseksuaali huomaa pitävänsä samasta sukupuolesta.
  2. Mitä voit tehdä asialle? Et yhtään mitään. Saarnasi on yhtä tyhjän kanssa. Te konservatiivit jäätte yhteiskunnan jalkoihin ja siitä saatte vain syyttää itseänne.

Mitä tulee sinun logiikkaasi tasa-arvosta, samaa logiikkaasi voitaisiin soveltaa rampoihin. Lopetetaan pyörätuoliramppien rakentaminen. Rammalla on sama oikeus mennä rappusia pitkin, kuten ei-rammatkin. Sama oikeus kaikille.