Vapaa kuvaus

Aloituksia

20

Kommenttia

381

  1. Olen jutellut monen ulkomaalaistaustaisen kanssa, ja tunnen heidät hyvin. He ovat kunnon ihmisiä, suomalaisia, jotka elävät Suomessa Suomen tavoilla ja säännöillä. Vastustan tästä huolimatta niitä, jotka tulevat tänne elämään sossutuilla ja rötöstelevät, pahoinpitelevät ja raiskaavat pakolaisstatuksella!
    Ja miten uskot parin-kolmen miljoonan kouluttamattoman, joista osa ei edes halua työllistyä, laskevan työttömyysprosenttia? Täällä EI ole työvoimapula, vaan kaikille täällä nyt jo oleville ei riitä töitä.
    Tottakai muitakin pitää auttaa, mutta ensin tulee auttaa itseään. Ja sen jälkeen voimme auttaa muita LAITTAMALLA HEIDÄN MAANSA JÄRJESTYKSEEN jos heillä on kaikki hyvin omassa maassaan, HEILLÄ EI OLE MINKÄÄNLAISTA TARVETTA TULLA MEIDÄN MAAHAMME koska eiväthän hekään sitä halua, PAITSI JOS HE HALUAVAT LAISKOTELLA ja sitähän me emme halua? Maahanmuutosta olisi silloin vain kaikille ylimääräistä vaivaa. Jos kuitenkin tulevat, niin muistakoon, että SUOMESSA TEHDÄÄN TÖITÄ.
    PS. Pdätkö minua rasistina? Jos pidät, kerro toki miksi. Jos et kannata, voit kertoa miksi et, ja perustella mielipiteesi. :)