Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Poika-01
profiilit
Poika-01
Poika-01
Vapaa kuvaus
Aloituksia
20
Kommenttia
381
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jos väität, että Suomen väestöstä vain yksi sadasta on muslimaita, miksi koulussani ja muutenkin tutuistani sekä muiden perheenjäsenteni tutuista on huomattavasti yli 1% muslimeita? Ja en vastusta muslimeita, vaan sitä, että he kaikki eivät käyttäydy kuten Suomessa pitäisi. Ja niin, en vastusta tosiaan ketään muuta kyseisestä ryhmästä kuin niitä, jotka eivät toimi "maassa maan tavalla" periaatteen mukaan. Ja tämä koskee myös kaikkia muita ihmisryhmiä. Haluat varmaan nyt sanoa, että vastustan monikulttuuria? Voi olla ja sopii minulle, jos Suomi pysyy sivistysvaltiona ja pystyy säilyttämään suomalaiset arvot.
PS. Olenko minäkin vellihousu, kun en kannata aatettasi?
07.08.2015 00:54
Olen jutellut monen ulkomaalaistaustaisen kanssa, ja tunnen heidät hyvin. He ovat kunnon ihmisiä, suomalaisia, jotka elävät Suomessa Suomen tavoilla ja säännöillä. Vastustan tästä huolimatta niitä, jotka tulevat tänne elämään sossutuilla ja rötöstelevät, pahoinpitelevät ja raiskaavat pakolaisstatuksella!
Ja miten uskot parin-kolmen miljoonan kouluttamattoman, joista osa ei edes halua työllistyä, laskevan työttömyysprosenttia? Täällä EI ole työvoimapula, vaan kaikille täällä nyt jo oleville ei riitä töitä.
Tottakai muitakin pitää auttaa, mutta ensin tulee auttaa itseään. Ja sen jälkeen voimme auttaa muita LAITTAMALLA HEIDÄN MAANSA JÄRJESTYKSEEN jos heillä on kaikki hyvin omassa maassaan, HEILLÄ EI OLE MINKÄÄNLAISTA TARVETTA TULLA MEIDÄN MAAHAMME koska eiväthän hekään sitä halua, PAITSI JOS HE HALUAVAT LAISKOTELLA ja sitähän me emme halua? Maahanmuutosta olisi silloin vain kaikille ylimääräistä vaivaa. Jos kuitenkin tulevat, niin muistakoon, että SUOMESSA TEHDÄÄN TÖITÄ.
PS. Pdätkö minua rasistina? Jos pidät, kerro toki miksi. Jos et kannata, voit kertoa miksi et, ja perustella mielipiteesi. :)
07.08.2015 00:41
Etkä edes perustellut väitettäsi. Miten voit väittää jotain faktaksi perustelematta sitä mitenkään? Eihän se käy myöskään, jos persut tarjoavat omia väitteitään absoluuttisina totuuksina. Miten oikeistoa vastustavat voivat tehdä niin? Ai niin, teillä on natsi- ja rasistikortit. Kumman vedät minua vastaan?
07.08.2015 00:09
Ei ny jumalauta... Cruiserit on täyttä paskaa... Jos haluu tehä "siistejä trickejä", osta oikea skeittilauta, älä epämuodostunutta leluautoa. Jos haluat liikkua ympäriinsä, osta longboard. Jos haluut tehä trickei ja kulkee, osta HYVÄ skeittilauta. Jos haluat näyttää idiootilta, joka on maksanut söpön värisestä muovilevystä jonka alla on paskoilla akseleilla ja laakereilla kiinnitetyt pyörät... silloin cruiser voi olla hyvä idis...
Kertokaa toki mitä olen käsittänyt väärin cruisereista!? Vai olinko oikeassa?
05.08.2015 18:48
Oot kyl oikees... yleistin liikaa
05.08.2015 18:36
Pojilla on erilaiset ongelmat. Ei ehkä yhtä näkyviä.e ei edes saada näyttää ongelmiamme tai heikkoutta. Niin ja tosiaan... kukaan ei pakota sinua meikkaamaan, eihän?
05.08.2015 15:56
No perkele.. Opettele äänittäminen jne. Jos haluut tulla julkkikseks sun täytyy tehdä töitä sen eteen... ellet saa myytyä ittees viihdeyhtiölle "söpöks" autotunella leikkiväks paskapoppariks jonka persoona kirjotetaan täydelliseks... ks. Justin Bieber Robin Isac Elliot
05.08.2015 15:50
14 vuotiaat on sen verran järkeviä et ottaa tilaa riitelyn sijaan (ainaki yleensä=ei joka päivä voi riidellä perheenjäsenen kanssa) Luulet varmaa olevas iso ja että ajattelet ku 14 vuotias, mut en usko et se edes olis kenellekään mahdollist. Viimeistään 14-vuotiaana huomaat että et ajatellu kuin 14-vuotias (ellet silloin luule olevas henkisesti 18)
Ajattelun kehittämiseen tarvitsee aikaa, ja sulla on aikaa ollut 10 vuotta kun taas 14 vuotiaalla 14. (=Ole nyt ihan rauhassa 10 vuotias, älä leiki olevas 14 -.-)
05.08.2015 15:42
Jep, tosin itse en oikeen tavallisistakaan skeittilaudoistakaan pidä :D oon aatellu hankkii longboardin.
05.08.2015 15:32
Totta kai ne on kateellisia. Mutta sä oot kans lellitty, ja se on ihan vanhempien päätös, eikä asiaan vaikuta se, halusitko sä ne rahat vai et. Sun vanhempas lellii sua=kyllä, olet lellitty. Teetkö edes mitään noiden rahojen eteen? Ite hoidan perus kotityöt, poikkeuksia EI ole eikä saa olla. Siitä 5€ viikkorahaa, kuukausirahaa en saa. Lomalle saatan saada vanhemmilta 20€ ja sukulaisilta yhteensä 50-100€ (jos olen toiminut niinkuin kuuluu ja pitänyt huolen koulunkäynnistäni. Ja ei, perheeni ei ole köyhä, varsinkin isälläni on hyvä työ.
05.08.2015 15:29
???
Ok.
(mitä vittuu ny taas)
05.08.2015 15:05
Lyhyt, yleensä muovista tehty skeittilauta, jolla ei voi tehä yhtää mitään järkevää (liian pieni ympäriinsä liikkumiseen, vääränmallinen ja liian pieni temppuihin)
05.08.2015 15:03
Ei tää kai niin "tuhmaa" ole mut olis niinku kuukauden kahestaan ihastuksen kanssa suljetus huonees ois shampanjaa ja kaikkee ja sit pantais melkee kokoajan ja saisin laueta sen rinnoille ja suuhun ja sisään ilman mitää huolia ja sit se snyais mun sitoo sen x-asentoon sänkyy ja voisin panna sitä ihan mite haluan ja puristella ja nuolla rintoi ja sit meidät suljettais johonki koppiin ilman vaatteit ja sillee et siel ois nii vähä tilaa et ois pakko koskee toista ja saisin puristella ja hiplata sitä ja panna ykköseen ja kakkoseen ja tulla sisään nii usein ku haluun ja panna sitä nii rajusti et se ei vois edes puhuu ainoostaan voihkii ja huutaa ja sit suudeltais koko ajan.
05.08.2015 11:57
Ite en oo tehny mitää about vuoteen. Hiukset niskaan asti ja otsatukka pääasias pään sivuil kosk muuten tulis silmille.
05.08.2015 11:34
Cruiserit on pelkkää muovipaskaa. Hanki longboard vitun massateini
05.08.2015 10:34
Oot salee vaa joku trolli (tai pedari)... Haista vittu.
05.08.2015 10:16
Se on todennäkösesti ihastunu.. :)
Onnea vaan, mut pidä järki matkassa ;)
05.08.2015 04:14
Oma isäni ensisijaisesti vastailee kysymyksiini, yrittää opettaa minulle asioita joista olen kiinnostunut ja opettaa perusasioita vapaa-ajalle kuten halonhakkuuta, kalastusta, puutöitä... jakaa yhteisiä harrastuksia ja on kiinnostunut niistä, kuuntelee, muistaa kysellä että onko kaikki kunnossa...
Hän on mielestäni kaiken sen takia paras mahdollinen isä mitä voisin toivoa :)
Niin ja tottakai isän pitää asettaa jonkunverran rajoja ja pitää pojalleen puhuttelu ja rankaista tarpeen mukaan. Fyysistä väkivaltaa hän ei ole koskaan käyttänyt.
05.08.2015 03:27
Kaikel lämmöllä: Et ole läski. Jos oisin sä nii söisin enemmän.
05.08.2015 02:38
Minusta 13-vuotias on jo tarpeeksi vanha pelaamaan pelejä välillä cs-gta5. Muunmuassa gta 5 on peli, jolla on surullisen huono maine aikaisempien osien takia. Kyseessä on hyvin monipuolinen peli.
Tf2 on mielestäni 12+ alueelle. Itse en päästäisi vielä ainakaan 10 vuotiasta FPS-pelien pariin.
05.08.2015 02:10
18 / 20