Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Poika-01
profiilit
Poika-01
Poika-01
Vapaa kuvaus
Aloituksia
20
Kommenttia
381
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Oon poika mut luulisin et kurkut toimis?
05.08.2015 02:03
Hohhoijaa...
Kiitokset äidilleni siitä, että hän on kasvattanut minut. Jäähylle menty moneen kertaan. Eikö olekin kummallist kuinka minusta on tullut silti rauhaa rakastava ja pääasiassa hyväkäytöksinen ihminen. Ei ehkä kannata uskoa kaikenmaailman hölynpölytutkimuksiin.
05.08.2015 01:16
Eli on isänmaallisempaa pysyä kuurosokeana vanhalla (vaikkakin tärkeällä) kirjoituksella ja unohtaa mitä kansa haluaa?
Suvaitsevaisuus on hienoa, mutta kun unohdatte suvaita Suomalaisia ja ideologiastanne eriäviä ajatuksia, jotka hiljennätte nopeasti rasismi tai natsikortilla?
Muistakaa siis, että pelkkä laki ei ole riittävä, jos liian suuri osa kansaa ei kannata jotain.
PS. En kehota silti rikkomaan lakia, enkä venyttämään sitä mihinkään ääripäähän. Suhteellisuus on elämässä tärkeää ja maltti on valttia :)
05.08.2015 00:02
Näen asian niin, että vastarintaliikkeitä syntyy, koska joku kansalainen näkee ne tarpeellisiksi. Samalla tavalla vihervasemmiston puolella. Monikultturisuutta kannatetaan, koska joku näkee sen hyväksi asiaksi. En aio tuomita kumpaakaan puolta, toimia jonkun puolella. Samanlaisiin liikkeisiin näen syynä sen, että syyt liikkeiden syntymiseen ovat samanlaisia. Ja tottakai siitä, kaikissa liikkeissä, että samanlaiset liikkeet tukevat toisiaan pyrkiessään omaan näkemykseensä hyvästä maailmasta ja yhteiskunnasta, kuten Suomen ja Venäjän porvarien liikkeet yms. ja Suomen ja Venäjän Sosialistiset/kommunistiset liikkeet silloin kun Neuvostoliitto syntyi ja Suomi itsenäistyi. Olivatko nämä porvarit ja ylemmän luokan edustajat maanpettureita, kun he auttoivat ja ottivat apua rajojen yli, pyrkiessään perustamaan itsenäisen Suomen? Minusta eivät. Eivät ole minusta nämäkään liikkeet, pyrkiessään omaan näkemykseensä paremnasta Suomesta.
04.08.2015 23:45
Soini ei kannata natsismia, mutta olisi poliittinen itsemurha erottaa "natsisiipi", koska siitä saattaisi tulla vahva, kilpaileva puolue jolla olisi mahdollisuus jopa siirtää Perus-S oppositoon. Kannattaa kaikkien muistaa ettei äärioikeisto ole (ikävä kyllä?) vain marginaalinen joukko, kaikki eivät vain uskalla toimia suoraan (mielenosoitukset, lehtisten jakelu, tms.) on vähän samankaltainen valhe sanoa äärioikeiston olevan marginaalijoukko kuin sanoa maahanmuuttajien suorittamien raiskausten olevan yksittäistapauksia. Älkää sulkeko silmiänne minkään ääripään tuottamilta uhilta ja muistakaa, ettei maamme virallinen lehdistö kykene ikävä kyllä täydellisen puolueettoman kuvan antamiseen.
PS. En kannata natsismia tai kansanmurhia, enkä syrji ihmisiä ihonvärin tai etnisen taustan perusteella. Haluan vain, että kaikki toimivat maassa maan tavalla ja maahanmuuttajan tulee pystyä ennemmin tai myöhemmin korvaamaan vaiva jota hän on aiheuttanut Suomelle. Hänen tulee kouluttautua ja tehdä töitä, maksaa veronsa ja hoitaa muutkin velvollisuutensa ja noudattaa lakia, kuten tulee suomalaisenkin. Hänen tulee tuntea ja ymmärtää laki ja sen ideologia, jos ei tiedä tai ymmärrä, tulee selvittää asia, aivan kuten suomalaisenkin. Jos hän tekee rikoksen, hänen tulee vastata seurauksista, tasa-arvoisesti ja samalla tavalla kuin muidenkin, ja sama koskee suomalaista. Olen sitä mieltä, että jos tulee Suomeen, oli sitten somali, arabi, kiinalainen, jenkki, venäläinen taikka ruotsalainen, taustalla ei ole väliä, tulee elää kuten Suomen laki sanoo ja kuten on tapana, maassa maan tavalla. Uskonnonvapaus on, ja se on hieno asia, mutta millään perusteella ei tulisi alkaa vaatia erioikeuksia verrattuna muihin ihmisiin, jotka Suomessa elävät.
"Maassa maan tavalla" ideologian tulee koskea kaikkia, myös niitä suomalaisia, jotka syystä tai toisesta muuttavat ulkomaille. Riippumatta siitä minne muuttaa, tulee siis elää alueen ja maan tapojen ja lakien mukaisesti.
04.08.2015 23:29
Ite ainakin aion säästää rahat ja hankkii auto tai moottoripyöräkorti. Että ite en sanos kannttavani mopon hankintaa
04.08.2015 02:22
Päivän naurut... :'D
Eihän tää osaa edes kirjottaa...
04.08.2015 02:18
EI!
Mun mielest se on epäesteettist ja oksettavaa.
04.08.2015 02:05
Mun paras kaveri on tyttö, ja mun mielest sen pitäs olla iha normaalii. Ikävä kyl spekulaatioita riittää jos poika ja tyttö on kaveripohjallaki yhdes. Mut anna mennä vaa, kyl kaikki joskus uskoo et ootte vaa kavereita :)
04.08.2015 01:48
Anteeks mitä?
Älä ny helvetis ittees tapa. Elämä on arvokas ja toi on ehkä huonoin syy mitä oon kuullu.
Hyvää elämän jatkamista :)
04.08.2015 01:44
Iha normaalilta kuulostat, tosin jos mä oisin sä nii noilla mitoil söisin vähän enemmän :)
04.08.2015 01:42
Ei ikävä kyllä, kui?
04.08.2015 01:34
Juu. Samaa oon ite kattonu et pitäisin unelmistani kiinni ja yritän toteuttaa niitä jos mitenkää mahdollista. Mut en ota niitäkään liian tosissani, en haluu niistä pakkomiellettä.
Ja se miks halusin satuttaa itteeni.. (nyt en meinaa iha itsemurhaa, enemmä viiltelyy jne.) Luulen et se oli jonkunlaine ajatus rankaista itteeni siitä mitä oon tehny ittelleni kosk näin ja näen vieläki että ku syrjäydyin ja tunsin epäonnistuneeni kaikessa, se oli mun syytä, en nähny tarpeeks vaivaa oman elämäni etee ja uskoin et kipu helpottais. Onneks se ei mitään fyysistä jälkee tullu jättäneeks. Mut se muutti mua. Jos mä nykyään saan selville et joku mun kaveri ei meinaa kestää nii oon paljo nopeemmin auttamas ja se on mulle vielä tärkeempää ku ennen. Ja toisaalt luulen et pärjään paremmin siinä kosk tiedän miltä se tuntuu.
Ja älä vielä pelottele kasista, mulla on siihe vielä viikko ;)
04.08.2015 01:31
Uskon et olit iha oikeest rakastunu mut ite luulen et toi tyttö oli player, epävarma tai sit sil tuli joku ongelma muun elämän kanssa :(
Mun mielest sun pitäs kysyy silt vielä et onks kaikki hyvin tai et miks noin kävi. Onnee siihen :)
04.08.2015 01:07
Yks tuon kaltainen kokemus itsellä.
Ei voi muuta kuin elää ja unohtaa :(
04.08.2015 01:01
Samaistun tuohon. Mul meni huonosti kunnes kaveri tajus. Ja pitkää sen jälkeenki. Nyt oon päässy ongelmastani ja oon ottanu velvollisuudekseni huolehtii muista kosk muaki autto joku.
26.07.2015 05:35
Ite käyn parturis harvoin ja oon ilmottanu vanhemmille että seuraava parturikäynti ei oo kalenterissa. Suurimmat paineet hiuksiin tuleeki kavereide suunnalta.
26.07.2015 05:28
Mä vaa tuijotan ja toivon et olisin parempi, et se huomais mut ja et se tuntis jotai mua kohtaa.
26.07.2015 05:02
1. Poika
2. 13v
UNELMANAINEN
1. Ruskee tai blondi, mutta mustakin kelpaa riippuen henkilöstä.
2. Ei niin hirveästi väliä kunhan ei tavattoman lyhyt ole (eli yli 6cm)
3. Suorat tai vähä kiharat.
4. Hetero
5. 3-10 cm lyhyempi
6. Ei saa olla rasvapallo eikä tavattoman laiha, eikä liikaa lihasta. Semmonen melko neutraalin hyväkuntone.
7. Ei väliä niin kauan kun ei vie aivan liikaa aikaa (>3 pv/vk yhteen harrastukseen)
8. Sininen, harmaa, vihertävä.
9. Hankala sanoa suoraan, kunhan välittää muista eikä vihaa eläimiä.
10. Kohtuullinen. (Likasw)et vitsit on kivoja)
11. Ei liian mutta jonkun verran. Täytyy ymmärtää ettei aina ole mahdollista olla romanttinen.
12. Osaa kuunnella ja puhua. Tietokonepelit ja tekniikka plussaa.
13. Mielellään sellainen, että kadulla nopeasti jutellessa jäisi vaikutelma valkoisesta suomalaisesta.
14. Ateisti tai kristitty, mutta uskonto mielellään vain muodon vuoksi.
15. En osaa sanoa.
16. Perus.
17.Ei väliä, jos osaa arvostaa vähän vanhempaakin. (Esim. Viidestoista yö ja Aces high)
26.07.2015 04:35
Ei toi oo enää tervettä... Ei ylipaino oo houkuttelevaa mut sä kuulostat siltä et sul näkyy kylkiluut ku luurangolla... Söisit vähä enemmä.
26.07.2015 03:47
19 / 20