Vapaa kuvaus

Aloituksia

20

Kommenttia

381

  1. Homo
  2. "kiusaajasi kokee voittaneensa"

    Ootko nyt ihan tosissas?..
    Kiusaajalle pahin tappio on se, että kiusaaja jää näkyvästi kiinni.

    Näin ollen: jättämällä jälkeensä viestin, jolla syyllistetään kiusaaja selvästi, kiusaaja on kaulaansa myöten kusessa, parhaimmillaan syytteessä kuolemantuottamuksesta, ja maine todennäköisesti aivan paskana.
    Kiusaajalle pahin tappio on siis näkyvä itsemurha.

    PS. En silti suosittele itsemurhaa, mutta sun elämäs, en pakota pitään siitä kiinni.
  3. Mitä teet kun NE tulee?
  4. Saatana on herra
  5. Just niin ;)
  6. Ottasitko kakkoseen?