Vapaa kuvaus

Paskanpuhumista since 2015!

Tervetuloa profiiliini! Olen yuggis_. Nyt tarjoan sinulle kompaktin tietopaketin minusta.

• Vaikka nimeni antaa ymmärtää, että nimeni on Jukka, tai jokin sen muunnelmista, se ei ole. En ole myöskään Napoleon. Enkä lyhyt.
• Kommentoin pääasiassa nuorten palstalla. Välillä minua tapaa myös alkopalstalla.
• Minulla ei ole fetissiä kumisaappaisiin.
• Olen nuorempi kuin saatat luulla! Mutta jos luulet minua nuoremmaksi kuin olen, saatan oikeasti olla vanhempi!
• Vaikka moni voi minut häiriköksi luetella, yritän olla asiallinen ainakin osan ajasta, usko pois.
• En kärsi Napoleon-kompleksista.
• Pidän oikeinkirjoituksesta. Todennäköisesti tulen joskus korjaamaan kirjoitusvirheitäsi.

Yuggis_ II Suuri

Aloituksia

70

Kommenttia

3135

1. EM jalkapallo

Moniko teistä seuraa jalkapallon EM-kisoja? Jos seuraatte, mitä maata kannatatte ja minkä luulette voittavan turnauksen?
    Nuoret
    6
    60
  2. Alkopalstan joululaulu

Ja niin joulu joutui jo taas Alkolaan, joulu joutui jo rintoihinkin. Ja nobetölkit ne kirkkaasti luo loistoaan jo piltte
    Alkoholi
    20
    59
  3. Hiljaisuus

Alko ja nuorten palsta on hiljennyt vitusti kun pistespämmeri, homohentai ja söpöliini saatiin kuriin. Liekö ollut sama
    Alkoholi
    10
    56
  4. Hyvä Suomi24:n nuorten palsta

Mitä mieltä olette tästä heinolamulkusta, joka kantaa nimeä HEIPPAHEIPPA ja tekee aloituksia, joissa esittelee olevansa
    Nuoret
    9
    55
  5. Miksi se yksi

Uikuttava hintti valittaa joka viestiin?
    Alkoholi
    11
    54
  6. AIDS on fiksu mies

Fiksu mies AIDS on AIDS fiksu mies on Fiksu mies on AIDS Ja lisäksi aika hauska
    Nuoret
    6
    51
  7. Kahvi on hyvää

Aijai ku oliki hyvä aamukahvi. Juhlamoka on kyllä parasta.
    Alkoholi
    11
    50
  8. Nykynuoret

Ovat syvältä perseestä
    Nuoret
    1
    45
  9. Hyvää uutta vuotta 2016

Hyvää uutta vuotta niin tissut, kylmikset, häiriköt, spämmerit, stalkkerit, sontasepot, feikit ja kaikki muutkin! Hyvää
    Alkoholi
    3
    43
  10. Uusi vuosi

Mitenkäs juhlitte uutta vuotta? Itse pidin 12 tunnin GTA V maratonin
    Nuoret
    2
    41
  11. Helvetin nössöt

Kuka muka nukkuu tähän aikaan?
    Alkoholi
    8
    40
  12. Mitäs homot

Onko kiva olla nukkumassa?
    Alkoholi
    1
    38
  13. Join ekan nobeni

Olenko nyt riippuvainen??
    Alkoholi
    6
    36
  14. Oli pakko jakaa..

Minun aikana oli penis ja siitin oli ainoat jolla luokkia ammuttiin anuksiin. Jos aikoi saada parhaan luokan niin siihe
    Alkoholi
    6
    36
  15. Nyt haisee

Nyt haisee kyllä ripuli niin että huhhuh.. Uusin viime viikolla ilmanvaihto jutut kun ne täyttyivät ripulista, ja nyt ta
    2
    36
  16. Ei uusia keskusteluja

Tämä aamuna. Miksi??
    Alkoholi
    5
    36
  17. Makaronilaatikkoa

Ja ketsuppia. Aijai, mikää tässä huomiseksi kokkaillessa ettei töiden jälkeen tarvitse sitten vaivautua.
    Alkoholi
    5
    35
  18. Kauneimmat joululaulut

Mitkä ovat mielestänne kauneimmat joululaulut? Itse kävin niitä tänään kirkossa lauleskelemassa
    Alkoholi
    9
    35
  19. Belvitan aamukeksit

Ovat vaarallisia. Syötin yhden kissalleni ja se tukehtui.
    Alkoholi
    0
    30
  20. Tissu on homo

Tissu on paskaa nuoleva sokerisääri hintti
    Huumeet
    2
    29