yuggis_

![]()
Paskanpuhumista since 2015!
Tervetuloa profiiliini! Olen yuggis_. Nyt tarjoan sinulle kompaktin tietopaketin minusta.
• Vaikka nimeni antaa ymmärtää, että nimeni on Jukka, tai jokin sen muunnelmista, se ei ole. En ole myöskään Napoleon. Enkä lyhyt.
• Kommentoin pääasiassa nuorten palstalla. Välillä minua tapaa myös alkopalstalla.
• Minulla ei ole fetissiä kumisaappaisiin.
• Olen nuorempi kuin saatat luulla! Mutta jos luulet minua nuoremmaksi kuin olen, saatan oikeasti olla vanhempi!
• Vaikka moni voi minut häiriköksi luetella, yritän olla asiallinen ainakin osan ajasta, usko pois.
• En kärsi Napoleon-kompleksista.
• Pidän oikeinkirjoituksesta. Todennäköisesti tulen joskus korjaamaan kirjoitusvirheitäsi.
Yuggis_ II Suuri
Aloituksia
70
Kommenttia
3134
- 097
Tissu on totaalinen HINTTI
Tissu on homo joka postailee persekuvia, homoperse sokerisääri koko jätkä. Homompi kuin sata Robinia yhteensä, sais ampu596Hyvä Suomi24:n nuorten palsta
Mitä mieltä olette tästä heinolamulkusta, joka kantaa nimeä HEIPPAHEIPPA ja tekee aloituksia, joissa esittelee olevansa995EM jalkapallo
Moniko teistä seuraa jalkapallon EM-kisoja? Jos seuraatte, mitä maata kannatatte ja minkä luulette voittavan turnauksen?693- 1190
- 688
Casio AQ-180W
Ostin tämän kellon eilen, ja se hälyttää keskellä yötä. En löytänyt netistä pikaisella katsomisella oikein mitään. Onko186- 1181
Hiljaisuus
Alko ja nuorten palsta on hiljennyt vitusti kun pistespämmeri, homohentai ja söpöliini saatiin kuriin. Liekö ollut sama1077- 175
Hyvää uutta vuotta 2016
Hyvää uutta vuotta niin tissut, kylmikset, häiriköt, spämmerit, stalkkerit, sontasepot, feikit ja kaikki muutkin! Hyvää375Nyt haisee
Nyt haisee kyllä ripuli niin että huhhuh.. Uusin viime viikolla ilmanvaihto jutut kun ne täyttyivät ripulista, ja nyt ta272AIDS on fiksu mies
Fiksu mies AIDS on AIDS fiksu mies on Fiksu mies on AIDS Ja lisäksi aika hauska670- 569
- 865
Oli pakko jakaa..
Minun aikana oli penis ja siitin oli ainoat jolla luokkia ammuttiin anuksiin. Jos aikoi saada parhaan luokan niin siihe663- 262
- 259
Kauneimmat joululaulut
Mitkä ovat mielestänne kauneimmat joululaulut? Itse kävin niitä tänään kirkossa lauleskelemassa959Makaronilaatikkoa
Ja ketsuppia. Aijai, mikää tässä huomiseksi kokkaillessa ettei töiden jälkeen tarvitse sitten vaivautua.558