Vapaa kuvaus

Aloituksia

174

Kommenttia

19508

1. "Vihjailetko jotain? Missä kohtaa en ole antanut toisten elää? "

Ei mitään henkilökohtaista. Tämä on vain hyvin persoonasta riippuva erilaisuus osaako tai haluaako asioiden olla ja suvaita ensinnäkin kaikkia "vääryyksiä" ja paskaa mutta toiseksi myös sitä, että ei välttämättä ymmärrä kaikkia ja kaikkea ja sietää myös sen että ei ymmärrä. Ja silloin moni asia valuu kuin vesi hanhen selästä. Joku sitten taas haluaa kuten perässä vihjattu, kontrolloida kaikkea, jolloin on samalla kuin alttiimpi trollailulle.

"Arvostelin palstan ilmapiiriä, en sinua henkilökohtaisesti. "

Ja minä en ota mitään henkilökohtaisesti ellei sitä nimenomaisesti ole henkilökohtaisesti minulle osoitettu. Ja tällä palstalle ei oikein edes voi olla, koska en ole henkilö vaan nimimerkki.

"Närästääkö sinua se, että tykkään keskustella ihmisten kanssa vai mikä? "

En tiedä mihin viittaat. Tämä ketjuhan on lähinnä metakeskustelu, joka koskee tämän alustan luonnetta. Vahvasti suosittelen painottamaan sosiaalista mediaa, jos yhtään on kiinnostunut jostain tykkäyksistä tai olettaa että kirjoituksiin saa asiallista palautetta. Minulla on aika nollatoleranssi sellaiselle, että joku herkkyyteen vedoten haluaa suodattaa palautteesta sen osuuden, josta ei pidä.