Elon Musk pelastaa sivilisaation

83

505

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jaa-a.

Unohtuiko kysyä kuinka viisas on nainen joka antaa perää Muskille päästäkseen YH:ksi?

Taitaa ne kersat olla kuule keskinkertaisia aspergereita kaikki.

• Uskon Muskilla olevan varaa yh äitejä elättää ja ostamaan palvelut jollekkin hyvännäköiselle yh:äidille. Kuinkas monta miljardia Elonilla olikaa?

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Uskon Muskilla olevan varaa yh äitejä elättää ja ostamaan palvelut jollekkin hyvännäköiselle yh:äidille. Kuinkas monta miljardia Elonilla olikaa?

Mitä niitä babymamoja on lehtien sivuilla nähnyt, niin ei siellä montaa hyvän näköistä ole.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Uskon Muskilla olevan varaa yh äitejä elättää ja ostamaan palvelut jollekkin hyvännäköiselle yh:äidille. Kuinkas monta miljardia Elonilla olikaa?

Itse uskon, että Elon Musk on nykypäivän merirosvo Jack Sparrow? Ajattelu tavaltaan ja toiminta tavoiltaan, itsekäs ja ylimielinen ja tavoittelee kuuta taivaalta? Ei tunne oman tunnon tuskia siitä, jos pilaa muiden elämän.

• Sairasta.

• Anonyymi

Koetko että tämä herra musk on kuin puolisosi?

Tuntuuko siltä, ettei hän ole kyennyt ottamaan omaa vastuutaan lapsista, eikä edes ymmärrä mitä se tarkoittaisi?

• Kyllä tuo puolisoni on pikku tekijä tähän Muskiin verrattuna enemmänkin, itse ajattelen Muskin tavoin enemmän asioita twitteriä hänelle ehdotinkin ja osti sen sitten heti. 🫥

• Olen kuitenkin visionääri 🫥

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Olen kuitenkin visionääri 🫥

No näin 🫣
        Itseäni kauhistuttaa toisten ylimitoitettu tarve monistaa itseään.

• Anonyymi kirjoitti:

No näin 🫣
        Itseäni kauhistuttaa toisten ylimitoitettu tarve monistaa itseään.

Noh siihen syynsä saada tehtyä välittävämpi maailma.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Noh siihen syynsä saada tehtyä välittävämpi maailma.

Mikä saa sinut uskomaan, että olisit välittävämpi kuin kukaan muu?

Jos sängyssä on mukavaa, niin ei se takaa hyvää ihmiskuntaa ainakaan noin omasta mielestäni. Muutkin ihmiset ovat kauniita ja ihmeellisiä. Yleensä paljon enemmän kuin itse on. Miten itserakas pitää olla, ettei sen eroa ymmärtäisi.

• Anonyymi kirjoitti:

Jos sängyssä on mukavaa, niin ei se takaa hyvää ihmiskuntaa ainakaan noin omasta mielestäni. Muutkin ihmiset ovat kauniita ja ihmeellisiä. Yleensä paljon enemmän kuin itse on. Miten itserakas pitää olla, ettei sen eroa ymmärtäisi.

Esim minula vieläkin FFP2 käytössä😷

• Anonyymi kirjoitti:

Muutenkin lapset on sanonut että elän maailman suhteen purppuraisten lasien läpi eli maailma kiltimpi ja oikeuden mukaisempi.

• Anonyymi kirjoitti:

Myös 7v lapseni sanoi meillä kotona enemmän rakkautta lapsille.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Esim minula vieläkin FFP2 käytössä😷

Se on, jos nyt olet rehellinen itsellesi alkanut paljon ennen sitä. Musk ei sitä ratkaise ongelmiasi.

Ymmärrän kyllä, että voit nähdä yhtäläisyyttä hänen ja oman toimintasi välillä. Miesten puolelta tuo on enemmän rahan ja vallan aiheuttamaa todellisuudentajun hämärtymistä.

• Anonyymi kirjoitti:

Se on, jos nyt olet rehellinen itsellesi alkanut paljon ennen sitä. Musk ei sitä ratkaise ongelmiasi.

Ymmärrän kyllä, että voit nähdä yhtäläisyyttä hänen ja oman toimintasi välillä. Miesten puolelta tuo on enemmän rahan ja vallan aiheuttamaa todellisuudentajun hämärtymistä.

Ai sinäkö sitten.🤷🏻‍♀️ en luota mieheen niin kovin että käy läpi noi materiaalit koska joudun painostaa liikaa. Se että ne valheellisia lappuja.😢🤢🫥

Senkin vuoksi mies ei tajua vaikka sanon sille yksityiben henkilö joutuu itse todistaa asiat toiseksi mutta hän niin kuin luottaa mitä esim asianajaja sanoo eikä niin kuin etsi sitä materiaalia pöydälle kun pyydän.

• Anonyymi kirjoitti:

En usko miehen tavote edes on puhdistaa minun mainetta vaan riittää hänelle että toisella on huoltajuus.

• Anonyymi kirjoitti:

Mietippä itse miten olisin riippuvaisempi miehestä kun hänellä on huotajuus? Hänen tavoite vaan saada pidettyä toisella huoltajuus. Katso on sekin tapa hallita.

• Anonyymi kirjoitti:

Tiedän raha ratkaisisi koska olisi joku joka etsisi ne tiedot rahalla ja mikä etuus on julkisen vallan tekijänä virkamiehellä.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Tiedän raha ratkaisisi koska olisi joku joka etsisi ne tiedot rahalla ja mikä etuus on julkisen vallan tekijänä virkamiehellä.

Mitä haluat oikeasti sanoa?

• Anonyymi kirjoitti:

Yksityisen pitää todisteet lähettää hallinta-oikeuteen asianajajan kanssa voin sanoa olen liian heikossa hapessa jaksaa etsiä kun puolustus pitää tulla itseltäni koska tietokone ei ole minun hallisevin asia. En tiedä mitä vaaditaan ja montakohan kertaakin vielä lähettää ne. 🫥 mies on se joka pitää yhteyttä koska minusta tuntuu etten siltikään vaikka kuinka täälläkin olen kertonut ettei asia niin ole. En pysty esim materiaali lähettää suuria massoja. Ja juurikin en itse pääse kameroihin käsiksi. Lapseni sanatkin on todistuksia.

• Anonyymi kirjoitti:

Minulla on massoittain salattuja kovalevyjä arjesta minkä salasanoja en tiedä, mies on tottakai se joka haluaa päästä helpolla jolloin se vaatii rahaa. Jolla on rahaa on mahdollista hommata sellainen joka käy ne läpitte. Esim myös auttaa etsimään kanssani minkä haen ja mistä ja jos ne hakee monesti niin sekin maksaa esim rikosrekiateriä ei ole sekin on vahvistaa ettei olla jouduttu esim poliisin kanssa tekemiseen koskaan. Eli puhdistaa mainetta.
        Esim että saan ne lausunnot mitä lastensuojelu pimittää todistuksia yms. Eli lausuntoja eikä olla valittuna vain lausunnot joiden kanssa on tullut kährämää.

• Anonyymi kirjoitti:

Miehen mainettahan ei oikeudessa käydä läpitte minusta tehdään vaan se toinen huoltaja olla ei ole huoltajuutta koska minun mainetta ei niin kuin pelasteta tässä.

• Anonyymi kirjoitti:

Eli sillä se miehen luotto että saadaan lapset kotio🫥
        Eli kiitos ja kumarrus.

• Anonyymi kirjoitti:

Mies ei vaadi rahoja kun kirjoitin ” jolloin se vaatii rahaa” vaan kirjoitin sen että hän ei tarpeellisena tehdä töitä sen eteen että minun maineeni pelastetaan, kun riittää toinen huoltaja.

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta hei.. hän lukinut minut tähän suhteeseen ei se minua haittaa, hän on vain ainut joka tietää totuuden. Eli olen vain kahlittuna enemmänkin tähän mieheen.🫥 hän ei ole tyhmä mutta hän perustelee myös ihan samaa ettei jaksa käydä läpitte.

Eli olemme kaksi erilaista ihmistä. Hän on aina se joka tuhoaa muistot ja minä joka pyrin ja haluan muistaa kaiken. Eli sen vuoksi tasapainotetaan toisia.

• Anonyymi kirjoitti:

Toivon vain poliisi alkaa tutkimaan ja tekee töitä tämmöisen erilaisen ihmisen takia, että se virkarikos menisi ja saisi sen oikeuden oikeudenmukaisuuden kohtelun.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Muutenkin lapset on sanonut että elän maailman suhteen purppuraisten lasien läpi eli maailma kiltimpi ja oikeuden mukaisempi.

Ja montako kuvitteellista lasta sinulla olikaan, naisia ihan saakeli älykkäille ihmisille esittävä äijä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sinä itse haluat tästä palstaäijän kuvitteellista kymmenen lapsen uskovaisista äitihahmosta? Et päästä täysillä

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Toivon vain poliisi alkaa tutkimaan ja tekee töitä tämmöisen erilaisen ihmisen takia, että se virkarikos menisi ja saisi sen oikeuden oikeudenmukaisuuden kohtelun.

Heti kun palstasetä keksit tavan kirjautua niiden verkkosivuille väärin tunnistein, niin eiköhän asia etene. No ei etene chillaa hönö. Vinkiksi vielä kaikille kilvoittelijoille, rikosilmoitusten teko tai spämmäys vaatii vahvan tunnistautumisen pankkitunnuksilla. Ns nettivinkki ei riitä. Toteuttakaa itseänne Suomen kansa. Metatekstiä todellakin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heti kun palstasetä keksit tavan kirjautua niiden verkkosivuille väärin tunnistein, niin eiköhän asia etene. No ei etene chillaa hönö. Vinkiksi vielä kaikille kilvoittelijoille, rikosilmoitusten teko tai spämmäys vaatii vahvan tunnistautumisen pankkitunnuksilla. Ns nettivinkki ei riitä. Toteuttakaa itseänne Suomen kansa. Metatekstiä todellakin

Pilkattiinko tässä kommentissa webbanamorlrstäsi viranomaisten hyväuskoisuutta? Sitten luet omiasi sattuneesta syystä

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Kyllä tuo puolisoni on pikku tekijä tähän Muskiin verrattuna enemmänkin, itse ajattelen Muskin tavoin enemmän asioita twitteriä hänelle ehdotinkin ja osti sen sitten heti. 🫥

Ehdotitko myös natsitervehdystä?

• Anonyymi

Naiset ovat ytmin perässä.

• Anonyymi

Ei tuolla nyt koko sivilisaatiosta tavoiteta, vaikka mysk omassa kuplassaan elääkin.

• Noh hei minulta vietiin 8 lasta koska olemme liian köyhiä sossun mielestä🫥

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Noh hei minulta vietiin 8 lasta koska olemme liian köyhiä sossun mielestä🫥

Syy on vastuuttomuus. Lapset on viety pois etteivät opi samaa ideologiaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taidat uskoa tähän palstasedän saagaan koska koet, että et ns muuta enää voi? Voimia satutäti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taidat uskoa tähän palstasedän saagaan koska koet, että et ns muuta enää voi? Voimia satutäti

Ps varsinainen menestyksen teologi hahhah

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä oot kyllä naurettava akka gubelle soopaa suoltava sun mustamaalaamisen kohteella on yksi lapsi ja sekin aikuinen. Nyt ei stemmaa tämä lasudraaama tmv

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä oot kyllä naurettava akka gubelle soopaa suoltava sun mustamaalaamisen kohteella on yksi lapsi ja sekin aikuinen. Nyt ei stemmaa tämä lasudraaama tmv

Mulle on ihan vatun sama onko lapsia ja gubbe. Kunhan vastasin.
        Miks sä vedät herneen nenään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tuolla nyt koko sivilisaatiosta tavoiteta, vaikka mysk omassa kuplassaan elääkin.

Saattaapi onnistuakkin sillä nuo antropologit ovat kertoneet ihmiskunnan olleen aikaisemminkin ihan vaan muutaman yksilön varassa. Muskin rodunjalostuksen seurauksena hänen jälkeläiset selviytyvät elossa Marsissa poislukien se yksi suvun mustalammas joka on DEI tapaus.

• Anonyymi

Musk ja Trump ovat hengailleet yhdessä jo jonkin aikaa ja nyt niiden ympärillä pyörii lauma lapsekkaita seuraajia.

Pariskunnan opetuslapset puhuvat kuin Trump ja elvistelevät kuin Elon.
      https://www.youtube.com/watch?v=z1F480U8Hnw

• Anonyymi

Olen tuosta älykkyydestä eri mieltä. Se että on parissa asiassa älykäs ja lopuissa varsin tyhmä ei riitä muuhun kuin joille vaikka tunneälyllä ei ole väliä.

Elon on oikeasti vitun tyhmä, joka esittää neroa muitten avustamana. Jätkällä on käyny mäihä, muttei sitä moni enää usko neroksi toilailujensa jälkeen.

Jasu

• Kyllä minulle se kelpais.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Kyllä minulle se kelpais.

Heh. Minulle ei. Taidan olla liian vaativa sen älykkyydenkin suhteen. Teoria älykkyys ei oikeestaan ole yhtään älykästä mun makuun, vasta käytännön älykkyys vetoaa. Tunneälystä puhumattakaan. Ilman sitä ei edes kannattaisi yrittää lähestyä minua. Tulis tyly vastaanotto. Miljonäärillekin, raha kun ei muhun tee mitään vaikutusta. Köyhyys sen sijaan vasta opettaa elämään.

Jasu

• Anonyymi

Muskin ainoa äly tuntuu okevan siinä, että hän osaa kerätä ympärilleen älykkäitä ihmisiä joilla on ideoita (ja jotka eivät ehkä ole hirveän viisaita, vaikka älykkäitä ovatkin) ja käyttää hyväkseen heidän älyään ja ideoitaan. Eihän Musk ole keksinyt yhtään ainoaa asiaa itse, eikä edes osaa itse yhtään mitään. Kaikki nuo hänen bisneksensä ja innovaationsa ovat muiden käsialaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muskin ainoa äly tuntuu okevan siinä, että hän osaa kerätä ympärilleen älykkäitä ihmisiä joilla on ideoita (ja jotka eivät ehkä ole hirveän viisaita, vaikka älykkäitä ovatkin) ja käyttää hyväkseen heidän älyään ja ideoitaan. Eihän Musk ole keksinyt yhtään ainoaa asiaa itse, eikä edes osaa itse yhtään mitään. Kaikki nuo hänen bisneksensä ja innovaationsa ovat muiden käsialaa.

Niin nimenomaan siinä sen äijän hyvä mäihä onkin ja perustuukin. Ihmisiin joiden turvin on onnistunut manipuloimaan itsensä sisään ja nousukiitoon. Manipuloinnin älykkyys lienee se hänen onnen avain. Hänen älykkyys on vain hemmetin suppeaa. Mielummin vähän sieltä ja täältä, kun yksi osa-alue ja kaikessa muussa tyhmä kuin saapas.

Jasu

• Anonyymi kirjoitti:

Heh. Minulle ei. Taidan olla liian vaativa sen älykkyydenkin suhteen. Teoria älykkyys ei oikeestaan ole yhtään älykästä mun makuun, vasta käytännön älykkyys vetoaa. Tunneälystä puhumattakaan. Ilman sitä ei edes kannattaisi yrittää lähestyä minua. Tulis tyly vastaanotto. Miljonäärillekin, raha kun ei muhun tee mitään vaikutusta. Köyhyys sen sijaan vasta opettaa elämään.

Jasu

Minulle oikeasti kelpaa juurikin just sellainen, jolla on rahaa pelastaa minun pikkuiset. Sillä maineekkaalla juristilla.

• Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Hah, just kuin mun suustani. Muutama on ihmetellyt vuosien varrella että mistä taidot on opittu 😁, "Köyhyys opettaa" olen vastaillut 🙂.
        Tietopuolesta uteliaille vastaan "enhän minä mitään tiedä, teen vain hyviä arvauksia" 😂

• Ex-Lukka kirjoitti:

Hah, just kuin mun suustani. Muutama on ihmetellyt vuosien varrella että mistä taidot on opittu 😁, "Köyhyys opettaa" olen vastaillut 🙂.
        Tietopuolesta uteliaille vastaan "enhän minä mitään tiedä, teen vain hyviä arvauksia" 😂

On. Teillä synkkää. Selkeästi pari ainesta.

• Anonyymi
        Ex-Lukka kirjoitti:

Kyllä se yleensä kekseliäisyyttä vaatii selvitä köyhänä. 😅

Jasu

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Synkkää? Ei ole synkkää. Kiva vaan kun joku joskus ymmärtää asioita samoinkin. 🙂👍

Jasu

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Minulle oikeasti kelpaa juurikin just sellainen, jolla on rahaa pelastaa minun pikkuiset. Sillä maineekkaalla juristilla.

No ei rahallakaan kaikkea ratkaista, varsinkaan jos juurisyyt on muualla kun rahassa. Ja lasten kohdalla ne usein on jonkin perusturvan puute. Sehän on nähty, että köyhänäkin lapsista voi tulla pärjääviä ja ihan timantteja ihmisinä. Vaatii vaan luonteen ja ympäristön missä pystyy yrittämään.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei rahallakaan kaikkea ratkaista, varsinkaan jos juurisyyt on muualla kun rahassa. Ja lasten kohdalla ne usein on jonkin perusturvan puute. Sehän on nähty, että köyhänäkin lapsista voi tulla pärjääviä ja ihan timantteja ihmisinä. Vaatii vaan luonteen ja ympäristön missä pystyy yrittämään.

Jasu

Elonin kanssa ne lapset lähtisi kuun kiertoradalle ja tulisi haukutuksi tolvanoiksi jne. Ei hänestä sulle Valtakunta olisi auttajaksi. Tunneäly nääs puuttuu äijältä. Yhtä tunteellinen mies, kun robotti.

Jasu

• valtakunta kirjoitti:

Jasulla on jo hunksi plakkarissa ja satakunta hiirulaista 🙂

• Anonyymi kirjoitti:

Synkkää? Ei ole synkkää. Kiva vaan kun joku joskus ymmärtää asioita samoinkin. 🙂👍

Jasu

"Synkkaa", viittaa arvo- ja ajatusmaailman ainakin osittaiseen synkronisaatioon/ samankaltaisuuteen 😁

Nou problem 👍

• Anonyymi
        Ex-Lukka kirjoitti:

"Synkkaa", viittaa arvo- ja ajatusmaailman ainakin osittaiseen synkronisaatioon/ samankaltaisuuteen 😁

Nou problem 👍

Juu, heittäydyin tahallaan hölmöksi tuossa kohtaa. 😊👍

Jasu

• Anonyymi
        Ex-Lukka kirjoitti:

Niin on ja eipä musta kelläkkään olisi enää hyväksi kumppaniksi. Olen kasvanut aika itsekkääksi huomioidakseni toista reilusti. Siinä toinen voisi äkkiä tuntea itsensä ylimääräiseksi ja se ei ole koskaan toivottava tilanne.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin on ja eipä musta kelläkkään olisi enää hyväksi kumppaniksi. Olen kasvanut aika itsekkääksi huomioidakseni toista reilusti. Siinä toinen voisi äkkiä tuntea itsensä ylimääräiseksi ja se ei ole koskaan toivottava tilanne.

Jasu

Mutta oon tyytyväinen, että tunnistan itsessäni muutokset ja voin ne rehellisesti laittaa pöytään. Se on aika hyvä tilanne, kun tuntee itseään. 🙂

Jasu

• Ex-Lukka kirjoitti:

Mitä minulla on🫥
        Minulta on revitty perhe vaikka lapseni sanoo 7v ”meidän perheessä on enemmän rakkautta”( tämä on kameroissa)

Niin ja rajoituspäätöksiä lisää tulossa, vaikka edes ne ei ole lainmukaisia ollut tähänkään asti eikä riittäviä syitä rajoituspäätökseen.

Olisi mukava olla turvassa ja rahalla pystyy sellaisen älyturvatalon tekemään ettei sellaiset valheet päde.

🫥🤢

• Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Tunnustan kanssa olevani ajoittain väsynyt vähän kaikenlaiseen kanssakäymiseen, paha sanoa sitten onko kyse normi keloutumisesta 🤔 vai viisauden heräämisestä 🙂.

• Anonyymi

Ei taida muski tietää, että älykkyys periytyy äidiltä.

• Anonyymi

Siksi naiset siis suosivat rikollisia ja heikkolahjaisia jännämiehiä!

• Ei taida Elon lukea naistenlehtiä. Siellähän se on kerrottu.

• scrg kirjoitti:

Ei taida Elon lukea naistenlehtiä. Siellähän se on kerrottu.

Oleppahan sinä suloinen tapaus.

• valtakunta kirjoitti:

Oleppahan sinä suloinen tapaus.

Älykkyys periytyy äidiltä. Näin sanovat naistenlehdet. Jos näin olisi, niin esim. omia juuriaan ja sukuaan voi tutkiskella aivan uusin silmin. Omille sisaruksille on periytynyt sama äly kuin itselle. Jos äidillä on siskoja, niin näiden lapset ovat älyserkkuja. Minulla ei esim. ei ole. Mutta siten on äidinäidin siskot, joiden lapset ovat äidin älyserkkuja ja näistä naispuoleisten lapset ovat älypikkuserkkuja. Vai pitäisikö heitä kutsua pikkuälyserkuiksi.

• scrg kirjoitti:

Älykkyys periytyy äidiltä. Näin sanovat naistenlehdet. Jos näin olisi, niin esim. omia juuriaan ja sukuaan voi tutkiskella aivan uusin silmin. Omille sisaruksille on periytynyt sama äly kuin itselle. Jos äidillä on siskoja, niin näiden lapset ovat älyserkkuja. Minulla ei esim. ei ole. Mutta siten on äidinäidin siskot, joiden lapset ovat äidin älyserkkuja ja näistä naispuoleisten lapset ovat älypikkuserkkuja. Vai pitäisikö heitä kutsua pikkuälyserkuiksi.

Kun katsot tarkkaan täällä ”parveilevan varpusparven” sen verta ikävää on minua ja Muskia vastaa kun katsot tarkkaa tähän minulle kommentoivia ihmisiä.
        luulen sinun kaltaiset rauhalliset asialliset, suloiset, fiksut tapaukset olisin hyvin mukavaa ja seuraa lopun elämän.

• Anonyymi

Elon Musk on natsi, joka vaan ajaa omien geeniensä etua.
      En arvosta.

• Anonyymi

Ja sivilisaatiota ei pelasteta lisääntymällä.
        Tällä hetkellä näyttää siltä että ihmiskunnalla olisi toivoa jos jokainen pari tekisi vain yhden lapsen. Muutamassa sukupolvessa ihmismäärä kutistuisi pallolle siedettäväksi.

• Anonyymi kirjoitti:

Ja sivilisaatiota ei pelasteta lisääntymällä.
        Tällä hetkellä näyttää siltä että ihmiskunnalla olisi toivoa jos jokainen pari tekisi vain yhden lapsen. Muutamassa sukupolvessa ihmismäärä kutistuisi pallolle siedettäväksi.

Minusta he saa olla tekemättäkin, jotka uskoo tuohon.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Minusta he saa olla tekemättäkin, jotka uskoo tuohon.

Se ei ole uskon asia, vaan tieteellinen fakta että keskilämpötila nousee.
        Looginen päätelmä on tulevat suurkatastrofit.

• Anonyymi kirjoitti:

Se ei ole uskon asia, vaan tieteellinen fakta että keskilämpötila nousee.
        Looginen päätelmä on tulevat suurkatastrofit.

Katso kun visionäärinä näen tieteen olevan pelastuslautta.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Katso kun visionäärinä näen tieteen olevan pelastuslautta.

Hullua uskoa että ihminen voittaisi luonnon.
        Luonto voittaa aina, ja vähän pidemmässä kehityskaaressa se tarkoittaa sitä, että häiriötekijä poistuu systeemistä.

• Anonyymi kirjoitti:

Hullua uskoa että ihminen voittaisi luonnon.
        Luonto voittaa aina, ja vähän pidemmässä kehityskaaressa se tarkoittaa sitä, että häiriötekijä poistuu systeemistä.

Niihän se moni voi kuvitella asioita näen kun ei valloiteta enää maapalloa vaan myös planeetoja.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Niihän se moni voi kuvitella asioita näen kun ei valloiteta enää maapalloa vaan myös planeetoja.

Ei niitä ainakaan meidän lastemme elinaikana valloiteta. Voit olla varma, että herra Musk ei ole itse lähdössä sinne Marsiin kärvistelemään, eikä hänen lempilapsensa. Sinne menevät muut. Sellaiset, jotka ovat siihen houkattavissa. Asioista on hyvä haaveilla, mutta kannattaa pitää myös järki kädessä ja realismi mielessään.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei niitä ainakaan meidän lastemme elinaikana valloiteta. Voit olla varma, että herra Musk ei ole itse lähdössä sinne Marsiin kärvistelemään, eikä hänen lempilapsensa. Sinne menevät muut. Sellaiset, jotka ovat siihen houkattavissa. Asioista on hyvä haaveilla, mutta kannattaa pitää myös järki kädessä ja realismi mielessään.

Kehitys on mennyt hyvin nopeaa eteenpäin.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Kehitys on mennyt hyvin nopeaa eteenpäin.

Itseasiassa avaruusmatkailun suhteen se on mennyt eteenpäin ihan jumalattoman hitaasti. Se on edennyt paljon hitaammin kuin aiemmin on oletettu. Meillä ei ole vieläkään edes kunnollista avaruusasemaa oman planeettamme kiertoradalla, eikä minkäänlaisia realistisia ajatuksia oman lähimmän kiertolaisemme asuttamisesta.

• En tiedä onko kuumaa tavaraa. Selviäisi parhaiten, jos naiset spermapankista ostaisi siemenet huutokaupalla. Ehkä tuollainen afrikkalaissyntyinen raketti-insinööri markkinoinnissa vetoaisi paremmin kuin vaikka vantaalainen autokauppias tai viitasaarelainen sekatyömies. Laadukkaiden ihmissiementen löytäminen kuitenkin näkökulmasta riippuen on suunnilleen maailman helpoin tai vaikein asia.

• Kyllähän se noita valintoja, olen kuullut Elonilla olevan valio yksilöitä ja omia persoonia jotka erottuvat joukosta.

• Anonyymi

Saapahan nähdä milloin taas valtakunnalla mieli muuttuu tässä Musk-asiassa. Niinkuin kävi koronajutunkin kanssa. Edelleen hepa-suodatin käytössä. Harmi kun Muskiin ei ole mitään suodatinta.

• Anonyymi

Suomessa asberger-ihmisen sukusolut eivät kelpaa lahjasoluiksi. Onhan se ihan ymmärrettävää ettei vammaisia tuoteta yhteiskunnan elätettäväksi ihan tieten tahtoen. Hyvällä tuurilla nepsyoireet eivät häiritse liikaa normaalia elämää ja itsenäistä toimeentuloa, mutta riski pahempaan on aina olemassa.

Tiedä sitten että kelpaisiko Muskin asberger-siittiöt Usan spermapankkeihin. Epäilen ettei kelpaa. Vajukin täytyy maksaa jotta saa vikansa monistettua 🙄

xLiner

• Anonyymi

Päinvastoin sivilisaation tuhoamista. Onneksi on muitakin siittiöitä kuin Muskin.

• Toivottavasti saan rahaa häneltä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      22
      2401
    2. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      61
      2327
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      106
      2270
    4. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1527
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      238
      1522
    6. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      32
      1480
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      37
      1422
    8. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1190
    9. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1171
    10. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1156
    Aihe