https://yle.fi/a/74-20156735?origin=rss
Jenna saa satoja tykkäyksiä ja aleksi muutaman vaikka on komea mies. Jenna perus nätti nainen ja kelpaisi kenelle tahansa miehelle. Aleksi ei kelpaa edes tavis naisille. Menkää siis baariin juomaan viinaa ja etsimään se kumppani koska tinderistä ette pääse treffeille.
T: viinamies
Miehet ei tapaile naisia.
15
235
Vastaukset
- Anonyymi
Mä olin niin kovassa humalassa että en osannut kommunikoida vastakkaisen s-puolen kanssa. Paljon riitti juttua mutta sisältö oli morkkiksen arvoista. Yleensä olen juuri päinvastainen eli silloin kun olen selvänä. Silti osaan small talkia aina halutessani ;).
- Anonyymi
Hah, nähty on ja koettukin 😂. Sitä en kyllä olisi uskonut että hyvältä näyttävällä nuorellamiehellä ei ole tuon enempää kysyntää 🤔 ja vielä tiheään asutulla seudulla...on siellä kilpailuakin tietysti enemmän että joo...
Tämmöinen vanha perämetsien rähjäkin näyttäisi lukemien perusteella vielä esittelykelpoiselta, höh no jos sitten vielä kerran kokeilisi huvikseen.
Jätetään se tiskillä notkuminen vielä toistaiseksi 😁 Se vähän pönäkämpi tekoälyemäntä sai tykkäyksiä aika lailla samaan tahtiin kuin tuo hoikempi. Olisihan nuo samalla vaivalla voineet teettää jonkun susiruman pyryharakan kuvat ja katsoa miten sille käy.
- Anonyymi
Kun ne susirumatkin näyttää meikeillä ja oikeilla filttereiltä hyviltä.
Anonyymi kirjoitti:
Kun ne susirumatkin näyttää meikeillä ja oikeilla filttereiltä hyviltä.
Tekoälyn on tietenkin helpompi tehdä hyvännäköinen ihminen, koska sellainen syntyy kun "keskiarvoistetaan" suuri joukko naamatauluja. Kauniit ovat kauniita enemmän samalla tavalla ja rumat ovat aina rumia eri tavoilla. Mutta luulisi tekoälyn pystyvän tekemään vaikkapa se Esa Pakarisen näköinen nainen ja ajaa sitten joku Uuno Turhapuro-filtteri.
- Anonyymi
Kumpikin näytti AI-kuvilta. En jaksanut lukea juttua, että oliko vai ei.
- Anonyymi
Mies kuitenkin näytti (ainakin minusta) vielä selvemmin tekoälykuvalta. Tuollainen miehen kuva, jos tulee vastaa, niin automaattisesti poistoon.Naisen kuva olis pikaisesti katsoen voinut olla myös tyypillinen vähän ylifiltteröity somekuva.
- Anonyymi
Viinaa pitää juoda jos naisseuraa haluaa.
t. viinamies - Anonyymi
Kun vaihtoehtoina on Tindernainen ja viinanainen, paras vaihtoehto on kulkea yksin omia polkujaan.
Mää jostain luin et miehet tykkäilee suunnilleen kaikista naisten profiileista edes esittelytekstejä lukematta, sitten jos matcheja tulee he vasta alkavat seulomaan tarkemmin sitä kumppaniehdokkaan sopivuutta..
Naiset taas valikoivat heti alkuunsa tarkemmin profiilien perusteella Ennen kuin laittavat tykkäyksiä (en nyt muista kumpaan suuntaan tinderissä pitää "swaippailla" tykkääkö vai eikö tykkää, en oo ite käyttäny🤔)Sitten kun match syntyy, niin miestä tuskin oikeasti kiinnostaa, ainakaan mikään pidempiaikainen.
Enkä ole minäkään itse käyttänyt, edes poskisauhuja en ole vetänyt.
- Anonyymi
Onko viinamies vapaalla jalalla vielä, vai onko tunkeutunut nainen istumaan syliin? Tuolla keinoin annettiin äskettäin eräälle jääkiekkoilijalle pelkän naisen laatiman sepitteen perusteella yhden vuoden vankeustuomio, oigasminkorvausmaksun suuruutta ei ilmeisesti ole julkaistu mutta ne keikkuvat siinä 10000-30000 euron tienoilla, riippuen naisen sepitteen viihdyttävyydestä.
- Anonyymi
Monta vuotta yritin naista iskeä selvinpäin eikä onnistunut. Sitten menin yhdelle leirintäalueelle terassille. Siellä iso terassi ja oli naisia ja menin vaan kysymään yhteen pöytään jossa oli nainen että saako siihen istua. Sain luvan ja pian tultiin niin hyvin toimeen että nainen kutsui luokseen ja siitähän alkoi nykyinen 11 vuoden suhde.
- Anonyymi
Kaikki ulkoilmaterassit ovat paikkoja joissa näytillä istuskelee paljolti parittomia naisia kolpakkonsa kanssa kahdestaan, odottaen/toivoen että pitkä, tummatukkainen ja runsaskätinen tulisi esittämään juuri tuon kysymyksen. Ne ovat varsin otollisia paikkoja solmia suhteita kännikaarinoiden kanssa.
- Anonyymi
Vain viinaa juomalla tapaa naisia. Tinderiin ei kannata sekaantua.
T_ viinamies
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi882117En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222051- 391697
- 321517
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2121448Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361339- 291246
- 951121
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä20976Aivottomat
Illalla yritin nukkua vuokratalossa. Klo 22.30 - 24.00 välillä 5 autoa ajoi rapun eteen, nuoria kuskaten. Eikö tule mie23857