Tai käveleminenkin.
Aikaisemmin oli pyörily nyt näyttää olevan juokseminen.
Nuorten naisten uusin ja trendikkäin laji näyttää nyt olevan juokseminen.
41
371
Vastaukset
- Anonyymi
Olen tehnyt saman huomion. Asun kaupungin keskustassa ja se vähän, mitä asuntoni ikkunasta katselen ulos osoittaa, että nuoret naiset lenkkeilevät nykyään paljon. Niin paljon, että miehenä suorastaan hävittää. Ei näy juoksevia miehiä.
Suhdeluku on luokkaa 10:1 eli 10:tä hölkkäävää nuorta naista kohden näen yhden hölkkäävän miehen. En tiedä, mikä kuntoiluinnostus nuoriin naisiin on mennyt, mutta hyvä niin.
Uhoamatta, saan minäkin näytettyä mallia nuorille naisille, että keski-ikäinen mieskin pystyy, vaikka oma terveydentilani tuottaa omat haasteensa. Viimeksi perjantaina kävin lenkillä: keskisykkeellä 147 puolen tunnin juoksulenkki. Hemoglobiini (B -Hb) 121 on vähän matala ja pitää saada nousemaan miesten raja-arvojen sisään, ennen kuin vetää treeniä huolella. (Viitearvo 134-167). Helpottaisi juoksemista, jos veri kuljettaisi happea enemmän. Toisaalta aneemisena treenaaminen on kuin huippu-urheilijan korkean paikan leiri ohuessa ilmanalassa. Kun treenaa aneemisena itsensä kuntoon, meno maittaa myös senkin jälkeen, kun hemoglobiini on normaalilla tasolla. - Anonyymi
Se on halpaa ja terveellistä. Olen iloinen että naiset ovat järkeviä j huolehtivat itsestään. Upeaa!! Ja kauniitakin ovat.
- Anonyymi
Itseäkin innostaa sitten voisi lähteä tyttöjen lenkkiseuraksi miehenä ryhmään lenkille...
1 mies 5 naista...
Mutta kun itse pyöräilen niin huomasin pitää tehdä pari pikkuista säätöä polkupyörään, kesäkumit tottakai jo alla.. - Anonyymi
Kävellen menin, sulamislumien seasta paljastui herkkuja kaikklle ärräpussi, huulirasva ja rakkaudenkuoria. Tosi hämmentävää et ihan tossa hautaustoimiston reunassa, mutta varmaan vähiten häirintää keskellä yötä.
- Anonyymi
Sivukommentti
Juokseminen on typerin tapa matkustaa.
Juokseminen on tylsää, sisällöltään tyhjää ja tässä sisällöttömyydessään (olipa pitkä sana) maalitonta.
Ymmärrän varsin hyvin sen että jonkun bambin voi kellistää vain juoksemalla sen perässä, mutta sitä en ymmärrä miksi kukaan juoksisi metriäkään ilman syytä.
(naurua)- Anonyymi
Mjoo
Joo siis en edes osaa kuvitella sitä että joku juoksee yhden (1) metrin.
Mahtaa olla näky
(hirn) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mjoo
Joo siis en edes osaa kuvitella sitä että joku juoksee yhden (1) metrin.
Mahtaa olla näky
(hirn)Itse kyllästyin juoksemiseen niin, että hain itselleni viihdykettä, joka mahtuu minne vain ja johon voi ladata mitä vain.
Binary
(hihitystä)
https://youtu.be/ALzhyEOfZsw?si=Uo3hNU0-fu84Njp0 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse kyllästyin juoksemiseen niin, että hain itselleni viihdykettä, joka mahtuu minne vain ja johon voi ladata mitä vain.
Binary
(hihitystä)
https://youtu.be/ALzhyEOfZsw?si=Uo3hNU0-fu84Njp0Aah, no joo..
Mint Royale - Blue Song
https://youtu.be/dfrcZsKcVxU
Z:) - Anonyymi
Julma-Juha juoksikin Kenian savanneilla pakoon leijonia, alasti.
https://yle.fi/a/20-80693
I Ran (So Far Away) https://www.youtube.com/watch?v=iIpfWORQWhU 🦁
Da Rude myös juoksemassa https://www.youtube.com/watch?v=PU2o6KqPeAo Suomessahan helposti käy niin, että kun melkein olet juossut bambin kiinni, niin se saapuu järven, joen tai meren rantaan ja pitäisi ryhtyä uimaan ja sitten pitäisi jatkaa märissä kamppeissa ja kylmänä. Ei. Ei onnistu. Siksi Kalevalassakin annetaan tehtäväksi hiihtää hirvi kiinni. Ei tarvitse juosta. Antaa sorkkaeläimen tarpoa lumessa ja liukua se sitten kiinni sulavasti kuin juhamieto.
scrg kirjoitti:
Suomessahan helposti käy niin, että kun melkein olet juossut bambin kiinni, niin se saapuu järven, joen tai meren rantaan ja pitäisi ryhtyä uimaan ja sitten pitäisi jatkaa märissä kamppeissa ja kylmänä. Ei. Ei onnistu. Siksi Kalevalassakin annetaan tehtäväksi hiihtää hirvi kiinni. Ei tarvitse juosta. Antaa sorkkaeläimen tarpoa lumessa ja liukua se sitten kiinni sulavasti kuin juhamieto.
Ei se ollutkaan Mieto vaan Lieto. Lieto Lemminkäinen. Olympiakultaa 18 km hiihdossa 76 eKr.
Kyllä siinä silmä lepää, kun nuori kaunis nainen juoksee trikoissa.
- Anonyymi
En ole enää nuori.Mutta minä kanssa kävelin nuorempana. En ostanut uutta pyörää sen jälkeen kun entinen varastettiin. Ja siinäkin oli kumit tyhjänä. En ole ostanut uutta pyörää sen takia että muut ei tykkää naisten kävelystä.
- Anonyymi
Kävelyssä ja juoksemisessa on se hyvä puoli että sä voit tehdä reittimuutoksia. Pyörällä harvoin lähdet metsään ajaa.
- Anonyymi
Pyörällä voit vaihtaa ex tempore vaikka paikkakuntaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyörällä voit vaihtaa ex tempore vaikka paikkakuntaa!
Niin ja kyllä kävellenkin voi vaihtaa paikkakuntaa. Siihen vaan menee enemmän aikaa kuin pyörällä.
- Anonyymi
Siinä erotellaan tikut ja lihapullat.
Kehopositiivisuudelle voidaan heittää hyvästit. - Anonyymi
Voisko johtua siitä että pyöräily aiheuttaa ikävämpiä vammoja kuin kävely/juokseminen. Esim kävely harvoin aiheuttaa haavaumia, tunnottomuutta, häpyhuulten laajentumista, emättimen ärsytystä tai infektioita. Että kumman sä valitsisit pyöräilyn vai kävelyn? mieti sitä
- Anonyymi
Ätmien ammuskelu ritsoilla olis hyvä laji naisille
Älös nyt se on helpointa vain käydä kävelemässä. Tissit muuten menee hurjana jos juoksee. Kuulemani mukaan lapsen suusta ”jos isi näkisi se tykkäis” ei kun sitten takaisin kävely moodiin.
- Anonyymi
Mitä kun ei ole lapsia niin saako sitten juosta?
- Anonyymi
Sopivan kokoisissa urheiluliiveissä rinnat eivät liiku nimeksikään, mutta hengittäminen on silti vapaata. Joten sulla on ollut vääränlaiset liivit.
Anonyymi kirjoitti:
Mitä kun ei ole lapsia niin saako sitten juosta?
Häpeän tissejäni joku koiran ulkoiluttaja jäi katselemaan yksi kerta kun juoksin tervapadassa lasten kanssa.
Ei siinä muuta ongelmaa ole. Jos tissin pyöritystä haluaa olisi parempi sinne tissi baariin mennä eikä minua jäädä töllään. Ja nyt niin paljon hävettää.Anonyymi kirjoitti:
Sopivan kokoisissa urheiluliiveissä rinnat eivät liiku nimeksikään, mutta hengittäminen on silti vapaata. Joten sulla on ollut vääränlaiset liivit.
Ei ole varaa nyt edes niihin.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Häpeän tissejäni joku koiran ulkoiluttaja jäi katselemaan yksi kerta kun juoksin tervapadassa lasten kanssa.
Ei siinä muuta ongelmaa ole. Jos tissin pyöritystä haluaa olisi parempi sinne tissi baariin mennä eikä minua jäädä töllään. Ja nyt niin paljon hävettää.Älä nyt anna jonkun tuntemattoman äijän tuijotuksen pilata sun elämää.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Ei ole varaa nyt edes niihin.
Ymmärrän. Itellä on 8 euron urheiluliivejä. Tosin ite en juokse. Mutta ajavat kyllä asiansa.
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrän. Itellä on 8 euron urheiluliivejä. Tosin ite en juokse. Mutta ajavat kyllä asiansa.
Mistäköhän noin halpoja edes saa?
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Lidlistä saa, ei yhtä tukevia, mutta alennusmyynneistä urheiluliikkeistä jotain 16 eurolla saa myös. Ihan kiva tunne olla rinnat litteänä ja liikkumattomina. En ole sen jälkeen normaalia liivejä kuntoillesssa käyttänyt.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Vinkkinä. Jos on isot rollot, jätä omat liivit alle. Päälle sitten ne napakat urheiluliivit, jotka muistuttavat enemmänkin rintapanssaria. Vähän kuin lyhyt toppi. Niitä saa halvalla vaikka Tokmannilta tai muista kiinankaupoista.
Sitten ihan vanhanajan, ja nykyajan köyhän keino: rinnat voi sitoa paikoilleen. Vaikka idealsiteellä, mutta jollei ole sitäkään niin vanhoilla trikookankailla. Myös vanha teepaita (pienillä tuunauksilla) on mahdollista solmia napakasti rintojen ympärille. Kun jättää taas omat liivit alle, niin toimii hyvin.
xLiner
- Anonyymi
Se onkin hyvä laji jos haluaa pitää etäisyyttä miehiin ja pysyä singlenä.
- Anonyymi
On tämä kummallinen palstatila: Heti aamulla nauru tulvii sisään ikkunoista.
(Mulla nyt ei ole käytössä mitään asteikkoa (tyyliin 1-5), koska en koe tarvitsevani tuollaisia.)
(hihitystä)
- Anonyymi
Juokseminen asfaltilla vaan tuhoaa jalat. Toivottavasti menevät maastoon juoksemaan.
Jasu- Anonyymi
Hirvi
Oletko koskaan kuullut hirven menoa metsässä?
Et & olet
Tähän paradoksiin on hyvä päättää tämä palsta-aamu.
(hihitystä)
https://youtube.com/shorts/w-zXupcOGGE?si=ymQ7LAo_DkCbmp-M - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hirvi
Oletko koskaan kuullut hirven menoa metsässä?
Et & olet
Tähän paradoksiin on hyvä päättää tämä palsta-aamu.
(hihitystä)
https://youtube.com/shorts/w-zXupcOGGE?si=ymQ7LAo_DkCbmp-MOlen nähnyt. Se menee niin, että ryteikkö ryskää. 😅
Jasu
- Anonyymi
Tämähän on joka keväinen ilmiö, aloittava laihduttamaan huhtikuun puolenvälin tienoilla, pudottaakseen 20-40 kilogrammaa painostaan pois kesäksi, siis ennen kuin toukokuu päättyy.
- Anonyymi
Kävely on yksi mun lempilajeistani. Jos pitäisi yksi valita kaikista liikuntaharrastuksista, niin helppo valinta. (Onneksi ei vielä ainakaan tarvitse rajoittaa mitään.)
Juoksussa mulla on hurjasti parannettavaa. Ensinnäkin mun tekniikkani on luokattoman huono. Aina talven jälkeen aloitan tamppaamisen nollista. Juoksutekniikka ei suostu tallentumaan mun kovalevylleni.
45 minuutin juoksun tai kävelyn jälkeen tulee flow. Siinä kunnossa haluaisin aina olla, että saavutan tuon tilan. Sitten voi vaan jatkaa, jatkaa, jatkaa... 😊
xLiner- Anonyymi
45 min juoksun jälkeen mut saa kantaa kotiin paareilla :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
45 min juoksun jälkeen mut saa kantaa kotiin paareilla :)
Ei saa juosta niin lujaa 😄
Se on oma juttunsa se juoksukunnon hakeminen. Pitäis niin varovasti aloitella aina tauon jälkeen, että jänteet ja nivelet tottuis. Ja sykkeet matalalla... Jos on oikein pska kunto, on aikamoinen säätäminen että pystyy juoksemaan niin hiljaa. Alkuun porukka kävelee ohi 😂 Niin pitää olla kurinalainen ja nöyrä...
xLiner Anonyymi kirjoitti:
Ei saa juosta niin lujaa 😄
Se on oma juttunsa se juoksukunnon hakeminen. Pitäis niin varovasti aloitella aina tauon jälkeen, että jänteet ja nivelet tottuis. Ja sykkeet matalalla... Jos on oikein pska kunto, on aikamoinen säätäminen että pystyy juoksemaan niin hiljaa. Alkuun porukka kävelee ohi 😂 Niin pitää olla kurinalainen ja nöyrä...
xLinerMikä muodostuu pullonkaulaksi, riippunee aika paljon sitää, mitä sen tauon aikana on tehnyt. Itselläni oli ekan tossulenkin jälkeen etureidet ihan jumissa. Kun jäällä ja lumella ei niin tarvitse jalkoja nostella, ainakaan kovin pitkään yhtäjaksoisesti.
- Anonyymi
Joo, aikamoinen ongelma talvijuoksussa on välineet ja harrastuspaikat; kevyenliikenteenväylät on usein talvella juoksukelvottomia, ja kengät suunniteltu lämpimämpiin maihin.
Ne Asicsin tulivuori-setsuurit on tarkoitettu pehmeälle alustalle ja tuhoaa jalat kovalla alustalla.
- Anonyymi
Ai, täällä päin en ole nähnyt yhtäkään nuorta naista juoksevan, miehiä kyllä, muttei nuoria.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808316
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264518- 504088
- 513365
- 513106
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262546- 312139
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382003- 291996