Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
scrg
profiilit
scrg
scrg
Vapaa kuvaus
Aloituksia
174
Kommenttia
19515
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tietäväisyyteni on rajoittunutta. Olen ehkä oppinut tavaamaan koulussa, mutta lukemaan Aku Ankkojen ja vähän muidenkin sarjakuvien avulla. Haalin siis käsiini aina paitsi uusimman lehden, niin kaikkia vanhoja vuosikertoja, taskukirjoja ja Roope-Sedät. Niissä oli erilaiset fontit.
26.01.2026 19:33
Totta puhuen en tiedä Tasmaniasta muuta kuin että sieltä johonkin USA:han on kotiutunut veikeä otus nimeltään Tasmanian Tuholainen joka syö kaikkea, jääkaapeista ratakiskoihin.
26.01.2026 19:19
12/12 mutta yksi onnistunut arvaus joukossa. Taisi olla joku viime vuosikymmenien uushahmo.
26.01.2026 19:15
No mutta, tuottaisiko tämä pepusta puristaminen sinulle jotakin iloa tai tyydytystä. Vai onko se vain kiva ja yksinkertainen esileikki ennen kuin siirrytään kirnuamiseen?
Tietysti jos monesti kaivatun empatiavaihteen lyö silmään, niin ymmärrän, että kyrsiihän se kun sitä tuskin edes voi aavistaa unissaan kuka saa ja kenelle annetaan ja miten raukkamaisesti onnen anti täällä jaetaan.
26.01.2026 16:52
Epäilen tärkeyttä, mutta pitäähän Emilian päästä pois sieltä gradusta. Välillä vaikka kortistoon. Tai jopa töihin, niin sitten voi ostaa rivitalonpätkän yms.
Tuo termi elämäntilannelapsettomuus on hassu. Emilia ei ole keksinyt sitä. Löysin kuviakin:
https://lolalykke.com/fi/blogs/aitiysoppaat/mita-sinun-tulee-tietaa-elamantilannelapsettomuudesta?srsltid=AfmBOorEZALDGTZNa83Z8Kr_B0wC85_Sl1jc-pFKNGsfw3D7pGEKwPIU
Voi tuota tuskaa, ei auta kuin haudata kasvot käsiin kun taas meni reisille tai jotain vielä kauheampaa.
26.01.2026 16:45
Ei mitään periaatteellista estettä ja olen joskus kuunnellut Venäjän radiota rajan läheisyydessä ajellessa. En paljon ymmärrä mitään, mutta se on oikeastaan parempi kuin kuunnella suomalaisten radiotoimittajien tyhjänpäiväistä hölötystä. Mutta nykyään kuuntelen kirjoja, yleensä suomeksi.
Panssarilaiva Potemkin lienee ainoa venäläinen elokuva, jonka olen ehkä nähnyt kokonaan. Enkä juuri katsele sarjoja, ei minun aikani kaikkeen riitä.
26.01.2026 16:08
Ei. Kokemusta on niin harvoista lääkäreistä, että niillä on aina sattunut olemaan tylsä ja tavallinen nimi. Koululääkäri tosin oli nimeltään Mengele, mutta se taisi olla vain lempinimi.
Mutta, käyttikö parannukseen sylkeä ja kananlantaa?
https://www.youtube.com/watch?v=e6qizF7Fj70&t=55s (Juice, dance allergo)
26.01.2026 15:28
Jopas on melkoista. Oik aikoja, oi tapoja. Pieruiltakin soisi vähän asiallisuutta. Tullaan ajallaan ja siististi, ilmaistaan asia reippaalla äänellä mutta ei liian äänekkäästi ja sitten saakin kadota kuin hmm. noh vaikka kuin kameli Saharaan.
26.01.2026 15:18
Vai Ischia? Jossakin Napolin lähestöllä. Pitäkää saarenne, olen käynyt Roomassa ja sen lähemmäksi en ole tulossa. Sen sijaan tilaisuuden tullen voisin mennä Kreetalle, Madeiralle ja Korsikaan. Vai pitääkö sanoa Korsikalle?
26.01.2026 13:40
11/12
Höh. Ei tulokselle, mikä on ihan ok. Mutta eihän tuossa saarista kysytty mitään muuta kuin mille maalle ne kuuluvat. Ja siellä mantereella nämä saaret ei ole kovin tunnettuja mutta sitten muistetaan kyllä että kenelle ne kuuluvat. Ja mitä tiedän saaresta nimeltä Fyn? Siellä kulkee maantie. Sinne johtaa Iso-Beltin silta. Ja sieltä johtaa pois Vähä-Beltin silta. Teneriffallakin olen käynyt. Siellä oli lunta.
26.01.2026 13:36
Toinen kokematta jäänyt on se millaista on olla, kun on ollut rakastunut mutta sitten ei enää olekaan. Vaan sepä olisi kokonaan toisen keskustelun aihe.
26.01.2026 07:27
Siinäpä tupakan mittainen kappale musiikkia.
26.01.2026 07:25
No linnunpönttö. Kaikille muille on rajallinen tilaus mutta linnunpönttöjä mahtuu aina maailmaan lisää. Markkinointi on se haaste.
25.01.2026 11:25
Luulisin että en koskaan. Peilaten sitä vasten, että sanotaan, että kyllä sen sitten tietää.
Jos siitä vielä saisi voimaa, niin mitähän sitä sitten pystyisikään.
25.01.2026 11:22
Onhan se tekniikka asettanut omat rajoitteensa. Mutta esim. 20-luvulta on kuva jossa napero on sen ajan lasten fillarin kanssa. Enkä ennen kuvaa tiennyt että sellaisia edes oli olemassa. Ja toinen, jossa pari tiitiäistä talvivetimissä ulkoiluttavat nukkea "vaunuissa". Elintaso ja tavaran määrä oli pienempi, mutta ihmiset kuitenkin melko samanlaisia.
24.01.2026 18:26
Olen saanut välikäden kautta joitain 1920-luvun valokuvia. Hyviä ja mielenkiintoisia kuvia on todella vähän. Suurin osa, toki ymmärrettävästi, on pönötyskuvia. Vaikka nykyään kiinnostavia olisivat ne joissa lapset leikkisivät, aikuiset olisivat työssään tai muissa arkisissa toimissaan.
24.01.2026 18:09
Voitaisiin harjoitella. Keitähän olisivat?
Tuppu Tytteröinen
Kristo Leivonen
Anders Suklaamies
Eivät oikeasti ketään mutta voisivat edustaa Suomen Rasvanäppisten Puoluetta.
24.01.2026 18:00
Tuo SDP voi olla triggeröivä sana yhdessä jonkin muun kanssa. Voisit yrittää pseudonyymiä josta kaikki (fiksut) tietävät mitä tarkoitetaan vaikka kirjaimellisesti ei niin sanotakaan. Tämä tekniikka ihan yleisellä tasolla on aika hyvä vakuutus sananvapauden puolesta ja vihapuhepoliisidiktatuuria vastaan.
24.01.2026 17:47
Kyllä, Jinjeriä tarkoitin.
Ei tuo venäläinen bändi erityisemmin iskenyt. Ehkä väjän liian levotonta. Olen hitaalla käyvä ja "heavy":stä mulle käy juuri nuo Nightwishit ja WT:t yms. En niissä ihmeemmin kiinnitä huomiota lyriikoihin.
24.01.2026 17:08
Jos vanhaksi (siis vanhemmaksi, tosi vanhaksi elän) alan pössyttelemään keinutuolissa oleilun lisäksi. Toistaiseksi kun pää kelpaa töihin ja kroppa harrastuksiin niin se haittaisi nykyelämää liikaa. Oikeastaan pitäisi rakentaa kasvihuone valmiiksi ja lumeeksi kasvattaa siellä ensin vähän tomaatteja ja paprikoita. Mutta hamppua varten se olisi.
24.01.2026 16:57
52 / 976