Mitä huumeita olette kokeilleet viime aikoina?
Yhden savukkeen poltin. Nikotiini käy päähän. Tasapaino heikkenee. Ajatus ei kuitenkaan kirkastu yhtään kuten kannabiksen kanssa. Taidan vielä toisen kuitenkin polttaa. Voisikohan yhteiskunta järjestää minulle turvallisen käyttöhuoneen, jossa olisi pehmeät seinät. Ihan vaan jos kovasti alkaa huimimaan ja jalat menee alta.
Huimausainekokeiluja.
38
359
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Indican ja sativan lisäksi lailliset, cofeiini piristävä, rentouttava L-teaniini, valeriaana ja kärsimyskukkauute. Viimeksi mainittuja saa kaupoista myös pillerimuodossa, jossa valikoitu määrä vaikuttavaa ainetta. Kärsimyskukalla miedosti samoja vaikutuksia, kun indicalla, musiikki kuulostaa paremmalta, henkinen rentoutuminen ja ruoka maistuu herkummalta.
- Anonyymi00002UUSI
Alkoholia kokonaisen litran verran eilen. Oli kyllä vaan mietoa 5,5%.
Nuorena olen kokeillut A-vitamiinia ja hiukan pössytellyt oreganoa. - Anonyymi00003UUSI
Olen ehtinyt kokeilla joskus alkoholia ja tupakkaa. Viime aikoina en noitakaan ja tupakasta onkin jo ihan helkkarin pitkä aika - poltan silti vieläkin joskus unissani.
Sukuvikana kulkee koukuttuminen melkein mihin tahansa, niin en ole muita edes kokeillut.
xLinerKoukuttuminen on ilmeisesti melko paljon geneettistä. Joten voisi olla etukäteen tutkittavissa kenen ei ainakaan kannata edes kokeilla.
Voi se tietenkin kulkea suvussa myös jonkinlaisena kulttuurisena rasitteena.- Anonyymi00010UUSI
scrg kirjoitti:
Koukuttuminen on ilmeisesti melko paljon geneettistä. Joten voisi olla etukäteen tutkittavissa kenen ei ainakaan kannata edes kokeilla.
Voi se tietenkin kulkea suvussa myös jonkinlaisena kulttuurisena rasitteena.Jokainen vähänkin fiksumpi tajuaa, jos on helposti koukuttuvaa tyyppiä, nämä jää jo nuorena sokerikoukkuun, kahvi ja tupakka muodostaa ongelman.
Sitten on myös ihmisiä, jotka eivät koukutu mihinkään. Sikäli surkea tilanne, kun lakeja säädetään siltä pohjalta, että kaikki on näitä henkisesti heikkoja. Anonyymi00010 kirjoitti:
Jokainen vähänkin fiksumpi tajuaa, jos on helposti koukuttuvaa tyyppiä, nämä jää jo nuorena sokerikoukkuun, kahvi ja tupakka muodostaa ongelman.
Sitten on myös ihmisiä, jotka eivät koukutu mihinkään. Sikäli surkea tilanne, kun lakeja säädetään siltä pohjalta, että kaikki on näitä henkisesti heikkoja.Syön sokeria (siis jotain ylimakeaa) joskus ja kahvia voin joskus juoda paljonkin ja toisinaan en yhtään, joten olen varmaankin sitten vaikeammin koukuttuvia.
- Anonyymi00004UUSI
Pöh vastaaalkaja vedän kaikkia aineita täysillä lisäksi kuulun kaikkiin uskonlahkoihin
- Anonyymi00005UUSI
Kyllä se on tuo kahvi aikalailla ainoa, jossa muodossa tulee humehia nautittua.
- Anonyymi00006UUSI
En ole koskaan edes kokeillut kuin tupakkaa ja alkoholia, ja tupakan kokeilut jäi teinivuosiin. Kaikista muista aineista olen pysynyt kauempana, ei kiinnosta yhtään. Lasketaanko ilokaasu huumaaviin aineisiin? Ainakin siitä tuli karsea olo, kun hengitti pari henkäystä synnytyksen aikana. Aivan kauhea aine.
Aletheias Sprayliimaa viimeksi imppasin :), no en nyt sentään impannut mutta kyllä oli tujua ainetta, kaasuihin tarkoitettu maski oli käytössä.
Sivusta tuli imaistua jokunen henkonen ja sen tuntuman perusteella en suosittele pitkäaikaiseen käyttöön.
Ketjupolttamista passiivisessa muodossa tulee kanssa harrastettua toisinaan kun tulee eksyttyä tutun pitämälle korjaamolle, kamu kun ei osaa juoda edes lasillista vettä ilman ettei tarvitse sytyttää norttia painikkeeksi ja jos ulos eksyy niin raitis ilma on korvattava välittömästi vastaavalla määrällä savukaasua 😄- Anonyymi00009UUSI
Tuli tuosta imppaamksesta mieleen taannoinen harhaostos. Käytän kotona hajusteettomia siivousaineita tai esim siivoussaippuaa, jossa on mieto tuoksu. Erehdyin ostamaan hajustettua normaalipesuainetta kylpyhyoneeseen ja olin pyörtyä hajun voimakkuudesta, kun suihkutin sitä kaakeleille. Taidan jatkossa pysyä vain siivoussaipouoissa. Pää ei kestä tuollaisia myrkkyjä, joita siivousaineisiin laitetaan
Aletheias Anonyymi00009 kirjoitti:
Tuli tuosta imppaamksesta mieleen taannoinen harhaostos. Käytän kotona hajusteettomia siivousaineita tai esim siivoussaippuaa, jossa on mieto tuoksu. Erehdyin ostamaan hajustettua normaalipesuainetta kylpyhyoneeseen ja olin pyörtyä hajun voimakkuudesta, kun suihkutin sitä kaakeleille. Taidan jatkossa pysyä vain siivoussaipouoissa. Pää ei kestä tuollaisia myrkkyjä, joita siivousaineisiin laitetaan
AletheiasNo juu, joistakin hajusteista lieviä hajuallergiareaktioita saaneena olen kanssa aika varovainen mitä nenääni nuuhkaisen ja aika monesti tökötit mitä myydään hajusteettomana niin ovat kaikkea muuta käytännössä.
Hajuvedet kanssa ovat vähän riskikamaa, jos seuralainen on ns pulloon hypännyt niin parasta varata mukaan silloin atropiiniruiske tai vähintään lisähappea :)- Anonyymi00014UUSI
Ex-Lukka kirjoitti:
No juu, joistakin hajusteista lieviä hajuallergiareaktioita saaneena olen kanssa aika varovainen mitä nenääni nuuhkaisen ja aika monesti tökötit mitä myydään hajusteettomana niin ovat kaikkea muuta käytännössä.
Hajuvedet kanssa ovat vähän riskikamaa, jos seuralainen on ns pulloon hypännyt niin parasta varata mukaan silloin atropiiniruiske tai vähintään lisähappea :)Monissa tuotteissa on aivan järkyttävät määrät hajusteita. On vaikea ymmärtää, miten joku haluaa ympäröidä itsensä niin paksulla hajustepilvellä. Kerran aloin hillittömästi aivastelemaan, kun taakseni kaupan jonossa tuli pariskunta, jotka haisivat vahvasti huuhteluaineelta. Moni mieltää sen "puhtaaksi" hajuksi ymmärtämättä, että altistavat itsensä ja ynpäristönsä todella voimakkaille kemikaaleille. Ei meistä kukaan kemikaaleja karkuun pääse, mutta määrää on mahdollista hillitä.
Teinipojan äitinä käyn säännöllisesti keskustelua siitä, että hajuvettä voi laittaa myös hillitysti. Teinien keskuudessa vahvat hajuvedet ovat suosittuja ja voi sitä käryä mitä joskus joutuu sietämään esim. autossa, kun kuskaa neljää teinipoikaa 🫣
Aletheias Anonyymi00014 kirjoitti:
Monissa tuotteissa on aivan järkyttävät määrät hajusteita. On vaikea ymmärtää, miten joku haluaa ympäröidä itsensä niin paksulla hajustepilvellä. Kerran aloin hillittömästi aivastelemaan, kun taakseni kaupan jonossa tuli pariskunta, jotka haisivat vahvasti huuhteluaineelta. Moni mieltää sen "puhtaaksi" hajuksi ymmärtämättä, että altistavat itsensä ja ynpäristönsä todella voimakkaille kemikaaleille. Ei meistä kukaan kemikaaleja karkuun pääse, mutta määrää on mahdollista hillitä.
Teinipojan äitinä käyn säännöllisesti keskustelua siitä, että hajuvettä voi laittaa myös hillitysti. Teinien keskuudessa vahvat hajuvedet ovat suosittuja ja voi sitä käryä mitä joskus joutuu sietämään esim. autossa, kun kuskaa neljää teinipoikaa 🫣
AletheiasNo voi että, pojut uivat sitten vissiin niissä vastustamattomissa axe-tuoksuissa...ei minun nuoruudessani, tarjolla ei ollut silloin kuin lähinnä luontaista myskin tuoksua...ja rexonaa, mutta se oli tytöille
Jos joku pojista hajusteita käytti niin seksuaalista suuntautumista epäiltiin aika vahvasti siinä tapauksessa tai sitten hänellä oli oikeasti jo tyttöystävä 😄- Anonyymi00020UUSI
Ex-Lukka kirjoitti:
No voi että, pojut uivat sitten vissiin niissä vastustamattomissa axe-tuoksuissa...ei minun nuoruudessani, tarjolla ei ollut silloin kuin lähinnä luontaista myskin tuoksua...ja rexonaa, mutta se oli tytöille
Jos joku pojista hajusteita käytti niin seksuaalista suuntautumista epäiltiin aika vahvasti siinä tapauksessa tai sitten hänellä oli oikeasti jo tyttöystävä 😄Nykyteinit ovat tässä hajusteasiassa aivan eri levelillä kuin oma ikäluokkani 😁 Teinipoikien hajuveden pitää olla kallis, mausteinen, sellainen tymäkän maskuliininen. Valentinoa, Jean Paul Gaultieria, Armania.. Tyttöjenkin hajuvedet ovat nykyään todella voimakkaita ja makeita.
Eikä siinä mitään, jokainen valitsee tuoksukseen sen mistä itse tykkää, mutta hajuveden määrää olisi tietysti hyvä miettiä. Hajusteyliherkkiä on yllättävän paljon.
Aletheias
- Anonyymi00007UUSI
päätä huimaa.
itse seuraan Monte Carlon rallituloksia, kun niin Ford ei yleensä ole ollut kovin hyvä tässä lajissa mutta näyttäisi aika hyväkin olemaan M-Sport Ford Puma. - Anonyymi00008UUSI
Viime aikoina olin tuossa kolmisen viikkoa lomalla muorista. Kolme saunaolutta meni kolmessa viikossa. Nyt menee kahvia.
Nyt pitäis varmaan lähteä kauppaan, kun lauantai ja kaikki. Lämmittäis ulkosaunan, mutta ei yhtään olutta talossa!
Lopetat alkuunsa tuollaiset keuhkojen tervaamiset! Eikös sitä nikotiinia saa nykyään vaikka missä muodossa, jos sitä haluaa imeä.
-keinovaginamies- - Anonyymi00011UUSI
Jos kannabis "kirkastaa" ajatuksia, doping aineet lisäävät fyysistä suorituskykyä. Mihin me lopulta tarvitsemme tätä kaikkea.
Todellavaikeeta - Anonyymi00012UUSI
mene hyppäämään lentohyppyä, hiihtohyppyä lentomäki, korkeus päätä voi huimata.
Rallien juttu jännitän aika paljon miten Fordin M-Sport Puuma-auto pärjää, paremmin kuin Citroen näyttäisi. Kahvi on ainut myrkky mitä tällä hetkellä käytän. Huumeita en ole ikinä edes kokeillut.
Pikkujouluissa tuli viimeksi otettua alkoholia. Lasillinen viiniä ja yksi lonkero. Tammikuu on tipaton (jatkuu luultavasti touko-kesäkuuhun, mikäli vanhat merkit pitävät paikkansa).
Teessä on jonkin verran kofeiinia. Teelaatuja on kaapissa erilaisia, mutta teetä tulee juotua vain muutaman kerran viikossa (ei päivittäin).
Humallun huumorista. Olen katsonut vanhoja Rillit huurussa (Big Bang Theory) - jaksoja. Ne sketsit jaksaa naurattaa edelleen. 😁Varovasti sen huumorin kanssa. Helposti kuvittelee että vaan vähän hupailee jotain, yksi vitsi silloin, toinen tällöin, mutta pian huomaat että oletkin jossain mustan huumorin syövereissä ja tuntiakaan et voi olla ilman sarkasmia.
scrg kirjoitti:
Varovasti sen huumorin kanssa. Helposti kuvittelee että vaan vähän hupailee jotain, yksi vitsi silloin, toinen tällöin, mutta pian huomaat että oletkin jossain mustan huumorin syövereissä ja tuntiakaan et voi olla ilman sarkasmia.
Kiitos varoituksista. Koitan muistaa nauttia vain pieninä annoksina. Ei makeaa mahan täydeltä. 😂
Se tästä vielä puuttuisi, että lähtisin mustan huumorin pyöritykseen.
Minä, joka olen täysin huumorintajuton, hajuton, mauton ja väritön tapaus. Tuskin sellaista vaaraa on, mutta lupaan muistaa varoituksesi. 😀tosi.typy kirjoitti:
Kiitos varoituksista. Koitan muistaa nauttia vain pieninä annoksina. Ei makeaa mahan täydeltä. 😂
Se tästä vielä puuttuisi, että lähtisin mustan huumorin pyöritykseen.
Minä, joka olen täysin huumorintajuton, hajuton, mauton ja väritön tapaus. Tuskin sellaista vaaraa on, mutta lupaan muistaa varoituksesi. 😀Ei sitä koskaan tiedä, pientä perspektiivimuutosta näkemäänsä ja huhhahhei maailma näyttääkin ihan toisenlaiselta. Ensin antaa pikkusormensa ja sen jälkeen paluuta entiseen ei enää ole :)
- Anonyymi00022UUSI
Ex-Lukka kirjoitti:
Ei sitä koskaan tiedä, pientä perspektiivimuutosta näkemäänsä ja huhhahhei maailma näyttääkin ihan toisenlaiselta. Ensin antaa pikkusormensa ja sen jälkeen paluuta entiseen ei enää ole :)
Yritin vastata sinulle useamman kerran, mutta kaikki minun viestini poistetaan. Harmi!
- t.t ei kirj. -
- Anonyymi00013UUSI
Eilen nautin punaviiniä 24 cl. Nyt pidänkin taas muutaman viikon tauon.
- Sheena Olen osa-aikainen tupakoitsija, eli poltan viikonloppuisin. Kanua on tullut poltettua joskus Hollannin reissulla, maassa maan tavalla. En kuitenkaan saa siitä niitä kiksejä mitä vaikka viinilasista, jos on pakko joku päihde valita.
Jos vanhaksi (siis vanhemmaksi, tosi vanhaksi elän) alan pössyttelemään keinutuolissa oleilun lisäksi. Toistaiseksi kun pää kelpaa töihin ja kroppa harrastuksiin niin se haittaisi nykyelämää liikaa. Oikeastaan pitäisi rakentaa kasvihuone valmiiksi ja lumeeksi kasvattaa siellä ensin vähän tomaatteja ja paprikoita. Mutta hamppua varten se olisi.
scrg kirjoitti:
Jos vanhaksi (siis vanhemmaksi, tosi vanhaksi elän) alan pössyttelemään keinutuolissa oleilun lisäksi. Toistaiseksi kun pää kelpaa töihin ja kroppa harrastuksiin niin se haittaisi nykyelämää liikaa. Oikeastaan pitäisi rakentaa kasvihuone valmiiksi ja lumeeksi kasvattaa siellä ensin vähän tomaatteja ja paprikoita. Mutta hamppua varten se olisi.
Hienoa. Rehellistä puhetta kasvimaan käyttötarkoituksesta. Onkohan kukaan tutkinut kuinka monella siellä kasvaa jotain ihan muuta kuin tomaattia? 🤔
Mu5tasydän kirjoitti:
Hienoa. Rehellistä puhetta kasvimaan käyttötarkoituksesta. Onkohan kukaan tutkinut kuinka monella siellä kasvaa jotain ihan muuta kuin tomaattia? 🤔
Korjaan kasvihuoneen.
- Anonyymi00015UUSI
jollain ollut aika hyvä automainosidea, hiihtokilpailussa niin tuo BMW;n auto rullaa mainoksessa vierellä.
- Anonyymi00016UUSI
Miljardöörien kerho joku niin Elon Musk ja jne, biljareiden kerho.
- Anonyymi00017UUSI
jos niin tekoälyn kehityksessä, en tollakaan yrittäisi hyväksikäyttää tyttöjäkään vaan niiin.. oho rallijuyussa telkaeiassa joku auto tuhosi itsensä taas.
Itmemurhavietti noilla ralliautoilla on. - Anonyymi00019UUSI
joku niin... tyttöjen kanssa jotain että minkälainen olisi joku hauska juttu vaikka tekoälynkinkanssa.
Autot alkavat kkkkuolemaan jo 1st ralli joku Monte Carlo... Kerran tai pari vuodessa röökin vedän, mutta en enempää. Kun ei siitä menee se vaikutus, jos jatkuvasti vetää. Samaten menee energiajuomista vaikutus. Kahvi nyt on mulle jääny tavaksi. Alkoholia en pysty ollenkaan juomaan. Paitsi tietenkin jotain olutta.
- Anonyymi00023UUSI
Kerran pari vuodessa? Miksi polttaa sitten ollenkaan?
Eikä siitä kyllä vaikutus mene. Jää vain enemmän koukkuun ja, jos on vähänkin liian kauan ilman, niin seuraava rööki on suorastaan taivaallista. Eli vieroitusoireitahan siinä vain pidetään pääasiassa loitolla, vaikka nikotiini piriste onkin.
Onneksi lopetin jo lähes 20 vuotta sitten.
- Anonyymi00024UUSI
Viimeksi täällä sun linkkejä. Olin ylösalaisin, nurinpäin ja peilikuvanna, huimasi. Ympärillä oli kaunista ja kirkasta. Maa alkoi jaloista ja jatkui taivaaseen katsoi miten tahansa. Hieno kokemus kaiken kaikkiaan...
Joskus kokeilut toimii, joskus ei.
Flunk - Gigarette Burns
https://youtu.be/wTUF1khnUBg
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,1825067Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut813636SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt502661SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun162378SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het412296Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä1012222Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?292097Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan732084Mitä saa sanoa?
Palstalla tänään sanottua: ” Kaikki riippuu siitä, miten asian esittää,” Onko siis niin, että saa muita pomottaa ja912045Onko olemassa miehiä, jotka haluavat yhteydenpitoa?
Silloin tällöin viestiä, puntarointeja arkielämästä, ikäänkuin pientä viihdettä ilman sen kummallisempaa. Tällaista miet211566