Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
scrg
profiilit
scrg
scrg
Vapaa kuvaus
Aloituksia
136
Kommenttia
15336
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"Jaa." Ja sopiva katse yhdistettynä siihen niin kaikki oscar-komiteaa myöten uskovat, että hän ymmärtää ihan kaiken. Tai ei nyt ihan kaikkea: https://www.youtube.com/watch?v=8cOlwnJ24AE
Neuvoisin varmaan sinua, jos osaisin. En näe mitään virheitä. Ota se kohteliaisuutena.
21.03.2016 20:08
Fargossa kaiken sekopäisyyden keskellä Frances McDormand on raskaana oleva seriffi, joka ratkoo rikokset ja ottaa rosvot kiinni. Pienessä sivuosassa oleva miehensä laittaa sille kotona ruokaa ja taiteilee postimerkkejä. Otin tuon esille, koska minusta kontrasti on iso siihen verrattuna, noh, mitä nyt elokuvissa yleensä.
Ei pidä neuvoa, mutta toisaalta jos menee sanomaan, että jokaisella on oikeus tehdä omat virheensä, niin välinpitämättömäksi siitäkin moititaan. Paras vaieta, vaikka joskus tekisikin mieli neuvoa.
21.03.2016 17:45
Uskoisin, että eri naiset voivat hyvinkin tyypeistä C, D ja E pitää eri tyyppiä parhaimpana. Toisaalta tuskin kukaan niistä saa naista mitenkään aktivoitumaan, koska onhan noita taviksia.
21.03.2016 17:17
Onhan näitä seksileluja suositeltu piristämään parisuhteen arkeakin. Siinä pirkko yllättyy, kun kaivaa jonkin suristimen pöytälaatikosta ja itse haet vaatekaapista tuommoisen.
21.03.2016 15:30
Tulee heti mieleen ominaisuuksia, jota tuollaiseen voisi lisätä, että se olisi todentuntuisempi. Voisi olla esim. sellainen että siihen pitäisi kaataa tietty määrä alkoholia ennen kuin se muuttuisi toimivaksi. Tai sitten sellainen ominaisuus, että se lukisi ääneen jotain naistenlehteä tai vaikka tieteellistä aikakausilehteä ja esittäisi silloin tällöin tarkentavan kysymyksen johon pitäisi vastata oikein osoittaakseen, että on kuunnellut. Sitten jos on erikoisempia fetissejä, niin sehän voisi aina koskettaessa huutaa että "raiskaus!" ja muutenkin vastustella ja kiljua apua.
21.03.2016 14:35
Lienet oikeassa. Ruokaa ja juomaa saa kantaa eteen, kiitos vaan, kyllä maistuu, ja hauskaa ja ikävääkin pidetään jos kaikelta mässäilyltä jaksetaan. Röyh! Mitä se rakastaminen on?
https://fi.wikipedia.org/wiki/Rakkaus
21.03.2016 13:56
No vähän sillai, että jos joku yrittää tunkea nelikulmioita innokkaasti ympyriäisiin reikiin, niin kannattaako siihen mennä väliin sohlaamaan ja pilaamaan iloa. Kun voihan ne mahtuakin tai jos ei mene, niin varmaan osaa itsekin kokeilla lopulta vaikka kolmioreikiä.
En ajatellut sitä psykopaattien seuraa oleellisena. Se Starling on fiksu ja aika lahjomaton ja ehdoton (muistaakseni). Millainen Starlingin miehen pitäisi olla, ettei se olisi pettymys? Millaisia yleensäkään on naissankarien miehet tarinoissa joita meille kerrotaan? Yleensä niitä ei ole tai ne on jotain supersankareita. Poikkeus osoittaa säännön: oletko nähnyt Fargon (leffan, sarjasta en tiedä)?
21.03.2016 12:01
Juuri sellaisia kaikki tutkijat aina on, että ne autoa ajaessakin katsoo pelkästään taustapeiliä.
21.03.2016 10:49
"1. Noin joka kymmenes vastaantuleva mies on poikamies. 20-vuotiaista miehistä 90 prosenttia elää poikamieselämää. Siitä luku laskee niin, että 30 ikävuoden jälkeen neljä miestä kymmenestä on sinkkuja. "
Selitä nyt koulutettu ihminen, miten tuo yhtälö on mahdollinen? Missä miesten ikäluokassa poikamiesten osuus on alle 10% ja kuinka paljon?
21.03.2016 10:09
Aina yrittää kolkutella, kun ei tiedä pitäisikö sanoa enemmän vai vähemmän silloin, jos tuntuu että totuus on ruma ja valhe kaunis. Jos se oli kehu niin kiitos - aina sitä kuitenkin epäilee omia tulkintoja tai arvauksia asioista.
Olen muuten lukenut Punaisen Lohikäärmeen joskus suunnilleen ehkä parin "3 etsivää" kirjan välissä. Mutta tuo agentti Starling. Olisko semmoinen varma "parempi yksin kuin huonossa suhteessa" tapaus?
20.03.2016 22:54
Automaattivaihteisella autolla voi antaa ympäristölle viestin siitä ettei ole mikään kepinvatkaaja.
20.03.2016 20:14
Kameratolpat nyt toisaalta pitäisi ehtiä nähdä, jos katse on tarpeeksi kaukana muutenkin. Mutta kun aamuviidelta valoisalla säällä ja kuivalla kelillä tulee ensimmäisenä autona varttituntiin vastaan valkoinen pakettiauto, niin eikö ne ole jotain haalarihemmoja, jotka haluaa keskustella nopeusmittarin lukemista ja vuosituloista.
20.03.2016 20:10
Mulla on varmaan keskim. huonompi makuaisti, joten Chianti menee hukkaan, mitä se sitten onkaan. Mutta ehkä sitä pitäisi ilmoittautua johonkin iltalukioon opiskelemaan psykologiaa, ei niiden kissojen takia, vaan että harjoittelisi sitä rivienvälistälukua alusta puhtaalta pöydältä. Ehkä vähän varmuuden vuoksi raivaan pakastimeenkin tilaa.
No öhöm, mistä lie tullut ajatus, että olen jos nyt en superpahis, niin vähintään pääepäilty. Vaikka siis mun aivothan tässä nyt on lautasella.
20.03.2016 20:04
Rahan siirto sakon muodossa valtiolle sattuisi niin syvälle sydämeen, että se ehkäisee kaahailun. Toisekseen minulla nyt yleensä ei ole kiire mihinkään. Yksin autossa voi viettää yhdenlaista laatuaikaa. Edelliset 150 000 km on mennyt yhdellä pysköintivirhemaksulla.
20.03.2016 19:20
Joo. Ei tulisi ihan Slumdog Millionairen kaltaista draamaa kun omasta elämästä selittäisi miten selättäisi nuo 9 ensimmäistä kysymystä ilman oljenkorsia. :D
20.03.2016 17:46
"Siinä on muuten toinenkin naisten virittämä ansa kun alkaa markkinoimaan itseään heille jonkinlaisena. "
Mulla on kyllä teoria, että naiset mielellään jakaa miehet lokeroihin, jonka sisällä pitäisi vastata sitten sen lokeron stereotyyppiä. Jotkut asiat on erityisen vahvoja viemään tiettyyn lokeroon: jotkut ammatit enemmän kuin toiset, tietynlainen pukeutuminen ja joillain yksittäisellä esim. kuvassa miehen kanssa samaan aikaan näkyvällä esineellä on samanlainen taikavoima: moottoripyörä, kalastusvälineet, viinilasi, kitara, koira, lenkkitossut...
20.03.2016 17:39
Ehkä mun rivienlukutaito on niin paska että yli puolet on täysin harhaista väärinymmärrystä, joka johtaa vinoon maailmankuvaan ja se loppu sitten jotain mikä saa vaikutelman kilttejä tyttöjä välipalaksi popsivasta Hannibal Lecteristä.
20.03.2016 17:28
Ätmin perkeleet ei tajua edes olla sellaisia kuin heidän pitäisi.
20.03.2016 17:20
Ei niin. Mutta sitäpä kun sitten kaikki kissat aina on ajattelee kaikkea negatiivista sellaisesta, jolla ei ole koskaan ollut kissaa.
Enkä muuten ole kysellyt mitään henkilökohtaista, vaikka jossain kohtaa vähän mieli tekikin.
19.03.2016 23:55
"Eikö avioliitto olisi syy kohdella toista vieläkin paremmin? "
Joo, siinä mielessä kyllä, että se on silloin "peli" johon on asettanut panoksia. Mutta en nyt osaa oikein ajatella avioliittoa kuin juridisena sopimuksena, jolla on merkitystä vain kaikille muille, mutta ei niille kahdelle ihmiselle. Kyllä mua vituttaa se, että jotkut on menneet joskus keskenään naimisiin ja ei sitten myöhemmin löydä toisistaan mitään hyvää sanottavaa.
Itse nyt ainakin vaan olen sellainen, että en jaksa olla rapsuttelemassa koko ajan, vaikka kehräämistä mielellään kuunteleekin. Jos kotona kisu on koko ajan rapsettelua vailla, niin pakko rajoittaa joko kotona olemista tai sitten keksiä miten aikaa voi kotona käyttää johinkin muuhunkin. Ainakin joidenkin kohdalla se tyytymättömyyden määrä on kuitenkin jonkinlainen vakio, eli vaikka miten rapsuttelisi, niin sitten kehrääminen loppuu ja jostain pitää vähän kiukutella.
19.03.2016 22:42
734 / 767