Jotenkin olen saanut sellaisen kuvan että miehen tunnemaailma on kovin yksinkertaista ja eläimellistä.
Vakituiseksi otetaan sellainen nainen, josta on eniten hyötyä. Ei tarvitse olla minkäännäköinen, kunhan ruoka on valmiina ja muutenkin omistaa koko elämänsä miehen palvelukseen.
Hyvännäköisten naisten kanssa sitten flirttaillaan ja pidetään hauskaa niin paljon kuin se vain herralta onnistuu. Olenko oikeassa?
Osaako miehet oikeasti rakastaa?
17
<50
Vastaukset
- väärässä.olet
nyt olet aivan hakoteillä omaksi naiseksi otetaan maailman kaunein ja parhain nainen niin sen kanssa pidetään hauskaa ja muita naisia ei sitten enään tarvitse ja kaipaakkaan ja vain ja ainoastaan oma nainen on rakkain onhan se vienyt miehen sydämmen
- FDsfdsjflkdslkjfds
Mies on ainoa olento maailmassa joka osaa oikeasti rakastaa. Miehen rakkaus on sisäsyntyistä, se ei ole kulttuurin opettamaa tai trendikästä - vaan se on itseä velvoittavaa tunnetta puhtaimmillaan, tahtoa toiseen ihmiseen.
Sääli että rakkauden kohde on niin vajavainen että se ei ikinä pysty antamaan vastinetta ja siksi miehen aito rakkaus jää aina vastineetta tai joutuu kuihtumaan pois lopulta tosiasioiden edessä ja siksi se korvautuu pragmaattisella hyödykejärjestelmällä johon nämä "Puoli-inhimilliset" teoreettisen rakkauden kohteet soveltuvat paljon paremmin. - Eräkettu
Huh huh mitä tekstiä...
Eiköhän se nainen ole se joka on kykenemätön rakastamaan ketään..
Varsinkin nykypäivänä kun tuo narsismin kukkanen oikein kukkii eukkojen piireissä. Lienet oikeassa. Ruokaa ja juomaa saa kantaa eteen, kiitos vaan, kyllä maistuu, ja hauskaa ja ikävääkin pidetään jos kaikelta mässäilyltä jaksetaan. Röyh! Mitä se rakastaminen on?
https://fi.wikipedia.org/wiki/Rakkaus- eräsmieskin
Rakkaus on niin kovin laaja käsite... Jos ei sitä näytä, niin onko se olemassa? Se miten kukin sen osoittaa, vaihtelee suuresti. Lähinnä se on hyvin subjektiivinen omien korvien välissä oleva tunne/ajatus. Lähtökohtana Rakastamiselle on varmaan kyky osata rakastaa itseään, hyväksyä itsensä vajaavaisena olentona - silloin on helpompi rakastaa myös toista ihmistä.
Kyllä osaavat. Sekä miehissä että naisissa on rakastamaan kykenemiä ja sekä miehissä että naisissa on rakastamaan kykenemättömiä.
- 1.narsisti
kyllä ne osaa, kun ne ottaa 100 000euron velan, että vaimo voi alkaa remontoida ja sisustaa. kyllä miehet osaa rakastaa
- 1.narsisti
kyllä miehet osaa rakastaa 100000euron remontti-ja sisustuslainalla
- parisuhdemies
Jaa, en ole koskaan pyytänyt naiselta että se tekis ruokaa minulle kun tulen töistä. osaan tehdä ruokaa ihan itse ja aina olen sitä itse tehnyt.
- natureis.cruel
Kyllä se on toisipäin.
"Men love women. Women do not love men. Women love what men can do for them.
Women fall in love with the idea of being in love, despite all the bullshit they spout about wanting to fall in love with a man. They are not after a man for who he is, but rather, they after him as a cash cow or an ATM. They are after a man who constantly provides everything for them and makes their vagina tingle constantly. The minute you stop providing the "ginatingles" she will move on."
Ei naiset ole alun alkaenkaan "rakastuneet" mieheen tämän itsensä takia/persoonallisuuden ym vaan resurssien ja selviytymisen takia, nykyiset elämäntavat pyrkii ehkä vähän peittoamaan näitä kivikautisia aisteja mutta muutos tapahtuu hyvin hitaasti.. Mitä rakkaus on? Ehkä olet tavannut miehiä, jotka rakastavat eri tavalla kuin sä.
Mulle rakkaus on mm. välittämistä, ymmärrystä, läsnä olemista, luottamusta, tukea ja turvaa. Jos rakastaa toista haluaa oikeasti kuunnella ja ymmärtää toisen mielipiteitä. Ongelmat ratkaistaan yhdessä. Ollaan arjessa läsnä, huomioidaan toinen, tyydytetään toisen tarpeita, annetaan itsemme toiselle. Kun luottaa toiseen voi olla oma itsensä ja miettiä yhteistä tulevaisuutta. Tietäen, että toinen pysyy rinnalla. Elämä ois helppoa ilman vastoinkäymisiä. Niitä tulee ja niistä selviäminen on paljon helpompaa silloin kun on joku jolle puhua ja joku joka koskettaa hädän hetkellä.
Rakkautta voi osoittaa puheella, teoilla ja koskettamalla. Ja kyllä seksuaalisuus ainakin mulla kuuluu tähän tärkeänä osa-alueena.
Mistä tietää, että rakastaa. Kun toista sattuu oikeasti niin molempia sattuu. Erossa oleminen tuntuu vaikealta (alkuvaiheessa varsinkin). Toisen seurassa on helppo ja luonteva olla. Haluaa toiselle hyvää ja halu tyydyttää toisen tarpeet. Rakkaan kanssa haluaa lisääntyä eli saada lapsia.
-----
Jotain tommosta mun rakkaus kai on. Varmaan jotain lisättäviä olis. En tiedä onko tuo oikea vai väärä tapa, mut se on mun näkemys asiasta.- päivänparass
Kuulostat ihanalta mieheltä. Mistä tuollaisia löytyy? Toivottavasti löydät elämäsi sulostuttajan, jos sinulla ei sitä vielä ole.
Kiitos :)
Niinpä, toivottavasti löydän elämäni sulostuttajan (kun sitä ei vielä minulle ole).
Osaa mun mielestä. Jokaisella tietysti on omanlaisensa tapa elää niitä läpi ja näyttää toisille. Kai se on vähän kotoakin opittu kuinka ne tunteet esiin tuo. Kuinka paljon kotona on opittu tunteista vaikkapa puhumaan tai teoilla näyttämään.
Tietysti on sitten kaikenlaisia tunnepuolen ongelmiakin olemassa. Sosiaalis-emotionaalisia juttuja, mitkä jo lapsena voi ilmetä ja oireilla aika voimakkaasti. Lapsuudestahan monet asiat juontuu.
Noin muuten multa ei olla muistaakseni koskaan pyydetty ruokaa valmiiksi pöytään eikä huushollin hoitamista. Ne on asioita joita olen itse halunnut tehdä, varsinkin silloin kun kotona olen kaiket päivät. Mun mielestä se on ihan reilua tehdä kotihommat sen, joka kotona kekkuloi sillä välin kun toinen käy töissä. Molemmat kun käy töissä, niin sitten voi jakaa enemmän niitä kotihommiakin.
Mulla on kyllä taipumusta viedä kaikki hommat toisen nenän edestä vanhasta tottumuksesta.- Älävalehtele
Älä levitä valheita.
Kaikki on tehty mahdolliseksi, että syntyvyytemme laskisi ja meidät hävitetään tälläisillä keinoin.
http://100777.com/nwo/barbarians#1
Sauli Niinistö puhuu uudesta maailmanjärjestyksestä:
https://www.youtube.com/watch?v=nSM_87DEPUk
Kuten myös Paavo Lipponen https://www.youtube.com/watch?v=3BxnFLZAEiw
Ja monet muut. Rumien ei anneta rakastaa. Naiset on tehneet rumien seurustelusta mahdotonta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 634966
- 734022
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2633687- 1213167
- 482954
- 232628
Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2962404Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192256- 381953
- 1081912