Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
scrg
profiilit
scrg
scrg
Vapaa kuvaus
Aloituksia
174
Kommenttia
19504
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Nukkuminen ei ole seksiä. Mutta kun en ymmärrä miksi pitäisi nukkua jonkun kanssa samassa sängyssä, jos kumpikaan ei ole koditon. Jos taas on ollut seksiä, niin sitten se on mielestäni aika luonteva jatko, toki riippuen vuorokaudenajasta, että jaetaan sänky nukkumiseen vaikka asiaan liittyykin esim. seuraavat huonot puolet
- minä joudun nukkumaan selkä kylmää seinää vasten
- daami kuorsaa niin kovaa että minä en saa nukuttua
- minä kuorsaan niin kovaa ett daami ei saa nukuttua
- koira on vihainen tai surullinen koska minä nukun se paikalla
- daami varastaa koko peiton itselleen vaikka huone on kolea
- daami on hemmetin kiukkuinen kun klo 5:15 herätykseni hälyttää, koska olen lähdössä työmatkalle (ilman aamupalaa)
01.05.2026 20:42
Tänään tulee tekstiä.
Toisenkin syyn tiedän. Se on se, että kyseinen nainen on ollut ihan hyvän näköinen kaikissa vaatteissa. Ei ole ollut sellainen, että olisin mennyt ehdottamaan että ostetaan sinulle burkha. Siinä on kiva kulkea, niin ei lapset ja lemmikit pelkää. Että ei sen takia ole tarvinnut olla valppaana.
Ja sitten vielä kolmas syy. Kun sillä on mielestäni ihan hyvä maku ollut. Että ei ole keksinyt mitään hirvityksiä.
01.05.2026 20:28
Yksi syy on se, että kulloisenkin residenssin kaikki rekit ja hyllyt ja vaatehuoneet jo ovat täynnä erilaisia vaatekappaleita, joita tässä kutsun tuttavallisesti räteiksi. Siinä mielessä olen ollut onnellinen, että usein pelkkä hypistely on riittänyt ja mukaan ei ole tarttunut jotain minkä pitämiseen ei vain riitä vuodessa päiviä.
01.05.2026 20:09
En pelkästään makutuomarina, mutta on käyty yhdessä vaatekaupassa. Ihan olen ohjeen mukaan osannut hakea kokoa pienemmän tai suuremman sovituskoppiin. Ei minun mielipidettäni onneksi sen enempää ole tiedisteltu. Materiaalista olen saattanut sanoa jotain oma-aloitteisestikin.
Ja sitten jollain reissulla on etsitty miesparkki, jossa olen imeskellyt ohrapirtelöä sen aikaa kun toinen hypistelee ja kääntelee niitä samanlaisia rättejä joita on maailman jokaisessa kaupungissa.
01.05.2026 19:27
En kyllä tiedä yhtään tämän päivän Hgin yöelämästä ja onko ulkomaalaisuus tai amerikkalaisuus siellä minkäänlainen valtti. Kaupungissahan on paljon porukkaa Aasiasta, Afrikasta ja Lähi-Idästä ja aika paljon muualtakin. Mutta sitä en osaa arvata miten naiset näihin eri porukoihin suhtautuvat, kun mahdollisesti ovat yhden yön seuraa vailla.
01.05.2026 18:39
Olenko nyt jotenkin lokeroinut? Oleellista oli että sellaisia naisia löytyi aina, joille se satunnainen vierasmaalainen sopi viihdykkeeksi. Ei heidän kanssaan naimisiin oltu menossa.
01.05.2026 18:23
Kröhöm. Minulla on sen verran opiskeluaikana ollut vaihto-opiskelijakavereita (valkoihoisia eurooppalaisia), että tiedän että on lukuisia suomalaisnaisia jotka ovat tarvittaessa paitsi varsin suoria niin myös vähemmän vaikeita. Ja Rivo-Riitan sanoin, he kyllä avoimuutta näyttivät.
01.05.2026 18:04
Niin juuri. Suomessa vain harjoitellaan. Naiset ovat vähemmän vaativia kuin amerikkalaiset.
01.05.2026 17:39
Puhuttiin suutelemisesta ja toisissaan kiinni nukkumisessa. Ehkä se on normi käytäntö kaveriporukoissa. Minä en tiedä. Olen tasan yhden yön lapsuuden jälkeen nukkunut samassa huoneessa naisen kanssa, jonla kanssa en ole myös harrastanut seksiä. Ja yritän vältellä jatkossakin.
01.05.2026 17:35
Nuo on amerikkalaisille. Tyypillisesti miehille, jotka tekevät kuusi päivää viikossa kellon ympäri työpäiviä ja tienaavat kuusinumeroisia summia. Helsinki on varmaan ihan otollinen harjoitusmaasto, koska suomalaiset naiset ihan mielellään harrastavat satunnaisia suhteita sellaisten kanssa, jotka eivät jää roikkumaam. Ja ainahan ulkomaalaiset kiinnostavat. Jo vuonna 1953 syntyi joukko lapsia Hgin olympialaisten seurauksena.
01.05.2026 17:30
Siinähän olisi sinulle loistava liikeidea. Viinamiehen viettelykurssi. Vähän kädestä pitäen katsoisit että juovat tarpeeksi, mies fiksuksi ja mukavaksi ja naiset kauniiksi ja sitten varmistat että menevät puhumaan naisille.
01.05.2026 17:18
Taitaa aika huomattava osa raiskauksista tapahtua juuri tuttujen kesken.
01.05.2026 17:14
Tilastollisesti tuossa oli selvä raiskauksen riski. Leikitään jotain intiimiä ja mennään muiden katseilta ja korvilta suojaan viettämään aikaa tappituntumassa.
Jos verrataan työtapaturmiin, niin tämä oli jo melkein "läheltä piti"-tilanne. Laatukäsikirja ei suosittele.
01.05.2026 17:03
Mitäs ne svioliiton käytännön vaikutukset nyt onkaan?
- tasinko avioliiton päättyessä
- alhaisempi perintövero
- jonkinlainen elatusvelvollisuus
- aviomies on avioliitossa syntyneen lapsen isä oletuksena ja asiaa kummemmin selvittämättä
- leskeneläke, onko semmoinen vielä
Luulisin että avioliiton lakkauttaminen voittopuolisesti hyödyttäisi miehiä.
01.05.2026 16:56
Olisiko lainsäädännössä viisasta sallia moniavioisuus? Sukupuolellahan ei enää ole väliä, joten välitön kytkös biologiseen vanhemmuuteen on jo katkaistu. Miksi hirttäytyä siihen että avioliitto on kahdenvälinen tai että yksi avioliitto sulkee pois mahdollisuuden muihin avioliittoihin. Käytännössähän kai moniavioisuutta Suomessakin on mutta lainsäädäntö ei vain tunnusta sitä.
01.05.2026 15:22
Loistavaa! Kannatan oikeuksia ja vapauksia.
01.05.2026 12:00
Niinkö?
Itse ymmärrän halun yhdessä nukkumiseen siinä vaiheessa, jos toiseen on sen verran ihastunut että nauttii pelkästään sen katselusta, kuuntelusta, tuoksusta ja ihmettelystä.
Mutta en siinä vaiheessa, jos juuri on tutustunut. Kai se nyt silloinkin menee, jos parempaa vaihtoehtoa ei ole. Ja sitten taas pidemmässä suhteessa voi toteuttaa sellaisia nukkumiajärjestelyjä jotka on hyväksi havaittu.
01.05.2026 11:51
Tarkoittaako tämä että mielestäsi ulkonäällä ei ole yhteyttä vai peräti että feminismi suorastaan kaunistaa ihmisen?
01.05.2026 11:39
Hyvä. Voi olla että olen ollut väärässä kun kuvitellut että asiat kakkoskierroksella muuttuvat entistä vaikeammiksi. Joskus hengästyttää vaan kuunnella miten omat ja toisen ja yhteiset lapset jossain tetriksessä milloinkin sijoitellaan. Ja siiten vielä exät jossain pyörimässä. En vaan itse jaksaisi sellaista ihmismäärää.
01.05.2026 11:34
Löydätkö minulle jostain asiaan liittyvää numeerista dataa? Ei ihmisten ulkonäköä ole yleensä tapana muuttaa numeroiksi.
01.05.2026 11:23
8 / 976