Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
scrg
profiilit
scrg
scrg
Vapaa kuvaus
Aloituksia
158
Kommenttia
18224
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Miten niin ei ole? Samassa tiiviissä paketissa proteiineja, rasvoja, vitamiineja, kivennäisaineita ja antioksidantteja. Juuri samalla tavaralla lintu kasvaa ilman ulkopuolista ravintoa kävelykykyiseksi tipuksi.
27.12.2025 09:42
En puhuisi kaksinaismoraalista, koska kysymys ei mielestäni ole moraalista vaan paljon alkukantaisimmista ja biologisista vieteistä ja toimintamalleista. Ihmisiltä edellytettävä poliittinen korrektius ja toisaalta jonkinlainen laskelmointi usein estävät rehellisyyden.
Miehenäkään en välttämättä tiedä miten muut miehet asian kokevat, mutta ei minulla ole mitään syytä olettaa että olisin itse joku poikkeus. Oletan että minulla on samanlaiset liskoaivot kuin muillakin. Ja niillä toteaa aina hyvin nopeasti, onko nainen nuori vai vanha. Vanha voi olla hyvin säilynyt, ihan hyvin muodostunut, ilman mitään eriteltävissä olevia virheitä ja silti se ei mitenkään käy nuoresta.
Siihen miten naiset miehet näkevät tai kokevat minun on vaikea ottaa kantaa. Olen kertomusten varassa. Niihin kertomuksiin on helpompi uskoa, jotka vastaavat paremmin muita todisteita todellisuudesta kuin sellaisia jotka eivät.
27.12.2025 08:35
Enkä minä ole ruma. Ruma edellyttäisi että olisi jotain sillä tavalla huomiotaherättävää, mitä ihmiset yleisesti pitäisivät rumana.
27.12.2025 07:59
Luulen että aika monen pitkän ja kestävän parisuhteen taustalla on se, että halutaan olla se viehättävin versio itsestä juuri sille omalle miehelle tai naiselle. Sellainen tietenkin käy pidemmän päälle hyvin raskaaksi jos se viehättävin on hyvin kaukana perusversiosta.
Mutta sekin voi olla mahdollista, että viehättävummästä versiosta saavat nauttia jotkut ulkopuoliset, lähes vieraat ihmiset ja kääntöpuoli jää kotiin. Ei mitään järkeä sellaisessa.
27.12.2025 07:55
En ole nainen enkä ole loskaan ollutkaan, joten tuskin voin täysin ymmärtää kuviota heidän näkökulmastaan.
Mutta suunnilleen se menee niin, että jokainen nainen on aikansa viehättävä monien mielestä. Mutta se perustuu vain siihen miltä he näyttävät ja muuten viestivät naarauttaan. Saa olla tyhmä kuin saapas, ilkeä, hankala tai luonnevikainen, mutta silti jonkinlaista seuraa on tarjolla. Naiset tietysti haluaisivat olla viehättäviä jostain ylevämmästä syystä.
26.12.2025 23:34
En osaa asennoitua tuollaiseen. En ole ikääntyessäni menettänyt mitään kun en mitään ole koskaan ollutkaan.
26.12.2025 23:04
Ei parvekkeen pakosti niin korkealla tarvitse olla, jos katseltavana on vain vettä ja satunnainen sorsalintu.
26.12.2025 23:00
Tässä asiassa on maailmassa järjestys, oikeus ja kohtuus. Naiset tuon ikäisenä kun yleemä eivät edes halua olla viehättäviä.
Jotkut naiset kyllä ovat pariutuneet vanhempanakin, mutta sellaiset suhteet kai perustuvat johonkin muuhun.
26.12.2025 22:26
Vihta. Verbi on vihtoa.
26.12.2025 22:15
Olen samaa mieltä. Minulle Rean kappaleista ykkönen on Road to Hell ja kakkonen Auberge. Sen video kitaransahauksineen, cabcaneineen ja yhdessä paikassa jököttävine kameroineen on syöpynyt mieleen.
Nuo molemmat nyt ehkä tietyllä tapaa ovat dire Straits vaikutteisia.
Tuo Reijo Taipale versio vaan omalla tavallaan hauska, samoin kuin hänen Kent versiointi.
26.12.2025 17:33
Kiva on sellainen mistä näkee kauas. Ja eriyisesti että sieltä ei näe vastapäisen talon Repen persvakoa ja Unna-Tellervon naamaa, jossa roikkuu uistimia. Mintut ja horsmat on sivuseikka.
26.12.2025 11:12
Tai jos sieltä näkee Ruotsiin, niin sitten se kyllä on kadehdittava.
26.12.2025 09:38
En usko. Olen käynyt Kokkolassa.
26.12.2025 09:36
Ne tädit oikeasti elävät sellaisessa kuvitteellisessa maailmassa, jossa nuorten miesten pariutuminen on kiinni vain heidän omasta tahdostaan. Esteenä voi korkeintaan olla se, ettei muista pestä hampaita tai kammata tukkaansa.
26.12.2025 09:33
Vähän on semmoinen ehkä buddhalainen tilanne, mutta en tavoittele mitään. Elämä on aika tasapainossa juuri näin, mutta pieniä muutoksiakin siihen sopii. Esim. kiva parveke kelpaisi.
26.12.2025 09:26
Hyvää Tapaninpäivää sinullekin. Nyt rollaattori tallista ja ajelulle!
26.12.2025 09:18
Juuh. Jälki"ruuaksi" ne vetävät ranskalaisia viivoja.
26.12.2025 05:54
Kyllä ei kovin moni. Mutta olisihan tuo melkoinen jouluyllätys. Ainahan sitä on vaikea hankkia lahjaa ihmiselle, jolla on jo kaikkea. Vaan onkos ns. puhtaita jauhoja pussissa?
24.12.2025 06:30
Täällähän on ollut melkoinen tonttujen jouluyö. Enemmän kuin laulun kaksi valvovaa puol isoa.
24.12.2025 06:19
Kukaan ei ole vastannut siihen mitä kysyttiin. Ei kyllä ihmekään koska ei näitä kukaan nuori lue.
Ja kun ei lue, niin tohtii ihmetellä niin miksi niin usein pusero täytetään läskillä. Ennen syötiin kinkusta läskitkin ja oltiin hoikempia. Nyt syödään muka terveellisesti ja kannetaan laardia mukana.
24.12.2025 06:17
8 / 912