Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
scrg
scrg
scrg
Vapaa kuvaus
Aloituksia
174
Kommenttia
19685
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Se+on+vähän+hassua+koska+sen+koulun+opetuksen+idea+voi+olla+myöskin+kertoa+mitä+uskonnot+ei+vaikka+ei+uskoisikaan.+Raamattu+on+tärkeä+kirja+koska+niin+monet+tuntee+sitä.+Jumala+ja+raha+on+käsittmättömimmät+ihmisen+itse+keksimät+asiat.
04.08.2016 20:36
Sun+pitää+ensin+puhaltaa+jokin+purkkapallo+jonka+voi+lytätä.
04.08.2016 20:11
Ainakin+olet+saanut+joitain+reaktioita.+Tuskin+kovin+kiinnostavia+vielä,+vaan+vanhaa+ja+samaa?+(mut+jos+avauksessa+on+paljon+vastauksia+niin+monet+lukee+sen+ja+niitä+voi+tulla+lisääkin)
04.08.2016 19:53
Oliko+sun+ajatus,+että+koska+ihminen+on+niin+monimutkainen,+niin+toimintaamme+ei+edes+kannata+yrittää+selittää.+Määritellään+vain+että+on+jokin+"hyvä"+tai+"rakkaus"+jota+kohti+ihmiset+pyrkivät+ja+se+selittää+kaiken.+Mutta+mitä+silloin+ovat+nämä+"hyvä"+ja+"rakkaus"?
04.08.2016 19:44
siis+"Jumala+on+ihmisen+piirtämä"+kulki+tuo+ajatus...
04.08.2016 19:28
Jumala+ei+yleensä+hyvällä+katso+runkkaamista.+Siinä+menee+hukkaan+hyvät+himot,+jotka+voisi+käyttää+maan+täyttämiseen.
04.08.2016 19:27
Jos+nyt+ei+ota+kantaa+siihen+uskooko+jumalaan/jumaliin+tai+onko+mitään+jumalaa+tai+vastaavaa+olemassa,+niin+kaikki+ovat+kai+aika+samaa+mieltä+siitä+että+jumala+on+selittämätön.+Parhaat+mahdolliset+selitykset+on+aina+ihmisen+tekemiä+eli+Jumala+on+piirtämä+kuva+mikä+ei+sekään+välttämättä+imartele+piirtäjäänsä.
04.08.2016 19:13
Olisi+varsin+mielenkiintoista+tietää+miten+moni+nainen+ikinä+on+valittu+tissien+perusteella.+Sitä+tilannettahan+ei+tule,+että+tulisi+jotkin+melkein+identtiset+kaksoset+Anni+A+ja+Enni+E+vastaan+ja+sanoisi,+että+"tässä+olemme,+valitse+jompi+kumpi,+koska+molempia+et+saa".+Kun+eihän+se+noin+mene.+Mutta+ihan+varmasti+se+Enni+E+useammin+ja+helpommin+huomataan,+hyvässä+ja+pahassa.
04.08.2016 19:03
Mä+aina+mietin+muurahaisia+kun+ostan+kenkiä.+Jos+on+liian+tarpeeksi+pehmeät+pohjat+kengissä+niin+ne+saattaa+selvitä+hengissä,+mutta+toisaalta+jos+on+tarpeeksi+kovat+pohjat,+niin+muurahaiset+saattaa+saada+kivuttoman+kuoleman+eikä+sittenkään+jää+kitumaan+ja+kärsimään.
04.08.2016 18:54
Toi+kirjoittaja+nyt+on+itse+se+karikatyyri+jonka+näkymätön+vaaleanpunaisen+yksisarvinen+on+piirtänyt.
04.08.2016 18:47
Näkökulma+kai+oli+että+ihminen+on+jumalan+kuva.+Ja+juuri+sellaisia+pedofiiliraiskarimassamurhaajapaskiaisia+kaikki+jumalat+aina+on.
04.08.2016 18:30
Mitä+on+tuo+psykologinen+pääoma?+Joku+teoria+esittää+tuon+koostuvan+toivosta,+sinnikkyydestä,+itseluottamuksesta+ja+optimismista.+Mutta+tuon+teorian+tausta+on+kuitenkin+jossain+organisaatioiden+johtamisessa+eli+miten+"piiskataan"+ihmisistä+tehoa+ulos.+Olisiko+se+Tinder-kontekstissa+sitä,+että+jaksat+"swiipata"+oikealle+toivoen+että+vastapuoli+tekee+saman,+koska+luotat+olevasi+se+tyyppi+jonka+kanssa+vastapuolen+kannattaa+tavata,+koska+siitä+syntyisi+jotain+hienoa.
04.08.2016 18:06
Todella+kummallista,+että+joku+on+viitsinyt+nähdä+kopion+tekemiseen+noinkin+paljon+vaivaa.+
I+ja+l+näyttävät+jollain+fontilla+todella+samanlaiselta.+Olen+nähnyt+ohjelmakoodia,+jossa+kaikki+muuttujat+ym+oli+korvattu+merkkijonoilla,+jotka+koostuivat+pelkästää+näistä+merkeistä.
04.08.2016 12:15
Ohjeet+johdattaa+oikeaan+suuntaan,+mutta+viekö+riittävän+pitkälle+onkin+toinen+kysymys:+koska+numeropelistä+on+kysymys,+kuten+jutussakin+on+sanottu.+Olympiahengessä+vaan+citius,+altius+ja+fortius+ja+palkinnoksi+voit+saada+mitä+lie+vittua.+Kannattaako?
Naisetkin+voisi+lukea+kolmoskohdan+ja+edes+yrittää+olla+viehättäviä.+Mutta+ei+niiden+mielestä+sitten+kai+kannata.
04.08.2016 12:05
No+joo.+Mutta+kyllä+mä+valtamediaakin+pystyn+seuraamaan+ilman+että+++tarvitsee+itse+kommentoida.+Ehkä+miehen+kannattaisi+pitää+turpansa+kiinni.
28.07.2016 19:39
Hieno+olkiukko!+Ihanko+itse+teit?
28.07.2016 19:34
Palautan+tässä+vaiheessa+arvon+väen+muistiin+oman+arvokkaimman+kontribuutioni+tälle+palstalle+ikinä:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14040794/etu--ja-takaillut
Toden+totta,+naiset+eivät+aina+ole+kovin+tietoisia+missä+ja+mitä+kenelläkin+ja+milloinkin+ja+missä+välissä+vilkkuu.+Voi+olla+että+jotkut+ei+ole+soutaneet+tarpeeksi+ja+jotkut+liikaakin.
28.07.2016 19:03
No+jos+mä+oisin+sä,+niin+menisin+naisilta+kysymään+että+mitä+mieltä+ne+on+sun+uudesta+paidasta.+Ja+sitten+voit+kysyä,+mistä+ne+luulee+että+sellaisella+paidalla+saa+pimppiä.+Jos+joku+kiinnostuu,+niin+joku+voi+viedä+sut+kotiinsa+tai+sun+hotellille,+jos+ne+on+sitä+mieltä,+että+se+on+se+paikka+missä+sellaisella+paidalla+saa+pimppiä.
28.07.2016 18:28
Luulen,+että+riippuu+paljon+siitä+millaisessa+kunnossa+nainen+itse+on.+Jos+30++nainen+on+itse+lössähtänyt,+niin+ei+sen+itsetunto+välttämättä+kestä+sitä,+että+mies+on+urheilijan+mitoissa,+koska+se+vaan+alleviivaisi+naisen+omaa+olemusta.
28.07.2016 18:04
Ylimääräisestä+rahasta+ei+miehelle+ainakaan+ole+haittaa.+Jos+nainen+tykkää+köyhemmästä,+niin+hakee+sitten+välillä+pankista+ylimääräiset+paperina+kottikärryillä+ja+polttelee+takassa+tai+nuotiolla+muiden+roskien+kanssa.
28.07.2016 17:59
902 / 985