30-40v. Onko kunnossa pysymisellä merkitystä?

eronnut36vee

Kysymys.

Nuoret naiset pitävät hyväkuntoisista miehistä. Vaimonikin piti nuorena, mutta joskus 30v jälkeen ei oikeastaan halunnutkaan minun käyvän salilla, eikä todellakaan käynyt itse.

Mutta onko 30-40v tienoilla edes merkitystä sillä oletko kunnossa? Vaikuttaisi siltä että palstalta lukemani on aivan totta, ne yksikaksikirjoittajan teoriat. Se mikä ratkaisee on että olet iso, et saa olla lyhyt etkä hoikka (vaikka olisit kunnossa). Ja se että tienaat rahaa, ja hoidat naiselle paremman asunnon...joko rahalla tai hartioilla.

Onko tämä kiinni tasosta? Vai siitä että naisten prioriteetit muuttuu?

Minulla olisi hakusessa n. 25-45v itsestään huolehtiva nainen. En ole hakemassa fitnessprinsessaa enkä seurapiirikaunotarta, vaan ihan tavallista liikkuvaista naista. Muuten ei ole tarkkaa ulkonäön kanssa, mutta ei tule mitään jos minä huolehdin itsestäni ja toinen ei välitä ollenkaan :/

Erityisesti kiinnostaisi naisten mielipiteet.

46

587

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ekgkckd

Onnellisimpia ovat parisuhteet, joissa läskistytään yhdessä.

• nainen70kgmies90kg

Juurikin näin!!! Kunhan läskistytään vain 10-30 kiloa. Sitä enempi alkaa vaikuttaa elämän laatuun. Siihen saakka vain parantaa elämän laatua. Kohtuus kaikessa siis.

• ryppis

Ei naisilta kannata mitään mielipitäitä kysellä.

Helppo vastaus on että merkitystä on. Kaikki positiiviset asiat vaikuttavat. Kunnossa oleva ihminen saa parempaa kohtelua ja tulosta aikaa monessakin asiassa, esim. työssä. Pelkästään sillä ei tietysti pärjää, mutta harvemmin millään muullakaan yksittäisellä ominaisuudella.

• Ex----------PUA
      • Rahalla tietenkin ruma mies saa naisen mutta kuvan naisen on huoria kaikki koska niille maksetaan että ne on ruman miehen seurassa.

• Ex----------PUA
        Atm32 kirjoitti:

Rahalla tietenkin ruma mies saa naisen mutta kuvan naisen on huoria kaikki koska niille maksetaan että ne on ruman miehen seurassa.

Eiköhän 99% naisista ole sellaisia. :)

• 12121212

No kiitos vain kehuista.

En ole vielä 30-40v (29v), eli minun iässäni kunnossa pysymisellä on merkitystä...olkoonkin että ratkaisevinta on:
      - fyysinen koko/geneettinen komeus
      - raha ja status, tai useimmilla merkit siitä että niitä on luvassa

Jos nainen on elämänvaiheessa 2 (vakiintuminen) - kuten arvelitkin - prioriteettina on asumus, asumus ja asumus. Jos mies kuluttaa aikaa treenaamiseen, on se pois ajasta jonka mies voisi kuluttaa remontointiin, remontointiin ja remontointiin. Näin siis paitsi jos miehen tulot mahdollistavat duunin teettämisen ulkopuolisilla.

Jos nainen on elämänvaiheessa 3 (menot), uskoisin että kunnossa pysymisen merkitys kasvaa, olkoonkin että fyysinen koko/geneettinen komes ratkaisee yhä. Hyväkuntoisista nelikymppisistä miehistä taitaa myös olla pulaa, ehkä koska miehet havaitsevat ettei salilla ramppaamisen palkinto ole samaa luokkaa kuin nuorempana.

Itse hakisin elämänvaiheessa 1 (juoksut) olevaa naista, mutta jos tasosi ei riitä kunnossa olevaan parikymppiseen etkä halua (enää?) lapsia, vaihtoehtona on nelikymppiset. Eri asia on auttaako tuo, ne harvat sytyttävät nelikymppiset ovat yleensä entisiä ytnejä eivätkä laske rimaa.

Eipä minulla ole sinulle ratkaisuja. Tämä on vain minun näkemykseni.

• tavismies37

Ei ole tyttöystävä valittanut, olen 166cm 90kg. Käyn kyllä salilla mutta ylipainoa on. En ole yrittänyt laihduttaa vaan kuntoilen ja nostelen painoja huvikseni. En ole huonokuntoinen vaikka maha hiukan roikkuu. Ylipainoa ei kerro onko hyvässä tai huonossa kunnossa, vain nostettu rauta kertoo totuuden. Kyllä minä sata kiloa saan ylös.

• Nojaah

No jaah. Eipä se vielä koko totuutta kerro kuinka paljon rautaa nostaa. Moni salilla käyvä mies on lihaskunnoltaan ihan hyvässä kunnossa, mutta sitten lenkkipolulla hyytyy täysin jo parin kilometrin jälkeen. Sellainen mies ei ole kunnoltaan hyvä.

Eipä tuo 100 kiloakaan ole kovin paljon, jos itsekin painat 90kg. Minäkin nostin 100kg jo 60-kiloisena teininä.

• Pihtarikurppa

Tämmöisenä nelikymppisenä kurppana itseäni ällöttää läskit keski-ikäiset miehet. Jos siihen vielä lisätään kalju ja motoristiparta, niin yrjö lentää takuulla.
      Musta kunnostaan kannattaa kuitenkin huolehtia oman hyvinvoinnin ja terveyden takia, ei naisten takia.

• Ex----------PUA

"niin yrjö lentää takuulla. "

Pystyt sentään ikäisiesi miesten kohdalla edes joihinkin jaettuihin tunteisiin.

Vaan sinun ykäyksesi lienee aika sappipitoista, sillä tuon ikäiset miehet ovat puolet sinun iästäsi olevien naisten kanssa.

• Pihtarikurppa
        Ex----------PUA kirjoitti:

Vaan sinun ykäyksesi lienee aika sappipitoista, sillä tuon ikäiset miehet ovat puolet sinun iästäsi olevien naisten kanssa.

Olkoot ihan kenenkä tahansa kanssa, kunhan eivät yritä olla mun kanssa.

• 10.10
        Ex----------PUA kirjoitti:

Tunnen aika paljon ihmisiä ja en tiedä yhtä ainutta pariskuntaa, jossa keski-ikäisellä miehellä olisi parikymppinen tyttökaveri. Maksimissaan ikäero on 10 -v ja tiedän myös pariskuntia, jo pitkään naimisissa olleita, joissa nainen on 10 -v vanhempi. Ihan turhaa yleistää, että nelikymppiset miehet deittailisi parikymppisiä tyttöjä, kun sitä ei irl juurikaan tapahdu.

• 12121212
        10.10 kirjoitti:

Tunnen aika paljon ihmisiä ja en tiedä yhtä ainutta pariskuntaa, jossa keski-ikäisellä miehellä olisi parikymppinen tyttökaveri. Maksimissaan ikäero on 10 -v ja tiedän myös pariskuntia, jo pitkään naimisissa olleita, joissa nainen on 10 -v vanhempi. Ihan turhaa yleistää, että nelikymppiset miehet deittailisi parikymppisiä tyttöjä, kun sitä ei irl juurikaan tapahdu.

Harva nelikymppinen saa parikymppisiä.

Pitää olla melkoisesti rahaa/statusta kompensoimaan ikäeron ongelmia, ja sen lisäksi (molemmilla) kanttia olla välittämättä siitä että kovan statuksen miehestä haaveilevat nelimyppiset kurpat syyllistävät nuorempien metsästämisestä.

• korjaaan
        12121212 kirjoitti:

Harva nelikymppinen saa parikymppisiä.

Pitää olla melkoisesti rahaa/statusta kompensoimaan ikäeron ongelmia, ja sen lisäksi (molemmilla) kanttia olla välittämättä siitä että kovan statuksen miehestä haaveilevat nelimyppiset kurpat syyllistävät nuorempien metsästämisestä.

Nelikymppinen hyväkuntoinen komea mies voi saada pullukan tatuoidun parikymppisen. Naisen nuori ikä kompensoi ulkonäköä.

• atännä

Koolla ja kropan mallilla ei ole merkitystä, mutta nelikymppisenä ihmisestä näkee, miten se on itseään kohdellut. Raja hyväkuntoisen ja terveillä elämäntavoilla porskutelleen erottaa huonokuntoisesta ja epäterveellisillä tavoilla eläneestä satavarmasti. Alle kolmekymppisillä sitä eroa ei vielä välttämättä niin helposti huomaa, mutta 40-vuotiaiden yleisessä olemuksessa näkee eron kuin yöllä ja päivällä.

On sillä siis merkitystä. Ihan yhteisten harrastusten ja arvojen vuoksi. Seksielämän vuoksi (huonokuntoisista ei oikein ole mihinkään). Yleisen jaksamisen ja henkisen terveyden vuoksi. Yleistäen, ne jotka haastavat itseään fyysisesti (tavoitteellisestikin), osaavat myös selvitä henkisistä kolauksista paremmin.

Pääosassa on tietysti henkinen puoli, mutta aika lähellä nuo kulkevat toisiaan. Minä en jaksaisi luultavastikaan katsella tunti tolkulla telkaa tuijottavaa, eikä sellainen jaksaisi katsella minun atkiivista liikkumistani.

• atännä

Sori, kirjoittelen ihan mitä sattuu. Toivottavasti noista häröistä saa silti ajatuksen selville.

• 41vmieskysyy

• atännä
        41vmieskysyy kirjoitti:

Mitä mieltä olet 41-vuotiaasta miehestä jolla on tällainen vartalo?

http://thumb9.shutterstock.com/display_pic_with_logo/607489/282396716/stock-photo-portrait-half-body-with-no-shirt-thin-and-slim-of-forty-five-years-old-asian-man-against-blac-282396716.jpg

Mieltä? Tuosta voisi päätellä, että aika nuorekkaana on säilynyt, eli on varmaankin pitänyt huolta terveydestään. Tuo näyttää 25-35 vuotiaalta. Muutenhan tuosta ei voi juuri mieltä olla, kun en miestä tunne.

• 12121212
        atännä kirjoitti:

Mieltä? Tuosta voisi päätellä, että aika nuorekkaana on säilynyt, eli on varmaankin pitänyt huolta terveydestään. Tuo näyttää 25-35 vuotiaalta. Muutenhan tuosta ei voi juuri mieltä olla, kun en miestä tunne.

Hyväkuntoisen ja nuorekkaan näköinen mies.

Naisten silmissä laiha ja hintelä. Miehen tulee olle Miehen kokoinen.

• atännä
        12121212 kirjoitti:

Ihan mieheltä tuo näytti. Tais vaan olla nuorempi kuin 40. Muiden naisten silmistä en voi sanoa, vain omistani.

• 12121212
        atännä kirjoitti:

Ihan mieheltä tuo näytti. Tais vaan olla nuorempi kuin 40. Muiden naisten silmistä en voi sanoa, vain omistani.

Linkki sanoo että "forty five years old asian man". Eli 45.

• tarralenkkari161
        12121212 kirjoitti:

Onhan se laiha. Mitä sitten? Kaikki miehet ovat miehen kokoisia.

• xlmkoö

• eimullamuuta

Riippuu ihmisestä minkä hyväksyy. Joku hyväksyy ylipainon vaikka itse ei ole ylipainoinen. Minä en hyväksy kun pienen ylipainon, on helpompaa elää kun kuntoilee säännöllisesti. Ei tarvii olla mikään dodari nainen ja lihaksikkaat naiset ei ole seksikkäitä yhtään.

• Luulen, että riippuu paljon siitä millaisessa kunnossa nainen itse on. Jos 30 nainen on itse lössähtänyt, niin ei sen itsetunto välttämättä kestä sitä, että mies on urheilijan mitoissa, koska se vaan alleviivaisi naisen omaa olemusta.

• 1617

Mutta eikös se totuus mennyt niin, että nainen hakee aina itseään tasokkaampaa miestä? Eihän kellään naisella tuon palstatotuuden mukaan niin huonoa itsetuntoa voi olla, ettei se kestäisi tasokkaamman miehen seuraa. Alleviivauksista viis. Eihän kellekään siiderivalaalle (palstatotuuden mukaan) kelpaa kuin komein ja lihaksikkain ytmi.

• 1617 kirjoitti:

Mutta eikös se totuus mennyt niin, että nainen hakee aina itseään tasokkaampaa miestä? Eihän kellään naisella tuon palstatotuuden mukaan niin huonoa itsetuntoa voi olla, ettei se kestäisi tasokkaamman miehen seuraa. Alleviivauksista viis. Eihän kellekään siiderivalaalle (palstatotuuden mukaan) kelpaa kuin komein ja lihaksikkain ytmi.

Hieno olkiukko! Ihanko itse teit?

• koitasny
        scrg kirjoitti:

Hieno olkiukko! Ihanko itse teit?

Ei tuo ollut olkiukko, vaan terävä huomio.

• qololo

Minulla varmaan maku muuttui iän myötä. En nuorenakaan ihaillut mitään koohkofitnestä todellakaan, mutta olin "ylpeä" kun silloinen pitkäaikainen kumppanini oli lihaksikas ja timmi, komeakin. Mutta ajan myötä alkoi ärsyttää se pinnallisuus. Itse myin pois käsilaukkukokoelman ja aloin hiljalleen luopumaan minihameista. Ehkä alitajuisesti toivoin, että miehellekään ulkoiset seikat eivät olis jumahtaneet.

Nykyään 36 vuotiaana ihaiden "isätyyppiä", eli sopivasti vatsakasta ja raamikasta miestä. Nykyinen mieheni on juuri sellainen herkku! En todellakaan haluaisi että hän esimerkiksi laihduttaisi yms. Välillä hän itse vihjailee olevansa tyytymätön kroppaansa, mutta minun silmissä hän on upea. Sellainen liian timmi jostain syystä yököttää.

Itse olen edelleen normaalipainoinen äippä. Painoa on tullut 10 kiloa enemmän kuin parikymppisenä, mutta onnekseni lähinnä rintoihin ja takamukseen.😉 Pukeudun siististi, töidenkin takia on pakko. Eli business look.

Se on totta että miehen on oltava kyvykäs tarjoamaan omalta osaltaan koti. Mutta myös naisen omalta osaltaan.

• 12121212

Tuohan meni niin kuin ap kuvasi, ja kuten minäkin olen kirjoittanut.

Nuorena nainen haluaa raamikkaan ja atleettisen miehen, kurppana raamikkaan ja nallekarhumaisen joka hankkii mahdollisimman paljon rahaa. Molempien pullahtaminen sopii tietysti naiselle joka ei halua nähdä vaivaa pysyäkseen timminä.

• Itellä ainakin parempi olo, kun huomaa treenin ja ruokaremontin tuottavan viimein tulosta. Vaikkei muut niitä muutoksia huomaakaan, saattaa se parempi olo näkyä muillekkin.

• yksinliikkuva

Olen lähellä 40 ja kyllä minulle ainakin on merkitystä sillä missä kunnossa on. Haluan pystyä kävelemään metsässä ja muuta sellaista vielä kuusikymppisenä. Jos ei pidä itsestään huolta tässä iässä niin aika raihnainen on vanhempana eikä jaksa mitään kun viimein olisi eläkepäivillä aikaa nauttia elämästä. Toki vaikuttaa paljon myös parisuhteeseen jos toinen on aktiivinen liikkuja ja toinen nököttää sohvalla tai koneella. Kyllä se ärsyttää kun ei toista saa liikkeelle mukaan seuraksi koska joku "tärkeä" juttu pelissä on kesken. Tulee jotenkin myös sellainen turhautunut olo että eivätkö yhteiset tulevat vuotemme ole.

• 41vmieskysyy

Entäs jos mies on liikkuva mutta tekee töitä vain kolmena päivänä viikossa, tyytyen n. 1 500e/kk brutto tuloihin?
        Entäs jos mies ei halua hienompaa kämppää vaan elää vaatimattomasti?

Kysymys on relevantti koska moni nainen haluaa ensin että mies käy töissä, sitten että laitetaan sitä asuntoa, ja sen päälle sen liikunnan joka hyödyttää eikä vain riko selkää. Siinä alkaa sitten tunnit loppumaan kesken ja elämä muuttumaan 24/7 työnteoksi.

• atännä
        41vmieskysyy kirjoitti:

Entäs jos mies on liikkuva mutta tekee töitä vain kolmena päivänä viikossa, tyytyen n. 1 500e/kk brutto tuloihin?
        Entäs jos mies ei halua hienompaa kämppää vaan elää vaatimattomasti?

Kysymys on relevantti koska moni nainen haluaa ensin että mies käy töissä, sitten että laitetaan sitä asuntoa, ja sen päälle sen liikunnan joka hyödyttää eikä vain riko selkää. Siinä alkaa sitten tunnit loppumaan kesken ja elämä muuttumaan 24/7 työnteoksi.

:) Tuohan kuulostaa hyvältä. Miksi pitäisi tehdä töitä sen enempää, kun millä tulee toimeen? Vapaa-aika on mulle tärkeämpää kuin työaika.

Jos sun tarkoituksesi on miellyttää mahdollisimman montaa naista, tuo ei ehkä ole se mitä "moni nainen" haluaa. Ehkä. En tiedä, kun olen vain yksi nainen.

• atännä

"Haluan pystyä kävelemään metsässä ja muuta sellaista vielä kuusikymppisenä. "

Ai. Minä ajattelin ruveta harrastamaan maratoneja, kun pääsen eläkkeelle. Kuuskymppisenä vedän 20 leukaa, juoksen cooperin 2500 m ja kyykkään 100 kg sarjoja. :)

• 12121212
        atännä kirjoitti:

:) Tuohan kuulostaa hyvältä. Miksi pitäisi tehdä töitä sen enempää, kun millä tulee toimeen? Vapaa-aika on mulle tärkeämpää kuin työaika.

Jos sun tarkoituksesi on miellyttää mahdollisimman montaa naista, tuo ei ehkä ole se mitä "moni nainen" haluaa. Ehkä. En tiedä, kun olen vain yksi nainen.

Huomautan tähän väliin että sinähän et halunnut muuttaa yhteen kenenkään kanssa. Sitten varmaankin 41vmies voisi käydä töissä kolmena päivänä viikossa, puuhailla jotain muuta ne kaksi päivää ja la/su käydä viikonloppusuhteilemassa.

Mutta naiset jotka haluavat muuttaa yhteen miehen kanssa eivät katsele sitä että elintason maksimointiin panostetaan vain kolme päivää viikossa (ellei mies ole jännis tai playeri, jolloin pätevät eri säännöt).

• atännä
        12121212 kirjoitti:

Huomautan tähän väliin että sinähän et halunnut muuttaa yhteen kenenkään kanssa. Sitten varmaankin 41vmies voisi käydä töissä kolmena päivänä viikossa, puuhailla jotain muuta ne kaksi päivää ja la/su käydä viikonloppusuhteilemassa.

Mutta naiset jotka haluavat muuttaa yhteen miehen kanssa eivät katsele sitä että elintason maksimointiin panostetaan vain kolme päivää viikossa (ellei mies ole jännis tai playeri, jolloin pätevät eri säännöt).

Aina vaan jaksan ihmetellä, miksi teillä kaikki naisista tietävillä miehillä ei ole naista. Niillä vaan kummasti on, jotka myöntävät etteivät ymmärrä naisista hölkäsen pöläystä.

Voisinhan minäkin hankkia mieheni kanssa vaikka yhteisen kesämökin. Se onnistuu aivan varmasti näilläkin yhteisillä tuloilla. Haaveilen siis mökistä, en talosta.

Voisit pikkuhiljaa alkaa ymmärtämään, ettei kaikki ihmiset arvosta samoja asioita.

• 12121212
        atännä kirjoitti:

Aina vaan jaksan ihmetellä, miksi teillä kaikki naisista tietävillä miehillä ei ole naista. Niillä vaan kummasti on, jotka myöntävät etteivät ymmärrä naisista hölkäsen pöläystä.

Voisinhan minäkin hankkia mieheni kanssa vaikka yhteisen kesämökin. Se onnistuu aivan varmasti näilläkin yhteisillä tuloilla. Haaveilen siis mökistä, en talosta.

Voisit pikkuhiljaa alkaa ymmärtämään, ettei kaikki ihmiset arvosta samoja asioita.

Ai että mies sittenkin on? Eikös ätännän pitänyt olla elämäntapasinkku?

"Aina vaan jaksan ihmetellä, miksi teillä kaikki naisista tietävillä miehillä ei ole naista. Niillä vaan kummasti on, jotka myöntävät etteivät ymmärrä naisista hölkäsen pöläystä."

Yleensä naisten ymmärtäminen on tarpeen kun asiat eivät mene niin kuin haluaisi. Jos satut olemaan ätännän rodunjalostusoppien suosima pitkä, komea, matalaääninen luontainen alfamies... on naisten ymmärtäminen optionaalista, ei pakollista. Ketmikin pärjää olemalla yritteliäs ja tyytymällä vähään. Ätmin tai HC-ätmin on lähes pakko ymmärtää miten homma oikeasti toimii.

Sama juttu naisillakin. Miksi hyvät geenit omaava kaunotar viitsisi tuhota romanttista illuusiota analysoimalla miehiä? Mieluummin sitä elelee ja odottelee että asiat vain tapahtuvat. Huonommat geenit omaava nainen, jonka ei siis kuuluisi päästä lisääntymään, on miehen saadakseen opittava ymmärtämään miehiä ja kehityttävä huijatakseen evoluutiota.

• 12121212

"Huonommat geenit omaava nainen, jonka ei siis kuuluisi päästä lisääntymään"

Ja tämä ei siis ole minun ajatukseni, vaan ätännän jonka mukaan heikkojen ja huonot geenit omaavien ei kuulu lisääntyä.

Sanon tämän siksi ettei kukaan syyttäisi hitlerimäisestä ajattelusta, minustahan "huonot geenit" omaava nainen voi olla superihana.

• atännä
        12121212 kirjoitti:

"Huonommat geenit omaava nainen, jonka ei siis kuuluisi päästä lisääntymään"

Ja tämä ei siis ole minun ajatukseni, vaan ätännän jonka mukaan heikkojen ja huonot geenit omaavien ei kuulu lisääntyä.

Sanon tämän siksi ettei kukaan syyttäisi hitlerimäisestä ajattelusta, minustahan "huonot geenit" omaava nainen voi olla superihana.

Eihän sillä silloin ole huonoja geenejä, jos sun pariutumisviettisi sanoo toista. Jollekin toiselle sellainen geenien sekoitus voi olla sopimaton. Jos jonkun mielestä joku ei ole kiinnostava seksuaalisesti, niin mitä sille sitten voi? Sun mielestäsi pitäisi ilmeisesti vaan pakottaa?

Äläkä sinä yritä mua turhaan luokitella, et tule onnistumaan, mie oon nainen. Tänään yhtä ja jos huomenna sopii, niin toista :) Jämähtäminen ei kuulu tapoihini ;)

• parisuhteessa-

On sillä oman terveyen kannalta silleen että jaksaa paremmin jos on hyvä kunto ja treenaa. kumppanin hakemisen kannalta yks hailee, olen lihava ja olen seurustellut 10 vuotta saman hoikan naisen kansaa

• Jotku henkilöt rupsahtaa totaalisesti 3-kymppisenä..

Näyttää lähinnä sellaselta liki kuuskymppiseltä..

Konttorityö jne. imee elinvoimat..

• Mulla on kolmikymppisyyteen aikaa muutama vuosi ja näytän päiväkotilaiselta :D Lyhyet miehet säilyvät ulkonäöltään nuorempina pisimpään mutta se on lähinnä rasite.

• joojoooooo

On merkitystä, riippuu mitä elämältään haluaa. Elämäntapojen ja jaksamisen on hyvä sopia riittävän hyvin yhteen.

• "Se mikä ratkaisee on että olet iso, et saa olla lyhyt"
      Näin. Salilla käymisestä tai lenkkeilystä ei ole mitään hyötyä jos et ole iso(pitkä). Lyhyenä miehenä jos alat pumppaamaan rautaa salilla niin olet vähintäänkinmuiden salilla olijoiden silmissä pelle, joka yrittää kompensoida pituuttaan lihaksilla.
      Lisäksi jos olet lyhyt niin ulkonäölläsi tai fyysisellä kunnollasi ei ole mitään merkitystä ja voit alkaa vaikka pultsariksi, niin markkina-arvosi ei muutu yhtään.
      Naiset vihaavat lyhyitä miehiä, osa haluaisi jopa tappaa.

Naiset hommataan pituudella eikä lihaksilla, aivoilla tai edes rahalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4633
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      56
      3200
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2873
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2815
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      6
      2400
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      2185
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      21
      1629
    8. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1591
    9. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      1538
    10. Maailmassa monta

On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16
      1514
    Aihe