Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
scrg
scrg
scrg
Vapaa kuvaus
Aloituksia
174
Kommenttia
19679
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"Naisia+nyt+vain+aika+usein+ahdistaa+tuntemattomien+miesten+läsnäolo.+"
Joo.+Mä+nyt+vaan+kai+elän+ja+olen+elänyt+aika+naisettomassa+umpiossa+ja+harvoin+olen+mitenkään+läsnä+tuntemattomille+naisille+saati+että+olisi+jotain+keskustelemista+niiden+kanssa.+Jossain+junassa+joskus+joutuu+olemaan+samassa+tilassa+ja+lenkilläkin+käyn+yleensä+aikoihin+että+naiset+on+ehtineet+jo+kotiinsa+pelkäämään.+Voi+se+sitten+olla+sosiaalista+taidottomuuttakin,+että+en+ole+ymmärtänyt+olevani+potentiaalinen+raiskaaja.+Tai+sitten+misogyyninen.
29.06.2016 13:40
Entä+aivokapasiteetti+hiustyyliin?
29.06.2016 12:10
Mä+olen+periaatteessa+Timon+kanssa+samaa+mieltä.+Kuuluuko+puun+kaatumisestä+ääni,+jos+kukaan+ei+ole+kuulemassa:+ei+kuulu.+Onko+liikennevalon+väri+johonkin+suuntaan+vihreä,+jos+kukaan+ei+ole+näkemässä:+ei+ole.
Lapsille+ei+tietysti+pitäisi+opettaa+punaisia+päin+kävelemistä,+koska+ne+ei+ymmärrä+kokonaisuutta+ja+sitä+minkä+vuoksi+tieinsinööri+valo-ohjauksen+johonkin+risteykseen+on+laittanut.+Mutta+varmemmin+ihmiskunta+joskus+jättäisi+tämän+pallon,+jos+ne+tyhmimmät+kersat+kävelisi+rekan+alle.+Ja+koska+tuo+olisi+luultavasti+harmillinen+tapaus+maailmankaikkeuden+kannalta,+niin+mä+odotan+kahdestaan+sen+kakaran+kanssa+punaisissa+valoissa,+jotta+se+joskus+pääsisi+siittämään+tusinan+kakaroita,+joista+jotkut+kiipeäisi+takaisin+puuhun.
29.06.2016 12:08
Vastaus+samalla+"JossainMuualla"-nimimerkille.
Kysymys+ei+ole+siitä,+että+mä+henkkoht+olisin+livenä+pelottava+tuntemattomille,+vaan+luultavasti+hyvinkin+tylsä+ja+sellaista.+Ja+koska+mulla+(ja+varmaan+samalla+monella+muullakaan)+ei+ole+omakohtaista+kokemusta+ahdistavista+tilanteista,+niin+on+hiukan+vaikea+kuvitella+niitä+naisen+kannalta.+Paitsi+nyt+sitten+sillä+avustuksella,+että+joku+nainen+kertoi+ahdistavassa+tilanteessa+ja+avasi+silmät+tuosta+naisen+maailman+näkökulmasta.
Mä+ymmärrän,+että+naiset+usein+toisaalta+kaipaa+jonkinlaista+laavan+virtausta,+mutta+itselleni+ainakin+olen+hyväksynyt+sen,+että+mun+ei+tarvitse+yrittää+olla+joku+peruskallio+ja+tulivuori+samalla+kertaa.+
"Onko+tietoisuus+tästä+valtakunnan+salaisuudesta+sitten+vaikuttanut+sinuuun+suuntaan+tai+toiseen?+"
Ihan+käytännön+tasolla+voin+iltapimeällä+kävellä+(tai+ajaa)+jonkun+matkan+edestakaisin+"ihan+turhaan"+ettei+toisen+tarvitse+tehdä+ko+matkaa+yksin.+Ja+kyllä+mä+varmaan+osaisin+soveltaa+tuota+salaisuutta+myös+tuntemattomiin+naisiin:+eli+valintoihin+missä,+miten+ja+milloin.
29.06.2016 11:42
"saa+puhua+(semi)fiksusti+naiselle++"
Tuo+on+niin+totta,+kun+jätät+ne+sulkeet+pois.+Rentouskin+tulee+automaattisesti,+kun+ei+oikeasti+välitä.
"Olisi+kiinnostavaa+tietää+kuinka+tietoisia+miehet+ovat+tästä,..."
Olen+aika+varma,+että+miehet+ei+ole+tietoisia+ja+miksi+olisivatkaan+kun+naiset+yleensä+varjelee+tuota+kuin+valtakunnan+salaisuutta.+Oli+aika+erityinen+ja+poikkeava+persoona,+joka+osasi+tuon+eksplisiittisesti+kertoa.
29.06.2016 08:50
Yleensä+ne+menee+kai+kuitenkin+niihin+koppeihin.+Olisihan+se+aika+erikoista+pissata+ristiin+naisen+kanssa+pisuaarilla.
28.06.2016 23:46
Vaikutus+mieheen+itseensä+on+toinen+puoli.+Miehellä+on+jonkinlainen+henkinen+etulyöntiasema+jo+siitä,+että+kaikenlaisen+flirttailun+tms.+voi+koska+tahansa+jäädyttää,+lopettaa+tai+kiistää+kertomalla+olevansa+varattu.+Mutta+voisihan+sinkutkin+käyttää+tuota.
"sosiaalisia+taitoja+ja+kokemusta+naisista+"
Hehheh.+Etenkin+kun+kaikki+naiset+on+samanlaisia,+niin+kokemusta+voi+periaatteessa+viedä+niin+pitkälle+automaation+asteelle,+että+naista+ei+tarvitse+tai+kannata+kuunnella+lainkaan.
Jos+jotain+asioita+ikinä+olen+keskustelupalstalata+oppinut,+niin+sen+että+naisella+todellakin+fyysisesti+heikompana+on+jopa+aiheellinen+huoli+siitä,+että+miehet+voi+olla+pelottavia+ja+kahden+olo+miehen+kanssa+voi+olla+ahdistavaa.+Mutta+tavat+jolla+naiset+tuolta+riskiltä+on+suojautuvinaan+ei+aina+ole+kovin+loogisia.
"...+pienemmällä+todennäköisyydellä+paljastuu+jonkinlaiseksi+kellarivaimoa+vailla+olevaksi+oudoksi+sekopääksi?+...+"
Intuitio+varmaan+tuossa+"todennäköisyyslaskennassa"+käyttää+jakajana+kaikkia+vaimo&lapset-miehiä+ottamatta+huomioon,+että+valtaosa+niistä+on+silläkin+hetkellä+juuri+lastensa+ja+vaimonsa+kanssa.+20/80-sääntö+toimii+tässäkin.
"Muistan+kuulleeni,+että+silloin+kun+mies+hakee+avioeroa,+on+syynä+usein+vaimon+vakava+sairaus.+:/+"
Totta.+Mutta+kun+asia+on+tiedossa+eikä+tällaisia+asioita+nähtävästi+pysty+toisesta+ihmisestä+etukäteen+tietämään,+niin+tiedämme+tietyn+osan+avioliitoista+olevan+voimassa+vain+siksi,+että+toinen+osapuoli+ei+vielä+ole+sairastunut.+:D
28.06.2016 23:42
Työ+aikana+varmaan+sitten+osat+vaihtuu:+nais+poliisi+käsi+raudoissa+ja+mies+poliisi+pamputtaa.
28.06.2016 22:39
Juuri+tuollaisia+mahoja+kaikki+muodokkaat+naiset+rakastaa.
28.06.2016 22:33
Tuota+logiikkaa+jaksaa+miehenä+ihmetellä,+miten+halo-efekti+toimii+ja+parisuhteessa+olevan+miehen+kaikki+ajatukset+ja+tekemiset+nähdään+positiivisemmin+kuin+sinkun+niin+että+parisuhteessa+oleva+on+väistämättä+aina+kokonaisuutena+kertaluokkaa+parempi+mies.+Vaikka+parisuhteessahan+nekin+miehet+on,+joista+naiset+haluaa+erota.
Eräs+eräopaskin+oli+tajunnut+että+hyväksyttävin+syy+olla+sinkku+on+se,+että+rakas+vaimo+on+kuollut+syöpään+pari+vuotta+sitten.
28.06.2016 22:31
Jos+on+kovasti+yöpakkasia,+niin+ehkä+sillekin+asialle+voisi++tehdä+jotain.
28.06.2016 21:59
Mä+ainakin+ajattelen,+että+kaikki+naispoliisit+on+suunnilleen+kuin+Helga.+Siis+se+konstaapeli+Pasilasta.
28.06.2016 21:55
Hyvähyvä.+Mä+en+ole+koskaan+käynyt+millään+telttafestareilla,+kun+silloin+joskus+kun+olisi+ehkä+ollut++jonkinlaista+intoa+käydä,+olin+töissä+ja+sen+jälkeen+jos+on+teltassa+herännyt,+niin+johonkin+linnunlauluun+tai+ötökän+surinaan+eikä+mihinkään+mulle+tuntemattomaan,+mihin+ihmiset+sitten+tapaakaan+festareilla+herätä.+Mutta+sen+verran+jollain+ulkoilmakeikoilla+käynyt,+että+sellaisilla+tapaa+kyllä+paremmin+ihmisiä+vähän+vahingossakin,+kuin+jollain+baarikeikoilla.
Muistelen+joskus+puhuneeni+joillekin+naisille,+joilla+oli+Tuska-t-paidat,+mutta+en+ollut+lopulta+ihan+varma+oliko+ne+festareilta,+vai+ihan+vaan+sanatonta+viestintää+heidän+mielentilastaan.+Että+pitäkää+vaan+kirkonpolttajat+tunkkinne:)
28.06.2016 21:48
Vanhojen+naisten+moraalista+onkin+aina+pidetty+huolta+tuolla+tavalla.
28.06.2016 20:52
Sinkkumiesten+pitäisi+kuvitella+olevansa+ukkomiehiä+ja+sitten+huijata+naisia+väittämällä+olevansa+sinkkuja.+Voisi+kemiaa+löytyä+enemmän.
28.06.2016 20:21
On+niitä+festareita+vielä+tänäkin+kesänä.+Onko+sulla+joku+syy+jättää+menemättä?
28.06.2016 20:07
Laki+kieltää+sukuelinten+silpomisen,+joten+pitäisi+pukea+ne+jätesäkkeihin+ja+lukita+kotiin.+Oisko+se+nyt+sitten+kivaa?
28.06.2016 20:02
Vaikka+tuossa+on+vähän+tummiakin+sävyjä,+niin+kokonaisuudessaan+hupaisa+tarina.+:D
28.06.2016 19:08
Olisko+hei+kannattanut+laittaa+vähintään+yksi+hyvään+talteen+siinä+vaiheessa+kun+niitä+fiksuja+oli?+Et+taida+olla+kaikista+fiksuin+itsekään,+koska+mäkin+olisin+älynnyt+tuon.
28.06.2016 18:53
Osa+heitetään+mäkeen+ja+osaa+ei+heitetä,+mutta+en+muista+palstalta+yhtään+tarinaa+miehestä+joka+olisi+heittänyt+aikanaan+nuorta+ja+kilttiä+tyttö+mäkeen,+joten+turha+sellaista+täällä+on+käsitellä.
28.06.2016 18:44
916 / 984