Viitaten tähän, ihan samanlainen retoriikka ja kaikkea kuin monilla palstan herroilla: http://www.feissarimokat.com/files/2016/05/omilla-saannoilla.jpg
Kuka palstalainen on Timo?
24
314
Vastaukset
Olen aina pitänyt rastapäitä vähä-älyisinä.
Marrrnie kirjoitti:
Miten hiustyyli vaikuttaa aivokapasiteettiin?
Entä aivokapasiteetti hiustyyliin?
scrg kirjoitti:
Entä aivokapasiteetti hiustyyliin?
Mä tiiän joitain fiksuja rastapäitä, mutta siilitukkaisista en ole varma, että tiiänkö yhtäkään. :(
Marrrnie kirjoitti:
Miten hiustyyli vaikuttaa aivokapasiteettiin?
Kyse on korrelaatiosta. En ole koskaan törmännyt fiksuun rastapäähän.
HC-ätmel kirjoitti:
Kyse on korrelaatiosta. En ole koskaan törmännyt fiksuun rastapäähän.
Tai ehkä oletkin, mutta ennakkoluulosi ovat estäneet sinua näkemästä heitä järkevinä ihmisinä.
Marrrnie kirjoitti:
Tai ehkä oletkin, mutta ennakkoluulosi ovat estäneet sinua näkemästä heitä järkevinä ihmisinä.
"Hei, päästänihän voisi roikkua kuvottavia hiuspökäleitä!" ei tule ajatuksena koskaan esiintymään järkevän ihmisen päässä.
- Ex----------PUA
Marrrnie kirjoitti:
Mutta sama ei tietenkään päde siilitukkiin? ;)
Ex----------PUA kirjoitti:
Mutta sama ei tietenkään päde siilitukkiin? ;)
Senkin höpsö, sanoin tuon kommentin vinoillakseni palstan todistetusti siilitukkaiselle sällille. Tottakai tunnen monia fiksuja siilitukkia. :)
- tinsan.nuolija
Marrrnie kirjoitti:
Senkin höpsö, sanoin tuon kommentin vinoillakseni palstan todistetusti siilitukkaiselle sällille. Tottakai tunnen monia fiksuja siilitukkia. :)
Entäs sillitukat?
tinsan.nuolija kirjoitti:
Entäs sillitukat?
Tuollaisesta hiustyylistä en ole kuullutkaan, mutta jos hiukset haisee silliltä, eikä niitä hoksaa pestä, niin ehkä en silloin lähtisi älyllä keulimaan.
Mä olen periaatteessa Timon kanssa samaa mieltä. Kuuluuko puun kaatumisestä ääni, jos kukaan ei ole kuulemassa: ei kuulu. Onko liikennevalon väri johonkin suuntaan vihreä, jos kukaan ei ole näkemässä: ei ole.
Lapsille ei tietysti pitäisi opettaa punaisia päin kävelemistä, koska ne ei ymmärrä kokonaisuutta ja sitä minkä vuoksi tieinsinööri valo-ohjauksen johonkin risteykseen on laittanut. Mutta varmemmin ihmiskunta joskus jättäisi tämän pallon, jos ne tyhmimmät kersat kävelisi rekan alle. Ja koska tuo olisi luultavasti harmillinen tapaus maailmankaikkeuden kannalta, niin mä odotan kahdestaan sen kakaran kanssa punaisissa valoissa, jotta se joskus pääsisi siittämään tusinan kakaroita, joista jotkut kiipeäisi takaisin puuhun.Joo, en mäkään sinänsä asiasta ole eri mieltä, mutta ulosanti Timolla oli aika värikäs ja kyllä sieltäkin muutamat huorittelutkin singahti. :D
- Kyselijä-77
"Onko liikennevalon väri johonkin suuntaan vihreä, jos kukaan ei ole näkemässä: ei ole."
Eli jos suljen silmäni, saan ajaa punaisia päin koska valo ei ole oikeasti punainen jos sitä ei näe? Kyselijä-77 kirjoitti:
"Onko liikennevalon väri johonkin suuntaan vihreä, jos kukaan ei ole näkemässä: ei ole."
Eli jos suljen silmäni, saan ajaa punaisia päin koska valo ei ole oikeasti punainen jos sitä ei näe?Autoilija ja kävelijä liikkuu ihan eri kaliiberin kulkupeleillä, jolloin näitä kahta ryhmää ei mielestäni voi rinnastaa. Mietipä vaikka tilannetta, että kävelijä tulee punaisiin valoihin, joissa pitää painaa nappulaa, että valot voisivat edes teoriassa vaihtua hänen hyväkseen. Autoja ei ole juuri tulossa. Eikö ole kaikkien edun mukaista, että kävelijä ylittää tien punaisia päin, eikä napinpainalluksella hidasta mahdollisten tulevien autoilijoiden matkaa? Autolla liikkuessa puolestaan liikennevaloja on syytä noudattaa tarkasti, koska autosta käsin ei välttämättä näe kaikkia liikkujia, jolloin voi aiheuttaa jopa kuoleman jollekin, joka ylittää oikeutetusti tietä vihreillä valoilla.
- Kyselijä-77
Marrrnie kirjoitti:
Autoilija ja kävelijä liikkuu ihan eri kaliiberin kulkupeleillä, jolloin näitä kahta ryhmää ei mielestäni voi rinnastaa. Mietipä vaikka tilannetta, että kävelijä tulee punaisiin valoihin, joissa pitää painaa nappulaa, että valot voisivat edes teoriassa vaihtua hänen hyväkseen. Autoja ei ole juuri tulossa. Eikö ole kaikkien edun mukaista, että kävelijä ylittää tien punaisia päin, eikä napinpainalluksella hidasta mahdollisten tulevien autoilijoiden matkaa? Autolla liikkuessa puolestaan liikennevaloja on syytä noudattaa tarkasti, koska autosta käsin ei välttämättä näe kaikkia liikkujia, jolloin voi aiheuttaa jopa kuoleman jollekin, joka ylittää oikeutetusti tietä vihreillä valoilla.
Ei ollut kyse liikennesääntöjen noudattamisen järkevyydetsä vaan siitä filosofisesta kysymyksestä, onko olemassa jotain jota kukaan ei ole näkemässä tai kulemassa.
Kyselijä-77 kirjoitti:
Ei ollut kyse liikennesääntöjen noudattamisen järkevyydetsä vaan siitä filosofisesta kysymyksestä, onko olemassa jotain jota kukaan ei ole näkemässä tai kulemassa.
Se on filosofinen ja miksei luonnontieteellinenkin kysymys. Voidaan olettaa että liikennevalo kapistuksena kehittää sähkömagneettista säteilyä havaitsijasta riippumatta, mutta emmehän me voi tietää jos kukaan ei ole havaitsemassa. Jotta se olisi vihreää valoa tarvitaan joku, joka näkee sen vihreänä valona. Jos liikennevaloissa oleva näkee punaisen valon, niin se näkee myös sen objektin, joka näkisi vihreän valon. Jos sei näe ja se todellakin on vaikka mainittu DeLorean niin sitä tuskin pysäyttää punaisena näkyvä valokaan.
- Vallankäyttäjä
Marrrnie kirjoitti:
Autoilija ja kävelijä liikkuu ihan eri kaliiberin kulkupeleillä, jolloin näitä kahta ryhmää ei mielestäni voi rinnastaa. Mietipä vaikka tilannetta, että kävelijä tulee punaisiin valoihin, joissa pitää painaa nappulaa, että valot voisivat edes teoriassa vaihtua hänen hyväkseen. Autoja ei ole juuri tulossa. Eikö ole kaikkien edun mukaista, että kävelijä ylittää tien punaisia päin, eikä napinpainalluksella hidasta mahdollisten tulevien autoilijoiden matkaa? Autolla liikkuessa puolestaan liikennevaloja on syytä noudattaa tarkasti, koska autosta käsin ei välttämättä näe kaikkia liikkujia, jolloin voi aiheuttaa jopa kuoleman jollekin, joka ylittää oikeutetusti tietä vihreillä valoilla.
Usein teen tahallani niin, että painan sitä nappia ja sitten kävelen päin punaisia. Saatan vielä jäädä toiselle puolelle päästyäni katselemaan ja runkkailemaan, kun lainkuuliainen kansa pysähtyy odottamaan sen aiheuttamani punaisen vaihtumista takaisin vihreäksi kiroillen ja kaljut yhtä punaisina kuin liikennevalo. Eikö kenelläkään muulla ala seisoa kun pääsee pysäyttämään jonkun Audi-äijän tai muun tosi tärkeän toimitusjohtajapellen? Se on sitä VALTAA. Minä aina kiihotun kun pääsen käyttämään VALTAA.
- Voi.elämä
Kyllä on Timo siinä tärkeiden asioiden äärellä. Tappakaa itsenne huorat, peace out :)
- Ex----------PUA
Mietinkin, että mitä tuttua tässä oli, ja sitten tajuasin: matkiminen on suurinta ihailua. :)
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14352722/palstaraati-koolle-onko-minna-ja-jenni-kurppiaKaikki, jotka lukevat Feissarimokia ovat sinun suurimpia matkijoitasi ja siten myös ihailijoitasi.
- Ex----------PUA
Marrrnie kirjoitti:
Kaikki, jotka lukevat Feissarimokia ovat sinun suurimpia matkijoitasi ja siten myös ihailijoitasi.
Se olisi ymmärrettävää, mutta tässä tapauksessahan kyseessä on avauksen tekeminen minun mallia noudattaen, mutta sukupuolet kääntäen, höpönassu joka nyt yrität käsittää asian ihan väärin. ;D
(Anna periksi, myönnä että ihailet minua, älä vastustele enää tunnetta ) Ex----------PUA kirjoitti:
Se olisi ymmärrettävää, mutta tässä tapauksessahan kyseessä on avauksen tekeminen minun mallia noudattaen, mutta sukupuolet kääntäen, höpönassu joka nyt yrität käsittää asian ihan väärin. ;D
(Anna periksi, myönnä että ihailet minua, älä vastustele enää tunnetta )No siis, en tullut yhtään ajatelleeksi asiaa noin, mutta tottahan mä nyt sua ihailen. <3
- Aisuritimppa
Minä olen kaikkien aisureiden äiti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?581081Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11810Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75775- 53614
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83563Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45512Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40487Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv35486Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43483Sinun kanssasi
Kahvilassa tapaaminen olisi jotakin niin outoa. Se ei olisi vain kavereiden tapaaminen, koska ei olla oltu oikeita kaver36466