Palstalla pelkkiä rumia paskiaisia poikuus tallella. Nykyään on vaikea löytää fiksua miestä joka tietää miten naista käsitellään.
Missä kaikki fiksut miehet ovat?
33
562
Vastaukset
- fiksu85
Minä olen fiksu mies jolla on poikuus tallella.
- kaunis.sinkku.nainen
Palstan tyhmimmät ja rumimmat miehet ovat naisasialuuseri ja ex-pua
- ölkölköl
Mut ei niillä ole mitään väliä.. Kyllä täältä muutama normaalikin löytyy -ratikka, ikis, pete, eräkettu.. Hyvin vähän kuitenkin. Bem ikävä kyllä lähti.
- 3303
No en mä nyt ikistä tuohon laskis. Eräketullakin on ollut naisiin kohdistuvia väkivaltajuttuja kirjoituksissaan.
- Eräkettu
3303 kirjoitti:
No en mä nyt ikistä tuohon laskis. Eräketullakin on ollut naisiin kohdistuvia väkivaltajuttuja kirjoituksissaan.
Vain jos ne on kusipäitä...
En mie koko naiskuntaa vihaa... Ihan hyvin olen tullu toimeen tähän asti.. - 12121212
Positiivista että pelimieheksi tunnustautunut BEM ja naisten fyysiseen kuritukseen uskova sovinisti Eräkettu lasketaan kunnon miehiksi.
On entistä selvempää että kiltteys, luotettavuus ja tasa-arvoon uskominen eivät kannata. Onneksi olenkin pikku hiljaa kehittymässä enemmän sovinistiksi ja playeriksi. - Eräkettu
12121212 kirjoitti:
Positiivista että pelimieheksi tunnustautunut BEM ja naisten fyysiseen kuritukseen uskova sovinisti Eräkettu lasketaan kunnon miehiksi.
On entistä selvempää että kiltteys, luotettavuus ja tasa-arvoon uskominen eivät kannata. Onneksi olenkin pikku hiljaa kehittymässä enemmän sovinistiksi ja playeriksi.Meikä on tasa-arvonen..
Uskon kaikkien fyysiseen kuritukseen.
Naiset vaan tykkää kun vähäksi aikaa sitoo ne maahan rauhottumaan. :D
- Ihkukurppis
Jaa..
Fiksut miehet osaavat myös vaatia naisen puolelta osaamista.. Se usein kiukuttaa tälläisiä beibejä :D enkä puhu pelkästään sänkyhommista.
Enemmän arvostan miestä, joka ei ole alentunut pökkimään kaikkea vastaantulevaa. Ikävä kyllä sukupuoleni on päässyt "ylpistymään" ja osasta naisia on tullut aivan hirviöitä. Mutta sen on miehet antaneet tapahtua kun pökitte ilkeimpiäkin "mätisäkkejä"..
Luojan kiitos on vielä olemassa (toivon niin) miehiä, joille ei riitä se pelkkä reikä jalkovälissä heittäytymään idiootiksi, joka alentuu kaikkiin oikkuihin.
Me kukin saadaan se naama mikä on tullakseen. Todellinen rumuus lähtee ihmisen sisältä.. Sen moni unohtaa tietysti. Harva haluaa nähdä rumuutta sielussaan vaikka muut sen näkisikin.. Kai niitä on melkein missä vaan, varmasti palstallakin. Eri asia kuinka pääset tutuksi sellaisen kanssa. :)
Täällähän me just ollaan.
- 111op
Ei taida olla mitään erityistä paikkaa, josta fiksuja miehiä löytää. Luultavasti ovat levinneet ympäri yhteiskuntaa sinne tänne.
Sitä ihmettelen mitä aloittaja tarkoittaa naisen käsittelemisellä. Pitääkö naisia käsitellä jotenkin erikoisesti? - m-i-e-s
Piilossa ovat kaiken maailman omituisia bikini-beibe nimimerkkejä. Fiksujen miesten kerhon minulle suomilla valtuuksilla julkaisen, ettei fiksut miehet voi ottaa vakavasti, saati harkita minkäänlaista henkistä ja sivistävää kanssakäymistä nimimerkin kohdalla, mikä ei mitenkään ilmaise fiksuutta.
Itsehän olin vain viestin tuoja, joka on hyvä ampua alas. Lisäyksenä vielä, fiksujen miesten kerholaiset olisivat korkeintaan otettuja nimimerkistä kesämekkoneiti, joka kuvastaa hyvää makua ja älyä. =P - deittailijaahaussa
Suomi24 Deiteillä tietenkin. Mene ja ota omasi. Jos siis kelpaa tavallinen fiksu mies....
- hgjxchx
Ongelma on siinä, että nykyajan valveutuneet miehet nimenomaan tietävät, miten naisia käsitellään yhdenvertaisuuden, johdonmukaisuuden ja tasa-arvon nimissä.
Mielistely ja nuoleskelu ei siihen kuvaan mahdu. Sorry, prinsessat. - Tsibadsa
Haloo! Kun laittaa haun naiset 40-50 v ja paino alle 80 kg, niin 2/3 jää ulos painon takia. ...
- Näinonnäkkärit
Fiksut miehet on saanut naisilta pari kertaa näpeilleen ja oppineet siitä jotain eli suomalaisiin naisiin ei kannata panostaa, joten:
- Hanki puoliso ulkomailta tai
- Pidä naisten kanssa hauskaa mutta pysy sinkkuna.
Ne jotka juoksee koirana naisten perässä ei ole fiksuja vaan kaikkien mielestä säälittäviä. - Näinköhän_on_että
Ne tosimiehet tulevat tuolta lähi-idän suunnalta, jotka tietävät miten naista tulee käsitellä.
- kaisanoajakysyäsaa
Minä olen palstan fiksuin mies. Mennäänkö naimaan?
- Eräkettu
Meikä on tämän foorumin kiltein mies..
Ei saa kato naisten kanssa olla paha. :DSun on helppo pitkänä miehenä olla maailman omistaja, kun kaikki naiset lankeavat sun jalkoihisi vaikka et sanoisi sanaakaan.
- Eräkettu
164cmMies kirjoitti:
Sun on helppo pitkänä miehenä olla maailman omistaja, kun kaikki naiset lankeavat sun jalkoihisi vaikka et sanoisi sanaakaan.
Kyllä ne joskus tulee puhumaan mutta ei ne mun jalkoihin lankea..
- KaunisNainen30
Palstalla on vain rumia miehiä joilla poikuus tallella. Olisivat äideiltään pyytäneet apua., muuten kuolevat poikuus talllella
- kaisanoasaa
Äiti ei voi auttaa kun se on kuollut.
- Maahanmuuttoko
Kassit ihan täynnä. Äsken lensi mälli, vaikka en edes koketellut itseäni.
- Fklwelfsdkldklsdsds
"Kuinka naista käsitellään" - koska maailma on tälläinen niin miehet jotka tietävät tämän eivät piittaa käsitellä naista. Tiedän myös kuinka seitsemän kilon haukea käsitellään mutten sitäkään tee kuin pakon edessä.
Olisikohan koko "naisen käsittely" sellainen asia jonka naiset ovat keksineet itselleen.
Laitetaan nyt tälläinen ukaasi: LAADUKAS suihinotto alle 30min ensitapaamisesta ja "käsittelen naista" niinkuin hän toivoo. Ei suihinottoa = ei "käsittelyä". Aina naiset haukkumassa meitä rumia miehiä. Mikä teitä naisia vaivaa, onko joku jännänmies hakannut teidän päätänne nyrkillä?
- Eräkettu
Jos mie olisin muslimi niin kukaan ei olis ihmettelemässä jos vähän kuritan naistani koska se kuuluu mun kulttuuriin. :D
Olisko hei kannattanut laittaa vähintään yksi hyvään talteen siinä vaiheessa kun niitä fiksuja oli? Et taida olla kaikista fiksuin itsekään, koska mäkin olisin älynnyt tuon.
- VaraJuice
Fiksut on naimisissa.
- Eräkettu
Enpä taia mennä naimisiin ihan heti...
Voin käyä painamassa jonku onnekkaan ämmin paksuksi että mun mahtavat geenit saa jatkoa mutta naimisiin en taida mennä. - KardinaaliksiVatikaaniin
Ja tarjolla on näille rumille, poikuus tallella oleville miehille: siideriä tonkkakaupalla kittaavia tonnikeijuja, ulosottokierteeseen joutuneita visanvinguttajayksinhuoltajia ja pahimman yleisen naisen kokemuksen omaavia naisia, jotka kutsuvat itseään siveäksi tuhannen miehen kokemuksen jälkeen. Jos tarjolla olisi mahdollisuus päästä kardinaaliksi Vatikaaniin ikuisen siveys- ja köyhyyslupauksen kera, niin eipä tarvitsisi miettiä kauaa kumpi vaihtoehto houkuttelisi enemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?581081Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11810Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75775- 53614
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83563Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45512Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40487Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv35486Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43483Sinun kanssasi
Kahvilassa tapaaminen olisi jotakin niin outoa. Se ei olisi vain kavereiden tapaaminen, koska ei olla oltu oikeita kaver36466