Vapaa kuvaus

Aloituksia

174

Kommenttia

19673

  1. Monogamiaan siirryttiin siis suunnileen kun ihmiset rupesivat jemmaamaan jyviä ja pienet metsästäjä-keräilijät yhteisöt muuttuivat suuremmiksi yhteisöiksi. Mutta kaikki tämä tapahtui olosuhteissa, jossa ei ollut ehkäisypillereitä, kondomeja ja tehokkaita lääkkeitä sukupuolitauteihin. Nyt on.

    Eikö ole väistämätöntä että ihminen luopuu luonnottomasta monogamiasta ja palaa systeemiin johon evoluutio on meidät kehittänyt? Eikö merkit ole ilmassa että muutos huikealla vauhdilla on koko ajan käynnissä? Miksi jumittua monogamiseen suhteeseen, kun siitä ei ole mitään hyötyä?