Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
scrg
scrg
scrg
Vapaa kuvaus
Aloituksia
174
Kommenttia
19673
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Naiset varmaan tietävät miltä seksikkään makkaran kuuluu maistua ja tuoksua, mutta miehenäkin ymmärrän että seksikäs makkara ei saa olla löysä eikä kooltaankaan mikään ihan nakki. Joitain muovikuori päälläkin voi haitata. Mausteeksi ei mitään saatanan sinappia, korkeintaan majoneesia ja puolukkahilloa.
15.04.2016 11:31
Monogamiaan siirryttiin siis suunnileen kun ihmiset rupesivat jemmaamaan jyviä ja pienet metsästäjä-keräilijät yhteisöt muuttuivat suuremmiksi yhteisöiksi. Mutta kaikki tämä tapahtui olosuhteissa, jossa ei ollut ehkäisypillereitä, kondomeja ja tehokkaita lääkkeitä sukupuolitauteihin. Nyt on.
Eikö ole väistämätöntä että ihminen luopuu luonnottomasta monogamiasta ja palaa systeemiin johon evoluutio on meidät kehittänyt? Eikö merkit ole ilmassa että muutos huikealla vauhdilla on koko ajan käynnissä? Miksi jumittua monogamiseen suhteeseen, kun siitä ei ole mitään hyötyä?
15.04.2016 09:54
Julkisissa kulkuvälineissä on pahaa energiaa ja tukahdutettua raivoa enemmän kuin intiaanien hautausmaalla, joten on mielenrauhalle ja yhteiskuntarauhalle parasta kulkea kaikki matkat omalla autolla ja mieluiten yksin. Silloin riittää että on sovussa fysiikan lakinen ja tieliikennelakien kanssa.
15.04.2016 00:10
Ehkä ei ole tehnyt, mutta tätä Tuhkimon kenkäasiaa on pohdittu noin fysiikan lakien kannalta. https://www.quora.com/What-qualities-would-the-glass-in-Cinderellas-slippers-need-to-have-in-order-for-her-to-walk-and-dance-comfortably-and-hold-her-weight Tuhkimon olisi syytä astella kevyesti varpaat edellä.
Ehkä mun näkökulma tosiaan on hämärtynyt ja sä katsotkin kuvassa jonkun muun kenkiä, mutta sitten olet melkoinen leijuja tai fakiiri.
14.04.2016 23:57
https://www.youtube.com/watch?v=oqtVReVTXA8
No ei ole mitään järkeä tehdä kenkää lasista, jos siitä ei ole tarkoitus juoda. Ei ehkä muuten kannata mennä kengistä juttelemaan, jos ne on jotkut converse-tossut tai crocsit tai muuten sellaiset että joka toisella on samanlaiset.
14.04.2016 23:00
Mites ois lasikenkä? Onko sulla tapana juottaa ihmisiä korkokengistä?
14.04.2016 22:32
Kaatokänni on huono ajatus. Varsinkin jos se ei luonteelle sovi. Mutta ympäristössä jossa ihmiset on kännissä, on soveliasta puhua mitä vaan. Kaikki voi mennä kännin piikkiin.
14.04.2016 22:30
No minähän en juo shampanjaa, mutta jos joku on sitä mieltä että mulle olisi siinä tilanteessa hyväksi juoda shampanjaa, niin käyn vaihtamassa mielelläni shampanjan johonkin taloudellisempaan rinnakkaisvalmisteeseen, jossa on sama vaikuttava aineosa.
14.04.2016 22:15
Ei muuten ole ollenkaan hullumpi ajatus jossain sopivassa tilanteessa käydä kysymässä joltain naisotukselta lupaa tarkastella tarkemmin hänen kenkiään. Kengät kun tuskin koskaan on naiselle vain kengät, vaan hänellä on niiden kanssa läheisempi suhde: hän muistaa mistä ja koska ne ostettu ja missä niiden kanssa on käyty ja sellaisia asioita. Kengillä on merkitystä.
14.04.2016 22:11
Itsetunto kaipaisi kohotusta. Pitäisi uskaltaa katsoa toisen kenkiin.
14.04.2016 21:58
Kivat miehet on just parhaita, esim. jollekin kaverille. Hän on varmaan yrittänyt ihan liian leikillään eikä tosissaan.
14.04.2016 21:57
Tämäkin runkKari (nimi muutettu) on sitten ihan kanta-astuja, ettei pääsee sitä muutkin kuin naapurit (nimi muutettu) mvlehteen.
14.04.2016 19:29
Kyllä se on naisillekin mukavampaa ettei ole väärällä tavalla rehellinen. Hiukan meikkivoidetta ja puuteria, jolla piilotetaan ikävimmät motiivit, sopivasti rajausta ja optista illuusiota, jolla saadaan luonteenpiirteet näyttämään vähän sopusuhtaisemmilta ja lopuksi vähän korostusta, jolla luodaan kiinnostava loppusilaus.
14.04.2016 19:21
Kyllä. Ja ovat kuin kaksi marjaa Johnny Rottenin kanssa.
https://www.youtube.com/watch?v=IbT0DpMb7i0
14.04.2016 19:10
"Ajoimme autolla yhdessä markettiin. Minä valitsin Johannan työntämiin ostoskärryihin ruoat, jotka hän sitten lastasi kasseihin ja kantoi autoon ... "
Istuikohan se siellä kauppakierroksellakin ostoskärryissä kuin joku duudsoni tai jackass? Tuskin nimittäin mahtui lastenistuimeen eikä edes kaupan ostoskärryleikkiauton ratin taakse... noh, ehkä tuommoiseen tuplakokoiseen http://www.mccue.com/products/retail/bean/bean-double
14.04.2016 18:46
Meillä kokeneimmilla jäsenillä pillunsaajien klubissa onkin tapana virittää "maalikamera" tai muutama lemmenpesäämme. Rajatapauksissa sitten kavereiden kesken yritetään kuvatallenteelta selvittää että missä vitussa tai kolossa kettu kävikään. Kiperimmät tapaukset saattaa mennä ihan poliisille saakka selvitettäväksi.
14.04.2016 18:37
Google korvaa mielikuvituksen puutteen:
https://www.google.com/search?q=glass+dildo&rlz=1C1QJDB_enFI633FI633&espv=2&biw=999&bih=756&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwixvurZrI7MAhUoGZoKHRqIBKMQ_AUIBigB&dpr=1
14.04.2016 17:38
"....aknerasvapurkkien ja mielialalääkepakettien takaa peiliin ... "
Kuten meikkiketjusta tiedämme, niin naisten pitää maalata purkeista naamansa, että sitä voi peilistä katsoa eikä se pääkään oikein pysy kasassa ilman lääkkeitä. Kuka sitä nyt tuollaisten kanssa lapsia?
14.04.2016 17:28
Tiedämme ainakin että Jenna (nimi muutettu) oli 15-16-vuotiaana vähintään vuoden jonkinlaisessa suhteessa silloin yli nelikymppisen lehtorin kanssa ja tuo suhde päättyi lehtorin aloitteesta.
Miten tämä sitten suhtautuu siihen mitä olemme palstalta oppineet? Ei pitäisi olla yllätys, että on miehiä joilla on kiinnostusta teinityttöihin. Toisaalta mikään mitä olemme kuulleet ei selitä sitä, mitä teinitytöt (jotkut) muka näkevät yli kolmekymppisissä miehissä. Tuollaisen ei yksinkertaisesti pitäisi olla mahdollista tapahtua. Miten vanhemmatkaan voivat suojata lapsiaan täysin mahdottomilta tapahtumilta? Lastenhuoneessa ei asu mörköjä. Teinitytöt ei ole kiinnostuneita vanhoista ukoista.
14.04.2016 17:09
Paha dilemma. Hyvän isän tunnistaminen on erittäin vaikeaa ja toisaalta huonoja isiä on kaikkialla ja kaikennäköisinä. Toisaalta tiedämme, että kaikki äidit ovat aina hyviä ihmisiä ja täydellisiä.
Suosittelisin muumimukimenetelmää ja kahta äitiä jokaiselle lapselle. Hattivatti muki soveltunee parhaiten.
14.04.2016 16:31
942 / 984