Tässä tänään juttelin ulkomaalaistaustaisen naisen kanssa ja kutsuin kahville joskus luokseni.
Kuinka helposti naiset suostuu nykyään tuollaiseen fwb suhteeseen, kun en mitään vakavempaa haluaisi mutta nätti tyttö on jokatapauksessa ja kevyt suhde mielessä?
Kuinka helposti fwb-suhteeseen
6
127
Vastaukset
- yxmiesvaan
Mun mielestä asiassa ei ole mitään pahaa jos olet hänelle rehellinen ja hänelle se käy myös. Olen mies ja itse en tuollaisia harrasta, mutta ne ketkä ovat erillaisia, niin mikä ettei.
- eimullamuuta
Pane ja jätä. Niin tosimiehet tekee
Rehellinen pitää olla, joka käänteessä, eikä anna uskoa että on jotain muuta kuin on.
Kyllä se on naisillekin mukavampaa ettei ole väärällä tavalla rehellinen. Hiukan meikkivoidetta ja puuteria, jolla piilotetaan ikävimmät motiivit, sopivasti rajausta ja optista illuusiota, jolla saadaan luonteenpiirteet näyttämään vähän sopusuhtaisemmilta ja lopuksi vähän korostusta, jolla luodaan kiinnostava loppusilaus.
scrg kirjoitti:
Kyllä se on naisillekin mukavampaa ettei ole väärällä tavalla rehellinen. Hiukan meikkivoidetta ja puuteria, jolla piilotetaan ikävimmät motiivit, sopivasti rajausta ja optista illuusiota, jolla saadaan luonteenpiirteet näyttämään vähän sopusuhtaisemmilta ja lopuksi vähän korostusta, jolla luodaan kiinnostava loppusilaus.
No höh sun kanssa :D
- vuoroinvieraissa
scrg kirjoitti:
Kyllä se on naisillekin mukavampaa ettei ole väärällä tavalla rehellinen. Hiukan meikkivoidetta ja puuteria, jolla piilotetaan ikävimmät motiivit, sopivasti rajausta ja optista illuusiota, jolla saadaan luonteenpiirteet näyttämään vähän sopusuhtaisemmilta ja lopuksi vähän korostusta, jolla luodaan kiinnostava loppusilaus.
Se onkin eri asia eli jos on varmuus siitä, että nainen ei itsekään ole puhtain jauhoin matkassa esimerkiksi etsimässä kumppania niin että se itse mies olisi se kaikkein tärkein ja oleellisin asia, niin sitten ei voi syyttää myöskään miestä jos mieskin toimii tietyllä tapaa luodakseen illuusiota tälläisen naisen himoitsemasta statuksesta ja resursseista yms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131053
- 1141046
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32643ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482