Olli Lindholm-veikkaus

Nyt kun Olli 52 on eronnut, laitetaan pystyyn veikkaus. Minkä ikäinen tulee olemaan uusi rakas. Vanhempi, samanikäinen -4 v, nuorempi vai reilusti nuorempi?

Itse veikkaan 38 v.

72

1104

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asfl123

34 arviosin.

• Löyty

Se olen minä, 43v.

• Olli ei ole sellainen että ottais liian nuoren naisen eli veikkaan että joku 42 v olisi sen seuraava pano

• Joku henkisesti täti?
      On aina ollut tätimusiikkia.

• vihatipunen

Mä olen lähinnä "hevari" mutta olen aina tykännyt Yöstä...tosin en nyt ihan hirveesti siitä kylillä huutele.

• vihatipunen

Sitäpaitsi Olli on vanha punkkari.

• vihatipunen kirjoitti:

Ei yöllä punkin kanssa mitään tekemistä ollut. Suomi-iskelmää. Heviä ja punkkia itsekin kuluttanut, mutta iskelmä ei putoa, sori :D

• vihatipunen
        SikaHelmi kirjoitti:

Ei yöllä punkin kanssa mitään tekemistä ollut. Suomi-iskelmää. Heviä ja punkkia itsekin kuluttanut, mutta iskelmä ei putoa, sori :D

Yön eka levy, Varietee, on edelleen parhaita levyjä. Täytyy myöntää, että Hakulisen lähtö vaikutti paljon kyllä. Sit näistä uudemmista se mihin Hakulinen on tehyt paljon biisejä, on kans hyvä. Mutta Rakkaus on lumivalkoista en kyllä siedä.

• SikaHelmi kirjoitti:

Ihan Yön ulkopuolelta, ajattelen että suomalainen iskelmä on yksi syy suomalaisen ihmisen alkoholisoitumiselle ja eliajan odotteen lyhentymiselle. Liika mollivoittoisuus ei meille sovi. Tai ehkä hiukan muna ja kana tilanne. Sitä ei kuitenkaan pitäisi omilla valinnoillaan korostaa.

• vihatipunen

Voiha se olla, että minäkin olen "henkisesti täti"? En kyllä ole Ollia tavoittelemassa.

• vihatipunen
        SikaHelmi kirjoitti:

Ihan Yön ulkopuolelta, ajattelen että suomalainen iskelmä on yksi syy suomalaisen ihmisen alkoholisoitumiselle ja eliajan odotteen lyhentymiselle. Liika mollivoittoisuus ei meille sovi. Tai ehkä hiukan muna ja kana tilanne. Sitä ei kuitenkaan pitäisi omilla valinnoillaan korostaa.

Duuri-iskelmät, sellaiset tekopirteät, vasta kauheita onkin. Sellaisia kuunneltuani minäkin alkoholisoituisin...siis jos olis pakko kuunnella.

• vihatipunen kirjoitti:

Duuri-iskelmät, sellaiset tekopirteät, vasta kauheita onkin. Sellaisia kuunneltuani minäkin alkoholisoituisin...siis jos olis pakko kuunnella.

Jå, en tykkää ruotsi-iskelmästäkään :D

• babba

• barbababa-
        SikaHelmi kirjoitti:

Paitsi Abbasta tykkään :D

Voi pirskatti meni sekin hjuumori pieleen..paitsi jostain kuNmasta syystä osasin aavistaa..en tiedä mistä, mutta oli vaan sellainen tunne.. ;P

• vihatipunen kirjoitti:

Kauas on Olli punkista ja Yön alkuajoistakin mennyt.

• vihatipunen kirjoitti:

Mä olen lähinnä "hevari" mutta olen aina tykännyt Yöstä...tosin en nyt ihan hirveesti siitä kylillä huutele.

Eikä ollut tarkoitettu henkilökohtaiseksi, jokainen saa tykätä mistä tykkää :)

• barbababa- kirjoitti:

Voi pirskatti meni sekin hjuumori pieleen..paitsi jostain kuNmasta syystä osasin aavistaa..en tiedä mistä, mutta oli vaan sellainen tunne.. ;P

Yksi elämäni hauskimmista hetkistä on ollut se, kun lapseni imitoi minua tanssimassa Abbaa... :)

• tanssiva.peikko
        SikaHelmi kirjoitti:

Yksi elämäni hauskimmista hetkistä on ollut se, kun lapseni imitoi minua tanssimassa Abbaa... :)

Mä epäilen, että lapsi veti söötimmät ja herkimmät muuvit.. ;P..ei pahalla, siis varmaan säkin vedit ihan hjyvin, mut kun totuudesta ammennan, niin pakko nyt oli totuus sanoa.. ;D

• tanssiva.peikko kirjoitti:

Mä epäilen, että lapsi veti söötimmät ja herkimmät muuvit.. ;P..ei pahalla, siis varmaan säkin vedit ihan hjyvin, mut kun totuudesta ammennan, niin pakko nyt oli totuus sanoa.. ;D

Hänellä on taito karrikoida, sillain ystävällishenkisesti :)

• pikkuruiseksi.kuvittelin
        SikaHelmi kirjoitti:

Hänellä on taito karrikoida, sillain ystävällishenkisesti :)

Jaa..eli ei ollut ihan pikkuinen enää silloin..ihan taariaisenahan lapset tekevät asiat sellaisella aidolla herkkyydellä ja tunteella ettei paljon paremmaksi pysty laittamaan.. ;P

• kiki_2

32 V :)

• Ollille.teini

Jännä-Olli ottaa seuraavaksi parikymppisen blondin. Koska pystyy sen tekemään.

• lortlieplee

Tuskin ainakaan 54v ruma huora.

• olli.on.ok

44-45

• Ex------------PUA

25v-30v.

YTM:illä on vara toimia kuin naisilla, tosin naisilla ei ole vara toimia ihan noin, että vaihtaa vielä tuon ikäisenä nuorempaan, ja korkean MA pariin.

• nlo

Seuraa aikaasi ex pua, vai oletko tahallasi jättänyt huomioimatta Katri-Helenan nuoren komean kaverin? Marion Rungilla on nuorempi mies puhumattakaan Paula Koivuniemestä jolle ei ole koskaan kelvannut vanhat räähkät.
        Madonna tosi hyvä esimerkki. Ja ihan tavalliset naiset tekevät samaa!

• kylmää.puumaa
        nlo kirjoitti:

Seuraa aikaasi ex pua, vai oletko tahallasi jättänyt huomioimatta Katri-Helenan nuoren komean kaverin? Marion Rungilla on nuorempi mies puhumattakaan Paula Koivuniemestä jolle ei ole koskaan kelvannut vanhat räähkät.

Tavalliset naiset ovat siis puumia mutta ei niin kuumia? 8-0

• jihn

Puumat ovat kuumia se on selvä. Kun itsetunto on hyvä se vetää nuoria miehiä puoleensa.

• Ex------------PUA
        nlo kirjoitti:

Madonna on vielä täysin kiinni ex-miehessään, ja hän raivoaa jopa keikoilla tästä. Ja reppana yrittää kostaakseen ostaa itselleen sitten näitä toyboitsuja.

Muutenkin tuollaiset ovat lähinnä poikkeus, joka vahvistaa säännön.

Pervoja mummoja ja pervoja mehujanneja on aina ollut, mutta marginaalissa.

YTM on ainoa joka säilyy voittajana.

• MAT-pohdiskelija

Perustele minulle, miksi Lindholm ytminä tyytyisi yli 25-vuotiaaseen kurppaan?

• Ex------------PUA
        MAT-pohdiskelija kirjoitti:

Perustele minulle, miksi Lindholm ytminä tyytyisi yli 25-vuotiaaseen kurppaan?

Selitin sen jo toisaalla: Syy miksi en itse ehdottanut sitä, on siinä että Olli on feministisen aivopesun uhri, eikä täten osaa tai uskalla valita noin nuorta, vaikka sellaisen saisi ja todellisuudessa haluaisikin.

• Ihme juttu, kun kukaan ei vielä ole ehdottanut 16-18-vuotiasta.

• Ex------------PUA

Syy miksi en itse ehdottanut sitä, on siinä että Olli on feministisen aivopesun uhri, eikä täten osaa tai uskalla valita noin nuorta, vaikka sellaisen saisi ja todellisuudessa haluaisikin.

• vihatipunen

Miksi ihmeessä muuten se viesti, missä kirjoitin haastattelusta, jonka olin kuunnellut on poistettu?? Itse se siinä kertoi niistä väärässä paikassa olleista kengistään ja kuinka vaimoaan ne ärsytti.

• nörde.peikko

Täällä taitaa olla tuo sensuuri automatisoitu, niin että joku automatiikka napsii tietyn osan viesteistä, että modet voivat sitten näyttää työnantajalle, että ollaan oltu moderoimassa..joku mode on tehnyt itselleen scriptin.. ;P

• elluhalloBY

Eikö OLLI PORISTA
      TULEN PIAN PORIIN
      LAITAN PORIN SEKAISIN(*_*)

• niin.pöriseekö

PöRiseeKö PöRisSä? ;P

• vihatipunen

On se Porista mutta on asunut vuosikaudet Tampereella.

Sitä paitsi mä olen jo laittanut Porin (ja naapurikunnan) sekaisin.

• flowersreally

Ollin herkistely nimeltä mainitsemattomassa musaohjelmassa on aika söpöä.

• 476

Niinkö? Minulle se aiheuttaa lähinnä myötähäpeää :(

• riittävän_nuori

Veikkaan että 21v

• treyty

4 vuotta

• inln

Neljä kuukautta. Jos vanhempi se on häpeäksi ytmille. Eiks vaan.

• Kaapista.ulos

Miksi sen pitäis olla nainen? Entä jos Olli onkin homo?

• Kaapista.ulos

Ai niin - ja veikkaan, että Cheek.

• mitäs_veikkaat
      • kurppaaa

mies kurppa =D

• hyvä_pari

• tai.erkkiä

• järkyttynyt_nainen

Hyi, nyt meni ruokahalu :D

• 12721
        järkyttynyt_nainen kirjoitti:

Hyi, nyt meni ruokahalu :D

Samoin. En odottanut Ollin ihan noin alas vajoavan. Pisteet laski pohjamutiin. (Vähän on liian kurppaantunutkin tollasiin kuviin...)

• Saisi varmasti hyvinkin nuoren julkisuutta kaipaavan naisen. Luultavasti kuitenkin valitsee itselleen 30-40 vuotiaan.

• Pahakurppa

Parikymppinen tähtösen alku, jolle kaikki julkisuus on hyvää julkisuutta. Paitsi että sehän on -todellista salamarakkautta-, joten emme ole kyynisiä. Miehet ma nousee kuitenkin kuin raketti hautaan saakka, joten tytsy on sulaa vahaa Ollin charmin edessä.
      Anteeksi, käyn oksentamassa.

• Oho66

Joku teini pillu sen kainalossa kohta on. Sehän on nyt muotia.

• mielaukean

veikkaan 24 vuotta.

• Veikkaisin 25-30-vuotia nainen.
      -
      Entä jos Olli tuli kaapista, heh he?

• Tutkijasi

Itse veikkaan, että 11-vuotias.

• vihatipunen

Jos tätä ei poisteta niin sitten täällä saa kirjoitella iha mitä vaan...paitsi sellaista missä ei ole mitään sensuroitavaa eli tästä ketjusta poistettu kirjoittamani viesti.

• sensurointi.botti
        vihatipunen kirjoitti:

Jos tätä ei poisteta niin sitten täällä saa kirjoitella iha mitä vaan...paitsi sellaista missä ei ole mitään sensuroitavaa eli tästä ketjusta poistettu kirjoittamani viesti.

@sika-helmi sanoi, että jossain on tiedotettu jostain botista, joka vasta "harjoittelee" automaatti sensurointia...joten nyt sensuroidaan sitten mitä sattuu automaattisesti...

• kuhaarvonvaan

Eiköhän se oo pyöriny aika lailla sen Suvi teräsniskan kanssa. Oisko se sit uus tyttis?

• MAT-pohdiskelija

En usko, että Lindholm ytminä tyytyisi yli 25-vuotiaaseen kurppaan jolla on vieläpä lapsi.

• minä.tiedän

Sehän on Aira S. 100-

• vahva.veikkaus

Suvi Teräsniskaa veikkaan minäkin

• VOITTAJA ON asfl. Arvasi 34 ja oikea vastaus 35!

Tosin epäilen, että tämä on vasta alkua. Itsekin aluksi tyydyin nelikymppisiin, kun en tajunnut olevani kiinnostava myös reilusti nuorempien silmissä.

Luulen, että olli tullaan yhdistämään vielä paljon nuorempiinkin kissoihin, ellei ihan toivottoman parisuhdehakuinen ole.

• 146

Paitsi että hän ei veikannut, vaan TIESI.

• asfl123

kiitos vain paljon.
        Mitä voitin?

• Maksimikoko

Mutta missä on satu? Miten hän voi?

• dxvxcv

Liian vanha Ollille

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      277
      3202
    2. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      244
      2066
    3. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      67
      1976
    4. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      71
      1674
    5. BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla

No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho
      Matkailu
      5
      1496
    6. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      339
      1274
    7. MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."

Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/
      Ensitreffit alttarilla
      24
      1038
    8. Hyvää yötä

Kaveri🥰... Olen vähän yllättynyt.
      Ikävä
      64
      996
    9. "Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta

löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko
      Maailman menoa
      23
      996
    10. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      927
    Aihe