http://www.iltalehti.fi/fitnessvoimailu/2016041321410820_bs.shtml
Joka pakottaa naisen kantamaan kauppakassit kotiin
Tuollaisista jännämiestä naiset haluaa
15
247
Vastaukset
- ilmansanoja
http://www.manabolism.com/wp-content/uploads/2014/04/aggressive-woman-xs.jpg
Ilme kertoo kaiken. Tuoltahan paukahti roinaamisen tuloksena munuaiset. Sai sitten veronmaksajilta uudet.
- Totuudenkertojatar
"Naisen haluaa"? No ehkä jotkut sitten, itseä ei voisi vähempää kiinnostaa.
Komea jännämies jolla vaan lihakset mielessä. Muija tekee kotityöt ja ruuat että mies voi bodata. Välillä mies purkautuu naisen sisään ja sitten jaksaa taas bodata eli nainen oli vain piika ja patja sille miehelle.
- fjkdajf
Ehkä se on susta komea, naisista ei.
- mukavatietää
Jaa ei saa kirjoittaa pelkästään vierasta kieltä tai se poistetaan. Taitaa olla automaattinen toiminto. Onkohan tuo tullut nyt vai onko ollut kauemmin
- outoooooo
mukavatietää kirjoitti:
Jaa ei saa kirjoittaa pelkästään vierasta kieltä tai se poistetaan. Taitaa olla automaattinen toiminto. Onkohan tuo tullut nyt vai onko ollut kauemmin
Joo en ymmärrä, eihän tossa mitään ihmeellistä oo.
- pumpedup
outoooooo kirjoitti:
Joo en ymmärrä, eihän tossa mitään ihmeellistä oo.
Juu- pump up the jamit vaan!!
Saisikohan tuolta nenille, jos olisi tuhma tyttö?
Jostain kumman syystä tuollainen ulkomuoto lähinnä pelottaa eikä kiihota.- Eipäs.kiihotuta
Älä mieti sitä nenille saamista liikaa ettei tule vesivahinko pikku pikkareihin :)
Eipäs.kiihotuta kirjoitti:
Älä mieti sitä nenille saamista liikaa ettei tule vesivahinko pikku pikkareihin :)
Vesivahinko tulee vaan nauraessa tai aivastaessa.
Väkivaltaporno ei tehoa.
- ätminki
Miksi sillä on tyttöystävä. Varmaan panee monia naisia.
Mukavan ja järkevän oloinen tyyppi kun tapasin.
Henkilökohtainen suhde voi tietysti olla eri asia, who knows.
Intohimoinen suhtautuminen asioihin -tiettyyn pisteeseen asti- on kiinnostavaa. Mutta en tiedä, pystyisinkö/haluaisinko olla henkilökohtaisessa suhteessa ääri-ihmisen kanssa, oli se mitä hyvänsä. Parisuhteeseen ihminen tuo aina sekä parhaimmat että pahimmat puolensa."Ajoimme autolla yhdessä markettiin. Minä valitsin Johannan työntämiin ostoskärryihin ruoat, jotka hän sitten lastasi kasseihin ja kantoi autoon ... "
Istuikohan se siellä kauppakierroksellakin ostoskärryissä kuin joku duudsoni tai jackass? Tuskin nimittäin mahtui lastenistuimeen eikä edes kaupan ostoskärryleikkiauton ratin taakse... noh, ehkä tuommoiseen tuplakokoiseen http://www.mccue.com/products/retail/bean/bean-double
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131053
- 1141046
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32643ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482