Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
scrg
scrg
scrg
Vapaa kuvaus
Aloituksia
174
Kommenttia
19673
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Oletko siis atännän nykyinen aviomies, entinen aviomies vai tuleva aviomies?
01.04.2016 17:39
En ole edes lukenut mitään yksittäisiä kommentteja. Häiritsee se, että on aikuisten maailma ja lasten maailma ja niitä ei pidä mennä sekoittamaan. Tytöt voi keskenään lähetellä mitä vaan, mutta se on eri asia. Minäkin voin leikkiä jonkun kymmenvuotiaan kanssa, mutta ei me olla silti olla tasaveroisia kavereita. Jos tyttö haluaisi tuollaiseen kuvaan ja sen nettiin, niin kieltäytyisin, koska se kuva on siellä vielä 2030-luvullakin.
01.04.2016 17:25
99% niistä kerroista kun miehen kämmen tai sormet tai huulet koskee naisen rintoja, niin ne rinnat on just siinä hetkessä täydellisiä. Jos olet ollut osallisena siinä 1%:ssa, niin siitä voi olla pahoillaan, mutta on sekä itsesi kannalta hölmöä että epäreilua muita kohtaan tehdä tuosta taakkaa.
Se on tällaisen palstan ominaisuus, että täällä keskustellaan aiheista, jotka vituttaa.
01.04.2016 17:03
Ei riitä miehille mikään. Jos olet blondi niin haaveillaan tummista ja toisinpäin. Jos olet pieni, niin haaveillan isoista ja päinvastoin. Sellainen neljän haaremin vähintään pitäisi olla, että päivän tunnelmaan ja säähän edes jotenkuten sopiva löytyisi. Mutta kehen vertaillaan, niin jos on sisaruksia, niin niihin ainakin aivan varmasti. Ja äitiisi.
01.04.2016 16:32
Sun tissivika on päässäsi (noin rumasti sanoen). Voi olla miehiä, joille tissisi voi olla vääränlaiset, mutta paljon niitäkin joille ei. Oikeanlaisia ei oikeastaan edes esteettisesti ole olemassa, koska riippuu ja roikkuu (hehheh) tilanteesta ja tekstiileistä ym. mikä milloinkin näyttää hyvältä.
01.04.2016 16:18
että.silleen ei vielä vastannut, mutta hän on varmasti sentilleen 170cm. Mä vaan tiedän nämä asiat.
01.04.2016 15:58
"Ei mitään kokemusta isällisistä rakkaudentunnustuksista, halauksista ym. Esim. Espanjassa ja Italiassa sedät ja enot palvovat sisarustensakin jälkikasvua, etenkin tyttöjä, pikkuprinsessoja. "
On ne setien ja enojen halaukset vähän eri juttu lapsille, koska ne on ihmisiä joiden kanssa on kasvanut eli ne on olleet aina. Eri asia jotkut random-häiskät ihan riippumatta heidän ihonväristään. Nyt voisi muistaa sen yh-äitien opinlauseen, että lapsi ei tarvitse uutta isää, koska sillä on jo sellainen
"Se loppuu sitten kun ei ole soveliasta enää, kun tytöt naisistuu. "
Nyt on sitten mennyt vähintään yksi asia vituiksi. Lapsella ei kuulu olla yhtään mitään some-tiliä ennen kuin on naisistunut sen verran, että tietää mitä tekee ja sen jälkeen ei sitten enää pidä olettaa, että kuvat tulkitaan joksikin lapsi ja lapsenhoitajakuviksi. Tuossa ikää on sen verran vähän, että kaikki vastuu on aikuisilla.
01.04.2016 15:54
Luulen että tuo menee aika monen soittolistalta paikkaan "ei-toivotut laulut"
https://www.youtube.com/watch?v=8htHfcARPcU
01.04.2016 11:06
Leffateattereissa pitäisi olla ison salin vieressä pieni koppi, johon kurittomat häiriköt talutettaisiin katsomaan jotain ranskalaista taide-elokuvaa yksinään.
ätmel laittoi hienon videon http://keskustelu.suomi24.fi/t/14213110/musaketju-#comment-83991083
01.04.2016 00:33
En tiedä kertooko suomen mediasta vai minusta, mutta selvittääkseni mitä on voinut tapahtua menin mvlehden-sivulle.
01.04.2016 00:06
:D Toivottavasti malttavat olla kaivelematta kassejaan siellä bussissa tai nyt vähintään tyhjentelemättä niitä. Kotona vasta sitten.
31.03.2016 23:40
Olisit sanonut että videolla on söpöjö eläimiä.
31.03.2016 23:36
Oliko ne nyt rokotusneuloja, näytteenottoneuloja vai peräti parsinneuloja?
31.03.2016 23:29
En tiedä onko ne bb-jennajonnet hullumpia kuin tämä palsta.
Noin muuten olen sitä mieltä että 2000-luvulla naisetkin saavat julkisissa ottaa jo tilansa leveällä haara-asennolla eikä varaamalla käsilaukulleen omaa paikkaa.
31.03.2016 23:15
Valittamisen idea on vain että sitä kuunnellaan, ei odoteta mitään toimintaa valituksen aiheen korjaamiseksi.
31.03.2016 19:16
että.silleen on ylivoimaisesti palstan 50-lukulaisin nainen. Onko sellaista kaivattu?
31.03.2016 19:12
Tai loput yhteiskuntapalveluna pätkätöissä.
31.03.2016 17:21
Kyselet muiden mielipiteitä. Kyllä nyt on havaittavissa lievää pehmemistä tuossa asenteessasi. Liekö kevätaurinko vaikuttanut sinuunkin. Pian vaihdat rikkihapon suolahappoon ja sitten tiputakin kolme senttiä kerralla ja jo kymmenen minuutin päästä. Sitten annat jo kipulääkkeitä. Vähän kun vielä aurinko paistaa, niin oletkin jo järjestämässä poreammekylpyjä himokkaille naisille eteerisin öljyin kynttilävalaistuksella ja teet niille vielä manikyyrit ja pedikyyrit kaupan päälle. Mihin on maailma menossa?
31.03.2016 16:33
MGTOW:lla on liikaa pisteitä ja välillä kirjaimiakin ja välimerkittömältä mieheltä puuttuu pisteet, pilkut ja isot kirjaimet. Tasan ei käy nallekarkit eikä ongen lahnat.
Me kaikki alakoulumme läpäisset ajattelemme aina tällaisesta kaikkea negatiivista. https://www.youtube.com/watch?v=8Gv0H-vPoDc Suvaitsemme kyllä, mutta vähän kuitenkin nenän vartta pitkin ylimielisesti katsomme. Toisaalta kaikki annetut tilaisuudet tuntea itsensä paremmaksi ihmiseksi (tm) otetaan kiitollisna vastaan.
31.03.2016 15:57
Oletko varastanut välimerkittömältä mieheltä kaikki pisteet?
31.03.2016 15:37
947 / 984