Julkisissa istukaa miehet haarat levällään

Ikis__M

28

496

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naiset siis tykkäävät röyhkeistä, epäkohteliaista possuista. "Miehet ovat sikoja" onkin naisten harras toive.

      • Ikis__M

        Niin, onko siinä muka jotain uutta palstatotuuksien valossa?


      • vihatipunen
        Ikis__M kirjoitti:

        Niin, onko siinä muka jotain uutta palstatotuuksien valossa?

        Te vissiin luulette, että tämä palsta on joku raamattu josta löytyy Totuus.


      • kurpparaivohälytys
        vihatipunen kirjoitti:

        Te vissiin luulette, että tämä palsta on joku raamattu josta löytyy Totuus.

        Emme luule, vaan tiedämme. Osui ja upposi? :D


    • metsienmies33

      Rennossa asennossa jalat ovat bussin penkillä hajallaan. Niitä joutuu jännittää pitääkseen yhdessä. Tietysti ruuhka bussissa tehdään tilaa muillekin.
      Yleensä mun viereen istutaan viimeisenä..

      • 409

        Ai sun viereen istutaan? Mulla käy usein niin, että porukkaa seisoo käytävälläkin, mutta kukaan ei istu viereen. Lopulta ehkä joku lihava haiseva juoppo.


      • kurpparaivohälytys
        409 kirjoitti:

        Ai sun viereen istutaan? Mulla käy usein niin, että porukkaa seisoo käytävälläkin, mutta kukaan ei istu viereen. Lopulta ehkä joku lihava haiseva juoppo.

        No kai sekin on parempi kuin ei mitään?


    • Katselen naisten haaroja salilla usein mutta eipä naiset huomaa.

      • tänäänkin yks tiukkaperseinen nainen tuli salille ja avasin sille oven kun se ei osannut käyttää sitä kortinlukijaa ja sitten se siellä treenasi tiukassa asussaan ja tuijottelin sitä koko ajan.


      • vihatipunen

        Pervo!


    • 7934

      Ei se kiinnostus takaa sitä, että naiset silti lähestyisivät.. kunhan vain tuijottavat hiukan pitempään :D
      Sen sijaan voi syntyä alfa-ongelmia, mikäli paikan kollit pitävät itseään kingeinä ja näkevät sun ottavan turhankin leveästi omaa tilaa.. :D

    • Paras välttää julkisia kokonaan koska kaikkien naisten mielestä miehet matkustaa niissä väärin.

    • Jotenkin vaikea uskoa tuohon. Mielestäni on hieman kiusallista, jos joku istuu tosi leveästi.

      • flowersreally

        Niinpä. Lähinnä tulee mieleen bb-syndrooma tai joku muu pysyvämpi vaiva.


      • flowersreally kirjoitti:

        Niinpä. Lähinnä tulee mieleen bb-syndrooma tai joku muu pysyvämpi vaiva.

        Jouduin googlettamaan. Nyt ymmärrän myös mitä bb-talo tarkoittaa.


      • flowersreally
        scrg kirjoitti:

        Jouduin googlettamaan. Nyt ymmärrän myös mitä bb-talo tarkoittaa.

        Istuuko miehet siellä haarat levällään?


      • flowersreally kirjoitti:

        Istuuko miehet siellä haarat levällään?

        Ei kun bb-taloon on koottu bb-syndroomaisia, joiden vamman asteet vaihtelee ja ilmenee eri tavoin. Jotkut ei pysty esim. istumaan ilman pakkoliikeitä ja muita oireita on urean kertyminen elimiin, oppimisvaikeudet ja yleinen retardius.


      • flowersreally
        scrg kirjoitti:

        Ei kun bb-taloon on koottu bb-syndroomaisia, joiden vamman asteet vaihtelee ja ilmenee eri tavoin. Jotkut ei pysty esim. istumaan ilman pakkoliikeitä ja muita oireita on urean kertyminen elimiin, oppimisvaikeudet ja yleinen retardius.

        En ole koskaan katsonut bb-taloa, mutta jotenkin kummasti tuo kuulostaa tutulta.


      • flowersreally kirjoitti:

        En ole koskaan katsonut bb-taloa, mutta jotenkin kummasti tuo kuulostaa tutulta.

        En tiedä onko ne bb-jennajonnet hullumpia kuin tämä palsta.

        Noin muuten olen sitä mieltä että 2000-luvulla naisetkin saavat julkisissa ottaa jo tilansa leveällä haara-asennolla eikä varaamalla käsilaukulleen omaa paikkaa.


      • flowersreally
        scrg kirjoitti:

        En tiedä onko ne bb-jennajonnet hullumpia kuin tämä palsta.

        Noin muuten olen sitä mieltä että 2000-luvulla naisetkin saavat julkisissa ottaa jo tilansa leveällä haara-asennolla eikä varaamalla käsilaukulleen omaa paikkaa.

        Nykyajan tasa-arvo on johtanut siihen, että kyllä ne kassit kulkee naisillakin jalkojen välissä. Ainakin ruuhkabussissa.


      • flowersreally kirjoitti:

        Nykyajan tasa-arvo on johtanut siihen, että kyllä ne kassit kulkee naisillakin jalkojen välissä. Ainakin ruuhkabussissa.

        :D Toivottavasti malttavat olla kaivelematta kassejaan siellä bussissa tai nyt vähintään tyhjentelemättä niitä. Kotona vasta sitten.


      • flowersreally
        scrg kirjoitti:

        :D Toivottavasti malttavat olla kaivelematta kassejaan siellä bussissa tai nyt vähintään tyhjentelemättä niitä. Kotona vasta sitten.

        No eihän se suinkaan aina mene niin kuin Strömsössä. Kasseista saattaa tippua jotain ja joskus ei vaan pysty odottamaan kotiin asti vaan pitää rapistella, hypistellä ja maiskutella kuin leffateatterissa konsanaan.


      • flowersreally kirjoitti:

        No eihän se suinkaan aina mene niin kuin Strömsössä. Kasseista saattaa tippua jotain ja joskus ei vaan pysty odottamaan kotiin asti vaan pitää rapistella, hypistellä ja maiskutella kuin leffateatterissa konsanaan.

        Leffateattereissa pitäisi olla ison salin vieressä pieni koppi, johon kurittomat häiriköt talutettaisiin katsomaan jotain ranskalaista taide-elokuvaa yksinään.

        ätmel laittoi hienon videon http://keskustelu.suomi24.fi/t/14213110/musaketju-#comment-83991083


    • On pakko istua haarat levällään. Muuten vehkeet puristuu jalkojen väliin.

      • atännä

        Eikö ole naista tyhjentämään kassit? Hehheh


      • atännä kirjoitti:

        Eikö ole naista tyhjentämään kassit? Hehheh

        Miksi et kelpaa miehille? Mikä sinussa on vikana?


    • Totuudenkertojatar

      Nääh, antaa itsekkään vaikutelman. Ellei sitten istu jalat levällään kutsuvan näköisenä ja pyydä istumaan syliin.

      • saapuminen_ajallaan

        Ei paljon kiinnosta, annanko itsekkään vaikutelman istumalla leveästi, kunhan viereen ei tule mitään tuhisevia läskikasoja tai pultsareita, jotka alkaa vielä juttelemaan jotain. Ei voisi vähempää kiinnostaa kommunikoida jonkun vajakin kanssa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe