Tervehdys! Olen puskissa piileskelevä naiskirjoittelija. En ole vielä pitkään palstaa seurannut, mutta olen pannut merkille, että mm. MGTOW: lta löytyy fiksuja kirjoituksia ja ajatuksia ketjusta kuin ketjusta. Ois kiinnostava tutustua kyseiseen herraan paremminkin. Armottoman stalkkauksen...:D meinaan nopean silmäyksen jälkeen en löytänyt palstalta mitään viitteitä esim. iästä tai muutenkaan sellaisia perustietoja, jotka vois ehkä kiinnostaa :) Help me!
MGTOW kiinnitti huomion
31
519
Vastaukset
Kyllähän se joku 50-vuotias on.
- sopivan.ikäinen
Sopivan ikäinen puskista huutelevalle kurpalle?
- kghhgffds
Veikkaisin, että vähän alle 30v. Ei ainakaan yli..
- palstapuskahiippari
Nyt meni kiinnostavaksi veikkailuksi.. alle kolmikymppisestä veikkailtu sinne viiskymppiseen asti :D
"MGTOW kiinnitti huomion"..."palstapuskahiippari"..."Armottoman stalkkauksen.."
Huolestuttavaa....huolestuttavampaa.......mitä tapahtuu...PANIIKKI!!!.... ;D
No terveppä, terve... ;P
"Fiksuus" on vain sun silmissäsi......eli jotain kuNmasta syystä olet joko kaltaiseni tai sitten syystä, jos toisesta minun KuNmalliset ajatukset ovat herättäneet jotain KunMallisia ajatuksia enemmän tai vähemmän......en voi tietää, kun telepatia ei ole ihan helppoa, varsinkaan kauko sellainen....
Mullakin on kiinnostusta tutustua just niinqu omankaltaisiin yksilöihin... ;P......mut mistäpä minä tiedän kenellä se on feikkiä ja kenellä se on aidosti persoonassa/luonteessa.....eli se aitous tulisi suoraan sydämmestä.....
Itsellä tosin on hieman sellainen tilanne tällä hetkellä....ainakin hetkellisesti, että olen aikalailla tauolla näiden asioiden suhteen.....varsinkin muuten kuin sillä tavalla, että se "keiju" saisi mieluiten tupsahtaa IRL elämässä eteen, jos on tupsahtaakseen.........tosin luultavasti silloinkin herkästi ajattelee, että sellainen "keiju" ansaitsee paljon enemmän ja parempaa.......ns. "kuun taivaalta"....jolloinka enemmän tai vähemmän tiedostaen/tiedostamatta irrottautuu/irrottausi tilanteesta, kuitenkin niin että "keiju" säilyisi mahdollisimman ehjänä jne...jne.......siis jos olisi kyseessä jotain sellaista, mikä ei olisi varmasti pelkää kaveruutta/ystävyyttä molempien puolelta.......
Olen tosin otettu huomiosta......mutta samalla hieman häkeltynyt......eikä nyt, ehkä olisi ollut syytä laittaa mua "valokeilaan", kun en sellaisesta oikeen välitä.......mutta hyvä se on, että jotain tunteita ainakin joissain herättää ja vielä jopa tälläisiä..... ;)- palstapuskahiippari
scrg kirjoitti:
Oletko varastanut välimerkittömältä mieheltä kaikki pisteet?
Onhan siellä pisteitä. Ne kaikki on vaan peräkkäin..:)
scrg kirjoitti:
Oletko varastanut välimerkittömältä mieheltä kaikki pisteet?
=DDDD.....Reps....oli aika hyvä heitto!....kiitokset siitä...aivan loistava!!! =)
Siitä se muuten taitaa johtuakin, kun minä heitän noita pisteitä tajunnanvirtaani.......prkl, mutta se taitaa olla jokin tasapainon laki, eli jos minä kokeilisin kirjoittaa korrektimmin, niin mahtaisiko VM-mies silloin tehdä myös samoin?
Voisin, ehkä uhrautua, jos se lisäisi kollektiivisesti hyvää & iloista mieltä molemmille sukupuolille.....hmmmm.......mutta sitten joutuisi alistumaan muiden tahtoon, sekä sulautumaan "massaan", joten mene ja tiedä....täytynee harkita ja ainakin kokeilu luontoisesti voitaisiin kokeilla, jos siis VM-Mies haluaa ottaa minun varastamani pisteet käyttöön?palstapuskahiippari kirjoitti:
MGTOW:lla on liikaa pisteitä ja välillä kirjaimiakin ja välimerkittömältä mieheltä puuttuu pisteet, pilkut ja isot kirjaimet. Tasan ei käy nallekarkit eikä ongen lahnat.
Me kaikki alakoulumme läpäisset ajattelemme aina tällaisesta kaikkea negatiivista. https://www.youtube.com/watch?v=8Gv0H-vPoDc Suvaitsemme kyllä, mutta vähän kuitenkin nenän vartta pitkin ylimielisesti katsomme. Toisaalta kaikki annetut tilaisuudet tuntea itsensä paremmaksi ihmiseksi (tm) otetaan kiitollisna vastaan.scrg kirjoitti:
MGTOW:lla on liikaa pisteitä ja välillä kirjaimiakin ja välimerkittömältä mieheltä puuttuu pisteet, pilkut ja isot kirjaimet. Tasan ei käy nallekarkit eikä ongen lahnat.
Me kaikki alakoulumme läpäisset ajattelemme aina tällaisesta kaikkea negatiivista. https://www.youtube.com/watch?v=8Gv0H-vPoDc Suvaitsemme kyllä, mutta vähän kuitenkin nenän vartta pitkin ylimielisesti katsomme. Toisaalta kaikki annetut tilaisuudet tuntea itsensä paremmaksi ihmiseksi (tm) otetaan kiitollisna vastaan.=DDDD....ihanan suvaitsevaista... ;P.....tunne se on negatiivinenkin.... ;D
Noh, olette minun puolestani parempia ihmisiä, jos siis paremman ihmisen näin määritätte. Eipähän se ole minulta pois, eikä hetkauta suuntaan jos toiseen.......
Tosin, jos nyt oikeasti "hyvillä" persoonilla/luonteilla, sekä muilla sellaisilla jotka koen omasta mielestäni "fiksuiksi" menee "häröilystäni" hermot niin, että alkaa tulla psyykkisiä tai jopa fyysisiä huonoja reaktioita, niin siinä tapauksessa suostun "alistumaan", sekä sitten olemaan korrektimpi kirjoitteluissani, koskien juurikin kirjoitus asua........sisältö tulee minusta, niin nyt, kuin tulevaisuudessakin....- palstapuskahiippari
"Huolestuttavaa....huolestuttavampaa.......mitä tapahtuu...PANIIKKI!!!.... ;D"
Tulihan sitä pikkusen creepy nimimerkki valittua, mutta ei tässä oo tarvetta panikoitua :D
""Fiksuus" on vain sun silmissäsi......eli jotain kuNmasta syystä olet joko kaltaiseni tai sitten syystä, jos toisesta minun KuNmalliset ajatukset ovat herättäneet jotain KunMallisia ajatuksia enemmän tai vähemmän......en voi tietää, kun telepatia ei ole ihan helppoa, varsinkaan kauko sellainen...."
Jotain samankaltaisuutta olen kirjoitustesi perusteella havainnut.. ja monista asioista ajattelen samalla tavalla. Vaikea tietysti sanoa näin hataran mielikuvan pohjalta..mutta joku hyvä ensifiilis niistä tuli. Samoten huumori näkyy mukavasti tuolta tekstin seasta, mistä tykkään, mutta osaat kuitenkin kirjoittaa pohdiskelevaa tekstiä ja olla vakavissaankin. Siis että kaikki ulosanti ei oo mitään pelkästään läpän heittämistä tai vitsien vääntämistä.
"Mullakin on kiinnostusta tutustua just niinqu omankaltaisiin yksilöihin... ;P......mut mistäpä minä tiedän kenellä se on feikkiä ja kenellä se on aidosti persoonassa/luonteessa.....eli se aitous tulisi suoraan sydämmestä....."
Jep, sama täällä. Haluan löytää sen samankaltaisen miehen, jonka kanssa synkkaa oikeasti ja voi olla täysin omana itsenään siinä suhteessa.
Itse erosin tässä jokin aika sitten juurikin etäsuhteesta, joten tiedän mihin kaikkiin asioihin ja miten yllättävän paljon se voi vaikuttaa.. olihan se lopulta siinä eronkin yhtenä syynä. Vaikka voi tuollaiset jutut toimiakin... mutta onhan kaikki aina helpompaa kun tapaa sen miehen jostain lähiseudulta. Joten vähän niin kuin vahingosta viisastuneena minunkin olisi ehkä järkevää etsiä tästä lähiseudulta ja IRL sitä kumppania.. mutta jos nyt kunnolla kolahtaa jonkun kauempana asuvan kanssa niin en nyt sitäkään ihan suoriltakaan tyrmää.
Saako kysyä, miksi oot tauolla näiden asioiden suhteen?
"Olen tosin otettu huomiosta......mutta samalla hieman häkeltynyt......eikä nyt, ehkä olisi ollut syytä laittaa mua "valokeilaan", kun en sellaisesta oikeen välitä.......mutta hyvä se on, että jotain tunteita ainakin joissain herättää ja vielä jopa tälläisiä..... ;)"
Mut jollainhan mun piti sun huomio saada kiinnitettyä kun ei oo mitään mailia mihin ois voinu vähemmän huomiota herättävästi kirjoittaa ja piti varmistaa, että tämä aloituskaan ei mee sulta sivu suun :) - palstapuskahiippari
palstapuskahiippari kirjoitti:
Oho..vähän ohi meni tuo mun heitto. Niin.. siis tosiaan varastanu pisteet eli niitä pisteitä on vähän liikaakin :)
MGTOW kirjoitti:
=DDDD....ihanan suvaitsevaista... ;P.....tunne se on negatiivinenkin.... ;D
Noh, olette minun puolestani parempia ihmisiä, jos siis paremman ihmisen näin määritätte. Eipähän se ole minulta pois, eikä hetkauta suuntaan jos toiseen.......
Tosin, jos nyt oikeasti "hyvillä" persoonilla/luonteilla, sekä muilla sellaisilla jotka koen omasta mielestäni "fiksuiksi" menee "häröilystäni" hermot niin, että alkaa tulla psyykkisiä tai jopa fyysisiä huonoja reaktioita, niin siinä tapauksessa suostun "alistumaan", sekä sitten olemaan korrektimpi kirjoitteluissani, koskien juurikin kirjoitus asua........sisältö tulee minusta, niin nyt, kuin tulevaisuudessakin....Sä oot hyvä tyyppi, kirjoita vaan tuota tajunnanvirtaasi! Ja kuten huomaamme, se herättää positiivista huomiota kaikenlaisissa hiippareissakin. ;) (Tämän sanon pelkästään hyvällä.)
"Huolestuttavaa....huolestuttavampaa.......mitä tapahtuu...PANIIKKI!!!.... ;D"
Tulihan sitä pikkusen creepy nimimerkki valittua, mutta ei tässä oo tarvetta panikoitua :D
""Fiksuus" on vain sun silmissäsi......eli jotain kuNmasta syystä olet joko kaltaiseni tai sitten syystä, jos toisesta minun KuNmalliset ajatukset ovat herättäneet jotain KunMallisia ajatuksia enemmän tai vähemmän......en voi tietää, kun telepatia ei ole ihan helppoa, varsinkaan kauko sellainen...."
Jotain samankaltaisuutta olen kirjoitustesi perusteella havainnut.. ja monista asioista ajattelen samalla tavalla. Vaikea tietysti sanoa näin hataran mielikuvan pohjalta..mutta joku hyvä ensifiilis niistä tuli. Samoten huumori näkyy mukavasti tuolta tekstin seasta, mistä tykkään, mutta osaat kuitenkin kirjoittaa pohdiskelevaa tekstiä ja olla vakavissaankin. Siis että kaikki ulosanti ei oo mitään pelkästään läpän heittämistä tai vitsien vääntämistä.
"Mullakin on kiinnostusta tutustua just niinqu omankaltaisiin yksilöihin... ;P......mut mistäpä minä tiedän kenellä se on feikkiä ja kenellä se on aidosti persoonassa/luonteessa.....eli se aitous tulisi suoraan sydämmestä....."
Jep, sama täällä. Haluan löytää sen samankaltaisen miehen, jonka kanssa synkkaa oikeasti ja voi olla täysin omana itsenään siinä suhteessa.
Itse erosin tässä jokin aika sitten juurikin etäsuhteesta, joten tiedän mihin kaikkiin asioihin ja miten yllättävän paljon se voi vaikuttaa.. olihan se lopulta siinä eronkin yhtenä syynä. Vaikka voi tuollaiset jutut toimiakin... mutta onhan kaikki aina helpompaa kun tapaa sen miehen jostain lähiseudulta. Joten vähän niin kuin vahingosta viisastuneena minunkin olisi ehkä järkevää etsiä tästä lähiseudulta ja IRL sitä kumppania.. mutta jos nyt kunnolla kolahtaa jonkun kauempana asuvan kanssa niin en nyt sitäkään ihan suoriltakaan tyrmää.
Saako kysyä, miksi oot tauolla näiden asioiden suhteen?
"Olen tosin otettu huomiosta......mutta samalla hieman häkeltynyt......eikä nyt, ehkä olisi ollut syytä laittaa mua "valokeilaan", kun en sellaisesta oikeen välitä.......mutta hyvä se on, että jotain tunteita ainakin joissain herättää ja vielä jopa tälläisiä..... ;)"
Mut jollainhan mun piti sun huomio saada kiinnitettyä kun ei oo mitään mailia mihin ois voinu vähemmän huomiota herättävästi kirjoittaa ja piti varmistaa, että tämä aloituskaan ei mee sulta sivu suun :)Tulin tuohon "taukoilu" tulokseen jo viime kesänä, eli päätin olevinaan itsevarmasti, että pyrin tarkoituksellisesti siihen, etten yritä, enkä anna sille mahdollisuutta ainakaan kauhean helposti......
Mutta...mutta....sitten syystä jos toisesta näin erään poikkeuksellisen herkän ja valloittavan hymyn (ensimmäistä kertaa).......se onkin sitten toinen tarina....hymyn omistajakin oli, ehkä hiukan ainakin alitajuntaisesti etsimässä "prinssiä & puolta valtakuntaa", enkä halunnut tätä unelmaa häneltä särkeä, vaan kun olin saanut hieman tunnetta siitä, mitä hän on etsimässä, niin päästin irti, koska realiteetit eivät ihan sitä unelmaa tukeneet.
......olihan siinä, ehkä myös hieman sitä, että ihan ei ollut sama "taajuus" myöskään siitä, miten suhdetta "pitäisi" elää, puolin ja toisin, mutta hänestäkin huomasi, että alku turinoiden jälkeen, kun turinoitiin hieman varovaisesti lisää, niin hänkin oli alkanut pohtimaan esim, omien harrastusten viemää aikaa ja sitä, että pitäisi ehkä pystyä viettämään enemmän aikaa kumppanin kanssa, jos hän olisi suhdetta aloittamassa yms.
En halua sellaista tilannetta syntyvän, ettei toinen olisi tyytyväinen tai saisi elää sitä unelmaa, mikä hänellä on ainakaan minun takiani.......päästän ennemmin "joutsenen" lentoon, vaikka sattuukin......onnellisena hänen puolestaan ja toivoen hänelle suurta iloa, onnea ja rakkautta elämään..........
Voihan se olla, että loppujen lopuksi ei oltaisi oltu ns. ideaali pari, koska aika varovaisia molemmat olivat sanoissaan ja teoissaan.........herkkyyttä, lämpöä ja iloa hänestä huokui, mutta se ei kuitenkaan vielä kerro kaikkea......mutta sanoisin, että hän oli vahvasti, herkkä ja vahva yksilö.....elämänkokemukset, kun heittelee puolin ja toisin, niin sekin vaikuttaa jo paljon ja moneen asiaan....
Nyt olen/olin jo vakuuttavasti vakuuttanut itselleni, että nyt päätös pitää......vältellen tiettyjä tunteita, biisejä, ajatuksia jne......, niin aina kun tälläisiä tulee.... tai tälläiseen lähtisi, niin ne tulevat nopeasti pintaan uudelleen.......se toivo jostakin... =)......noh, mutta jos oikein kolahtaakin, niin sen vahvan tunnesiteen purkaminen ei ole herkkua, vaikkakin "pettymykset kuuluvat elämään...".....jotkut pettymykset tosin on kevyempiä, kuin "toiset"... =D
Toisen kriteerit/onni/haaveet/suunnitelmat/elämäntapa yms, kun on mulle vähintään yhtä tärkeitä, kuin omatkin, kun jostain syystä jos toisesta, muhun vaikuttaa vahvasti toisen tunnetilat....varsinkin niin läheisen....
Eli juuri nyt ei tunnu hyvältä alla olevan biisin tunteet.....
https://www.youtube.com/watch?v=1PvBsUWryCY
Mutta sitten taas......jos löytyy jotain alla olevan biisin kaltaista, niin tanssisin & "tanssisin" ;)......
https://www.youtube.com/watch?v=CvjbA2CjxnY
....pitäisi olla uskallusta lähteä siihen, että jos kohtaa vahvasti molemminpuolisesti kolahtavaa (kemia fyysis/psyykkinen), niin jaksaa ottaa vastaan oma ja toisen "pettymys", sekä sitten vielä sen vahvan tunnesiteen purkaminen, jossa on omat juttunsa.....vaikkakin ne "pettymykset kuuluvat elämään" ja "elämä on", niin jotkut jutut ovat ihan omaa luokkaansa....ainakin joillekin.....
Pyytäisin, että ketjua ei enää nosteta.... ;P.......mutta, tämän paikan sähköposti on käytössä.....en ole ikinä sopinut mitään tapaamisia netin välityksellä ja se tuntuu muutenkin jotenkin arveluttavalta, kun IRL elämässä on ne omat puolensa ja netissä omat haittansa.....sekä tietenkin osittain toisinpäin....en lupaa mitään suuntaan jos toiseen, eli voi olla, että viestittely on turhaa, kun ikinä ei tiedä onko millainen "trolli" tai yksilö siellä toisessa päässä, enkä tämänkään asian takia mielelläni tietoja kauhean helposti vaihtele........intuitio taitaa hakata taas punasella.... ;D.
Sekavaa tekstiä.....mut niin on aihekin.....sekä väsy ja flaasu olo.... ;D
Aina joku esittää fiksumpaa kuin on kuten jännämiehet tekee saadakseen naisen kiinnostumaan.
- että.silleen
Atm32...Älä negaa!
Kyllä MGTOW on huomionsa ansainnut; positiivisuudellaan. Yhden ainoan kerran olen vaistonnut/nähnyt hänen olleen todella harmistuneen. (ihan hyvä havainto)
Usein hän saattaa edustaa aivan päivastaista ajatus kantaa, mutt esittää vasta-argumentin hillityn hallitusti...solvaamatta toista osapuolta.
Ei pysty kuin ihaileen sitä tyyneyttä, itse kun olen välillä "tulta ja tappuraa".
Palstapuskahiipparille onnea yritykseen! että.silleen kirjoitti:
Atm32...Älä negaa!
Kyllä MGTOW on huomionsa ansainnut; positiivisuudellaan. Yhden ainoan kerran olen vaistonnut/nähnyt hänen olleen todella harmistuneen. (ihan hyvä havainto)
Usein hän saattaa edustaa aivan päivastaista ajatus kantaa, mutt esittää vasta-argumentin hillityn hallitusti...solvaamatta toista osapuolta.
Ei pysty kuin ihaileen sitä tyyneyttä, itse kun olen välillä "tulta ja tappuraa".
Palstapuskahiipparille onnea yritykseen!....äläs nyt....kyllä minäkin suutun, mut yritän vältellä kaatamasta väärään niskaan.... ;P
Nyt nappaat sen ja kesytät itsellesi oman leuan alta rapsuteltavan. :D
Peukut ja varpaat pystyssä! :))- palstapuskahiippari
Katsotaan, miten käy. Aina välillä pitää jotain yrittää vaikka ei osaiskaan.
Katsotaan, miten käy. Aina välillä pitää jotain yrittää vaikka ei osaiskaan.
No jos ei edes yritä, ei voi voittaakaan. :)
sönkkö kirjoitti:
No jos ei edes yritä, ei voi voittaakaan. :)
Kukaan ei voita yhtään mitään....Se on loppu nyt.... ;P
- ottakaa.oppia.miehet
Jos me naiset sit kuitenkin ollaan vähemmän pinnallisia, mitä täällä luullaan.. :) Viime aikoina on ollut useampikin tapaus, jossa päät on menneet pyörälle pelkkien kirjoitusten takia. (ilman MITÄÄN tietoja ulkonäöstä, pituudesta, statuksesta tms.)
Miks?....nostit taas tän..... :(
No.....käytetään hyödyksi ja vastataan jotain.....tuonne...(vaikkakin taidat pph olla itse ;))- palstapuskahiippari
MGTOW kirjoitti:
No.....käytetään hyödyksi ja vastataan jotain.....tuonne...(vaikkakin taidat pph olla itse ;))Höh.. nyt oon vähän loukkaantunut. En ollut minä, joka ketjun nosti. Kyllä tää muitakin selvästi kiinnostaa kun ketju halutaan poimia seuraavalta sivulta.
Höh.. nyt oon vähän loukkaantunut. En ollut minä, joka ketjun nosti. Kyllä tää muitakin selvästi kiinnostaa kun ketju halutaan poimia seuraavalta sivulta.
Juuh, mut nyt lopetetaan tää......mulla oli muutenkin sellainen olo, että pitäis taas rajoittaa tätä palstailua......itsellä tarkoitus nyt on lähinnä valuttaa omaa ajatusvirtaa tänne ja etsiä vastauksia/totuutta omiin ajatuksiin, sekä....
""Musta on kutkuttavaa keskustella asioista, jotka on ihmisillä mielessä, mutta joista ei puhuta.""
;P- jygfytdlkjlk
MGTOW kirjoitti:
No.....käytetään hyödyksi ja vastataan jotain.....tuonne...(vaikkakin taidat pph olla itse ;))Ihan hullua. En mitenkään voinut huomata yksittäistä lausetta pitkän viestisi keskeltä. Ei ihmiset näitä niin tarkkaan lue. EN ole palstapuskahiippari.
- Leikkijatkukoon
Nainen se on. ;D
- Salaiset_stalkkerit
Se on makuasia, totesi pässi kun muniaan puskassa nuoli. Sama täällä, totesi kollikissa viereisestä puskasta, kun perSsilmäänsä nuoli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.834243- 1613523
- 533129
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1921912- 441756
- 271747
- 231744
- 571694
- 191597
- 181581