Vapaa kuvaus

Aloituksia

174

Kommenttia

19673

  1. Naisten toistuva tarina on, että nettideiteillä tulee niin paljon yhteydenottoja miehiltä, että alkukarsintaa on tehtävä jollain perusteella. Niin varmaan onkin, mutta pitäisi osata siinä vaiheessa valita kriteerinsä niin, ettei pudota kaikkia oikeasti kenties juuri hänestä kiinnostuneita pois.

    Tuo ihmisten tiivistäminen yhteen numeroon vaikka nyt "seiskaan" on huono siinä mielessä, että vaikka se on hyvä mittari kuvaamaan "markkina-arvoa" eli "kysynnän" laajuutta, se ei kuvaa juuri lainkaan miten sopiva ihminen olisi juuri minulle. Olen itse esim. tavannut nettideitin kautta naisen, joka oli fiksu, kaunis, hoikka jne, mutta joka varmaan parin pikku jutun vuoksi ei saanut kovinkaan paljon yhteydenottoja. Ja sitten taas, jos nainen oli sellainen että arvattavasti sai paljon yhteydenottoja, niin koskaan ei päästy tapaamiseen asti. Ja kuitenkin samat ihmiset voi elävässä elämässä olla kiinnostuneita, kun netin loputon tarjonta ei ole hämäämässä.