Yli 175cm nainen on kirahvi

172cmM

Yli 175 cm ei voi kutsua enää naiseksi kun itse oon mies ja 172 cm niin kyllä 176-180 nainen näyttää todella epäluonnolliselta

35

81

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • normaali-

      Kääpiö tietysti ajattelee noin. Osta korkeakorkoiset kengät, ehkä ahdistus pienenee edes vähän.

      • princerulesmaan

        Komppaaan! Princekin käyttää korkokenkiä. Ei tartte hävetä yhtään kun seuraa julkkisten esimerkkiä! :D


    • xoxogirl

      Et ole edes mies vaan VÄSSYKKÄ kääpiö!

      • Juuri noin naiset aina lyhyistä miehistä ajattelevat.


      • koiralle-pantaa
        HC-ätmel kirjoitti:

        Juuri noin naiset aina lyhyistä miehistä ajattelevat.

        Juuri noin palstan miehet aina sanoo kaikista naisista.


    • Eräkettu

      No vaikka mieki 2metrinen olen niin ei mullakaan kiinnosta sellaset hirveät kolossit..

      Kyllä pieni on nättiä...

    • Luolamadonna

      Luonnollisuuden määritelmä on ja pysyy aika ahtaissa rajoissa. Pienikin poikkeama siitä aiheuttaa sirkusefektin, eli friikkiyden pällistelyn, joka sirkuksen historiassa on ollut sen ainoa käyttövoima. Trapetsi ja nuorallakävely, renkaaseen ahtautuva palava leijona ja kääpiö, karvainen nainen ja voimamies, puhumattakaan kirahvista teltassa, on ollut lipputulojen vakiokamaa jo satoja vuosia.

      (Hihitystä)

      • Luolamadonna

        Vai oliko se eläintarha, eli Zoo?

        (Naurua)


      • Luolamadonna
        Luolamadonna kirjoitti:

        Vai oliko se eläintarha, eli Zoo?

        (Naurua)

        Eli minne tahansa kauppaan ciraffi klompsutteli, niin aina joku pyytää antamaan jotain ylähyllyltä, kun ei itse yletä.

        (Itku pitkästä ilosta)


      • Luolamadonna
        Luolamadonna kirjoitti:

        Eli minne tahansa kauppaan ciraffi klompsutteli, niin aina joku pyytää antamaan jotain ylähyllyltä, kun ei itse yletä.

        (Itku pitkästä ilosta)

        Onnekseen kirahvia halutaan kuvata niin mielellään luonto-ohjelmiin. Villieläimessä on jotain kotoista, ajatteli apina puussaan.

        (Reps)


      • Luolamadonna
        Luolamadonna kirjoitti:

        Onnekseen kirahvia halutaan kuvata niin mielellään luonto-ohjelmiin. Villieläimessä on jotain kotoista, ajatteli apina puussaan.

        (Reps)

        Maailman suurin blondikirahvien naaraskeskittymä on Los Angelesissa.

        Tämä on fakta.

        (Naurua yläoksistosta)


    • pahahomma

      Missit ja mallit ovat sitten varmaan kamalan näköisiä, eivätkä kelpaa kumppaneiksi muutakuin yhteiskunnan pohjasakkaan kuuluville miehille.

      • Edwardo_optimi

        Pitkät naiset tosiaan ovat parhaimmillaan ylväitä ilmestyksiä. Mutta ilman muotoja lähinnä sellaisia aistikkaan rokkibändin laulajan näköisiä pitkissä hiuksissaan, eli eivät kovinkaan sytyttäviä. Ei tietty tarvi olla mikään kurvikuningatar, mutta tikkusapluunasta erottuvat muodot kuitenkin. Monet menestyneetkään mallit eivät ole kovin häävejä naamasta ja siihen vielä poikavartalo, niin aikamoinen pallero saa söpökasvoinen tyllerö olla ennen kuin häviää ulkoisessa kiinnostavuudessa.

        Optimi löytynee kuitenkin keskimitan paikkeilta, kuten miehissäkin ;)


    • Mieees

      Maria Sharapova (188cm) on sellainen kirahvi johon voisin oitis rakastua ;)

      • Luolamadonna

        Sama täällä.

        Kyllä siinä tassi väpättäisi.

        (Hihitystä)


      • Luolamadonna
        Luolamadonna kirjoitti:

        Sama täällä.

        Kyllä siinä tassi väpättäisi.

        (Hihitystä)

        Kattokaapa huvikseen googgelin kuvista kuva, jossa Maria istuu hopeanvärisen portsen konepellillä järjettömät piikkarit jalassa.

        No huh.

        http://www.google.fi/imgres?imgurl=http://press.porsche.com/media/gallery2/d/17788-1/Maria Sharapova with Panamera S E-Hybrid.jpg&imgrefurl=http://www.tomatobubble.com/id976.html&h=3507&w=5437&tbnid=vi9MVWDxOsypRM:&q=maria sharapova&docid=mAu0PCIn4l3tTM&ei=HV_6Vo6BHcSUsAHd-6OgBw&tbm=isch&ved=0ahUKEwjOg97u3eXLAhVECiwKHd39CHQQMwhcKDAwMA


      • Luolamadonna
        Luolamadonna kirjoitti:

        Kattokaapa huvikseen googgelin kuvista kuva, jossa Maria istuu hopeanvärisen portsen konepellillä järjettömät piikkarit jalassa.

        No huh.

        http://www.google.fi/imgres?imgurl=http://press.porsche.com/media/gallery2/d/17788-1/Maria Sharapova with Panamera S E-Hybrid.jpg&imgrefurl=http://www.tomatobubble.com/id976.html&h=3507&w=5437&tbnid=vi9MVWDxOsypRM:&q=maria sharapova&docid=mAu0PCIn4l3tTM&ei=HV_6Vo6BHcSUsAHd-6OgBw&tbm=isch&ved=0ahUKEwjOg97u3eXLAhVECiwKHd39CHQQMwhcKDAwMA

        Vai onko tuo Portse?

        No piikkarit on ainakin piikkarit.

        (Ja sitten autokauppaan)


      • Luolamadonna
        Luolamadonna kirjoitti:

        Vai onko tuo Portse?

        No piikkarit on ainakin piikkarit.

        (Ja sitten autokauppaan)

        Ai se portse lukee tuolla takaseinällä.

        (Hihitystä)


      • Luolamadonna
        Luolamadonna kirjoitti:

        Ai se portse lukee tuolla takaseinällä.

        (Hihitystä)

        Huomion arvoista on myös se että vaikka Marialla on aika pienet tissit, niin ne näyttävät tuossa rungossa ihmeen isoilta.

        Se on varmaan sellainen "optinen harha".

        (Optista naurua)


      • Luolamadonna
        Luolamadonna kirjoitti:

        Huomion arvoista on myös se että vaikka Marialla on aika pienet tissit, niin ne näyttävät tuossa rungossa ihmeen isoilta.

        Se on varmaan sellainen "optinen harha".

        (Optista naurua)

        Itse voisin suurena fanina tehdä sellaisen kymmenvuotissuunnitelman, että etsin jostain Sharapovan kopion ja sitten hankkiudun jiftiin. Täytyisi varmaan unohtaa alkuperäinen mailan heiluttaja, sillä naiset eivät pidä siitä että heitä verrataan johonkin julkkikseen. Sitähän oltaisiin vähän kuin huonon kopion kanssa kimpassa.

        (Reps)


    • Squirttiorkku

      Priooeiteetit kohdillaan ja elämästä murheet kaukana kun on senteistä kiinni. En itsekään tosin edes runkkaa miehellä,jolla on alle 15 cm ja mitä paksumpi sen parempi, muulla äijällä niin väliä.

      • kghgf

        Masennuin kun eilen katsoin yhden todella pienen naisen mastubointia netti-clipiltä. Sinne pilluun meni heittämällä banaanit, kurkut ja jokin vieläkin suurempi hedelmä, joka oli hänen kyynärvarren paksuinen. Kyllä siinä tunsi itsensä mitättömäks ja selittää miks ei itellä tuntunu juur miltään kun viimeks panin yhtä muijaa takaata. Naisten välineet on suunniteltu ihmisten synnyttämiseen, ei todellakaan 16.5/4.2 kaluille.


      • kghgf kirjoitti:

        Masennuin kun eilen katsoin yhden todella pienen naisen mastubointia netti-clipiltä. Sinne pilluun meni heittämällä banaanit, kurkut ja jokin vieläkin suurempi hedelmä, joka oli hänen kyynärvarren paksuinen. Kyllä siinä tunsi itsensä mitättömäks ja selittää miks ei itellä tuntunu juur miltään kun viimeks panin yhtä muijaa takaata. Naisten välineet on suunniteltu ihmisten synnyttämiseen, ei todellakaan 16.5/4.2 kaluille.

        Missä vitussa mun välipalani on?


    • Savannille sitten, siellä niitä pitkiä naisia on. :)

    • tyttöjenkesken

      Mutta sorry, oikeus pariutumiseen sattuu kuitenkin kuulumaan PITKILLE miehille ja KAIKENPITUISILLE naisille, että voitte lyhyet miehet mennä Napoleon-kompleksienne kanssa johonkin peräkammariin häpeämään!!

      • lyhytkilttimies

        https://twitter.com/heightismxposed

        Näin se juuri on. Linkin takana olevan kaltaisia kommentteja saa lyhyenä miehenä kuulla varsin usein eikä tällaiset tee itseluottamukselle ainakaan kovin hyvää.


    • m-i-e-s

      Mun sänkyyn mahtuu helposti useampi 175cm nainen, eikä ole väliä kumminpäin tahtovat makaa. Sänky on pidempi ja leveempi, joten voit huoletta antaa niiden kirahvien olla.

      • Entä norsut? Jousituskin voi pettää.


      • m-i-e-s
        scrg kirjoitti:

        Entä norsut? Jousituskin voi pettää.

        Kyllähän se saattaa 500kg kestää, mutta ei millään 12 tonnia. =) (Ei mitenkään kestä tuollaista 3000 kg yksilöä)


      • ass.of.Timo
        m-i-e-s kirjoitti:

        Kyllähän se saattaa 500kg kestää, mutta ei millään 12 tonnia. =) (Ei mitenkään kestä tuollaista 3000 kg yksilöä)

        Eli valas on myös pois suljettu vaihtoehto parittelukumppaniksi?


      • m-i-e-s
        ass.of.Timo kirjoitti:

        Eli valas on myös pois suljettu vaihtoehto parittelukumppaniksi?

        Ei välttämättä. =P

        Esimerkiksi maitovalas on täysin eri asia kuin sinivalas. Kumminkin painoluokan ero on tonnista 180 tonniin.


    • Pieni-mies-merestä-nousi

      ja itseään pitempiä naisia kauhistui:D

      Ei ole tainnut pieni mies paljon maailmaa nähdä, kun naisten pituudesta kauhu-unia näkee päivälläkin. Siellä tuppukylässä taitaa kasvaa max 170 cm miehiä ja pieniä naisia, kun on naitu kylän ihmiset ristiin rastiin. Ei enää tiedä, kuka on kenenkin kanssa sukua, niin jälkeläisistä on tullut pätkiä.

      Pitäisi veren uudistua, jotta uusi uljaampi sukupolvi kasvaisi.

      • lyhytmiees

        Olet sairas.


    • Luolamadonna

      Ei se ole sairautta vaan yleinen tapa.

      (Hihitystä)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe