Hyvät rakastajat ovat kiinnostuneita ottamaan selvää mistä toinen tykkää, huonot pitävät toista vaan omien halujensa tyydytyksen kohteena. Jälkimmäisiltä jää yleensä täysin saamatta, koska ne on helppo erottaa jo juttujen perusteella.
Saamisen salaisuus
13
<50
Vastaukset
Onneksi olkoon hyvistä rakastajista sinulle!
- Halonen_Jukka
Haluaisin myöskin omalta osaltani onnitella!
- 75377
Juu, onneksi olkoon vaan...
- Luolamadonna
Mjaa
Ehkä asian laita on todella niin, että nainen arvostaa luontevasti prioriteetti ykkösenä omaa persoonallisuuttaan. Tämän jälkeen tulevat elimistön eri osat ja niiden muodostama kokonaisuus. Nämä kun ovat jatkuvassa sodassa itsekunnioituksen kanssa ja laahaavat ikään kuin mukana olosuhteiden pakosta. Ja jos näihin yksityiskohtiin luo kiinteän suhteen, huomaa ennenpitkää olevansa sinkku alastoman vartalopeilin edessä.
(Hihitystä salimukavuusalueelta)- Luolamadonna
Mielestäni tässä on sarkasmin opinnäytetyö.
(Hihitystä) - wirtsaaa
Luolamadonna kirjoitti:
Mielestäni tässä on sarkasmin opinnäytetyö.
(Hihitystä)Vai Orkasmin Sapinnäytetyö?
- LKFlkjdlkfdslkfdsfds
Koska mies saa ja nainen antaa laittaa tämä järjestelmä miehen johdonmukaisesti palvelijan rooliin.
Miehen on huomioitava naista, kun taas naiselle riittää että hän kelpuuttaa miehen, naisen "antamiseksi" ja "huomioksi" riittää se että nainen levittää jalkansa.
Onko siis ihmekään että normaalit terveet miesihmiset eivät jaksa tätä paskaa joka on täysin yksipuolista? Ainoat joiden kannattaa teeskennellä huomiota ovat pillunkipeät luuserit jotka järjestävät väliaikaista huomiota naiselle pillupalkalla. Sitten naiset ihmettelevät miksi miehet eivät halua muuta kuin seksiä - syy on siinä että seksin saaminen huomiotaloudella on lähes reilu kauppa - mutta pitkäaikainen suhde samalla talousmallilla (mies palvelee naista loppuelämänsä ajan) on oikeasti aivan vitun huono diili.Miksei naisen tarvitse huomioida miestä tässä mallissa? Kyllä mä en ole vielä koskaan tavannut miestä joka ei olisi jotain huomiota vailla.
- Flkdsflkdsfdsfds
sönkkö kirjoitti:
Miksei naisen tarvitse huomioida miestä tässä mallissa? Kyllä mä en ole vielä koskaan tavannut miestä joka ei olisi jotain huomiota vailla.
Miksi tarvitsisi? Eihän miehet edes osaa odottaa tätä naisilta, siis perussosiaalista huomioimista enempää?
Olen huomannut että naiset jotka haluavat "osoittaa huomiota" miehelleen lopultakin tekevät sen tekemällä ruokaa ja siivomalla kämpän ennemmin kuin suoralla ihmissuhdetasolla. - Luolamadonna
Jos tästä mielipiteestä jätetään kaikki epäolennainen pois, ja säilytetään siinä ihmisenä olemisen tärkeimmän elementin tai pointin, toisen huomioon ottamisen, niin meille ei jää sanan lisäksi mitään muuta jäljelle. Ei edes sisältöä sille.
(Kikatusta) - Luolamadonna
Luolamadonna kirjoitti:
Jos tästä mielipiteestä jätetään kaikki epäolennainen pois, ja säilytetään siinä ihmisenä olemisen tärkeimmän elementin tai pointin, toisen huomioon ottamisen, niin meille ei jää sanan lisäksi mitään muuta jäljelle. Ei edes sisältöä sille.
(Kikatusta)Olipa huonosti kirjoitettu.
(Sarkastista naurua) Flkdsflkdsfdsfds kirjoitti:
Miksi tarvitsisi? Eihän miehet edes osaa odottaa tätä naisilta, siis perussosiaalista huomioimista enempää?
Olen huomannut että naiset jotka haluavat "osoittaa huomiota" miehelleen lopultakin tekevät sen tekemällä ruokaa ja siivomalla kämpän ennemmin kuin suoralla ihmissuhdetasolla.Kyllä miestäkin tarvitsee huomioida monella muullaakin tavalla, kuin vain kodista ja ruosta huolehtimalla. Täytyy tuntea miehen oikut, antaa tilaa kun hän sitä kaipaa, kunnioittaa miehen halua saada toimia itsenäisesti, tehdä valintoja, osata jutella asioista joista hän haluaa jutella, halailla, paijailla, huomioida seksuaalisia mieltymyksiä, sopia kuka maksaa mitäkin, pitää ajantasalla kuluista ja menoista, omista ajatuksista jne jne. :)
Ihan yhtä paljon kuin naistakin, ellei joskus jopa enemmän.- Luolamadonna
Luolamadonna kirjoitti:
Olipa huonosti kirjoitettu.
(Sarkastista naurua)Kauhean vaikea kirjoittaa puhelimella yksipeukalojärjestelmällä ja samalla ajaa autoa.
Ja vielä ajatellakin pitää.
(Reps)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795367
- 824341
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3784295Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi4993860- 1523418
- 503056
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.562914- 232738
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192316- 522221