- Kuulostaa, että se arvostelu on mennyt vähän ihosi alle, ja ymmärtäähän sen, jos vuosikausia vittuillaan. Puhut kuitenkin pelkkää asiaa ja ne jotka sulle on aiheesta vinkuneet ovat yksinkertaisesti väärässä.
Kun katsoo tuolla noita sateessa, viimassa ja pakkasessa Adidakset jalassa meneviä jonneja, niin on melko helppo päätellä, että todella moni pistää muodin ja tyylin käytännöllisyyden edelle. En näe siinä mitään järkeä. - Ja mistä tiedät, että kysyjä on nuori? Tai mahdollinen vastaaja?
Koska keskustelijoiden ikää ei voi tietää, niin eikö olisi parempi pitää selkeän seksuaalisten tarinoiden kyselyt tuolla seksi-alueella? - Todella moni. Se on kuitenkin heidän yksityisasiansa, eikä oikeastaan kuulu sinulle.
- Kukaan ei ole "liian lyhyt".
Tottakai voit kasvaa, mutta se ei välttämättä ole kovin todennäköistä. Olet kuitenkin hyvä sellaisena, kuin olet, etkä ole edes erityisen lyhyt. En ole itsekään kuin viitisen senttiä sinua pitempi. - Jos kysyt tuossa, että seuraako ryöstöllä uhkaamisesta mitään, niin ryöstöllä uhkaaminen voi olla esimerkiksi rikos nimeltä laiton uhkaus.
Onko sille pyörän omistajalle kerrottu pyörän sijainti ja jos ei ole, niin miksi ei?
Kerran juttu tapahtuu koulun alueella, niin opettajien tulee siihen puuttua, jos se tapahtuu koulupäivän aikana. - Itsetuntoa voi koettaa parantaa esimerkiksi tekemällä jotain, jossa on hyvä.
Siitä voi sitten siirtyä tekemään jotain, jossa ei olekaan niin hyvä, mutta jossa voi kuitenkin kehittyä ja tulla pikku hiljaa paremmaksi.
Koeta siis antaa itsellesi onnistumisia.
Kavereita voi koettaa löytää vaikka uusien harrastusten parista.
On ihan hyvä koettaa vähän miettiä, että mkksi kaverit kaikkosivat. Jos kavereiden menettäminen johtuu sinusta itsestäsi, niin ota opiksi virheistäsi. - On se normaalia. Se, millaiseksi penis iän karttuessa tulee, on yksilöllistä.
- Älä ota tätä loukkauksena, kun kysyn, että minkälaisia ponnisteluja sinä itse olet tehnyt tilanteesi parantamiseksi?
Kysyn tuota siksi, että kukaan ei voi tarjota sinulle hyvää elämää lusikalla syöttämällä. Kukaan muu ei ole myöskään pistänyt sinua viiltelemään tai työntänyt huumeita elimistöösi puolestasi. ADHD tietysti monimutkaistaa asioita ja tekee asioista sinulle vaikeampia, mutta ei mahdottomia. Ei ole olemassa mitään oikotietä onneen ja elämä osaa joskus olla todella ärsyttävä ja vaikea paikka.
Silti se ei kuitenkaan vaadi mitään muuta kuin sen, että määrittelet itsellesi realistiset tavoitteet, otat itseäsi niskasta kiinni ja alat tekemään asioita niiden tavoitteiden saavuttamiseksi. Siinä voi olla todella paljon työtä, mutta kukaan ei voi sitä työtä puolestasi tehdä.
Toivotan oikeasti onnea yritykseen.
Yksi apukeino on järjestää itselleen muuta mietittävää, kun omat ongelmat. Omaan kämppään ei kannata syrjäytyä. Mene käymään vaikka kirjastossa. - Tuo taitaa olla enemmänkin tiivistelmä siitä, mitä sinun pitäisi tietää sen jälkeen, kun olet valmistunut.
- https://keskustelu.suomi24.fi/t/12338521/haalarit#comment-68595018
Tuossa keskustelussa olet täällä keskustelemassa Dimexeistä kesäkuussa 2014, eli olisit kolmasluokkalainen.
https://www.demi.fi/keskustelu/onko-noloo-olla-kotona-haalari-paalla
Demissä puolestaan kerrot olevasi 17 tämän vuoden tammikuussa.
Et myöskään näytä tubekanavallasi miltään ysiluokkalaiselta, vaan reilusti vanhemmalta.
Iän feikkaaminen on törkeää. Lisäksi fetissipalsta on tuolla toisaalla. - Kouluvitutuksen helpottaminen lintsaamisella on vähän sama asia, kun kusihädän helpottaminen housuun kusemalla....
- Hyvä, että saat nyt apua. Toivon sulle onnea ja mielenlujuutta noudattaa sinulle annettuja ohjeita.
- En pysty antamaan vertaistukea, koska minulla ei ole kokemusta asiasta.
Ihmismieli on kuitenkin ihmeellinen ja saattaa tuollaisen epämiellyttävän kokemuksen jälkeen myös kehittää tyhjästä jonkun inhottavan tunteen.
Esimerkiksi maattuasi hetken nurmikolla, jonka huomaat olevan muurahaisten kulkureittinä, saattaa ihollasi tuntua muurahaisia, vaikka niitä ei siellä olekaan. - Ehkä se kaveri voi kysyä asiaa puolestasi, jos et itse uskalla.
- Missä sinä agressiota näet? Näet sitä samalla tavalla, kuin minun mukakyseenalaisia motiivejani, eli siellä, missä se sopii omaan hyväksikäyttömyönteiseen agendaasi?
Ihmisellä on luontainen tapa koettaa poistua kasvonsa säilyttäen myös silloin, kun sen joutuu tekemään häntä koipien välissä, joten keksimäsi tekosyy on aivan ymmärrettävä. Sinulla lieneekin paljon enemmän annettavaa siellä, missä näytät viettävän suurimman osan päivästäsi , eli suhteet- ja seksi-alueilla.
Ja kukahan se tänne tunkeutui. - On hyvä, että autat näin aktiivisesti pitämään nimimerkkiäsi täällä esillä, että omat taipumuksesi pysyvät näkyvillä täällä nuortenkin silmien alla.
Valtaosa täällä(kin) olevista nuorista kyllä ymmärtää, että insestiä ja lapsen seksuaalista hyväksikäyttöä avoimesti kannattava ihminen on itse se, jonka taipumukset ovat selvät.
Ilmeisesti tämäkin Helsingin Sanomissa tänään uutisoitu tapaus oli mielestäsi ihan okei, koska tyttö harrasti seksiä "vapaaehtoisesti" päihteitä ja yösijaa vastaan:
"Itä-Uudenmaan käräjäoikeus tuomitsi perjantaina vankeuteen miehen, joka oli tarjonnut 12-vuotiaalle tytölle alkoholia ja kannabista sekä ollut kaksi kertaa yhdynnässä tämän kanssa."
Tuollaistahan sinä tuolla linkkaamassani ketjussa kannatat: aikuisten ja lasten välistä seksiä.
Mihinkäs profiilisi katosi näkyvistä? Piilotitko sen ihan itse, kun alkoi maa polttaa jalkojen alla? - Koetat nyt vain siirtää huomion pois itsestäsi syyttämällä minua samanlaiseksi, joka itse olet, eli aikuisten ja lasten välisen vapaan seksuaalisen kanssakäymisen kannattajaksi. Sinun keskusteluhistoriasi perusteella tuo on fakta toisin kuin omat mihinkään perustumattomat minun mustamaalaamistani yrittävät spekulaatiot.
Olemattoman uskottavuutesi puolesta puhuu myös seuraava kirjoittamasi väite:
"Ammattiauttajat ovat huijareita, jotka kulkevat kukkaro auki "auttamassa" väärin keinoin ja ilman tuloksia. Raha vaan virtaa ennestään kärsiviltä moraalittomien koijarien taskuun."
Halveksimalla ammattiauttajia halveksit myös niitä avuntarvitsijoita. Sinun mielestäsi apua tarvitsevien pitäisi ilmeisesti kysellä apua vain itsesi kaltaisilta "auttajilta", jotka valavat alaikäisiin tyttöihin lisää itseluottamusta mm. seuraavasti:
"Olet varmaan viehättävä tyttö, jolla on myös erityiskauniit sukupuolielimet. Hyvää jatkoa! 🌹👀"
Myös tuo "kannustus" löytyy tuosta ketjusta, jossa onnittelet tytöksi luulemaasi alle 16-vuotiasta poikaa - eli lasta - siitä, että hän on seksuaalisen hyväksikäytön uhri ja isäpuoli käyttää häntä omien seksuaalisten tarpeidensa tyydyttämiseen.
Vaikka poika nyt haluaisikin tuota, niin sinulle on täysin mahdotonta käsittää, että hän ei enää muutaman vuoden päästä ajattele välttämättä noin. Sinulla ei ole mitään käsitystä siitä, millaisia jälkiä tuollainen hyväksikäyttö voi lapsen ja nuoren mieleen jättää.
Vastuu lasten ja nuorten hyvinvoinnista on aina aikuisilla, mutta sinä et näköjään pystyisi tai edes haluaisi sitä vastuuta kantaa. Etkä tajua edes hävetä. Vaimosi olisi varmasti sinusta ylpeä... - Nyt ymmärrän, miksi olen piikki lihassasi: sinun oma agendasi kärsii minunlaisistani ihmisistä!
Keskusteluhistoriasi perusteella olet yksi niistä, jotka kannattavat ja kannustavat alaikäisten ja myös alle 16-vuotiaiden seksisuhteita myös heitä huomattavasti vanhempien aikuisten kanssa.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/10528334/sukurutsa#comment-99613738
Linkin esimerkkiketjussa puhut erittäin hyväksyvään sävyyn esimerkiksi siitä, että samassa taloudessa asuva äidin miesystävä harrastaa seksiä alle 16-vuotiaan pojan kanssa. Siis isäpuoli, jonka tapauksessa suojaikäraja on 18-vuotta!
Esimerkin poika ei tietenkään tee mitään väärää. Se aikuinen tekee. Se, että aikuinen antaa nuorelle vain juuri sitä, mitä nuori haluaa, ei ole hyvää aikuisuutta.
Seksuaalisuus ja seksi ovat kyllä iloisia asioita, mutta sillä iloisuudella on täysin hyväksyttävästä syystä tietyt osapuolten väliset ikä- ja kehitysrajat. - Jälleen yksi niistä, jotka koettavat vaientaa minut pedofiilikorttia heiluttamalla.
Ilmeisesti jokainen urheiluvalmentaja, opettaja ja muu nuorten parissa töitä tekevä on mielestäsi potentiaalinen pervo, jota pitää epäillä.
Voit aivan hyvin jättää minun kivittämisen nuorille itselleen. Olen tottunut puhumaan asioista, joita ei haluta kuulla. - Minkä ikäisiä tarkoitat?