Vapaa kuvaus

Järjen ääni.

Aloituksia

5

Kommenttia

2205

1. Kuulostaa,+että+se+arvostelu+on+mennyt+vähän+ihosi+alle,+ja+ymmärtäähän+sen,+jos+vuosikausia+vittuillaan.+Puhut+kuitenkin+pelkkää+asiaa+ja+ne+jotka+sulle+on+aiheesta+vinkuneet+ovat+yksinkertaisesti+väärässä.Kun+katsoo+tuolla+noita+sateessa,+viimassa+ja+pakkasessa+Adidakset+jalassa+meneviä+jonneja,+niin+on+melko+helppo+päätellä,+että+todella+moni+pistää+muodin+ja+tyylin+käytännöllisyyden+edelle.+En+näe+siinä+mitään+järkeä.
  2. Koetat+nyt+vain+siirtää+huomion+pois+itsestäsi+syyttämällä+minua+samanlaiseksi,+joka+itse+olet,+eli+aikuisten+ja+lasten+välisen+vapaan+seksuaalisen+kanssakäymisen+kannattajaksi.+Sinun+keskusteluhistoriasi+perusteella+tuo+on+fakta+toisin+kuin+omat+mihinkään+perustumattomat+minun+mustamaalaamistani+yrittävät+spekulaatiot.Olemattoman+uskottavuutesi+puolesta+puhuu+myös+seuraava+kirjoittamasi+väite:"Ammattiauttajat+ovat+huijareita,+jotka+kulkevat+kukkaro+auki+"auttamassa"+väärin+keinoin+ja+ilman+tuloksia.+Raha+vaan+virtaa+ennestään+kärsiviltä+moraalittomien+koijarien+taskuun."Halveksimalla+ammattiauttajia+halveksit+myös+niitä+avuntarvitsijoita.+Sinun+mielestäsi+apua+tarvitsevien+pitäisi+ilmeisesti+kysellä+apua+vain+itsesi+kaltaisilta+"auttajilta",+jotka+valavat+alaikäisiin+tyttöihin+lisää+itseluottamusta+mm.+seuraavasti:+"Olet+varmaan+viehättävä+tyttö,+jolla+on+myös+erityiskauniit+sukupuolielimet.+Hyvää+jatkoa!+🌹👀"Myös+tuo+"kannustus"+löytyy+tuosta+ketjusta,+jossa+onnittelet+tytöksi+luulemaasi+alle+16-vuotiasta+poikaa+-+eli+lasta+-+siitä,+että+hän+on+seksuaalisen+hyväksikäytön+uhri+ja+isäpuoli+käyttää+häntä+omien+seksuaalisten+tarpeidensa+tyydyttämiseen.+Vaikka+poika+nyt+haluaisikin+tuota,+niin+sinulle+on+täysin+mahdotonta+käsittää,+että+hän+ei+enää+muutaman+vuoden+päästä+ajattele+välttämättä+noin.+Sinulla+ei+ole+mitään+käsitystä+siitä,+millaisia+jälkiä+tuollainen+hyväksikäyttö+voi+lapsen+ja+nuoren+mieleen+jättää.+Vastuu+lasten+ja+nuorten+hyvinvoinnista+on+aina+aikuisilla,+mutta+sinä+et+näköjään+pystyisi+tai+edes+haluaisi+sitä+vastuuta+kantaa.+Etkä+tajua+edes+hävetä.+Vaimosi+olisi+varmasti+sinusta+ylpeä...
  3. Jälleen+yksi+niistä,+jotka+koettavat+vaientaa+minut+pedofiilikorttia+heiluttamalla.Ilmeisesti+jokainen+urheiluvalmentaja,+opettaja+ja+muu+nuorten+parissa+töitä+tekevä+on+mielestäsi+potentiaalinen+pervo,+jota+pitää+epäillä.Voit+aivan+hyvin+jättää+minun+kivittämisen+nuorille+itselleen.+Olen+tottunut+puhumaan+asioista,+joita+ei+haluta+kuulla.