Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Oldie
profiilit
Oldie
Oldie
Vapaa kuvaus
Järjen ääni.
Aloituksia
5
Kommenttia
2205
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kuulostaa,+että+se+arvostelu+on+mennyt+vähän+ihosi+alle,+ja+ymmärtäähän+sen,+jos+vuosikausia+vittuillaan.+Puhut+kuitenkin+pelkkää+asiaa+ja+ne+jotka+sulle+on+aiheesta+vinkuneet+ovat+yksinkertaisesti+väärässä.
Kun+katsoo+tuolla+noita+sateessa,+viimassa+ja+pakkasessa+Adidakset+jalassa+meneviä+jonneja,+niin+on+melko+helppo+päätellä,+että+todella+moni+pistää+muodin+ja+tyylin+käytännöllisyyden+edelle.+En+näe+siinä+mitään+järkeä.
22.11.2019 22:49
Ja+mistä+tiedät,+että+kysyjä+on+nuori?+Tai+mahdollinen+vastaaja?
Koska+keskustelijoiden+ikää+ei+voi+tietää,+niin+eikö+olisi+parempi+pitää+selkeän+seksuaalisten+tarinoiden+kyselyt+tuolla+seksi-alueella?
22.11.2019 22:39
Todella+moni.+Se+on+kuitenkin+heidän+yksityisasiansa,+eikä+oikeastaan+kuulu+sinulle.
22.11.2019 00:33
Kukaan+ei+ole+"liian+lyhyt".
Tottakai+voit+kasvaa,+mutta+se+ei+välttämättä+ole+kovin+todennäköistä.+Olet+kuitenkin+hyvä+sellaisena,+kuin+olet,+etkä+ole+edes+erityisen+lyhyt.+En+ole+itsekään+kuin+viitisen+senttiä+sinua+pitempi.
22.11.2019 00:31
Jos+kysyt+tuossa,+että+seuraako+ryöstöllä+uhkaamisesta+mitään,+niin+ryöstöllä+uhkaaminen+voi+olla+esimerkiksi+rikos+nimeltä+laiton+uhkaus.
Onko+sille+pyörän+omistajalle+kerrottu+pyörän+sijainti+ja+jos+ei+ole,+niin+miksi+ei?
Kerran+juttu+tapahtuu+koulun+alueella,+niin+opettajien+tulee+siihen+puuttua,+jos+se+tapahtuu+koulupäivän+aikana.
22.11.2019 00:27
Itsetuntoa+voi+koettaa+parantaa+esimerkiksi+tekemällä+jotain,+jossa+on+hyvä.+
Siitä+voi+sitten+siirtyä+tekemään+jotain,+jossa+ei+olekaan+niin+hyvä,+mutta+jossa+voi+kuitenkin+kehittyä+ja+tulla+pikku+hiljaa+paremmaksi.
Koeta+siis+antaa+itsellesi+onnistumisia.
Kavereita+voi+koettaa+löytää+vaikka+uusien+harrastusten+parista.
On+ihan+hyvä+koettaa+vähän+miettiä,+että+mkksi+kaverit+kaikkosivat.+Jos+kavereiden+menettäminen+johtuu+sinusta+itsestäsi,+niin+ota+opiksi+virheistäsi.
22.11.2019 00:22
On+se+normaalia.+Se,+millaiseksi+penis+iän+karttuessa+tulee,+on+yksilöllistä.
17.11.2019 20:19
Älä+ota+tätä+loukkauksena,+kun+kysyn,+että+minkälaisia+ponnisteluja+sinä+itse+olet+tehnyt+tilanteesi+parantamiseksi?
Kysyn+tuota+siksi,+että+kukaan+ei+voi+tarjota+sinulle+hyvää+elämää+lusikalla+syöttämällä.+Kukaan+muu+ei+ole+myöskään+pistänyt+sinua+viiltelemään+tai+työntänyt+huumeita+elimistöösi+puolestasi.+ADHD+tietysti+monimutkaistaa+asioita+ja+tekee+asioista+sinulle+vaikeampia,+mutta+ei+mahdottomia.+Ei+ole+olemassa+mitään+oikotietä+onneen+ja+elämä+osaa+joskus+olla+todella+ärsyttävä+ja+vaikea+paikka.
Silti+se+ei+kuitenkaan+vaadi+mitään+muuta+kuin+sen,+että+määrittelet+itsellesi+realistiset+tavoitteet,+otat+itseäsi+niskasta+kiinni+ja+alat+tekemään+asioita+niiden+tavoitteiden+saavuttamiseksi.+Siinä+voi+olla+todella+paljon+työtä,+mutta+kukaan+ei+voi+sitä+työtä+puolestasi+tehdä.
Toivotan+oikeasti+onnea+yritykseen.
Yksi+apukeino+on+järjestää+itselleen+muuta+mietittävää,+kun+omat+ongelmat.+Omaan+kämppään+ei+kannata+syrjäytyä.+Mene+käymään+vaikka+kirjastossa.
17.11.2019 20:00
Tuo+taitaa+olla+enemmänkin+tiivistelmä+siitä,+mitä+sinun+pitäisi+tietää+sen+jälkeen,+kun+olet+valmistunut.
16.11.2019 13:17
https://keskustelu.suomi24.fi/t/12338521/haalarit#comment-68595018
Tuossa+keskustelussa+olet+täällä+keskustelemassa+Dimexeistä+kesäkuussa+2014,+eli+olisit+kolmasluokkalainen.
https://www.demi.fi/keskustelu/onko-noloo-olla-kotona-haalari-paalla
Demissä+puolestaan+kerrot+olevasi+17+tämän+vuoden+tammikuussa.
Et+myöskään+näytä+tubekanavallasi+miltään+ysiluokkalaiselta,+vaan+reilusti+vanhemmalta.
Iän+feikkaaminen+on+törkeää.+Lisäksi+fetissipalsta+on+tuolla+toisaalla.
15.11.2019 23:22
Kouluvitutuksen+helpottaminen+lintsaamisella+on+vähän+sama+asia,+kun+kusihädän+helpottaminen+housuun+kusemalla....
15.11.2019 22:45
Hyvä,+että+saat+nyt+apua.+Toivon+sulle+onnea+ja+mielenlujuutta+noudattaa+sinulle+annettuja+ohjeita.
15.11.2019 22:42
En+pysty+antamaan+vertaistukea,+koska+minulla+ei+ole+kokemusta+asiasta.
Ihmismieli+on+kuitenkin+ihmeellinen+ja+saattaa+tuollaisen+epämiellyttävän+kokemuksen+jälkeen+myös+kehittää+tyhjästä+jonkun+inhottavan+tunteen.
Esimerkiksi+maattuasi+hetken+nurmikolla,+jonka+huomaat+olevan+muurahaisten+kulkureittinä,+saattaa+ihollasi+tuntua+muurahaisia,+vaikka+niitä+ei+siellä+olekaan.
10.11.2019 00:55
Ehkä+se+kaveri+voi+kysyä+asiaa+puolestasi,+jos+et+itse+uskalla.
08.11.2019 20:15
Missä+sinä+agressiota+näet?+Näet+sitä+samalla+tavalla,+kuin+minun+mukakyseenalaisia+motiivejani,+eli+siellä,+missä+se+sopii+omaan+hyväksikäyttömyönteiseen+agendaasi?
Ihmisellä+on+luontainen+tapa+koettaa+poistua+kasvonsa+säilyttäen+myös+silloin,+kun+sen+joutuu+tekemään+häntä+koipien+välissä,+joten+keksimäsi+tekosyy+on+aivan+ymmärrettävä.+Sinulla+lieneekin+paljon+enemmän+annettavaa+siellä,+missä+näytät+viettävän+suurimman+osan+päivästäsi+,+eli+suhteet-+ja+seksi-alueilla.
Ja+kukahan+se+tänne+tunkeutui.
08.11.2019 14:16
On+hyvä,+että+autat+näin+aktiivisesti+pitämään+nimimerkkiäsi+täällä+esillä,+että+omat+taipumuksesi+pysyvät+näkyvillä+täällä+nuortenkin+silmien+alla.
Valtaosa+täällä(kin)+olevista+nuorista+kyllä+ymmärtää,+että+insestiä+ja+lapsen+seksuaalista+hyväksikäyttöä+avoimesti+kannattava+ihminen+on+itse+se,+jonka+taipumukset+ovat+selvät.
Ilmeisesti+tämäkin+Helsingin+Sanomissa+tänään+uutisoitu+tapaus+oli+mielestäsi+ihan+okei,+koska+tyttö+harrasti+seksiä+"vapaaehtoisesti"+päihteitä+ja+yösijaa+vastaan:
"Itä-Uudenmaan+käräjäoikeus+tuomitsi+perjantaina+vankeuteen+miehen,+joka+oli+tarjonnut+12-vuotiaalle+tytölle+alkoholia+ja+kannabista+sekä+ollut+kaksi+kertaa+yhdynnässä+tämän+kanssa."
Tuollaistahan+sinä+tuolla+linkkaamassani+ketjussa+kannatat:+aikuisten+ja+lasten+välistä+seksiä.
Mihinkäs+profiilisi+katosi+näkyvistä?+Piilotitko+sen+ihan+itse,+kun+alkoi+maa+polttaa+jalkojen+alla?
08.11.2019 13:45
Koetat+nyt+vain+siirtää+huomion+pois+itsestäsi+syyttämällä+minua+samanlaiseksi,+joka+itse+olet,+eli+aikuisten+ja+lasten+välisen+vapaan+seksuaalisen+kanssakäymisen+kannattajaksi.+Sinun+keskusteluhistoriasi+perusteella+tuo+on+fakta+toisin+kuin+omat+mihinkään+perustumattomat+minun+mustamaalaamistani+yrittävät+spekulaatiot.
Olemattoman+uskottavuutesi+puolesta+puhuu+myös+seuraava+kirjoittamasi+väite:
"Ammattiauttajat+ovat+huijareita,+jotka+kulkevat+kukkaro+auki+"auttamassa"+väärin+keinoin+ja+ilman+tuloksia.+Raha+vaan+virtaa+ennestään+kärsiviltä+moraalittomien+koijarien+taskuun."
Halveksimalla+ammattiauttajia+halveksit+myös+niitä+avuntarvitsijoita.+Sinun+mielestäsi+apua+tarvitsevien+pitäisi+ilmeisesti+kysellä+apua+vain+itsesi+kaltaisilta+"auttajilta",+jotka+valavat+alaikäisiin+tyttöihin+lisää+itseluottamusta+mm.+seuraavasti:+
"Olet+varmaan+viehättävä+tyttö,+jolla+on+myös+erityiskauniit+sukupuolielimet.+Hyvää+jatkoa!+🌹👀"
Myös+tuo+"kannustus"+löytyy+tuosta+ketjusta,+jossa+onnittelet+tytöksi+luulemaasi+alle+16-vuotiasta+poikaa+-+eli+lasta+-+siitä,+että+hän+on+seksuaalisen+hyväksikäytön+uhri+ja+isäpuoli+käyttää+häntä+omien+seksuaalisten+tarpeidensa+tyydyttämiseen.+
Vaikka+poika+nyt+haluaisikin+tuota,+niin+sinulle+on+täysin+mahdotonta+käsittää,+että+hän+ei+enää+muutaman+vuoden+päästä+ajattele+välttämättä+noin.+Sinulla+ei+ole+mitään+käsitystä+siitä,+millaisia+jälkiä+tuollainen+hyväksikäyttö+voi+lapsen+ja+nuoren+mieleen+jättää.
+Vastuu+lasten+ja+nuorten+hyvinvoinnista+on+aina+aikuisilla,+mutta+sinä+et+näköjään+pystyisi+tai+edes+haluaisi+sitä+vastuuta+kantaa.+Etkä+tajua+edes+hävetä.+Vaimosi+olisi+varmasti+sinusta+ylpeä...
08.11.2019 12:47
Nyt+ymmärrän,+miksi+olen+piikki+lihassasi:+sinun+oma+agendasi+kärsii+minunlaisistani+ihmisistä!
Keskusteluhistoriasi+perusteella+olet+yksi+niistä,+jotka+kannattavat+ja+kannustavat+alaikäisten+ja+myös+alle+16-vuotiaiden+seksisuhteita+myös+heitä+huomattavasti+vanhempien+aikuisten+kanssa.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/10528334/sukurutsa#comment-99613738
Linkin+esimerkkiketjussa+puhut+erittäin+hyväksyvään+sävyyn+esimerkiksi+siitä,+että+samassa+taloudessa+asuva+äidin+miesystävä+harrastaa+seksiä+alle+16-vuotiaan+pojan+kanssa.+Siis+isäpuoli,+jonka+tapauksessa+suojaikäraja+on+18-vuotta!
Esimerkin+poika+ei+tietenkään+tee+mitään+väärää.+Se+aikuinen+tekee.+Se,+että+aikuinen+antaa+nuorelle+vain+juuri+sitä,+mitä+nuori+haluaa,+ei+ole+hyvää+aikuisuutta.
Seksuaalisuus+ja+seksi+ovat+kyllä+iloisia+asioita,+mutta+sillä+iloisuudella+on+täysin+hyväksyttävästä+syystä+tietyt+osapuolten+väliset+ikä-+ja+kehitysrajat.
07.11.2019 19:01
Jälleen+yksi+niistä,+jotka+koettavat+vaientaa+minut+pedofiilikorttia+heiluttamalla.
Ilmeisesti+jokainen+urheiluvalmentaja,+opettaja+ja+muu+nuorten+parissa+töitä+tekevä+on+mielestäsi+potentiaalinen+pervo,+jota+pitää+epäillä.
Voit+aivan+hyvin+jättää+minun+kivittämisen+nuorille+itselleen.+Olen+tottunut+puhumaan+asioista,+joita+ei+haluta+kuulla.
07.11.2019 14:55
Minkä+ikäisiä+tarkoitat?
07.11.2019 14:46
14 / 111