Vapaa kuvaus

Järjen ääni.

Aloituksia

5

Kommenttia

2205

1. Karkkipussiakaan+ei+kannata+hotkaista+liian+nopeasti+ja+varsinkaan+ennen+pääruokaa.+Eikä+myöskään+kannata+herätä+aamuneljältä,+jos+lähteä+pitää+vasta+kahdeksalta.+Eikä+elämistäkään+kannata+aloittaa+"täysillä",+ennen+kuin+on+siihen+valmis.Kaikella+on+aikansa.+Pitää+olla+hieman+yksinkertainen+tai+välinpitämätön+aikuinen,+jossei+sitä+älyä+tajuta.Se,+että+12-vuotias+lähtisi+käymään+Saksaan+asti+ihastuksen+vetämänä+"parisuhde"+mielessään+on+täysin+järjetön+ajatus.++Ystävän+tapaaminen+vielä+menisi,+jos+saisi+perheen+siihen+suostuteltua.
  2. Haistan+trollin...
  3. Okei+olisi+näköjään+pitänyt+lukea+molemmat+läpi,+ennen+kuin+antaa+kehuja...+Jos+nyt+kommentit+on+samalta+henkilöltä."Pesolla"+tarkoitat+ilmeisesti+pedoa.+Tätä+on+moni+muukin+sanonut.+Kaikille+näille+sanojille+on+ollut+yhteistä+se,+että+he+ovat+nuorten+vapaan+seksielämän+ja+seurustelun+kannattajia+tai+sitten+muiden+seksuaalisten+keskustelunaiheiden+kannattajia+(esim.+erilaiset+fetissilangat).+Logiikka+on+siis+se,+että+se+tekee+aikuisesta+miehestä+"pedon",+jos+hän+suhtautuu+kielteisesti+nuorten+liian+aikaisen+seksielämän+ja+seurustelun+aloittamiseen.+Lieneekö+tämän+"älykkään+logiikan"+tarkoituksena+sitten+minun+vaientamiseni+vai+kertooko+se+vaan+ko.+ihmisten+kykenemättömyydestä+loogiseen+ajatteluun,+en+tiedä.Olen+muilta+aikuisilta+kuullut+siitä+toimintamallista,+että+jos+joku+aikuinen+koettaa+laittaa+nuorille+vähän+rajoja+ja+puhua+järkeä,+niin+pieni+pedofiilivihjailu+kyllä+hiljentää+sen....+Noh,+tässä+tapauksessa+ei+hiljennä.Se,+että+et+kokisi+sitä+ikinä,+jos+et+koe+sitä+nyt,+on+paskapuhetta.+Ja+se,+että+koet+sen+nyt+tunteidesi+huumassa+voi+hyvinkin++tarkoittaa+sitä,+että+päädyt+uudelleen+sinne+lattialle+sen+veitsen+kanssa.Kommentointityylisi+ailahtelevuus+on+sitä+luokkaa,+että+kyseessä+voisi+olla+kaksi+eri+henkilöä+tai+sitten+kyse+on+vaan+siitä,+että+mielialasi+heittelee+laidasta+laitaan+-+niin+kuin+murkkuteinille+kuuluukin.+Jälkimmäinen+on+aika+huono+pohja+parisuhteelle.Jos+elämässä+on+ongelmia,+niin+parisuhteen+pitäisi+olla+viimeinen+keino+parantaa+niitä.+Ajattele+muitakin,+kuin+itseäsi+ja+heitä+hittoon+tollanen+"kun+mä+haluuuuun+ja+se+on+mun+saaravilla"+-+asenne.+Hoida+elämäsi+ensin+kuntoon+ja+pyydä+siihen+apua+tarvittaessa.+Kenenkään+tytön+ei+kuulu+olla+terapialeluna+sulle!