Yllätyin kun poikkesin s-pankissa 14v. lapseni kanssa, virkailija kertoi ylen ystävällisesti kuinka lapseni saa 15 vuotta täytettyään ottaa omat tilit käyttöönsä ja poistaa vanhempien käyttöoikeudet!?
Rahaa on lapselle säästetty, kun oman elämänsä aloittaa ja kotoa pois muuttaa.
Pöyristyttävää että lapsi saakin rahansa jo 15v! ja voi tuhlailla kaikki säästöni mitä olen häntä varten sinne säästänyt. Tässä tapauksessahan raha kuluu bensaan ja muihin teinien hömpötyksiin.
Onko kaikki pankit samanlaisia?
Uskomatonta!
15-vuotias voi poistaa vanhemman tilinkäyttöoikeut
8
758
Vastaukset
- Pärisee03
ES koko rahalla! 😵
- easdhtrf
Jos tili vedetään sileäksi muutamassa hetkessä on vika jossain muussa kuin pankissa. Kasvatus ja rahankäytön opettaminen...
- hehehehehsAS
sinä voit lapsen 15 lahjaksi siirtää päivää ennen rahat omalle tilille suojaan ja jätät sinne 12 euroa synttärirahaa
alkaa kotona siivoaminen maistua Haistan trollin...
- mekkk
Muuta tili sellaiseksi että se on sinun nimissä ja lapsellasi on vain käyttöoikeus tiliin niin silloin voit seurata mitä tilillä tapahtuu.
14-vuptiaan kanssa. Sulla on siis vähän aikaa.
- hyvätneuvotkalliit
Laita osa rahoista määräaikaiselle tilille tai johonkin muuhun pääomaturvattuun sijoitukseen, mistä lapsi voi ne nostaa esim. kolmen vuoden kuluttua. Omiin nimiin siirtämisestä voi tulla verot maksettavaksi, jos on iso summa.
- tuulevitaavi
Nordeassa tuo ikäraja on 18 vuotta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392070
- 49846
- 85844
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7721Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35701- 66626
Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27610- 43487
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28479Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap78477