pete_pjn

![]()
Heinolasta kotoisin oleva, 1983 vuonna syntynyt mies.
[email protected]
Aloituksia
80
Kommenttia
1559
- 13177
Kiinnostava sokkodeitti vertaus
https://youtu.be/QHHg99hwQGY?t=34m23s aina ajankohtaan 35:33 Tuossa sokkodeitti vertauksessa miusta on paljonkin perää.0175Rohkeudesta kiinnostava luento
https://youtu.be/oy1995ePqdQ Ihan kiinnostava luento tuolta jenkkien puolelta rohkeudesta. Kannattaa kuunnella.0173Viimaksin kirja/äänikirja?
Mikä on vimosin kirja taikka äänikirja jonka olette kahlanneet läpi? Mie tässä töissä ollessa olen kuunnellut vimoseksi18171Mitä sapuskaa olette tänään syöny?
Tai valmistaneet? Miulla on tuossa uunissa juuri valmistumassa jauheliha-makaroonilaatikko.16171Tämän päivän sinua huvittanut asia?
Miun kohdallani tällainen löytyi, kun sattumalta lueskelin finpilot luotsin blogikirjoitusta. https://luotsinblogi.com/3168Ihan hianoja maisemia täällä Via Karelia reitin varrella.
Päätin sitte tehä pienen "oikopolun" ittelleni ja kiepata Patvinsuon kansallispuiston kautta ja kulkea tuota Via Karelia16163Kevääseen ja kesään vaatteita.
Tässä kun kevät alkaa rullailla ja kesää kohti menossa kovasti, niin tuota vaatekomeroa ja sen sisältöä olisi aika taas54142Ajatuksia herättävä kommentti, mielestäni.
Tuossa kun en saanut viimelyönä kunnolla unta, niin satuin eksymään ja katselemaan Jordan B Petersonin luentoja. Tämä s10138Lapin ajokeli maanteillä?
Sattuuko kukaan asumaan Lapissa tai tietämään mimmonen ajokeli ihan pohjois Lapissa on? Kesärenkailla jos ajelee. Suuma7136Ikävät asiat, lohduttaja, "elossa"?
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14200384/kiltista-tytosta-tuli-jannamiesten-pano Tässä kun tuota uutista luki ja samalla0132Oletteko pelannut/pelaatteko roolipelejä?
Ja tarkemmin ottaen "kynä ja paperi" pöytäroolipelejä? Tyyliin D&D, Shadowrun, Vampire: The Masquerade. Ihte pelail8131Hauska piristys tälle päivälle.
Kävin tuossa lähikaupassa hakemassa vähän sapuskaa ja kassalla ollessani takanani oleva, vanhempi hippivaatteissa oleva,2127"Juoksetko onnen perässä?"
Tuossa uusimmassa Me-lehdessä oli mielestäni mielenkiintoinen kirjoitus. http://epaper.hansaprint.fi/melehti/ML16_04/#32122Taidän tämän päivän uudet kokemukset?
Miulla tällainen oli Taipale kanavassa lauttapätkän sulutus. Mielenkiintoista katsella alemman sulkupostin toisellepuol3116Helsinki by night?
Eli näin torstai-perjantai välisenä yönä, onko Helsingissä nähtävää/koettavaa kävelymatkan päässä Rautatueasemasta? Ent2113Kuin teitin päivä on männy?
Ite tässä möksälle olen tullut. Isän kanssa tässä huomenissa alteaan mantereen puolen laiturin kantta purkamaan ja uusim4103Heheh :) peppu
Tämän aamun naarut ja suun virneeseen sai tämä piirrosvideo. :D https://youtu.be/Qmkn59N5SDg0101Hienosti sitä näkee sateen.
Sadepilvi auringonlaskun suunnalla täällä Pohjois Saimaalla Petraselän tietämillä. http://aijaa.com/mnLCkb193Ihan hyvä sanoma videossa.
Alunperin tais video olla suunnattu terveydenhuollon ammattilaisille, mutta ma veikkaisin että tällä palstallakin tartte192