Miulla tällainen oli Taipale kanavassa lauttapätkän sulutus.
Mielenkiintoista katsella alemman sulkupostin toisellepuolelle, kun siellä on reilun viiden metrin pudotus. Ja etäisyyttä vähän raoklaan olevaan sulkuporttiin on se kolme neljä metriä. :)
http://aijaa.com/5svgKq
Taidän tämän päivän uudet kokemukset?
3
83
Vastaukset
- vihatipunen
En tiiä vielä koska olen kotona. Mutta lähden kyllä puoliltapäivin yhteen tapahtumaan eli illalla voinen vastata tähän.
Kanavista sen verran, että Saimaan kanavalla on tullut käytyä joskus. Äippä halusi käydä kun se oli nuorena siellä töissä ruokalassa. - MinäTäälläHeip
Meillä on täällä jokavuotinen alueellinen juhlapäivä, menen sinne häsläämään, ei tiedä vielä mitä tapahtuu, toivottavasti jotain mukavaa :)
Jänskättikö sulku? Minua varmaan olisi..Kyllähän tuo pikkasen jänskätti, varsinkin kun paatti pitää kääntää siinä sulussa ja toisella puolella on 80 nippua puita jotka pitäis saada pysähtymään ennen sulkuporttia. Mutta ei liian aikasin, että kuorma mahtuu sulkuun.
Nytte tosin tuurin vaihto, niin pääpaatiin haukkaamaan sapuskaa, saunaan ja koisaamaan. Kudelta taas uusi tuuri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743650Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472876Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1642823Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572371Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3612132- 1601850
- 761515
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231368Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391332- 261309